Wallah ben moe akhi. ;cquote:Op maandag 10 november 2014 23:20 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Was een grap Crip.
1. Ik zeg vraag hoe het ging
2. Jij vraagt hoe het ging
3. Ik word boos omdat jij vraagt hoe het ging
ههههههه toe aan vakantie jij
Niet genoeg woordenschat, maar door woordherkenning kan ik wel veel gokken en woorden afleiden, ik begrijp het zo nog steeds echter nietquote:Op maandag 10 november 2014 23:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Deze kan jij misschien wel begrijpen.
Tekst komt van een heeeeeeel oud Arabisch gedicht.
dude, je eindigt toch maar als een marokkaanse zoubida achter het aanrecht om marmita te bereidenquote:Op maandag 10 november 2014 23:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Wallah ben moe akhi. ;c
Heb morgen ook een toets.. maar I don't really give a shit. ( wow badass)
"Speel ice cube liedje af"quote:Op maandag 10 november 2014 23:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Wallah ben moe akhi. ;c
Heb morgen ook een toets.. maar I don't really give a shit. ( wow badass)
Is niet Ice Cube vriend.quote:Op maandag 10 november 2014 23:23 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
"Speel ice cube liedje af"
"Zoom langzaam in"
Thuglife
tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat is geen liedje van Ice cube.quote:Op maandag 10 november 2014 23:23 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
"Speel ice cube liedje af"
"Zoom langzaam in"
Thuglife
Kom tc danquote:Op maandag 10 november 2014 23:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Che doe asmr geluiden maken terwijl ik ga slapen.
Ik moet jou echt eens een keer een proper cheesecake maken.quote:Op maandag 10 november 2014 23:26 schreef Deuce92 het volgende:
Ik ga lekker een kwarktaart maken.
Van Dr. Oetker, kom haten dan Borte.
wtf ga je nu een taart bakken?quote:Op maandag 10 november 2014 23:26 schreef Deuce92 het volgende:
Die maak ik ook altijd. Baas.quote:Op maandag 10 november 2014 23:26 schreef Deuce92 het volgende:
uren.quote:Op maandag 10 november 2014 23:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ongebakken. Ik laat 'm 's nachts lekker koelen, duurt wel effe.
Eensch.quote:Op maandag 10 november 2014 23:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik moet jou echt eens een keer een proper cheesecake maken.
Doel je hiermee op Crip?quote:Op maandag 10 november 2014 21:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Bazı insanlara hayran kalıyorum. Nasıl oluyorda kendilerini bulunmaz hint kuması sanıyorlar. Hayır yani, görünen köy kılavuz istemezHadi bunu bıraktım, birde surekli dış görünüşünü öne sürerek interneten onay almak icin her yolu deniyorlarya... sadece gülesim geliyor. Çok komik ama aynı zamanda çok itici bence. Sence?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |