quote:Op maandag 10 november 2014 22:29 schreef Beach het volgende:
wtf is er mis met (de meesten van) jullie
Nee, jij bent een jakken hakker.quote:Op maandag 10 november 2014 22:31 schreef JaqenHghar het volgende:
Dus als je niet van die bodypositive vrouwen houdt ben je een jappen fapper
Beach is wel een jappenfapper, dat kan je niet ontkennen.quote:Op maandag 10 november 2014 22:31 schreef JaqenHghar het volgende:
Dus als je niet van die bodypositive vrouwen houdt ben je een jappen fapper
gvd als dat aanspoelt zou je d'r natspuitenquote:Op maandag 10 november 2014 22:02 schreef Sapstengel het volgende:
Je weet dat ze whale status heeft bereikt?
[ afbeelding ]
Ik zou d'r inderdaad natspuiten. Nomsayin'.quote:Op maandag 10 november 2014 22:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
gvd als dat aanspoelt zou je d'r natspuiten
Vroeger was alles beter.
ik wel dan?quote:Op maandag 10 november 2014 22:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
We hebben gewoon niet allemaal een Jappen fetish vriend.
Ik houd wel van chubby/thick maar alleen met goede fat distribution. Die buik van haar is te ergquote:Op maandag 10 november 2014 22:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
gvd als dat aanspoelt zou je d'r natspuiten
Vroeger was alles beter.
Doe een goede diepe tank aan morgen naar school en ga weer naast die chick zitten en dan zo langszaam je handen in haar broekje stoppen manquote:
Lekker je borstbeen showen.quote:Op maandag 10 november 2014 22:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat moet je als ecto met een diepe hals?
quote:Op maandag 10 november 2014 22:03 schreef Deuce92 het volgende:
Kiara Miahey Deuce je gedraagt je hier heel anders dan in turken topic, waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Hoezo heel anders? Ik heb vandaag nog een paar shemales gepost in het Turken topic.quote:Op maandag 10 november 2014 22:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
hey Deuce je gedraagt je hier heel anders dan in turken topic, waarom?
pfff..zou die poepert openen,quote:Op maandag 10 november 2014 21:56 schreef Deuce92 het volgende:
Achter kant is wel dik in orde.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 november 2014 22:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoezo heel anders? Ik heb vandaag nog een paar shemales gepost in het Turken topic.
Daar post je shemales met snor?quote:Op maandag 10 november 2014 22:58 schreef Deuce92 het volgende:
Uiteraard zijn het wel verschillende topics, dus ik pas me een beetje aan.
Echt stoer he die deuce, ik weet nog dat hij hier voor het eerst ging posten.quote:
Heb vandaag toevallig een pic van Conchita Wurst gepost, maar dat was in dit topic.quote:Op maandag 10 november 2014 22:59 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Daar post je shemales met snor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |