Ik was unaware, maar heb wat te downloaden nuquote:
treinmeisje dr schoolvriendin ziet me ook wel zitten volgens mij lolquote:Op maandag 10 november 2014 21:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
De eerste zin vervalt maar de rest blijft gewoon staan vriend.
Hoezo downloaden? Gewoon Tubegalore.com vriend.quote:Op maandag 10 november 2014 22:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik was unaware, maar heb wat te downloaden nu
quote:Op maandag 10 november 2014 22:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
treinmeisje dr schoolvriendin ziet me ook wel zitten volgens mij lol
we ware zo bij pc ruimte
en we zitten in zelfde groepje voor practicum
we hebben een eigen tafel met allemaal pc's
ik ging helemaal in hoekje tegen de muur zitten
komt zo precies schuin tegenover me zitten aan de overkant
zodat je elkaar kan zien zegmaar
links en rechts van haar waren de pc's vrij
maar ik ging toen eentje naar rechts opschuiven zodat ik naast een jongen zat en zodat ik tegenover haar zat zodat we elkaar niet konden zien
Streams zijn kut man, gewoon private tracker. Betere kwaliteit enzo en vaak meer te vindenquote:Op maandag 10 november 2014 22:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoezo downloaden? Gewoon Tubegalore.com vriend.
Ik kijk dus nooit maar een filmpje. Gewoon iets lekkers hier, iets lekkers daar. Maar goed, dit begint nu erg persoonlijk te worden.quote:Op maandag 10 november 2014 22:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Streams zijn kut man, gewoon private tracker. Betere kwaliteit enzo en vaak meer te vinden
Dit verzin je gewoon niet meerquote:Op maandag 10 november 2014 22:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
we ware zo bij pc ruimte
maar ik ging toen eentje naar rechts opschuiven zodat ik naast een jongen zat en zodat ik tegenover haar zat zodat we elkaar niet konden zien
ik begrijp er niks vanquote:
Vriend, als je niks doet zul je het ook niet te weten komen. Hoeveel tijd heb je nog nodig om dat te snappen?quote:Op maandag 10 november 2014 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik begrijp er niks van
ziet ze me nou wel zitten ofniet
ze keek niet naar me en ik ook niet naar haar
ik was gewoon bezig met inloggen en staarde heletijd naar scherm en toen ik ingelogd was ging ik uitloggen
klasgenootje is al bezig met haar hosselenquote:Op maandag 10 november 2014 22:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend, als je niks doet zul je het ook niet te weten komen. Hoeveel tijd heb je nog nodig om dat te snappen?
Ik deel ook wel iets persoonlijksquote:Op maandag 10 november 2014 22:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik kijk dus nooit maar een filmpje. Gewoon iets lekkers hier, iets lekkers daar. Maar goed, dit begint nu erg persoonlijk te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 november 2014 22:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
we ware zo bij pc ruimte
quote:Op maandag 10 november 2014 22:25 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sap ken je Lily Sincere?
Op het eerste gezicht niet veel aan, gewoon schattig:
[ afbeelding ]
Maar dan:Die ken ik niet, maar juist op die gif is ze cute, daarna zie ik alleen maar cottage cheese.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat maakt dat klasgenootje jou uitquote:Op maandag 10 november 2014 22:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
klasgenootje is al bezig met haar hosselen
maar die was er deze keer niet
ze zag haar kans toen volgens mij
Cottage cheese is blijkbaar voor fijnproevers.quote:Op maandag 10 november 2014 22:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar juist op die gif is ze cute, daarna zie ik alleen maar cottage cheese.
hij ziet eruit als de ideale schoonzoon man, qua karakter en uiterlijkquote:Op maandag 10 november 2014 22:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat maakt dat klasgenootje jou uit
We hebben gewoon niet allemaal een Jappen fetish vriend.quote:Op maandag 10 november 2014 22:29 schreef Beach het volgende:
wtf is er mis met (de meesten van) jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |