Eensch.quote:Op maandag 10 november 2014 23:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik moet jou echt eens een keer een proper cheesecake maken.
Doel je hiermee op Crip?quote:Op maandag 10 november 2014 21:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Bazı insanlara hayran kalıyorum. Nasıl oluyorda kendilerini bulunmaz hint kuması sanıyorlar. Hayır yani, görünen köy kılavuz istemezHadi bunu bıraktım, birde surekli dış görünüşünü öne sürerek interneten onay almak icin her yolu deniyorlarya... sadece gülesim geliyor. Çok komik ama aynı zamanda çok itici bence. Sence?
Ga overdrijven loser. hhhhquote:Op maandag 10 november 2014 23:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Eensch.
Of is een kwarktaart maken voor een man ook haram?
je moet het ook begrijpen..translate gaat je niet helpen vriendjequote:Op maandag 10 november 2014 23:29 schreef Deuce92 het volgende:
Google translate helpt geen tiet daarbij hè.
Klopt.quote:Op maandag 10 november 2014 23:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
je moet het ook begrijpen..translate gaat je niet helpen vriendje
Alsof jij het begrijpt.quote:Op maandag 10 november 2014 23:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
je moet het ook begrijpen..translate gaat je niet helpen vriendje
Wat haat je op Crip a 7mar.quote:Op maandag 10 november 2014 23:30 schreef AMAR420 het volgende:
wanneer je crip's hoofd op tc ziet:
[ afbeelding ]
Dat deet ik net toch ook.quote:
Jij bent turk, jij kan die post vertalen. Voor mij. Ik sta er totaal buiten. De bitch ben jij swso toch.quote:Op maandag 10 november 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil t wel vertalen, maar dan ben ik weer de bitch.
H7h7h&7&7&&7&7&7&7&7&&^^hhquote:Op maandag 10 november 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil t wel vertalen, maar dan ben ik weer de bitch.
#para #paranoia #paranoide #conspiracy #illuminati #psychosequote:Op maandag 10 november 2014 23:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja ik snap er dus ook geen zak van. Ik denk dat het over ons gaat. Maar /care toch.
Flauw, als toch iedereen het te lezen krijgt, zet het dan hierquote:Op maandag 10 november 2014 23:34 schreef Montelly het volgende:
Ik zou het vies vinden als vertaling op dm rond zal gaan, dus dit gezegd hebbende,..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |