Is dat die croissant waar iedereen het over heeft? Heb ik gelukkig niet gezien.quote:Op maandag 10 november 2014 23:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jamaar dat ging om F1978, niet veel verder stond jij
please....quote:Op maandag 10 november 2014 23:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jamaar dat ging om F1978, niet veel verder stond jij
gaan we samenquote:Op maandag 10 november 2014 22:55 schreef Montelly het volgende:
wat is dit gaaf zeg, wil volgend jaar zooo graag heen
geeft niks, die Ottomanen hebben dit topic ook al overspoeltquote:Op maandag 10 november 2014 22:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb vandaag toevallig een pic van Conchita Wurst gepost, maar dat was in dit topic.
doe niet zo hoor...doe niet zoquote:
Idd. Je hoeft je echt niet te schamen voor het feit dat je jezelf af en toe bevredigt terwijl je naar Fok!peners kijkt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt he, zomaar zegt hij dat. Alleen Nulty en ik hadden die claim, zelfs Nulty het origineel patent.quote:
Ja klopt, heb collectie dildos gekocht om het wat realistischer te maken.quote:Op maandag 10 november 2014 23:46 schreef Deuce92 het volgende:
Heb je wel eens gefapt met de gedachte dat je door een dikke penis wordt gepenetreerd?
Zeg maar eerlijk vriend.
Idd jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:34 schreef Deuce92 het volgende:
Had haar wel een keertje willen tittyfucken.
Hier, neem een stuk spekkoek, m'n jong.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ja precies beter dan die gratenpakhuizen ik ben in ieder geval een confident man in een gezond lichaam #bigisbeautiful #zininfrikandelspeciaal
Lekker toefjes spuitenquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:36 schreef Sapstengel het volgende:
Zullen we samen slagroomtaart eten? Lekker kliederen mmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |