jaja,,hij hing in de lucht.quote:
Horen wie over gedrag en postgedrag praat.quote:Op maandag 10 november 2014 23:04 schreef Montelly het volgende:
[..]Heel origineel, heb je die helemaal zelf verzonnen? stfu aub. J[b]e post gedrag is best wel vervelend laatste tijd, gedraag jezelf, we hebben niet met je flippos gewisseld.[/b]
Maar wiens mening dat ook is boeit me niet. Mag mijn fat ass likken.quote:Op maandag 10 november 2014 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heheheh. Tis niet mijn mening, doos.
google turksquote:
Assalamu alaykom akhi. Kifa halek?quote:Op maandag 10 november 2014 23:12 schreef AbdulMalik het volgende:
Wanneer je boos wordt om iets op internet dan neem je een weem afstand, dan besef je, ik was zo levenloos dat ik een random poser mijn ego liet raken. Dan kun je weer op internet gaan.
Doe niet zo cryptisch en vertel gewoon dat je op post van unlabeled doelt.quote:Op maandag 10 november 2014 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heheheh. Tis niet mijn mening, doos.
Wa alaikoum salaam, ik had tentamen vandaag. Alhamdulilah, wa anti? Ga je niet vragen hoe het ging?quote:
Pak je note eens.quote:Op maandag 10 november 2014 23:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doe niet zo cryptisch en vertel gewoon dat je op post van unlabeled doelt.
Hoe ging het, had je goed geleerd?quote:Op maandag 10 november 2014 23:14 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wa alaikoum salaam, ik had tentamen vandaag. Ga je niet vragen hoe het ging?
Dat het de post van Unlabeled is was al duidelijk. Maarja de foto's die ik van mezelf post zijn wel natural i.p.v opgespoten met fillers.quote:Op maandag 10 november 2014 23:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doe niet zo cryptisch en vertel gewoon dat je op post van unlabeled doelt.
Je weet dat ik het verpest heb, toch ga je vragen. Nee heb goed gedaan, had wel beetje tijdtekort, maar heb toch wel een redelijke hoeveelheid goed gedaan. Had goed geleerd ja, circa 400 woorden gestampt in 2 dagen incl 3 werkwoordtijden en 3 naamvallen incl voornaamwoorden in genitief en nominatief.quote:
Deze kan jij misschien wel begrijpen.quote:Op maandag 10 november 2014 23:12 schreef AbdulMalik het volgende:
Wanneer je boos wordt om iets op internet dan neem je een week afstand, dan besef je, ik was zo levenloos dat ik een random poser mijn ego liet raken. Dan kun je weer op internet gaan.
Ik weet toch niet dat je het had verpest? Je bent slim toch. Niet te min van jezelf denken.quote:Op maandag 10 november 2014 23:17 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je weet dat ik het verpest heb, toch ga je vragen. Nee heb goed gedaan, had wel beetje tijdtekort, maar heb toch wel een redelijke hoeveelheid goed gedaan. Had goed geleerd ja, circa 400 woorden gestampt in 2 dagen incl 3 werkwoordtijden en 3 naamvallen incl voornaamwoorden in genitief en nominatief.
Hij is turkie.quote:Op maandag 10 november 2014 23:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Deze kan jij misschien wel begrijpen.
Tekst komt van een heeeeeeel oud Arabisch gedicht.
Oh snap ooh shit lawd have mercyquote:Op maandag 10 november 2014 23:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat het de post van Unlabeled is was al duidelijk. Maarja de foto's die ik van mezelf post zijn wel natural i.p.v opgespoten met fillers.
Was een grap Crip.quote:Op maandag 10 november 2014 23:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet toch niet dat je het had verpest? Je bent slim toch. Niet te min van jezelf denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |