Vriend, ze willen je nietquote:Op maandag 10 november 2014 20:59 schreef AMAR420 het volgende:
ik ga emigreren naar beirut, libanon man. arabische christenmeiden ooohhlala
jij weet helemaal niks over mij. de meeste meiden die ik heb gedate waren moslim (en religieus)quote:Op maandag 10 november 2014 21:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Vriend, ze willen je niet
Jij denkt dat christenen in het MO heel anders dan moslims zijn of zo. You are wrong.
Dat lijkt mij sterk, maar ja, nou en? Mijn punt blijft staan.quote:Op maandag 10 november 2014 21:02 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
jij weet helemaal niks over mij. de meeste meiden die ik heb gedate waren moslim (en religieus)
ik ga je de details ook besparen. not for young boysquote:Op maandag 10 november 2014 21:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk, maar ja, nou en? Mijn punt blijft staan.
Ga heen vriend.quote:Op maandag 10 november 2014 21:07 schreef AMAR420 het volgende:
ik val op getint maar haar ass is beetje te
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WHO YOU CALLIN A BOY, BOYYYH?quote:Op maandag 10 november 2014 21:06 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik ga je de details ook besparen. not for young boys
Ai, ik zie nu pas haar koelkasttorso. Heb ik eerder gemist door dat lange haar.quote:Op maandag 10 november 2014 21:08 schreef AMAR420 het volgende:
ik hou van strakke ass/heup verhouding
Hij is 34 en praat als een 15 jarige kneus + hangt op FOK! & beweert dat hij bitches scoort. Van hem moet je niets aannemen.quote:Op maandag 10 november 2014 21:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
WHO YOU CALLIN A BOY, BOYYYH?
Het is meneer boy.
crip. stop gwn. je doet nietquote:Op maandag 10 november 2014 21:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij is 34 en praat als een 15 jarige kneus + hangt op FOK! beweert dat hij bitches scoort. Van hem moet je niets aannemen.
Hij bedoelt letterlijk bitches.quote:Op maandag 10 november 2014 21:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij is 34 en praat als een 15 jarige kneus + hangt op FOK! & beweert dat hij bitches scoort. Van hem moet je niets aannemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zjak in de strunt, stahp euver nahr kpn ofzeu.quote:Op maandag 10 november 2014 21:12 schreef Inspireme het volgende:
Ik had serieus verwacht dat die marokkaan normaal zou reageren![]()
tering lelijk nummer kon eerste 5 sec niet uithouden.quote:Op maandag 10 november 2014 21:15 schreef Peunage het volgende:
Ik mag deze man niet, maar tof liedje. Gebaseerd op een gedicht van 1000 jaar oud of zo.
Crip luister deze voor die ekte Arabisch.
Watquote:Op maandag 10 november 2014 21:16 schreef Crip het volgende:
[..]
tering lelijk nummer kon eerste 5 sec niet uithouden.
quote:Op maandag 10 november 2014 21:13 schreef Crip het volgende:
Wrm is diëten zo kut.
>picrelated, me.Was met die pic dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is Crip ja, die haterquote:Op maandag 10 november 2014 21:21 schreef Deuce92 het volgende:
Crip ben jij dat op die plaatje?![]()
:$ :$
Ik heb gewoon een pic gepakt met een lichaam zoals die vn mij.quote:Op maandag 10 november 2014 21:21 schreef Deuce92 het volgende:
Crip ben jij dat op die plaatje?![]()
:$ :$
Wil je zeggen dat als ze( ik ook) op staat ze opeens strakke buik heeft ofzo.quote:Op maandag 10 november 2014 21:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zelfs als je een sixpack had zou je nog vetrollen zien als je zo zit.
Nee, dat wil ik niet zeggen. Ik wil zeggen dat door haar zitpositie haar vetrollen geaccentueerd worden.quote:Op maandag 10 november 2014 21:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat als ze( ik ook) op staat ze opeens strakke buik heeft ofzo.
Nee dat is gewoon vettttttt.
Zou haar wel raken.quote:Op maandag 10 november 2014 21:24 schreef AMAR420 het volgende:
[ afbeelding ]
vader = hindi
moeder = libanees
wanna..smack
Ja duh is altijd, maar ik had haar gewoon als een voorbeeld van mezelf genomen. Ging niet op haar haten. Ze heeft wel cute face.quote:Op maandag 10 november 2014 21:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet zeggen. Ik wil zeggen dat door haar zitpositie haar vetrollen geaccentueerd worden.
no iraqi kurdish allowed..quote:Op maandag 10 november 2014 21:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zou haar wel raken.
Hiermee.
[ afbeelding ]
Bazı insanlara hayran kalıyorum. Nasıl oluyorda kendilerini bulunmaz hint kuması sanıyorlar. Hayır yani, görünen köy kılavuz istemezquote:
post een koerdische babes, iraakse.quote:
Nee dat ga ik niet doen mafkees. Ze zijn er wel, maar ik ga ze niet posten.quote:Op maandag 10 november 2014 21:29 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
post een koerdische babes, iraakse.
bestaan die uberhaupt, ik kende ooit 2 zusjesmaar die waren niet zo spectaculair, maar wel nice people..
Waarom tik je dit niet in het NLs?quote:Op maandag 10 november 2014 21:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Bazı insanlara hayran kalıyorum. Nasıl oluyorda kendilerini bulunmaz hint kuması sanıyorlar. Hayır yani, görünen köy kılavuz istemezHadi bunu bıraktım, birde surekli dış görünüşünü öne sürerek interneten onay almak icin her yolu deniyorlarya... sadece gülesim geliyor. Çok komik ama aynı zamanda çok itici bence. Sence?
Zo heb ik er nog nooit naar gekeken. Interessant.quote:Op maandag 10 november 2014 21:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Bazı insanlara hayran kalıyorum. Nasıl oluyorda kendilerini bulunmaz hint kuması sanıyorlar. Hayır yani, görünen köy kılavuz istemezHadi bunu bıraktım, birde surekli dış görünüşünü öne sürerek interneten onay almak icin her yolu deniyorlarya... sadece gülesim geliyor. Çok komik ama aynı zamanda çok itici bence. Sence?
Logisch.quote:Op maandag 10 november 2014 21:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
flauw. maar er zijn er weinig heeft google pictures me zojuist laten wetenquote:Op maandag 10 november 2014 21:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee dat ga ik niet doen mafkees. Ze zijn er wel, maar ik ga ze niet posten.
Helemaal mee eens. Sence!quote:Op maandag 10 november 2014 21:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
google translatequote:Op maandag 10 november 2014 21:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ze hoeven ook niet per se op internet te staan toch? In niet iedere cultuur lopen vrouwen zichzelf te showen.quote:Op maandag 10 november 2014 21:34 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
flauw. maar er zijn er weinig heeft google pictures me zojuist laten weten
je komt me echt zo bezitterig overquote:Op maandag 10 november 2014 21:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze hoeven ook niet per se op internet te staan toch? In niet iedere cultuur lopen vrouwen zichzelf te showen.
Ben ik ook.quote:Op maandag 10 november 2014 21:38 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je komt me echt zo bezitterig over
Beetje onzin. Wist je dat sommige Koerden mannelijke genen bezitten die hun oorsprong in India hebben.quote:
wtf ga je weer cyberenquote:Op maandag 10 november 2014 21:48 schreef Crip het volgende:
is er niemand die tc gaat starten oulla.
Geen cam bby. Wacht ff proberen.quote:Op maandag 10 november 2014 21:48 schreef Crip het volgende:
is er niemand die tc gaat starten oulla.
Als die aangeeft cam in use. Moet je flash updaten of andere browser of laptop opnieuw starten en dan meteen tc openen.quote:Op maandag 10 november 2014 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen cam bby. Wacht ff proberen.
Jah, nou en?quote:Op maandag 10 november 2014 21:43 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Beetje onzin. Wist je dat sommige Koerden mannelijke genen bezitten die hun oorsprong in India hebben.
Haplogroup L (Indian origin)
Southeastern Turkey 3.2% in Kurds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |