Had die reeks al gespot maar heb daar niks mee.quote:Op maandag 10 november 2014 14:45 schreef Weissman het volgende:
hey kaasplankje waarom zijn wielrenners altijd zo beta?
NWS / Wielrenner mishandelt zwangere vrouw na botsing #2
quote:Op maandag 10 november 2014 14:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
de rest zit nu op monstercock.com
als je vreemd gaat doe je dat toch meestal met een lekkerder wijfquote:Op maandag 10 november 2014 14:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Had die reeks al gespot maar heb daar niks mee.
Een eckte wielrenner slaat geen vrouwen maar gaat vreemd met de jouwe.
moet je eens proberen dat.quote:Op maandag 10 november 2014 14:58 schreef kaasplankje het volgende:
as er maar een gat in zit tog
[ afbeelding ]
Doe het meest zo. is wat relaxterquote:Op maandag 10 november 2014 14:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
moet je eens proberen dat.
Met een flat (arched) back je hammies strechen
je gaat kapot
Wat een godvergeten lelijke tattooquote:Op maandag 10 november 2014 15:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Doe het meest zo. is wat relaxter
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat een eckte wielrenner kans maakt bij haarquote:Op maandag 10 november 2014 14:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Had die reeks al gespot maar heb daar niks mee.
Een eckte wielrenner slaat geen vrouwen maar gaat vreemd met de jouwe.
Alweer pleite?quote:Op maandag 10 november 2014 15:31 schreef RaymondK het volgende:
kut. tot zover de kans op Vietnamese loempias elke vrijdagmiddag....
mja.quote:
Mag dat wel op YouTube, vriendinnetje?quote:Op maandag 10 november 2014 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
MIsschien maar youtubefilmpjes maken dan. Easy cash enzo.
*pakt komkommer*
Ik houd ook niet van te grote peners.quote:
Ik verwachtte tieten.quote:
Do it.quote:Op maandag 10 november 2014 15:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
ja togg?
Damn, net een oreokoekje gegeten. Nu wil ik alle 12 koekjes opeten
Snel, geef r Xhamster!quote:Op maandag 10 november 2014 15:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mag dat wel op YouTube, vriendinnetje?
Zadel vergeten?quote:Op maandag 10 november 2014 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zag een vrouw op de fiets die een paard vasthield. Waarom ga je niet op dat paard zitten dan
JB dat u?quote:Op maandag 10 november 2014 15:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
ja togg?
Damn, net een oreokoekje gegeten. Nu wil ik alle 12 koekjes opeten
Lolquote:Op maandag 10 november 2014 17:20 schreef Deuce92 het volgende:
Gewoon bareback gaan. Je bent toch geen hommo haha ja tog laters.
Waar leg je de grens tussen wel volspuiten - niet volspuiten? Als ze meer baardgroei heeft dan jij?quote:
Een wat, oh je bedoelt de vrouw ajhahahaaha snap jequote:Op maandag 10 november 2014 17:24 schreef stinkie het volgende:
Verdome halverwege mijn kipnuggets de keukenmachine doorgebrand
Conchita Wurst zou ik wel doen. Super geile ogen.quote:Op maandag 10 november 2014 17:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar leg je de grens tussen wel volspuiten - niet volspuiten? Als ze meer baardgroei heeft dan jij?
srs?quote:Op maandag 10 november 2014 17:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Conchita Wurst zou ik wel doen. Super geile ogen.
Ik weet niet alle Turkse chicks die ik ken zijn weird srs, ken er geen die submissive is.quote:Op maandag 10 november 2014 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Je vergeet dat Turkse chicks zodanig in de submissie zijn geslagen dat je alles met ze kan doen.
Grote bek buiten het bed, klein hartje als je eenmaal tussen hun benen zit.quote:Op maandag 10 november 2014 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik weet niet alle Turkse chicks die ik ken zijn weird srs, ken er geen die submissive is.
Misschien is dat het dan, want ben nooit tussen hun benen gekomen #dimafeelsquote:Op maandag 10 november 2014 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Grote bek buiten het bed, klein hartje als je eenmaal tussen hun benen zit.
DM je nummerquote:Op maandag 10 november 2014 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Je vergeet dat Turkse chicks zodanig in de submissie zijn geslagen dat je alles met ze kan doen.
quote:
Katy Hearnquote:Op maandag 10 november 2014 17:22 schreef Sapstengel het volgende:
Wie is die gym chick btw ziet er ook uit alsof ze gaat paardrijden. Ze mag wel op mij oefenen haha snap je
Ik pak hem wel terug binnenkortquote:Op maandag 10 november 2014 17:47 schreef Sapstengel het volgende:
Hey GRS kijk je boy wil vreemdgaan. Of hij wil gewoon nummer omdat hij een schoonmaakster zoekt
Done. En een cola light. Anders teveel suikers enzo.quote:Op maandag 10 november 2014 17:51 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is geen vraag, altijd spekkoek
quote:Op maandag 10 november 2014 17:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ook zin in spekkoek nu gvd morgen direct langs de toko
Spekkoek (1 stuk) bevat 511 calorieën.quote:Op maandag 10 november 2014 17:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ook zin in spekkoek nu gvd morgen direct langs de toko
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 november 2014 17:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Spekkoek (1 stuk) bevat 511 calorieën.
Calorieën Verdeling: 71% vet, 24% kolhy, 5% eiwit.
u wot m8?Moest dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ach. Valt toch niet meer te redden hier. Might as well enjoy the ride.
Morgen balansdagje houdenquote:Op maandag 10 november 2014 17:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moest dat?.
Ach. Valt toch niet meer te redden hier. Might as well enjoy the ride.
Haha en daarna keihard gekotst?quote:Op maandag 10 november 2014 17:57 schreef seto het volgende:
ik heb een keer tijdens een paddo trip geprobeerd zo´n hele spekkoek op proberen te eten
niet gelukt helaas
Of juist aziaat geworden. Dat schijnt de gebeuren als je te veel van die troep eet.quote:Op maandag 10 november 2014 18:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha en daarna keihard gekotst?
we waren ongeveer halverwege toen onze kaken gewoon moe werden van het kauwenquote:Op maandag 10 november 2014 18:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha en daarna keihard gekotst?
Ga je Insanity doen? Hoe lang? Geen kettlebells meer? Waarom?quote:Op maandag 10 november 2014 16:39 schreef JaqenHghar het volgende:
He jongens nog een paar dagen en dan Insanity: max 30
Ziet iemand de ironie wanneer er in het dieettopic wordt gepraat over het verspillen van eten?quote:[..]
En je vist tonijn met een kleine vis aan je hengel. Dat is ook verspilling.
Dankjequote:Op maandag 10 november 2014 18:25 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Geeëress ben jij dat op die plaaatjons in de op? Leuken honten en laarsen.![]()
:$ :$
Sorry hoor, maar die ken ik niet. Haha snapje.quote:Op maandag 10 november 2014 19:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dankjeben enorm blij met de laarzen die no1uknow voor m'n bday heeft gekocht
Misschien, het zag er wel lekker pittig uit.quote:Op maandag 10 november 2014 18:44 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ga je Insanity doen? Hoe lang? Geen kettlebells meer? Waarom?
quote:Op maandag 10 november 2014 18:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ziet iemand de ironie wanneer er in het dieettopic wordt gepraat over het verspillen van eten?
Is dit Insanity?quote:Op maandag 10 november 2014 19:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Misschien, het zag er wel lekker pittig uit.
Ik ben vorige maand nog langs de RAI gereden, snap hoe jij je voeltquote:Op maandag 10 november 2014 19:04 schreef Deuce92 het volgende:
Ik ben vroeger 17 geweest. Komt inderdaad erg dichtbij dan.
haha ja! Leuk grapje Deucequote:Op maandag 10 november 2014 19:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die ken ik niet. Haha snapje.
Vriend jij weet helemaal niks. Ik kwam er laatst achter dat zowel de letters M en H als de cijfers 1 en 7 op het toetsenbord staan waar ik op dit moment dit bericht mee aan het typen ben.quote:Op maandag 10 november 2014 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben vorige maand nog langs de RAI gereden, snap hoe jij je voelt
Haha yupquote:
Is alleen de fittest toch? Wat is plyometric cardio circuit? Wat is cardio power & recistance? Wat is cardio recovery? Wat is core cardio? Wat is cardio abs? Wat is max recovery? Wat is max interval plyo?quote:Op maandag 10 november 2014 19:08 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Haha yupMaar mijn focus ligt voorlopig nog even op hardlopen en mn conditie opschroeven.
Pfft geen idee, was ook niet srs thoughquote:Op maandag 10 november 2014 19:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is alleen de fittest toch? Wat is plyometric cardio circuit? Wat is cardio power & recistance? Wat is cardio recovery? Wat is core cardio? Wat is cardio abs? Wat is max recovery? Wat is max interval plyo?
xoroshoquote:Op maandag 10 november 2014 19:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Pfft geen idee, was ook niet srs though
Is dat nu alweer een jaar geleden? God wat gaat de tijd toch snelquote:Op maandag 10 november 2014 19:04 schreef Sapstengel het volgende:
MH17 herdenking op TV bij hard van Nederland, komt wel erg dichtbij zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Is dat nu alweer een jaar geleden? God wat gaat de tijd toch snelEcht he.. weet het nog als de dag van gisteren dat ik die beelden zag, kwam net terug uit de supermarkt en toen ineens dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog, volgens mij kwam er een dag of 2 of 3 geleden nog een kist met onderdelen terugquote:Op maandag 10 november 2014 19:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt he.. weet het nog als de dag van gisteren dat ik die beelden zag, kwam net terug uit de supermarkt en toen ineens dat.
Verkapte homo ben je dus.quote:Op maandag 10 november 2014 17:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik ging googlen die naam en toen....quote:Op maandag 10 november 2014 17:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niet de laatste wrakstukken morten nog geborgen en er is nog genoeg gebied dat nog niet uitgekamd is. Deze herdenking staat al een tijdje vast. Zou eigenlijk 11/11 zijn maar de heren in Den Haag hadden ff geen rekening gehouden met carnavalvierend Nederland dat officieel 11/11 begint.quote:Op maandag 10 november 2014 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt ja. Maar het was ook ergens in eh, juli dacht ik. Zal nu wel zijn omdat de laatste kist terug is oid.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet de laatste wrakstukken morten nog geborgen en er is nog genoeg gebied dat nog niet uitgekamd is. Deze herdenking staat al een tijdje vast. Zou eigenlijk 11/11 zijn maar de heren in Den Haag hadden ff geen rekening gehouden met carnavalvierend Nederland dat officieel 11/11 begint.
Mooie afsluiter toch?quote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet de laatste wrakstukken morten nog geborgen en er is nog genoeg gebied dat nog niet uitgekamd is. Deze herdenking staat al een tijdje vast. Zou eigenlijk 11/11 zijn maar de heren in Den Haag hadden ff geen rekening gehouden met carnavalvierend Nederland dat officieel 11/11 begint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op maandag 10 november 2014 21:56 schreef Klokov het volgende:
Spreek gewoon een meisje aan, die douchetop past helemaal niet bij je gedrag. Je hebt geen slechte kaarten maar je moet ze echt veel beter spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga dit toch niet op straat dragen...
do normal
is echt tokkie
gewoon voor de gym
of onder xs stretch overhemd met alle knoopjes open voorzijde
De eerste zin vervalt maar de rest blijft gewoon staan vriend.quote:Op maandag 10 november 2014 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ga dit toch niet op straat dragen...
do normal
is echt tokkie
gewoon voor de gym
of onder xs stretch overhemd met alle knoopjes open voorzijde
Ik was unaware, maar heb wat te downloaden nuquote:
treinmeisje dr schoolvriendin ziet me ook wel zitten volgens mij lolquote:Op maandag 10 november 2014 21:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
De eerste zin vervalt maar de rest blijft gewoon staan vriend.
Hoezo downloaden? Gewoon Tubegalore.com vriend.quote:Op maandag 10 november 2014 22:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik was unaware, maar heb wat te downloaden nu
quote:Op maandag 10 november 2014 22:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
treinmeisje dr schoolvriendin ziet me ook wel zitten volgens mij lol
we ware zo bij pc ruimte
en we zitten in zelfde groepje voor practicum
we hebben een eigen tafel met allemaal pc's
ik ging helemaal in hoekje tegen de muur zitten
komt zo precies schuin tegenover me zitten aan de overkant
zodat je elkaar kan zien zegmaar
links en rechts van haar waren de pc's vrij
maar ik ging toen eentje naar rechts opschuiven zodat ik naast een jongen zat en zodat ik tegenover haar zat zodat we elkaar niet konden zien
Streams zijn kut man, gewoon private tracker. Betere kwaliteit enzo en vaak meer te vindenquote:Op maandag 10 november 2014 22:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoezo downloaden? Gewoon Tubegalore.com vriend.
Ik kijk dus nooit maar een filmpje. Gewoon iets lekkers hier, iets lekkers daar. Maar goed, dit begint nu erg persoonlijk te worden.quote:Op maandag 10 november 2014 22:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Streams zijn kut man, gewoon private tracker. Betere kwaliteit enzo en vaak meer te vinden
Dit verzin je gewoon niet meerquote:Op maandag 10 november 2014 22:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
we ware zo bij pc ruimte
maar ik ging toen eentje naar rechts opschuiven zodat ik naast een jongen zat en zodat ik tegenover haar zat zodat we elkaar niet konden zien
ik begrijp er niks vanquote:
Vriend, als je niks doet zul je het ook niet te weten komen. Hoeveel tijd heb je nog nodig om dat te snappen?quote:Op maandag 10 november 2014 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik begrijp er niks van
ziet ze me nou wel zitten ofniet
ze keek niet naar me en ik ook niet naar haar
ik was gewoon bezig met inloggen en staarde heletijd naar scherm en toen ik ingelogd was ging ik uitloggen
klasgenootje is al bezig met haar hosselenquote:Op maandag 10 november 2014 22:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend, als je niks doet zul je het ook niet te weten komen. Hoeveel tijd heb je nog nodig om dat te snappen?
Ik deel ook wel iets persoonlijksquote:Op maandag 10 november 2014 22:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik kijk dus nooit maar een filmpje. Gewoon iets lekkers hier, iets lekkers daar. Maar goed, dit begint nu erg persoonlijk te worden.
quote:Op maandag 10 november 2014 22:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
we ware zo bij pc ruimte
quote:Op maandag 10 november 2014 22:25 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sap ken je Lily Sincere?
Op het eerste gezicht niet veel aan, gewoon schattig:
[ afbeelding ]
Maar dan:Die ken ik niet, maar juist op die gif is ze cute, daarna zie ik alleen maar cottage cheese.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat maakt dat klasgenootje jou uitquote:Op maandag 10 november 2014 22:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
klasgenootje is al bezig met haar hosselen
maar die was er deze keer niet
ze zag haar kans toen volgens mij
Cottage cheese is blijkbaar voor fijnproevers.quote:Op maandag 10 november 2014 22:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar juist op die gif is ze cute, daarna zie ik alleen maar cottage cheese.
hij ziet eruit als de ideale schoonzoon man, qua karakter en uiterlijkquote:Op maandag 10 november 2014 22:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat maakt dat klasgenootje jou uit
We hebben gewoon niet allemaal een Jappen fetish vriend.quote:Op maandag 10 november 2014 22:29 schreef Beach het volgende:
wtf is er mis met (de meesten van) jullie
quote:Op maandag 10 november 2014 22:29 schreef Beach het volgende:
wtf is er mis met (de meesten van) jullie
Nee, jij bent een jakken hakker.quote:Op maandag 10 november 2014 22:31 schreef JaqenHghar het volgende:
Dus als je niet van die bodypositive vrouwen houdt ben je een jappen fapper
Beach is wel een jappenfapper, dat kan je niet ontkennen.quote:Op maandag 10 november 2014 22:31 schreef JaqenHghar het volgende:
Dus als je niet van die bodypositive vrouwen houdt ben je een jappen fapper
gvd als dat aanspoelt zou je d'r natspuitenquote:Op maandag 10 november 2014 22:02 schreef Sapstengel het volgende:
Je weet dat ze whale status heeft bereikt?
[ afbeelding ]
Ik zou d'r inderdaad natspuiten. Nomsayin'.quote:Op maandag 10 november 2014 22:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
gvd als dat aanspoelt zou je d'r natspuiten
Vroeger was alles beter.
ik wel dan?quote:Op maandag 10 november 2014 22:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
We hebben gewoon niet allemaal een Jappen fetish vriend.
Ik houd wel van chubby/thick maar alleen met goede fat distribution. Die buik van haar is te ergquote:Op maandag 10 november 2014 22:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
gvd als dat aanspoelt zou je d'r natspuiten
Vroeger was alles beter.
Doe een goede diepe tank aan morgen naar school en ga weer naast die chick zitten en dan zo langszaam je handen in haar broekje stoppen manquote:
Lekker je borstbeen showen.quote:Op maandag 10 november 2014 22:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat moet je als ecto met een diepe hals?
quote:Op maandag 10 november 2014 22:03 schreef Deuce92 het volgende:
Kiara Miahey Deuce je gedraagt je hier heel anders dan in turken topic, waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Hoezo heel anders? Ik heb vandaag nog een paar shemales gepost in het Turken topic.quote:Op maandag 10 november 2014 22:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
hey Deuce je gedraagt je hier heel anders dan in turken topic, waarom?
pfff..zou die poepert openen,quote:Op maandag 10 november 2014 21:56 schreef Deuce92 het volgende:
Achter kant is wel dik in orde.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 november 2014 22:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoezo heel anders? Ik heb vandaag nog een paar shemales gepost in het Turken topic.
Daar post je shemales met snor?quote:Op maandag 10 november 2014 22:58 schreef Deuce92 het volgende:
Uiteraard zijn het wel verschillende topics, dus ik pas me een beetje aan.
Echt stoer he die deuce, ik weet nog dat hij hier voor het eerst ging posten.quote:
Heb vandaag toevallig een pic van Conchita Wurst gepost, maar dat was in dit topic.quote:Op maandag 10 november 2014 22:59 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Daar post je shemales met snor?
Precies. Rustig beginnen, en dan geleidelijk opbouwen.quote:Op maandag 10 november 2014 22:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Echt stoer he die deuce, ik weet nog dat hij hier voor het eerst ging posten.
Weetje wie jou ontdekt heeft nog?...precies zoek maar even na.quote:Op maandag 10 november 2014 23:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Precies. Rustig beginnen, en dan geleidelijk opbouwen.
Zat jij in het zwaardentopique de lurken?quote:Op maandag 10 november 2014 23:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Weetje wie jou ontdekt heeft nog?...precies zoek maar even na.
Jaquote:Op maandag 10 november 2014 23:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zat jij in het zwaardentopique de lurken?
Is dat die croissant waar iedereen het over heeft? Heb ik gelukkig niet gezien.quote:Op maandag 10 november 2014 23:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jamaar dat ging om F1978, niet veel verder stond jij
please....quote:Op maandag 10 november 2014 23:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jamaar dat ging om F1978, niet veel verder stond jij
gaan we samenquote:Op maandag 10 november 2014 22:55 schreef Montelly het volgende:
wat is dit gaaf zeg, wil volgend jaar zooo graag heen
geeft niks, die Ottomanen hebben dit topic ook al overspoeltquote:Op maandag 10 november 2014 22:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb vandaag toevallig een pic van Conchita Wurst gepost, maar dat was in dit topic.
doe niet zo hoor...doe niet zoquote:
Idd. Je hoeft je echt niet te schamen voor het feit dat je jezelf af en toe bevredigt terwijl je naar Fok!peners kijkt.quote:
echt he, zomaar zegt hij dat. Alleen Nulty en ik hadden die claim, zelfs Nulty het origineel patent.quote:
Ja klopt, heb collectie dildos gekocht om het wat realistischer te maken.quote:Op maandag 10 november 2014 23:46 schreef Deuce92 het volgende:
Heb je wel eens gefapt met de gedachte dat je door een dikke penis wordt gepenetreerd?
Zeg maar eerlijk vriend.
Idd jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:34 schreef Deuce92 het volgende:
Had haar wel een keertje willen tittyfucken.
Hier, neem een stuk spekkoek, m'n jong.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ja precies beter dan die gratenpakhuizen ik ben in ieder geval een confident man in een gezond lichaam #bigisbeautiful #zininfrikandelspeciaal
Lekker toefjes spuitenquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:36 schreef Sapstengel het volgende:
Zullen we samen slagroomtaart eten? Lekker kliederen mmm
En dan eindigen met double milkshake haha snap jequote:Op dinsdag 11 november 2014 01:50 schreef Sapstengel het volgende:
Is goed, doen we double hamburger penetration
Bejamelsaus.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
En dan eindigen met double milkshake haha snap je
niet echt milkshake maar iets anders
Het moet natuurlijk weer een manlet nickname zijn....quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 06:12 schreef RaymondK het volgende:
Gdvr![]()
Die veur ging op zich nog wel, maar
die piemels zo vroeg op de ochtend
ff slikken hoor
ja ff slikken en weer door gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kunnen we dit topic niet naar SPT verplaatsen? Voor mij hoeft al dat naakt niet. Staat gewoon porn tussen ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:31 schreef fathank het volgende:
Tering ik kom niet meer door de sadness heen hier, laatste 2,5 pagina (50 replies per page masterrace) geskipt.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja ff slikken en weer door gaan
Ik denk gewoon aan een Marco Borsato nummer danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Hoeveel van de 45 gedachten heb je zelf ook?quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:57 schreef Klokov het volgende:
Beter gewoon wat verhullend nog boys
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets te raden over laten, voor de fantasiequote:Op dinsdag 11 november 2014 09:57 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:44 schreef Eleiko het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)gt-gaat-met-pensioenCor leest de Telegraaf boys, we zijn hem kwijt aan de commentsecties van o.a. de Telegraaf en NuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Jammer dat die 2e maar 60 kg squatquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:57 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze squat helemaal niks, ze staat onder de bar te rustenquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jammer dat die 2e maar 60 kg squat
Ik vraag me af of het haar zou lukken of dat ze haar gewoon onder de bar hebben neergezetquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jammer dat die 2e maar 60 kg squat
Cor heeft ook zo zijn zonden. En het toch maar weer "lezen" van de Telegraaf is daar een van...quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:04 schreef Klokov het volgende:
[..]
Cor leest de Telegraaf boys, we zijn hem kwijt aan de commentsecties van o.a. de Telegraaf en Nu
Dit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:07 schreef Champy het volgende:
[..]
Ze squat helemaal niks, ze staat onder de bar te rusten
quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd ja
Die pic met de arts
[ afbeelding ]
mist alleen nog brazzers logo
We are going to take the nipple (that is now down there) and putting it all the way up over here.quote:
However we could also insert some kevlar plates, a drink dispenser and a gun holster (cause america).quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
We are going to take the nipple (that is now down there) and putting it all the way up over here.
Die Cor die wil wel hoor, geile bokquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:27 schreef Eleiko het volgende:
En volgens mij heeft cc goede skills in bed.
Lolquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:44 schreef Eleiko het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)gt-gaat-met-pensioenDat denk ik srs ook altijd als ik tussen kunst & kitsch kijk, echt een GILf dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoete aardappel is wel goede carbs toch, in de fitness wereld.quote:
Beetje ondiep.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Indecisive en refined sounds about right
is lastig zonder penis jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:07 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk niet dat die website mijn penislengte en dergelijke kan raden a.d.h.v. mijn username of echte naam.
Gewoon doen, eventueel om hulp vragen 1e keer.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh, ik bedacht me net dat ik eigenlijk met vrije gewichten bezig wil, voor maximum effect, maar op mijn sportschool staan daar echt alleen maar opgeschoten negers en Marokkanen. Ik denk niet dat ik met m'n vette reet heel erg serieus word genomen, als ik daartussen ga staan squatten, en dan ook nog eens miserably faal.
Die negers en Marokkanen zijn ook ergens begonnen, grote kans dat ze best willen helpen als je het vraagtquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh, ik bedacht me net dat ik eigenlijk met vrije gewichten bezig wil, voor maximum effect, maar op mijn sportschool staan daar echt alleen maar opgeschoten negers en Marokkanen. Ik denk niet dat ik met m'n vette reet heel erg serieus word genomen, als ik daartussen ga staan squatten, en dan ook nog eens miserably faal.
Ik denk dat negers juist een vette reet serieus willen nemenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed puntquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
Negers houden wel van vette reten dus ik zou me geen zorgen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |