fijn hé dat internet bestaat, zo kom je nog ergens en kan je even iets zijn.quote:Op maandag 10 november 2014 22:44 schreef Crip het volgende:
ik wil eens doen alsof ik lesbian ben voor en weekje ofzo.
zeker niet genoeg vis gegeten in je leven..quote:Op maandag 10 november 2014 22:44 schreef Crip het volgende:
ik wil eens doen alsof ik lesbian ben voor en weekje ofzo.
Waarom praat je tegen me? Ga rukken ofzo, je lijkt nogal seksueel gefrustreerd atm.quote:Op maandag 10 november 2014 22:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
fijn hé dat internet bestaat, zo kom je nog ergens en kan je even iets zijn.
Wil je niet te koop lopen met je uiterlijk. Wij vrouwen storen ons daar aan.quote:Op maandag 10 november 2014 23:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom praat je tegen me? Ga rukken ofzo, je lijkt nogal seksueel gefrustreerd atm.
Waar heb je het overquote:Op maandag 10 november 2014 23:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je niet te koop lopen met je uiterlijk. Wij vrouwen storen ons daar aan.
Moet je per se jezelf te koop te zetten op Fok? Waarom voel je de behoefte je uiterlijk zo te tentoonstellen op Fok?quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 23:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom praat je tegen me? Ga rukken ofzo, je lijkt nogal seksueel gefrustreerd atm.
Ja man, dat moet. Ben een total slut. En nu?quote:Op maandag 10 november 2014 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet je per se jezelf te koop te zetten op Fok? Waarom voel je de behoefte je uiterlijk zo te tentoonstellen op Fok?
Geen idee. De Turken die een bepaald reactie hier hebben gelezen begrijpen mij.quote:Op maandag 10 november 2014 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja man, dat moet. Ben een total slut. En nu?
Ja integendeel tot jouw ''puns'' die over heel het internet op te rapen zijn.quote:Op maandag 10 november 2014 23:04 schreef Montelly het volgende:
[..]Heel origineel, heb je die helemaal zelf verzonnen? stfu aub.
zgn. masturbeer jij nooit?quote:Op maandag 10 november 2014 23:01 schreef Crip het volgende:
[..]
oh ok ben geen turk doeiquote:Op maandag 10 november 2014 23:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen idee. De Turken die een bepaald reactie hier hebben gelezen begrijpen mij.
![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 23:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen idee. De Turken die een bepaald reactie hier hebben gelezen begrijpen mij.
![]()
jaja,,hij hing in de lucht.quote:
Horen wie over gedrag en postgedrag praat.quote:Op maandag 10 november 2014 23:04 schreef Montelly het volgende:
[..]Heel origineel, heb je die helemaal zelf verzonnen? stfu aub. J[b]e post gedrag is best wel vervelend laatste tijd, gedraag jezelf, we hebben niet met je flippos gewisseld.[/b]
Maar wiens mening dat ook is boeit me niet. Mag mijn fat ass likken.quote:Op maandag 10 november 2014 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heheheh. Tis niet mijn mening, doos.
google turksquote:
Assalamu alaykom akhi. Kifa halek?quote:Op maandag 10 november 2014 23:12 schreef AbdulMalik het volgende:
Wanneer je boos wordt om iets op internet dan neem je een weem afstand, dan besef je, ik was zo levenloos dat ik een random poser mijn ego liet raken. Dan kun je weer op internet gaan.
Doe niet zo cryptisch en vertel gewoon dat je op post van unlabeled doelt.quote:Op maandag 10 november 2014 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heheheh. Tis niet mijn mening, doos.
Wa alaikoum salaam, ik had tentamen vandaag. Alhamdulilah, wa anti? Ga je niet vragen hoe het ging?quote:
Pak je note eens.quote:Op maandag 10 november 2014 23:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doe niet zo cryptisch en vertel gewoon dat je op post van unlabeled doelt.
Hoe ging het, had je goed geleerd?quote:Op maandag 10 november 2014 23:14 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wa alaikoum salaam, ik had tentamen vandaag. Ga je niet vragen hoe het ging?
Dat het de post van Unlabeled is was al duidelijk. Maarja de foto's die ik van mezelf post zijn wel natural i.p.v opgespoten met fillers.quote:Op maandag 10 november 2014 23:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doe niet zo cryptisch en vertel gewoon dat je op post van unlabeled doelt.
Je weet dat ik het verpest heb, toch ga je vragen. Nee heb goed gedaan, had wel beetje tijdtekort, maar heb toch wel een redelijke hoeveelheid goed gedaan. Had goed geleerd ja, circa 400 woorden gestampt in 2 dagen incl 3 werkwoordtijden en 3 naamvallen incl voornaamwoorden in genitief en nominatief.quote:
Deze kan jij misschien wel begrijpen.quote:Op maandag 10 november 2014 23:12 schreef AbdulMalik het volgende:
Wanneer je boos wordt om iets op internet dan neem je een week afstand, dan besef je, ik was zo levenloos dat ik een random poser mijn ego liet raken. Dan kun je weer op internet gaan.
Ik weet toch niet dat je het had verpest? Je bent slim toch. Niet te min van jezelf denken.quote:Op maandag 10 november 2014 23:17 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je weet dat ik het verpest heb, toch ga je vragen. Nee heb goed gedaan, had wel beetje tijdtekort, maar heb toch wel een redelijke hoeveelheid goed gedaan. Had goed geleerd ja, circa 400 woorden gestampt in 2 dagen incl 3 werkwoordtijden en 3 naamvallen incl voornaamwoorden in genitief en nominatief.
Hij is turkie.quote:Op maandag 10 november 2014 23:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Deze kan jij misschien wel begrijpen.
Tekst komt van een heeeeeeel oud Arabisch gedicht.
Oh snap ooh shit lawd have mercyquote:Op maandag 10 november 2014 23:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat het de post van Unlabeled is was al duidelijk. Maarja de foto's die ik van mezelf post zijn wel natural i.p.v opgespoten met fillers.
Was een grap Crip.quote:Op maandag 10 november 2014 23:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet toch niet dat je het had verpest? Je bent slim toch. Niet te min van jezelf denken.
Wallah ben moe akhi. ;cquote:Op maandag 10 november 2014 23:20 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Was een grap Crip.
1. Ik zeg vraag hoe het ging
2. Jij vraagt hoe het ging
3. Ik word boos omdat jij vraagt hoe het ging
ههههههه toe aan vakantie jij
Niet genoeg woordenschat, maar door woordherkenning kan ik wel veel gokken en woorden afleiden, ik begrijp het zo nog steeds echter nietquote:Op maandag 10 november 2014 23:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Deze kan jij misschien wel begrijpen.
Tekst komt van een heeeeeeel oud Arabisch gedicht.
dude, je eindigt toch maar als een marokkaanse zoubida achter het aanrecht om marmita te bereidenquote:Op maandag 10 november 2014 23:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Wallah ben moe akhi. ;c
Heb morgen ook een toets.. maar I don't really give a shit. ( wow badass)
"Speel ice cube liedje af"quote:Op maandag 10 november 2014 23:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Wallah ben moe akhi. ;c
Heb morgen ook een toets.. maar I don't really give a shit. ( wow badass)
Is niet Ice Cube vriend.quote:Op maandag 10 november 2014 23:23 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
"Speel ice cube liedje af"
"Zoom langzaam in"
Thuglife
tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat is geen liedje van Ice cube.quote:Op maandag 10 november 2014 23:23 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
"Speel ice cube liedje af"
"Zoom langzaam in"
Thuglife
Kom tc danquote:Op maandag 10 november 2014 23:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Che doe asmr geluiden maken terwijl ik ga slapen.
Ik moet jou echt eens een keer een proper cheesecake maken.quote:Op maandag 10 november 2014 23:26 schreef Deuce92 het volgende:
Ik ga lekker een kwarktaart maken.
Van Dr. Oetker, kom haten dan Borte.
wtf ga je nu een taart bakken?quote:Op maandag 10 november 2014 23:26 schreef Deuce92 het volgende:
Die maak ik ook altijd. Baas.quote:Op maandag 10 november 2014 23:26 schreef Deuce92 het volgende:
uren.quote:Op maandag 10 november 2014 23:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ongebakken. Ik laat 'm 's nachts lekker koelen, duurt wel effe.
Eensch.quote:Op maandag 10 november 2014 23:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik moet jou echt eens een keer een proper cheesecake maken.
Doel je hiermee op Crip?quote:Op maandag 10 november 2014 21:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Bazı insanlara hayran kalıyorum. Nasıl oluyorda kendilerini bulunmaz hint kuması sanıyorlar. Hayır yani, görünen köy kılavuz istemezHadi bunu bıraktım, birde surekli dış görünüşünü öne sürerek interneten onay almak icin her yolu deniyorlarya... sadece gülesim geliyor. Çok komik ama aynı zamanda çok itici bence. Sence?
Ga overdrijven loser. hhhhquote:Op maandag 10 november 2014 23:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Eensch.
Of is een kwarktaart maken voor een man ook haram?
je moet het ook begrijpen..translate gaat je niet helpen vriendjequote:Op maandag 10 november 2014 23:29 schreef Deuce92 het volgende:
Google translate helpt geen tiet daarbij hè.
Klopt.quote:Op maandag 10 november 2014 23:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
je moet het ook begrijpen..translate gaat je niet helpen vriendje
Alsof jij het begrijpt.quote:Op maandag 10 november 2014 23:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
je moet het ook begrijpen..translate gaat je niet helpen vriendje
Wat haat je op Crip a 7mar.quote:Op maandag 10 november 2014 23:30 schreef AMAR420 het volgende:
wanneer je crip's hoofd op tc ziet:
[ afbeelding ]
Dat deet ik net toch ook.quote:
Jij bent turk, jij kan die post vertalen. Voor mij. Ik sta er totaal buiten. De bitch ben jij swso toch.quote:Op maandag 10 november 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil t wel vertalen, maar dan ben ik weer de bitch.
H7h7h&7&7&&7&7&7&7&7&&^^hhquote:Op maandag 10 november 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil t wel vertalen, maar dan ben ik weer de bitch.
#para #paranoia #paranoide #conspiracy #illuminati #psychosequote:Op maandag 10 november 2014 23:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja ik snap er dus ook geen zak van. Ik denk dat het over ons gaat. Maar /care toch.
Flauw, als toch iedereen het te lezen krijgt, zet het dan hierquote:Op maandag 10 november 2014 23:34 schreef Montelly het volgende:
Ik zou het vies vinden als vertaling op dm rond zal gaan, dus dit gezegd hebbende,..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |