Had die reeks al gespot maar heb daar niks mee.quote:Op maandag 10 november 2014 14:45 schreef Weissman het volgende:
hey kaasplankje waarom zijn wielrenners altijd zo beta?
NWS / Wielrenner mishandelt zwangere vrouw na botsing #2
quote:Op maandag 10 november 2014 14:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
de rest zit nu op monstercock.com
als je vreemd gaat doe je dat toch meestal met een lekkerder wijfquote:Op maandag 10 november 2014 14:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Had die reeks al gespot maar heb daar niks mee.
Een eckte wielrenner slaat geen vrouwen maar gaat vreemd met de jouwe.
moet je eens proberen dat.quote:Op maandag 10 november 2014 14:58 schreef kaasplankje het volgende:
as er maar een gat in zit tog
[ afbeelding ]
Doe het meest zo. is wat relaxterquote:Op maandag 10 november 2014 14:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
moet je eens proberen dat.
Met een flat (arched) back je hammies strechen
je gaat kapot
Wat een godvergeten lelijke tattooquote:Op maandag 10 november 2014 15:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Doe het meest zo. is wat relaxter
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat een eckte wielrenner kans maakt bij haarquote:Op maandag 10 november 2014 14:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Had die reeks al gespot maar heb daar niks mee.
Een eckte wielrenner slaat geen vrouwen maar gaat vreemd met de jouwe.
Alweer pleite?quote:Op maandag 10 november 2014 15:31 schreef RaymondK het volgende:
kut. tot zover de kans op Vietnamese loempias elke vrijdagmiddag....
mja.quote:
Mag dat wel op YouTube, vriendinnetje?quote:Op maandag 10 november 2014 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
MIsschien maar youtubefilmpjes maken dan. Easy cash enzo.
*pakt komkommer*
Ik houd ook niet van te grote peners.quote:
Ik verwachtte tieten.quote:
Do it.quote:Op maandag 10 november 2014 15:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
ja togg?
Damn, net een oreokoekje gegeten. Nu wil ik alle 12 koekjes opeten
Snel, geef r Xhamster!quote:Op maandag 10 november 2014 15:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mag dat wel op YouTube, vriendinnetje?
Zadel vergeten?quote:Op maandag 10 november 2014 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zag een vrouw op de fiets die een paard vasthield. Waarom ga je niet op dat paard zitten dan
JB dat u?quote:Op maandag 10 november 2014 15:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
ja togg?
Damn, net een oreokoekje gegeten. Nu wil ik alle 12 koekjes opeten
Lolquote:Op maandag 10 november 2014 17:20 schreef Deuce92 het volgende:
Gewoon bareback gaan. Je bent toch geen hommo haha ja tog laters.
Waar leg je de grens tussen wel volspuiten - niet volspuiten? Als ze meer baardgroei heeft dan jij?quote:
Een wat, oh je bedoelt de vrouw ajhahahaaha snap jequote:Op maandag 10 november 2014 17:24 schreef stinkie het volgende:
Verdome halverwege mijn kipnuggets de keukenmachine doorgebrand
Conchita Wurst zou ik wel doen. Super geile ogen.quote:Op maandag 10 november 2014 17:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar leg je de grens tussen wel volspuiten - niet volspuiten? Als ze meer baardgroei heeft dan jij?
srs?quote:Op maandag 10 november 2014 17:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Conchita Wurst zou ik wel doen. Super geile ogen.
Ik weet niet alle Turkse chicks die ik ken zijn weird srs, ken er geen die submissive is.quote:Op maandag 10 november 2014 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Je vergeet dat Turkse chicks zodanig in de submissie zijn geslagen dat je alles met ze kan doen.
Grote bek buiten het bed, klein hartje als je eenmaal tussen hun benen zit.quote:Op maandag 10 november 2014 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik weet niet alle Turkse chicks die ik ken zijn weird srs, ken er geen die submissive is.
Misschien is dat het dan, want ben nooit tussen hun benen gekomen #dimafeelsquote:Op maandag 10 november 2014 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Grote bek buiten het bed, klein hartje als je eenmaal tussen hun benen zit.
DM je nummerquote:Op maandag 10 november 2014 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Je vergeet dat Turkse chicks zodanig in de submissie zijn geslagen dat je alles met ze kan doen.
quote:
Katy Hearnquote:Op maandag 10 november 2014 17:22 schreef Sapstengel het volgende:
Wie is die gym chick btw ziet er ook uit alsof ze gaat paardrijden. Ze mag wel op mij oefenen haha snap je
Ik pak hem wel terug binnenkortquote:Op maandag 10 november 2014 17:47 schreef Sapstengel het volgende:
Hey GRS kijk je boy wil vreemdgaan. Of hij wil gewoon nummer omdat hij een schoonmaakster zoekt
Done. En een cola light. Anders teveel suikers enzo.quote:Op maandag 10 november 2014 17:51 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is geen vraag, altijd spekkoek
quote:Op maandag 10 november 2014 17:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ook zin in spekkoek nu gvd morgen direct langs de toko
Spekkoek (1 stuk) bevat 511 calorieën.quote:Op maandag 10 november 2014 17:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ook zin in spekkoek nu gvd morgen direct langs de toko
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |