SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff stil jij scheve heuffdddquote:Op maandag 10 november 2014 20:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Bel 112, Amar heeft meerdere shots ontvangen en is in kritieke toestand.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Want jij hebt met jouw taalgebruik en o zo goede manieren wel een chick kunnen vinden?
quote:-knip-
Je mag ook gewoon op mijn fobo klikken, maar ga je gangquote:Op maandag 10 november 2014 20:12 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
mag ik je foto googlen en plaatsen
k w8quote:Op maandag 10 november 2014 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon op mijn fobo klikken, maar ga je gang
Doei.quote:Op maandag 10 november 2014 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh, dus sen laf atarken iyi, ben laf atarken kom je met je persoonlijke boehoe?
je hebt al aangegeven dat ik je in het echt zwaar verlegen bent enzo. meid ga je snor zsm scheren a mattiquote:
Verkapte check mijn fobo post.quote:Op maandag 10 november 2014 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon op mijn fobo klikken, maar ga je gang
Was grapje. Mijn huidige cam werkt niet. Snap er niets van. .quote:Op maandag 10 november 2014 20:15 schreef Crip het volgende:
Stim, je had toch cam gekocht? Wnr ga je showen.
Doe gewoon rustig. Jij viel al uit tegen hem over die grapjes van hem en chicks hosselen, hij legt het uit en dan val je hem weer aan. :-)quote:Op maandag 10 november 2014 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat doei? Moet ik nu medelij met je hebben? Ona bakarsak, oohooooooo.
Zeggen ze ook altijd bij 'MTV's Catfish' jaquote:Op maandag 10 november 2014 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was grapje. Mijn huidige cam werkt niet. Snap er niets van. .
Was geeft die dn aan.quote:Op maandag 10 november 2014 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was grapje. Mijn huidige cam werkt niet. Snap er niets van. .
Ik hoef geen medelijden van je te hebben. Nooit om gevraagd. Neyse...quote:Op maandag 10 november 2014 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat doei? Moet ik nu medelij met je hebben? Ona bakarsak, oohooooooo.
Ik val niemand aan.quote:Op maandag 10 november 2014 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe gewoon rustig. Jij viel al uit tegen hem over die grapjes van hem en chicks hosselen, hij legt het uit en dan val je hem weer aan. :-)
Omg, doe eens normaal. Srs.quote:Op maandag 10 november 2014 20:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoef geen medelijden met je te hebben. Nooit om gevraagd. Neyse...
Voor iedere keer dat ik jouw naam noem of op je reageeer doneer ik een ¤uro aan het Rode Kruis.
Ik ben dan ook haar.quote:Op maandag 10 november 2014 20:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zeggen ze ook altijd bij 'MTV's Catfish' ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij staat twee keer achter elkaar in mijn lurkerlijst. Ik zie echter geen berichtje van jou.quote:Op maandag 10 november 2014 20:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet eens s leuke reactie of zo. gierrr.
Mannen eerst.quote:Op maandag 10 november 2014 20:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij staat twee keer achter elkaar in mijn lurkerlijst. Ik zie echter geen berichtje van jou.
Nee uit dankbaarheid abi.quote:Op maandag 10 november 2014 19:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik 'm. Die $$$ is gewoon bedoeld om de eerste paar maanden te overleven..
Ik dacht dat jij juist ouderwets was. Dames eerst dan toch. Tenzij je een trap op gaat. Maar fobo is geen trap.quote:
maakt niet uit of je het kent of niet. is gwn ff een reality checkquote:Op maandag 10 november 2014 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ken ik al, jaar geleden al op mijn FB gepost.
quote:Op maandag 10 november 2014 20:26 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ze denken echt dat ze god's geschenk zijn
Neem mij ipv haar.quote:Op maandag 10 november 2014 20:28 schreef Crip het volgende:
Waar is borte, ik wil haar foto laten zien van mij met zwarte lipstick.
uhuh.quote:Op maandag 10 november 2014 20:28 schreef Crip het volgende:
welke gekocht?quote:Op maandag 10 november 2014 20:31 schreef Crip het volgende:
[..]
w8 ik stuur je. Best badass zag t uit
zag toevallig toen ik bij de kruivat was zwarte lipstick van essence. Ik dacht what the hell.. laat ik t eens proberen.quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 20:32 schreef Stimorol- het volgende:
Omg. srs. Als ik een man was zou ik Crip doen.![]()
Coole foto!
Ik had het niet eens 's hoeven vragen eigenlijk.quote:Op maandag 10 november 2014 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Joh, hoe kom je erbij, mallerd.
Ik zit aan mn verslag hoor. Srs,quote:Op maandag 10 november 2014 20:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik had het niet eens 's hoeven vragen eigenlijk.
Wat is zo lekker aan toblerone?! Ik heb dat nooit begrepen. O:quote:Op maandag 10 november 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zit aan mn verslag hoor. Srs,
Met een huge Toblerone reep.
En zo thee.
Dacht even dat je het over een penis had.quote:Op maandag 10 november 2014 20:41 schreef AMAR420 het volgende:
toblerone is lekker als je erop zuigt en dan op het einde heb je lekkere honing en nootjes hmm
quote:Op maandag 10 november 2014 20:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is zo lekker aan toblerone?! Ik heb dat nooit begrepen. O:
Ja dat bedoelde hij ook.quote:Op maandag 10 november 2014 20:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dacht even dat je het over een penis had.
klonk zeker bekend in de oren voor jequote:Op maandag 10 november 2014 20:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dacht even dat je het over een penis had.
Alsof jij niet op haar lolly zou sabbelen.quote:Op maandag 10 november 2014 20:44 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
klonk zeker bekend in de oren voor je
nee man lijkt op een traveuquote:Op maandag 10 november 2014 20:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Alsof jij niet op haar lolly zou sabbelen.
[ afbeelding ]
Doe maar lekker stoer vriend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriend, ze willen je nietquote:Op maandag 10 november 2014 20:59 schreef AMAR420 het volgende:
ik ga emigreren naar beirut, libanon man. arabische christenmeiden ooohhlala
jij weet helemaal niks over mij. de meeste meiden die ik heb gedate waren moslim (en religieus)quote:Op maandag 10 november 2014 21:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Vriend, ze willen je niet
Jij denkt dat christenen in het MO heel anders dan moslims zijn of zo. You are wrong.
Dat lijkt mij sterk, maar ja, nou en? Mijn punt blijft staan.quote:Op maandag 10 november 2014 21:02 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
jij weet helemaal niks over mij. de meeste meiden die ik heb gedate waren moslim (en religieus)
ik ga je de details ook besparen. not for young boysquote:Op maandag 10 november 2014 21:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk, maar ja, nou en? Mijn punt blijft staan.
Ga heen vriend.quote:Op maandag 10 november 2014 21:07 schreef AMAR420 het volgende:
ik val op getint maar haar ass is beetje te
WHO YOU CALLIN A BOY, BOYYYH?quote:Op maandag 10 november 2014 21:06 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik ga je de details ook besparen. not for young boys
Ai, ik zie nu pas haar koelkasttorso. Heb ik eerder gemist door dat lange haar.quote:Op maandag 10 november 2014 21:08 schreef AMAR420 het volgende:
ik hou van strakke ass/heup verhouding
Hij is 34 en praat als een 15 jarige kneus + hangt op FOK! & beweert dat hij bitches scoort. Van hem moet je niets aannemen.quote:Op maandag 10 november 2014 21:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
WHO YOU CALLIN A BOY, BOYYYH?
Het is meneer boy.
crip. stop gwn. je doet nietquote:Op maandag 10 november 2014 21:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij is 34 en praat als een 15 jarige kneus + hangt op FOK! beweert dat hij bitches scoort. Van hem moet je niets aannemen.
Hij bedoelt letterlijk bitches.quote:Op maandag 10 november 2014 21:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij is 34 en praat als een 15 jarige kneus + hangt op FOK! & beweert dat hij bitches scoort. Van hem moet je niets aannemen.
zjak in de strunt, stahp euver nahr kpn ofzeu.quote:Op maandag 10 november 2014 21:12 schreef Inspireme het volgende:
Ik had serieus verwacht dat die marokkaan normaal zou reageren![]()
tering lelijk nummer kon eerste 5 sec niet uithouden.quote:Op maandag 10 november 2014 21:15 schreef Peunage het volgende:
Ik mag deze man niet, maar tof liedje. Gebaseerd op een gedicht van 1000 jaar oud of zo.
Crip luister deze voor die ekte Arabisch.
Watquote:Op maandag 10 november 2014 21:16 schreef Crip het volgende:
[..]
tering lelijk nummer kon eerste 5 sec niet uithouden.
quote:Op maandag 10 november 2014 21:13 schreef Crip het volgende:
Wrm is diëten zo kut.
>picrelated, me.Was met die pic dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is Crip ja, die haterquote:Op maandag 10 november 2014 21:21 schreef Deuce92 het volgende:
Crip ben jij dat op die plaatje?![]()
:$ :$
Ik heb gewoon een pic gepakt met een lichaam zoals die vn mij.quote:Op maandag 10 november 2014 21:21 schreef Deuce92 het volgende:
Crip ben jij dat op die plaatje?![]()
:$ :$
Wil je zeggen dat als ze( ik ook) op staat ze opeens strakke buik heeft ofzo.quote:Op maandag 10 november 2014 21:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zelfs als je een sixpack had zou je nog vetrollen zien als je zo zit.
Nee, dat wil ik niet zeggen. Ik wil zeggen dat door haar zitpositie haar vetrollen geaccentueerd worden.quote:Op maandag 10 november 2014 21:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat als ze( ik ook) op staat ze opeens strakke buik heeft ofzo.
Nee dat is gewoon vettttttt.
Zou haar wel raken.quote:Op maandag 10 november 2014 21:24 schreef AMAR420 het volgende:
[ afbeelding ]
vader = hindi
moeder = libanees
wanna..smack
Ja duh is altijd, maar ik had haar gewoon als een voorbeeld van mezelf genomen. Ging niet op haar haten. Ze heeft wel cute face.quote:Op maandag 10 november 2014 21:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet zeggen. Ik wil zeggen dat door haar zitpositie haar vetrollen geaccentueerd worden.
no iraqi kurdish allowed..quote:Op maandag 10 november 2014 21:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zou haar wel raken.
Hiermee.
[ afbeelding ]
Bazı insanlara hayran kalıyorum. Nasıl oluyorda kendilerini bulunmaz hint kuması sanıyorlar. Hayır yani, görünen köy kılavuz istemezquote:
post een koerdische babes, iraakse.quote:
Nee dat ga ik niet doen mafkees. Ze zijn er wel, maar ik ga ze niet posten.quote:Op maandag 10 november 2014 21:29 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
post een koerdische babes, iraakse.
bestaan die uberhaupt, ik kende ooit 2 zusjesmaar die waren niet zo spectaculair, maar wel nice people..
Waarom tik je dit niet in het NLs?quote:Op maandag 10 november 2014 21:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Bazı insanlara hayran kalıyorum. Nasıl oluyorda kendilerini bulunmaz hint kuması sanıyorlar. Hayır yani, görünen köy kılavuz istemezHadi bunu bıraktım, birde surekli dış görünüşünü öne sürerek interneten onay almak icin her yolu deniyorlarya... sadece gülesim geliyor. Çok komik ama aynı zamanda çok itici bence. Sence?
Zo heb ik er nog nooit naar gekeken. Interessant.quote:Op maandag 10 november 2014 21:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Bazı insanlara hayran kalıyorum. Nasıl oluyorda kendilerini bulunmaz hint kuması sanıyorlar. Hayır yani, görünen köy kılavuz istemezHadi bunu bıraktım, birde surekli dış görünüşünü öne sürerek interneten onay almak icin her yolu deniyorlarya... sadece gülesim geliyor. Çok komik ama aynı zamanda çok itici bence. Sence?
Logisch.quote:Op maandag 10 november 2014 21:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
flauw. maar er zijn er weinig heeft google pictures me zojuist laten wetenquote:Op maandag 10 november 2014 21:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee dat ga ik niet doen mafkees. Ze zijn er wel, maar ik ga ze niet posten.
Helemaal mee eens. Sence!quote:Op maandag 10 november 2014 21:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
google translatequote:Op maandag 10 november 2014 21:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ze hoeven ook niet per se op internet te staan toch? In niet iedere cultuur lopen vrouwen zichzelf te showen.quote:Op maandag 10 november 2014 21:34 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
flauw. maar er zijn er weinig heeft google pictures me zojuist laten weten
je komt me echt zo bezitterig overquote:Op maandag 10 november 2014 21:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze hoeven ook niet per se op internet te staan toch? In niet iedere cultuur lopen vrouwen zichzelf te showen.
Ben ik ook.quote:Op maandag 10 november 2014 21:38 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je komt me echt zo bezitterig over
Beetje onzin. Wist je dat sommige Koerden mannelijke genen bezitten die hun oorsprong in India hebben.quote:
wtf ga je weer cyberenquote:Op maandag 10 november 2014 21:48 schreef Crip het volgende:
is er niemand die tc gaat starten oulla.
Geen cam bby. Wacht ff proberen.quote:Op maandag 10 november 2014 21:48 schreef Crip het volgende:
Als die aangeeft cam in use. Moet je flash updaten of andere browser of laptop opnieuw starten en dan meteen tc openen.quote:Op maandag 10 november 2014 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen cam bby. Wacht ff proberen.
Jah, nou en?quote:Op maandag 10 november 2014 21:43 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Beetje onzin. Wist je dat sommige Koerden mannelijke genen bezitten die hun oorsprong in India hebben.
Haplogroup L (Indian origin)
Southeastern Turkey 3.2% in Kurds
Hahahah crip je mag me ook rechtstreeks vragenquote:Op maandag 10 november 2014 21:48 schreef Crip het volgende:
ze is er stil van.quote:Op maandag 10 november 2014 21:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahah crip je mag me ook rechtstreeks vragen
Denken dat ik alleen jou uitnodig. Bitch pls.quote:Op maandag 10 november 2014 21:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahah crip je mag me ook rechtstreeks vragen
tief op dnquote:Op maandag 10 november 2014 22:01 schreef Montelly het volgende:
jullie zijn fucking saai man. Syl waar ben je?
pardon?quote:
Is het een ingebouwde webcam?quote:Op maandag 10 november 2014 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
Ehm. Ik heb mijn hele webcam programma verwijderd denk ik, tijdje terug. Omdat ik dacht het werkt niet.
Wat doe je dan?
Je hebt ip-ban nuquote:Op maandag 10 november 2014 22:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Denken dat ik alleen jou uitnodig. Bitch pls.
Als de fabrikant die zelf aanbiedt zou 't wel eens kunnen ja.quote:Op maandag 10 november 2014 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
http://support.lenovo.com/en/downloads/ds010439
Is dit ok denk je?
DUDEquote:Op maandag 10 november 2014 22:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als de fabrikant die zelf aanbiedt zou 't wel eens kunnen ja.
Ja, als je laptop een Lenovo G470 of G570 of zo is.quote:Op maandag 10 november 2014 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
http://support.lenovo.com/en/downloads/ds010439
Is dit ok denk je?
Gebruik anders even dit:quote:Op maandag 10 november 2014 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
DUDE
TIS EEN YOUCAM WEBCAM. IK WEET HET NIETTTTTTTTTTTTTTTTTTT
gaat nergens over.quote:Op maandag 10 november 2014 22:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, je post een gaar plaatje over gare haplogroepen. Wat is je gare punt?
Hier nog eentje.
[ afbeelding ]
Je weet hoe ik erover denk.quote:Op maandag 10 november 2014 21:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 november 2014 22:18 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
gaat nergens over.
Ik zeg je doet bezitterig mbz Koerdische vrouwen. Jij geeft toe. Ik bewijs dat Koerdische vrouwen in het verleden sexueel contact hebben gehad met Indiase handelaren. Dus, no reason to be possesive dude.
Yes, deep, very deep. I don't give a fuck.
Want ik trol graag.quote:Op maandag 10 november 2014 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm discussieer je met hem, eerst zei hij dat de Islam verbannen is in Japan.
Heb je al een lekkere Jap aan de haak geslagen op die site?quote:Op maandag 10 november 2014 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
jaquote:Op maandag 10 november 2014 22:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je al een lekkere Jap aan de haak geslagen op die site?
Ik werk tot 12 vandaag.quote:Op maandag 10 november 2014 20:28 schreef Crip het volgende:
ofcourse bebe check dmquote:Op maandag 10 november 2014 22:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik werk tot 12 vandaag.Stuur naar me om die laatste 1.5 uur makkelijker te maken.
wtf doe je de heletijd plakkerig en mij bekritiseren. rot eens opquote:Op maandag 10 november 2014 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 10 november 2014 22:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lol, serieus? Heb je al een datum voor de bruiloft?
quote:Op maandag 10 november 2014 22:39 schreef Deuce92 het volgende:
Omdat jij de enige bent die hier is.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
quote:Op maandag 10 november 2014 22:39 schreef Deuce92 het volgende:
Omdat jij de enige bent die hier is.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Jullie zijn er ook blijkbaar.quote:
Doe go-pro op ook danquote:Op maandag 10 november 2014 22:44 schreef Crip het volgende:
ik wil eens doen alsof ik lesbian ben voor en weekje ofzo.
Watquote:Op maandag 10 november 2014 22:44 schreef Crip het volgende:
Mag je dan ook geen vrouwen meer aanraken?quote:Op maandag 10 november 2014 22:44 schreef Crip het volgende:
quote:Op maandag 10 november 2014 22:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mag je dan ook geen vrouwen meer aanraken?
fijn hé dat internet bestaat, zo kom je nog ergens en kan je even iets zijn.quote:Op maandag 10 november 2014 22:44 schreef Crip het volgende:
zeker niet genoeg vis gegeten in je leven..quote:Op maandag 10 november 2014 22:44 schreef Crip het volgende:
Waarom praat je tegen me? Ga rukken ofzo, je lijkt nogal seksueel gefrustreerd atm.quote:Op maandag 10 november 2014 22:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
fijn hé dat internet bestaat, zo kom je nog ergens en kan je even iets zijn.
Wil je niet te koop lopen met je uiterlijk. Wij vrouwen storen ons daar aan.quote:Op maandag 10 november 2014 23:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom praat je tegen me? Ga rukken ofzo, je lijkt nogal seksueel gefrustreerd atm.
Waar heb je het overquote:Op maandag 10 november 2014 23:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je niet te koop lopen met je uiterlijk. Wij vrouwen storen ons daar aan.
Moet je per se jezelf te koop te zetten op Fok? Waarom voel je de behoefte je uiterlijk zo te tentoonstellen op Fok?quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 23:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom praat je tegen me? Ga rukken ofzo, je lijkt nogal seksueel gefrustreerd atm.
Ja man, dat moet. Ben een total slut. En nu?quote:Op maandag 10 november 2014 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet je per se jezelf te koop te zetten op Fok? Waarom voel je de behoefte je uiterlijk zo te tentoonstellen op Fok?
Geen idee. De Turken die een bepaald reactie hier hebben gelezen begrijpen mij.quote:Op maandag 10 november 2014 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja man, dat moet. Ben een total slut. En nu?
Ja integendeel tot jouw ''puns'' die over heel het internet op te rapen zijn.quote:Op maandag 10 november 2014 23:04 schreef Montelly het volgende:
[..]Heel origineel, heb je die helemaal zelf verzonnen? stfu aub.
zgn. masturbeer jij nooit?quote:Op maandag 10 november 2014 23:01 schreef Crip het volgende:
[..]
oh ok ben geen turk doeiquote:Op maandag 10 november 2014 23:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen idee. De Turken die een bepaald reactie hier hebben gelezen begrijpen mij.
![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 23:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen idee. De Turken die een bepaald reactie hier hebben gelezen begrijpen mij.
![]()
jaja,,hij hing in de lucht.quote:
Horen wie over gedrag en postgedrag praat.quote:Op maandag 10 november 2014 23:04 schreef Montelly het volgende:
[..]Heel origineel, heb je die helemaal zelf verzonnen? stfu aub. J[b]e post gedrag is best wel vervelend laatste tijd, gedraag jezelf, we hebben niet met je flippos gewisseld.[/b]
Maar wiens mening dat ook is boeit me niet. Mag mijn fat ass likken.quote:Op maandag 10 november 2014 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heheheh. Tis niet mijn mening, doos.
google turksquote:
Assalamu alaykom akhi. Kifa halek?quote:Op maandag 10 november 2014 23:12 schreef AbdulMalik het volgende:
Wanneer je boos wordt om iets op internet dan neem je een weem afstand, dan besef je, ik was zo levenloos dat ik een random poser mijn ego liet raken. Dan kun je weer op internet gaan.
Doe niet zo cryptisch en vertel gewoon dat je op post van unlabeled doelt.quote:Op maandag 10 november 2014 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heheheh. Tis niet mijn mening, doos.
Wa alaikoum salaam, ik had tentamen vandaag. Alhamdulilah, wa anti? Ga je niet vragen hoe het ging?quote:
Pak je note eens.quote:Op maandag 10 november 2014 23:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doe niet zo cryptisch en vertel gewoon dat je op post van unlabeled doelt.
Hoe ging het, had je goed geleerd?quote:Op maandag 10 november 2014 23:14 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wa alaikoum salaam, ik had tentamen vandaag. Ga je niet vragen hoe het ging?
Dat het de post van Unlabeled is was al duidelijk. Maarja de foto's die ik van mezelf post zijn wel natural i.p.v opgespoten met fillers.quote:Op maandag 10 november 2014 23:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doe niet zo cryptisch en vertel gewoon dat je op post van unlabeled doelt.
Je weet dat ik het verpest heb, toch ga je vragen. Nee heb goed gedaan, had wel beetje tijdtekort, maar heb toch wel een redelijke hoeveelheid goed gedaan. Had goed geleerd ja, circa 400 woorden gestampt in 2 dagen incl 3 werkwoordtijden en 3 naamvallen incl voornaamwoorden in genitief en nominatief.quote:
Deze kan jij misschien wel begrijpen.quote:Op maandag 10 november 2014 23:12 schreef AbdulMalik het volgende:
Wanneer je boos wordt om iets op internet dan neem je een week afstand, dan besef je, ik was zo levenloos dat ik een random poser mijn ego liet raken. Dan kun je weer op internet gaan.
Ik weet toch niet dat je het had verpest? Je bent slim toch. Niet te min van jezelf denken.quote:Op maandag 10 november 2014 23:17 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je weet dat ik het verpest heb, toch ga je vragen. Nee heb goed gedaan, had wel beetje tijdtekort, maar heb toch wel een redelijke hoeveelheid goed gedaan. Had goed geleerd ja, circa 400 woorden gestampt in 2 dagen incl 3 werkwoordtijden en 3 naamvallen incl voornaamwoorden in genitief en nominatief.
Hij is turkie.quote:Op maandag 10 november 2014 23:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Deze kan jij misschien wel begrijpen.
Tekst komt van een heeeeeeel oud Arabisch gedicht.
Oh snap ooh shit lawd have mercyquote:Op maandag 10 november 2014 23:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat het de post van Unlabeled is was al duidelijk. Maarja de foto's die ik van mezelf post zijn wel natural i.p.v opgespoten met fillers.
Was een grap Crip.quote:Op maandag 10 november 2014 23:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet toch niet dat je het had verpest? Je bent slim toch. Niet te min van jezelf denken.
Wallah ben moe akhi. ;cquote:Op maandag 10 november 2014 23:20 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Was een grap Crip.
1. Ik zeg vraag hoe het ging
2. Jij vraagt hoe het ging
3. Ik word boos omdat jij vraagt hoe het ging
ههههههه toe aan vakantie jij
Niet genoeg woordenschat, maar door woordherkenning kan ik wel veel gokken en woorden afleiden, ik begrijp het zo nog steeds echter nietquote:Op maandag 10 november 2014 23:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Deze kan jij misschien wel begrijpen.
Tekst komt van een heeeeeeel oud Arabisch gedicht.
dude, je eindigt toch maar als een marokkaanse zoubida achter het aanrecht om marmita te bereidenquote:Op maandag 10 november 2014 23:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Wallah ben moe akhi. ;c
Heb morgen ook een toets.. maar I don't really give a shit. ( wow badass)
"Speel ice cube liedje af"quote:Op maandag 10 november 2014 23:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Wallah ben moe akhi. ;c
Heb morgen ook een toets.. maar I don't really give a shit. ( wow badass)
Is niet Ice Cube vriend.quote:Op maandag 10 november 2014 23:23 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
"Speel ice cube liedje af"
"Zoom langzaam in"
Thuglife
tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat is geen liedje van Ice cube.quote:Op maandag 10 november 2014 23:23 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
"Speel ice cube liedje af"
"Zoom langzaam in"
Thuglife
Kom tc danquote:Op maandag 10 november 2014 23:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Che doe asmr geluiden maken terwijl ik ga slapen.
Ik moet jou echt eens een keer een proper cheesecake maken.quote:Op maandag 10 november 2014 23:26 schreef Deuce92 het volgende:
Ik ga lekker een kwarktaart maken.
Van Dr. Oetker, kom haten dan Borte.
wtf ga je nu een taart bakken?quote:Op maandag 10 november 2014 23:26 schreef Deuce92 het volgende:
Die maak ik ook altijd. Baas.quote:Op maandag 10 november 2014 23:26 schreef Deuce92 het volgende:
uren.quote:Op maandag 10 november 2014 23:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ongebakken. Ik laat 'm 's nachts lekker koelen, duurt wel effe.
Eensch.quote:Op maandag 10 november 2014 23:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik moet jou echt eens een keer een proper cheesecake maken.
Doel je hiermee op Crip?quote:Op maandag 10 november 2014 21:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ga overdrijven loser. hhhhquote:Op maandag 10 november 2014 23:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Eensch.
Of is een kwarktaart maken voor een man ook haram?
je moet het ook begrijpen..translate gaat je niet helpen vriendjequote:Op maandag 10 november 2014 23:29 schreef Deuce92 het volgende:
Google translate helpt geen tiet daarbij hè.
Klopt.quote:Op maandag 10 november 2014 23:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
je moet het ook begrijpen..translate gaat je niet helpen vriendje
Alsof jij het begrijpt.quote:Op maandag 10 november 2014 23:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
je moet het ook begrijpen..translate gaat je niet helpen vriendje
Wat haat je op Crip a 7mar.quote:Op maandag 10 november 2014 23:30 schreef AMAR420 het volgende:
wanneer je crip's hoofd op tc ziet:
[ afbeelding ]
Dat deet ik net toch ook.quote:
Jij bent turk, jij kan die post vertalen. Voor mij. Ik sta er totaal buiten. De bitch ben jij swso toch.quote:Op maandag 10 november 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil t wel vertalen, maar dan ben ik weer de bitch.
H7h7h&7&7&&7&7&7&7&7&&^^hhquote:Op maandag 10 november 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil t wel vertalen, maar dan ben ik weer de bitch.
#para #paranoia #paranoide #conspiracy #illuminati #psychosequote:Op maandag 10 november 2014 23:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja ik snap er dus ook geen zak van. Ik denk dat het over ons gaat. Maar /care toch.
Flauw, als toch iedereen het te lezen krijgt, zet het dan hierquote:Op maandag 10 november 2014 23:34 schreef Montelly het volgende:
Ik zou het vies vinden als vertaling op dm rond zal gaan, dus dit gezegd hebbende,..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |