Vriend jij weet helemaal niks. Ik kwam er laatst achter dat zowel de letters M en H als de cijfers 1 en 7 op het toetsenbord staan waar ik op dit moment dit bericht mee aan het typen ben.quote:Op maandag 10 november 2014 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben vorige maand nog langs de RAI gereden, snap hoe jij je voelt
Haha yupquote:
Is alleen de fittest toch? Wat is plyometric cardio circuit? Wat is cardio power & recistance? Wat is cardio recovery? Wat is core cardio? Wat is cardio abs? Wat is max recovery? Wat is max interval plyo?quote:Op maandag 10 november 2014 19:08 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Haha yupMaar mijn focus ligt voorlopig nog even op hardlopen en mn conditie opschroeven.
Pfft geen idee, was ook niet srs thoughquote:Op maandag 10 november 2014 19:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is alleen de fittest toch? Wat is plyometric cardio circuit? Wat is cardio power & recistance? Wat is cardio recovery? Wat is core cardio? Wat is cardio abs? Wat is max recovery? Wat is max interval plyo?
xoroshoquote:Op maandag 10 november 2014 19:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Pfft geen idee, was ook niet srs though
Is dat nu alweer een jaar geleden? God wat gaat de tijd toch snelquote:Op maandag 10 november 2014 19:04 schreef Sapstengel het volgende:
MH17 herdenking op TV bij hard van Nederland, komt wel erg dichtbij zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Is dat nu alweer een jaar geleden? God wat gaat de tijd toch snelEcht he.. weet het nog als de dag van gisteren dat ik die beelden zag, kwam net terug uit de supermarkt en toen ineens dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog, volgens mij kwam er een dag of 2 of 3 geleden nog een kist met onderdelen terugquote:Op maandag 10 november 2014 19:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt he.. weet het nog als de dag van gisteren dat ik die beelden zag, kwam net terug uit de supermarkt en toen ineens dat.
Verkapte homo ben je dus.quote:Op maandag 10 november 2014 17:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Conchita Wurst zou ik wel doen. Super geile ogen.
Ik ging googlen die naam en toen....quote:Op maandag 10 november 2014 17:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Conchita Wurst zou ik wel doen. Super geile ogen.
Niet de laatste wrakstukken morten nog geborgen en er is nog genoeg gebied dat nog niet uitgekamd is. Deze herdenking staat al een tijdje vast. Zou eigenlijk 11/11 zijn maar de heren in Den Haag hadden ff geen rekening gehouden met carnavalvierend Nederland dat officieel 11/11 begint.quote:Op maandag 10 november 2014 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt ja. Maar het was ook ergens in eh, juli dacht ik. Zal nu wel zijn omdat de laatste kist terug is oid.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet de laatste wrakstukken morten nog geborgen en er is nog genoeg gebied dat nog niet uitgekamd is. Deze herdenking staat al een tijdje vast. Zou eigenlijk 11/11 zijn maar de heren in Den Haag hadden ff geen rekening gehouden met carnavalvierend Nederland dat officieel 11/11 begint.
Mooie afsluiter toch?quote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet de laatste wrakstukken morten nog geborgen en er is nog genoeg gebied dat nog niet uitgekamd is. Deze herdenking staat al een tijdje vast. Zou eigenlijk 11/11 zijn maar de heren in Den Haag hadden ff geen rekening gehouden met carnavalvierend Nederland dat officieel 11/11 begint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op maandag 10 november 2014 21:56 schreef Klokov het volgende:
Spreek gewoon een meisje aan, die douchetop past helemaal niet bij je gedrag. Je hebt geen slechte kaarten maar je moet ze echt veel beter spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga dit toch niet op straat dragen...
do normal
is echt tokkie
gewoon voor de gym
of onder xs stretch overhemd met alle knoopjes open voorzijde
De eerste zin vervalt maar de rest blijft gewoon staan vriend.quote:Op maandag 10 november 2014 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ga dit toch niet op straat dragen...
do normal
is echt tokkie
gewoon voor de gym
of onder xs stretch overhemd met alle knoopjes open voorzijde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |