Spekkoek (1 stuk) bevat 511 calorieën.quote:Op maandag 10 november 2014 17:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ook zin in spekkoek nu gvd morgen direct langs de toko
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 november 2014 17:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Spekkoek (1 stuk) bevat 511 calorieën.
Calorieën Verdeling: 71% vet, 24% kolhy, 5% eiwit.
u wot m8?Moest dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ach. Valt toch niet meer te redden hier. Might as well enjoy the ride.
Morgen balansdagje houdenquote:Op maandag 10 november 2014 17:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moest dat?.
Ach. Valt toch niet meer te redden hier. Might as well enjoy the ride.
Haha en daarna keihard gekotst?quote:Op maandag 10 november 2014 17:57 schreef seto het volgende:
ik heb een keer tijdens een paddo trip geprobeerd zo´n hele spekkoek op proberen te eten
niet gelukt helaas
Of juist aziaat geworden. Dat schijnt de gebeuren als je te veel van die troep eet.quote:Op maandag 10 november 2014 18:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha en daarna keihard gekotst?
we waren ongeveer halverwege toen onze kaken gewoon moe werden van het kauwenquote:Op maandag 10 november 2014 18:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha en daarna keihard gekotst?
Ga je Insanity doen? Hoe lang? Geen kettlebells meer? Waarom?quote:Op maandag 10 november 2014 16:39 schreef JaqenHghar het volgende:
He jongens nog een paar dagen en dan Insanity: max 30
Ziet iemand de ironie wanneer er in het dieettopic wordt gepraat over het verspillen van eten?quote:[..]
En je vist tonijn met een kleine vis aan je hengel. Dat is ook verspilling.
Dankjequote:Op maandag 10 november 2014 18:25 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Geeëress ben jij dat op die plaaatjons in de op? Leuken honten en laarsen.![]()
:$ :$
Sorry hoor, maar die ken ik niet. Haha snapje.quote:Op maandag 10 november 2014 19:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dankjeben enorm blij met de laarzen die no1uknow voor m'n bday heeft gekocht
Misschien, het zag er wel lekker pittig uit.quote:Op maandag 10 november 2014 18:44 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ga je Insanity doen? Hoe lang? Geen kettlebells meer? Waarom?
quote:Op maandag 10 november 2014 18:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ziet iemand de ironie wanneer er in het dieettopic wordt gepraat over het verspillen van eten?
Is dit Insanity?quote:Op maandag 10 november 2014 19:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Misschien, het zag er wel lekker pittig uit.
Ik ben vorige maand nog langs de RAI gereden, snap hoe jij je voeltquote:Op maandag 10 november 2014 19:04 schreef Deuce92 het volgende:
Ik ben vroeger 17 geweest. Komt inderdaad erg dichtbij dan.
haha ja! Leuk grapje Deucequote:Op maandag 10 november 2014 19:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die ken ik niet. Haha snapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |