Vriend, ze willen je nietquote:Op maandag 10 november 2014 20:59 schreef AMAR420 het volgende:
ik ga emigreren naar beirut, libanon man. arabische christenmeiden ooohhlala
jij weet helemaal niks over mij. de meeste meiden die ik heb gedate waren moslim (en religieus)quote:Op maandag 10 november 2014 21:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Vriend, ze willen je niet
Jij denkt dat christenen in het MO heel anders dan moslims zijn of zo. You are wrong.
Dat lijkt mij sterk, maar ja, nou en? Mijn punt blijft staan.quote:Op maandag 10 november 2014 21:02 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
jij weet helemaal niks over mij. de meeste meiden die ik heb gedate waren moslim (en religieus)
ik ga je de details ook besparen. not for young boysquote:Op maandag 10 november 2014 21:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk, maar ja, nou en? Mijn punt blijft staan.
Ga heen vriend.quote:Op maandag 10 november 2014 21:07 schreef AMAR420 het volgende:
ik val op getint maar haar ass is beetje te
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WHO YOU CALLIN A BOY, BOYYYH?quote:Op maandag 10 november 2014 21:06 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik ga je de details ook besparen. not for young boys
Ai, ik zie nu pas haar koelkasttorso. Heb ik eerder gemist door dat lange haar.quote:Op maandag 10 november 2014 21:08 schreef AMAR420 het volgende:
ik hou van strakke ass/heup verhouding
Hij is 34 en praat als een 15 jarige kneus + hangt op FOK! & beweert dat hij bitches scoort. Van hem moet je niets aannemen.quote:Op maandag 10 november 2014 21:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
WHO YOU CALLIN A BOY, BOYYYH?
Het is meneer boy.
crip. stop gwn. je doet nietquote:Op maandag 10 november 2014 21:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij is 34 en praat als een 15 jarige kneus + hangt op FOK! beweert dat hij bitches scoort. Van hem moet je niets aannemen.
Hij bedoelt letterlijk bitches.quote:Op maandag 10 november 2014 21:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij is 34 en praat als een 15 jarige kneus + hangt op FOK! & beweert dat hij bitches scoort. Van hem moet je niets aannemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |