Damn son.quote:Op zondag 9 november 2014 13:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hahha. 100 tot 110 eu meestal. Excl b&f bestelling, en excl 1 cheatmeal outdoors
2 keer gekeken. Geen spijt.quote:
oh ben jij ook turkquote:Op zondag 9 november 2014 13:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Dromen dat je ruzie met iemand hebt en diegene slaat, en dan wakker worden terwijl je in het wilde weg om je heen aan het meppen bent is trouwens... bijzonder.
#turksedromen
Nee dankje. Stelletje hypocriete kutkoters in die kankerreeks.quote:Op zondag 9 november 2014 14:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Maar die hebben toch een apart topic hier
#noracist
Ik probeer het ook te vergeten hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 14:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
oh ben jij ook turk
gvd dit topic gaat achteruit
de helft is daar koerd en irakeesquote:Op zondag 9 november 2014 14:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Maar die hebben toch een apart topic hier
#noracist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
vroeger zag ze er beter uitquote:Op zondag 9 november 2014 17:59 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hard geven, alleen jammer dat ze zo'n gare neus heeft.
Spook man wegwezequote:Op zondag 9 november 2014 17:59 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Wel dikke tieten dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 9 november 2014 18:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Spook man wegweze
slechte fysiek ook te dunne benen en geen taille
Die heeft Kate Upton ookquote:Op zondag 9 november 2014 18:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel dikke tieten dat is het belangrijkste.
lol, dat is normaal, juist die silicone bollen is nep en goorquote:Op zondag 9 november 2014 18:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kate Upton heeft van die vettieten, echt van die hangende uiers.
Zou je ook aan zijn toverstaf sabbellen?quote:Op zondag 9 november 2014 17:59 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
geen ideequote:Op zondag 9 november 2014 19:04 schreef Sapstengel het volgende:
hey beach, hoe groot is haar piemel?
tfw an 8 year old is prettier than youquote:Op zondag 9 november 2014 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
http://instagram.com/kristinapimenova2005
wat is deze
#nopedo
Waarom Instagram maken voor je kind van 8 of hoe oud is ze
dat kind loopt al dik binnen zo te zienquote:Op zondag 9 november 2014 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
wat is deze
#nopedo
Waarom Instagram maken voor je kind van 8 of hoe oud is ze
Mjah, Oost Europees ook dus verbaast me niks dat ze hun waardigheid opzij zetten voor geld en hun kind uithoeren op internet (noracist)quote:Op zondag 9 november 2014 19:40 schreef seto het volgende:
[..]
dat kind loopt al dik binnen zo te zien
ik stel me dat soort shit juist altijd meer voor bij amerikanen, vooral met die pageant wedstrijden etcquote:Op zondag 9 november 2014 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah, Oost Europees ook dus verbaast me niks dat ze hun waardigheid opzij zetten voor geld en hun kind uithoeren op internet (noracist)
Alleen met een kind van 8 mag ik geen sex hebben en met jou welquote:Op zondag 9 november 2014 19:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
tfw an 8 year old is prettier than you
Alleen als ze instemt vriend.quote:Op zondag 9 november 2014 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen met een kind van 8 mag ik geen sex hebben en met jou wel
Whaha ja dat is net zo erg ja, dat programma ook wat je had daar over. Allemaal van die obesitas moeders die hun kind op dat podium duwen.quote:Op zondag 9 november 2014 19:43 schreef seto het volgende:
[..]
ik stel me dat soort shit juist altijd meer voor bij amerikanen, vooral met die pageant wedstrijden etc
wat nog treuriger is is als de ouders ervandoor gaan met al het geld.
wat niet weet wat niet deertquote:Op zondag 9 november 2014 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is zo. En een van 8 is makkelijker te pakken als ze niet instemt, bij GRS wordt dat lastiger want ze lift ook nog eens.quote:
Als dader ook niet?quote:Op zondag 9 november 2014 19:47 schreef Deuce92 het volgende:
Jongens verkrachting is niet grappig hoor.
Inderdaad je kunt beter meisjes nemen jongens is voor hommos en katholieken.quote:Op zondag 9 november 2014 19:47 schreef Deuce92 het volgende:
Jongens verkrachting is niet grappig hoor.
quote:Op zondag 9 november 2014 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 19:45 schreef Deuce92 het volgende:
Learned that the hard way. Haha ja tog laters.
M'n grip is wel sterker geworden, nomsayin'?quote:Op zondag 9 november 2014 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is zo. En een van 8 is makkelijker te pakken als ze niet instemt, bij GRS wordt dat lastiger want ze lift ook nog eens.
Met of zonder handschoentjes? Ook belangrijk.quote:Op zondag 9 november 2014 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
haha i know what you are saying, doe je handjob met hookgrip of gebruik je mixed grip?
Mixedquote:Op zondag 9 november 2014 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
haha i know what you are saying, doe je handjob met hookgrip of gebruik je mixed grip?
Zonderquote:Op zondag 9 november 2014 20:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Met of zonder handschoentjes? Ook belangrijk.
Misschien met straps erbij jaquote:
quote:Op zondag 9 november 2014 20:29 schreef Weissman het volgende:
GRS is toch mocro?
inbe4 mes tussen je ribben van Soufyan B. omdat eerwraak.
no thanx, dan fap ik wel liever
Krijg echt de hardste boner van haar echt ziek lekker is zij srsquote:Op zondag 9 november 2014 21:25 schreef Deuce92 het volgende:
Ze lult uit haar nek, maar ik geniet toch nog van haar tieten.
Je bent niet de enige. Ik ben niet van de celebrity crushes maar haar vind ik echt wel kk lekker.quote:Op zondag 9 november 2014 21:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Krijg echt de hardste boner van haar echt ziek lekker is zij srs
Ik normaal ook niet nee, enige echte celeb crushes die ik heb zijn Nicki en Penelope Cruz.quote:Op zondag 9 november 2014 21:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ik ben niet van de celebrity crushes maar haar vind ik echt wel kk lekker.
quote:Op zondag 9 november 2014 21:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lach maar vriend maar ik zit hier nu wel lekker met een stijfje dankzij Nicki Minaj.
kan jij überhaupt wel wat zien op je beeldscherm als je slechts door twee spleetjes kijktquote:
Ik dacht al vriend.quote:Op zondag 9 november 2014 21:39 schreef Sapstengel het volgende:
Die benen
Van Nicki, niet van dat skelet die er nu staat.
ik zal jouw spleetje eens wat laten zienquote:Op zondag 9 november 2014 21:40 schreef Beach het volgende:
[..]
kan jij überhaupt wel wat zien op je beeldscherm als je slechts door twee spleetjes kijkt
quote:Op zondag 9 november 2014 21:43 schreef seto het volgende:
[..]
ik zal jouw spleetje eens wat laten zien
Hij kan wel zingen, moet ik toegeven.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 21:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wel mooi nummer, ook al versta ik de helft niet
Ja samen met mijquote:Op zondag 9 november 2014 21:58 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom kan ze niet gewoon even een sextapje uitbrengen?
Foto van Nicki Minaj opzoeken op je tablet en hem dan in een ziplock zakje doen en op de grond leggen dan is het net alsof je echt over Nicki heen spuit.quote:
voorbeeldfoto ter inspiratie?quote:Op zondag 9 november 2014 22:05 schreef Sapstengel het volgende:
Hij is een oude rocker die zijn altijd aan de drugs toch
ik ga ff fappen op Nicki Minaj foto's later
quote:Op zondag 9 november 2014 22:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
voorbeeldfoto ter inspiratie?
quote:Op zondag 9 november 2014 22:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met roze shake beker
[ afbeelding ]
die blik is wel geil man zo moet ze ook kijken als ik over haar gezicht ejaculeer
quote:Op zondag 9 november 2014 22:25 schreef THEFXR het volgende:
zitten er nog echte Nederlanders in dit topic?
quote:Op zondag 9 november 2014 21:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lach maar vriend maar ik zit hier nu wel lekker met een stijfje dankzij Nicki Minaj.
Dit word mijn setup later als ik uit huis ben.quote:Op zondag 9 november 2014 22:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Foto van Nicki Minaj opzoeken op je tablet en hem dan in een ziplock zakje doen en op de grond leggen dan is het net alsof je echt over Nicki heen spuit.
quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 00:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Even serieuze vraag, ik ben zo hypochonder als de pest.
Ik had net echt ziekelijke steken in mijn darm ter diepte van ~5cm vanaf de anus. Ik ging toen maar op de pot zitten en proberen te poepen en heb er wat uit weten te krijgen en toen was de pijn zo goed als verdwenen. Maar mijn anus en daar binnen voelt nog wel rauw aan. Ik heb soms rode bloed op de ontlasting of wc papier maar dit keer zat er geen bloed op.
Ik las net dat ze (tijdelijke) stoma's aanbrengen om de darm tijdelijk rust te geven. Grijpen ze al vrij snel naar zo'n oplossing of valt dat wel mee? En stel ik zou een stoma krijgen, hoelang loop je hier mee rond ongeveer? En houd je daar een zware litteken aan over? Littekens vind ik niet erg maar een stoma litteken is wel beetje vies als je zo op het strand paradeert. Ik zit te denken om er een tattoo over heen te zetten maar kan dit wel op littekenweefsel?
Heb me kostelijk vermaakt, 2 keer gekeken #Ethaquote:
Alles in proportie vriendquote:Op zondag 9 november 2014 12:20 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
Hey clumsy_deuceFXRStengel
Gewoon 40cm toch, eerst door 20cm blubber dan dan nog 20cm in de vagijn.quote:Op zondag 9 november 2014 13:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die fat acceptance motivationals.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 november 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Raymond, hoeveel geld ben jij per week in godesnaam kwijt aan eten?.
Inb4 niet meer dan de gemiddelde dieetfattie.
Kan je een land van voeren vriend, dit.quote:Op zondag 9 november 2014 13:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hahha. 100 tot 110 eu meestal. Excl b&f bestelling, en excl 1 cheatmeal outdoors
quote:Op zondag 9 november 2014 16:35 schreef Beach het volgende:
he sapBeetje anticlimax ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 9 november 2014 17:59 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hard geven, alleen jammer dat ze zo'n gare neus heeft.Koelkastfiguur toch, nom'sayin?quote:Op zondag 9 november 2014 18:15 schreef Sapstengel het volgende:
Over 5 jaar komen die van Kate tot haar navel.Dat zag er scrollend een stuk beter uitquote:Zou je raken (novelty factor)?quote:Op zondag 9 november 2014 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
wat is deze
#nopedo
Waarom Instagram maken voor je kind van 8 of hoe oud is zeDat is ook echt te treurig voor woorden, van die beauty contests met 5 tot 8-jarigen. Gewoon vanaf 18+, haha ja tog laters.quote:Op zondag 9 november 2014 19:43 schreef seto het volgende:
[..]
ik stel me dat soort shit juist altijd meer voor bij amerikanen, vooral met die pageant wedstrijden etc
wat nog treuriger is is als de ouders ervandoor gaan met al het geld.
Je zou Weiss wel even een handje helpen of niet?quote:Wie is dat?quote:Surprised?quote:Op zondag 9 november 2014 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Fappen op Nicki Minaj?
Stelletje weirdo's.Ik ken niemand schijnbaarquote:Op zondag 9 november 2014 21:50 schreef Deuce92 het volgende:
Die Meghan Trainor vind ik ook wel wat hebben. Wil haar booty wel eens zien.Jazeker, 100% dutch masterracequote:Op zondag 9 november 2014 22:25 schreef THEFXR het volgende:
zitten er nog echte Nederlanders in dit topic?
Dima, zou je treinmeisje niet een keer aanspreken? Volgens mij lust die je dollo ook wel.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op zondag 9 november 2014 22:35 schreef Sapstengel het volgende:
Speciaal voor Deuce m'n hele collectie geupload. Niet openen als je mobiel foktDie Anaconda video.. echt he..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 22:35 schreef Sapstengel het volgende:
Speciaal voor Deuce m'n hele collectie geupload. Niet openen als je mobiel foktSap pls man, krijg hier een beetje Dimafeels bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of laadt hij al die foto's sowieso ook al zit je mobiel? Dan maak ik wel ff imgur gallery.
Together We Will Live Forever
Even gezapt. Viel tegen.quote:Op zondag 9 november 2014 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Naakte vrouwen bij spuiten en slikken. Wat een kakprogramma is het toch.
Godverdomme nee zeg, die reeks is echt de anus van FOK. Eh. Geen idee. Maanden geleden al via dieet, toen jullie het topic gekaapt hadden. Sindsdien af en toe meegekeken.quote:Op zondag 9 november 2014 22:54 schreef Deuce92 het volgende:
C_C hoe ben jij hier laatst terechtgekomen? Vanuit het Turken topic?
Serieus? Ik vind de meeste users daar wel aardig. Maar misschien kom dat doordat ik een man ben.quote:Op zondag 9 november 2014 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godverdomme nee zeg, die reeks is echt de anus van FOK. Eh. Geen idee. Maanden geleden al via dieet, toen jullie het topic gekaapt hadden. Sindsdien af en toe meegekeken.
Zo lang nodig gehad om de moed te verzamelen om hier te posten?quote:Op zondag 9 november 2014 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godverdomme nee zeg, die reeks is echt de anus van FOK. Eh. Geen idee. Maanden geleden al via dieet, toen jullie het topic gekaapt hadden. Sindsdien af en toe meegekeken.
Jullie zijn minder intimiderend dan je denktquote:Op zondag 9 november 2014 23:08 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zo lang nodig gehad om de moed te verzamelen om hier te posten?
Dan heb je deuce z'n staf vast nog niet gezienquote:Op zondag 9 november 2014 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jullie zijn minder intimiderend dan je denkt.
Idd gewoon buttplug erin om alles tegen te houden.quote:Op zondag 9 november 2014 23:49 schreef Deuce92 het volgende:
Kunt toch ook gewoon een vibrator in je aars steken haha ja tog.
Zal wel goed anaal kunnen ontvangen dan. Gewoon dat ding uitzetten.quote:Op zondag 9 november 2014 23:49 schreef Sapstengel het volgende:
Lol ze heeft een soort ding in haar kont en als ze op een knopje op een afstandsbediening drukt gaat de anus open en komt de poep eruit. Zonder die pacemaker is ze incontinent.
Aww, is zielig, dat ding zorgt ervoor dat ze geen stoma hoeftquote:Op zondag 9 november 2014 23:49 schreef Sapstengel het volgende:
Lol ze heeft een soort ding in haar kont en als ze op een knopje op een afstandsbediening drukt gaat de anus open en komt de poep eruit. Zonder die pacemaker is ze incontinent.
Klinkt wel iets minder geil zo.quote:Op zondag 9 november 2014 23:51 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou haar niet anaal geven iig was echt een 3.5/10 dik wijf van 50
Ik moest wel lachen om de omschrijving. Maarja ze kreeg dat omdat ze incontinent werd door een mislukte maagband operatie.quote:Op zondag 9 november 2014 23:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aww, is zielig, dat ding zorgt ervoor dat ze geen stoma hoeft.
Ik zie het. Men onderschat die shit wel vaker. Wordt hier ook echt vrij makkelijk gedaan, tegenwoordig.quote:Op zondag 9 november 2014 23:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om de omschrijving. Maarja ze kreeg dat omdat ze incontinent werd door een mislukte maagband operatie.
Inderdaad, waarom niet bij de oorzaak aanpakken. Wat ik heb gezien blijft een groot deel gewoon door eten en negeert de maagband, eet er doorheen of gaat cheaten met vloeibaar voedsel. Uiteindelijk vallen ze dan ook niet af. Kun je beter beginnen met de eetverslaving te behandelen.quote:Op zondag 9 november 2014 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zie het. Men onderschat die shit wel vaker. Wordt hier ook echt vrij makkelijk gedaan, tegenwoordig.
Het bestaan van een eetverslaving wordt nog niet algemeen erkend. Hoeveel mensen hier denken niet bij het woord eetverslaving "oh kom op, just stop putting shit in your mouth, fat fuck".quote:Op zondag 9 november 2014 23:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom niet bij de oorzaak aanpakken. Wat ik heb gezien blijft een groot deel gewoon door eten en negeert de maagband, eet er doorheen of gaat cheaten met vloeibaar voedsel. Uiteindelijk vallen ze dan ook niet af. Kun je beter beginnen met de eetverslaving te behandelen.
Ja precies, gewoon beetje zelfbeheersing is genoeg.quote:Op zondag 9 november 2014 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het bestaan van een eetverslaving wordt nog niet algemeen erkend. Hoeveel mensen hier denken niet bij het woord eetverslaving "oh kom op, just stop putting shit in your mouth, fat fuck".
Tijdlijst?quote:Op maandag 10 november 2014 09:20 schreef Montelly het volgende:
Maandagochtend, ff tijdlijst invullen![]()
Ja timesheet, op/aan welke projecten je hebt gewerkt etc..quote:
en alle gefokte uren verdelen over de projecten/afdeling algemeenquote:Op maandag 10 november 2014 09:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja timesheet, op/aan welke projecten je hebt gewerkt etc..
mooi hoor. Dat RVS op de muur is ook wel handig en zeer fraaiquote:Op maandag 10 november 2014 10:12 schreef Questular het volgende:
Food gainz will be made from now on;
[ afbeelding ]
Komen er nog tegens op die witte muren of houdt je van poetsenquote:Op maandag 10 november 2014 10:12 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker manquote:Op maandag 10 november 2014 10:12 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben eigenlijk in m'n omgeving alleen nog maar nare bij-effecten en mislukkingen tegengekomen met die maagbanden. En de mensen zijn nog steeds dik.quote:Op zondag 9 november 2014 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zie het. Men onderschat die shit wel vaker. Wordt hier ook echt vrij makkelijk gedaan, tegenwoordig.
Dat dus. Heeft zo'n dure en gevaarlijke operatie echt geen enkele nutquote:Op zondag 9 november 2014 23:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom niet bij de oorzaak aanpakken. Wat ik heb gezien blijft een groot deel gewoon door eten en negeert de maagband, eet er doorheen of gaat cheaten met vloeibaar voedsel. Uiteindelijk vallen ze dan ook niet af. Kun je beter beginnen met de eetverslaving te behandelen.
Gewoon allemaal een maandje of 2 naar Expeditie Robinson sturenquote:Op maandag 10 november 2014 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk in m'n omgeving alleen nog maar nare bij-effecten en mislukkingen tegengekomen met die maagbanden. En de mensen zijn nog steeds dik.
[..]
Dat dus. Heeft zo'n dure en gevaarlijke operatie echt geen enkele nut
Hoppa! Meteen 6 pitten! Voedsel voor t hele gezinquote:Op maandag 10 november 2014 10:12 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zullen gillend gek worden, maar op dat lijf alleen al kan t hele Hel-eiland een maand gratis leven!quote:Op maandag 10 november 2014 10:38 schreef Champy het volgende:
[..]
Gewoon allemaal een maandje of 2 naar Expeditie Robinson sturen
In dit geval kan ik er wel wat bij voorstellen maar er zijn genoeg betoepen waar het wel noodzakelijk is om bij te houden hoeveel uur en wat je doet voor welke cliënt.quote:Op maandag 10 november 2014 09:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
en alle gefokte uren verdelen over de projecten/afdeling algemeen
LOL
hier ook....wat een grafwerk is dat om bij te houden hoeveel uur voor dit hoeveel uur voor dat.
90% van onze tijd word gedaan voor 1 en hetzelfde instituut.... Compleet nutteloos dus, en alleen maar zodat lijstjes overhandigd kunnen worden aan instituutshoofden. Wordt he-le-maal niks mee gedaan maar goed![]()
kostje dan zomaar een uur of soms wel 2 uur per week die onzin
En over het algemeen is het enorm nattevinger werk![]()
goh, denk dat ik wel een 3/4 dag voor hem bezig was, en 1/4 dag voor die. Oh die hele week heb ik nog niet ingevuld, hmmm ff creatief uurtje hier uurtje daar
Zelfde discussie idd in een andere slowchat gehad, over urenregistratie. Kan vervelend zijn, en idd natte vingerwerk soms. maar een accountant moet dat echt wel bijhouden en verantwoorden voor hun klant jaquote:Op maandag 10 november 2014 10:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
In dit geval kan ik er wel wat bij voorstellen maar er zijn genoeg betoepen waar het wel noodzakelijk is om bij te houden hoeveel uur en wat je doet voor welke cliënt.
ja tuurlijk. als er echt rekeningen richting klant gaan snap ik wel dat dat nodig is idd.quote:Op maandag 10 november 2014 10:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
In dit geval kan ik er wel wat bij voorstellen maar er zijn genoeg betoepen waar het wel noodzakelijk is om bij te houden hoeveel uur en wat je doet voor welke cliënt.
Hier gebruiken we hetzelfde systeem ook voor aanwezigheids registratie, voor de brandweer en zo. Handig dat je weet wie er in t gebouw is als de hel losbarst. Maar echt alle uren verantwoorden is idd vaak dikke vingerwerk. Alsof je alle aanwezige uren productief voor die ene klant werkt en als je t achteraf invult weet je ook vaak niet meer waar je zat van 14:00 tot 15:00 of zo. "Uh, op de plee? Oke die is voor klant A".quote:Op maandag 10 november 2014 10:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja tuurlijk. als er echt rekeningen richting klant gaan snap ik wel dat dat nodig is idd.
Hier ook altijd creatief met de uurtjes. Waar ik helemaal hekel aan heb is als mijn leidinggevende dan aan uren gaat twijfelenquote:Op maandag 10 november 2014 09:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
en alle gefokte uren verdelen over de projecten/afdeling algemeen
LOL
hier ook....wat een grafwerk is dat om bij te houden hoeveel uur voor dit hoeveel uur voor dat.
90% van onze tijd word gedaan voor 1 en hetzelfde instituut.... Compleet nutteloos dus, en alleen maar zodat lijstjes overhandigd kunnen worden aan instituutshoofden. Wordt he-le-maal niks mee gedaan maar goed![]()
kostje dan zomaar een uur of soms wel 2 uur per week die onzin
En over het algemeen is het enorm nattevinger werk![]()
goh, denk dat ik wel een 3/4 dag voor hem bezig was, en 1/4 dag voor die. Oh die hele week heb ik nog niet ingevuld, hmmm ff creatief uurtje hier uurtje daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 november 2014 11:08 schreef RaymondK het volgende:
Ik weet al waarom klokov een kortgeding aan z'n broek heeft hangen denk.
Hij woont in een dijk van een omgetoverd pakhuis (srs mooi appartement bro)
en heeft z'n pull up bar vast geschroeft aan de 16e eeuwse balken in het pand. Nu heeft i de VvE aan z'n broekKlokkie speelt toch alleen met kettleballs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
ja maar hij ging pull up bar doen ook.quote:Op maandag 10 november 2014 11:21 schreef Champy het volgende:
[..]
Klokkie speelt toch alleen met kettleballs?
Ik zag er toevallig vrijdagavond 1 liggen in de sportschool.quote:Op maandag 10 november 2014 11:21 schreef Champy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 november 2014 11:08 schreef RaymondK het volgende:
Ik weet al waarom klokov een kortgeding aan z'n broek heeft hangen denk.
Hij woont in een dijk van een omgetoverd pakhuis (srs mooi appartement bro)
en heeft z'n pull up bar vast geschroeft aan de 16e eeuwse balken in het pand. Nu heeft i de VvE aan z'n broekVolgens mij hebben wij geen vve omdat de huisbaas eigenaar is van het hele pand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
quote:Op maandag 10 november 2014 11:21 schreef Champy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 november 2014 11:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja maar hij ging pull up bar doen ook.
met 2 ketelballen tussen z'n benen, dat wel natuurlijk
Je lokroep is mislukt broquote:Op maandag 10 november 2014 10:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zou dat gezicht wel helemaal met sneeuw bedekken nomsayin
hey DimaStengel92
Zou die bril met natuurlijk glazuur bedekken. Nomsayin'.quote:Op maandag 10 november 2014 10:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zou dat gezicht wel helemaal met sneeuw bedekken nomsayin
hey DimaStengel92
Zit er geluid bij?quote:Op maandag 10 november 2014 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
I'll have what she's having. Godverdomme.
Te weinig vetrollen voor je?quote:Op maandag 10 november 2014 12:27 schreef Weissman het volgende:
Even TR gemacht, linken naar porno mag niet.
Vrouwen kijken helemaal geen porno johquote:Op maandag 10 november 2014 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ergo; C_C is eigenlijk een man.quote:Op maandag 10 november 2014 12:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Vrouwen kijken helemaal geen porno joh
quote:Op maandag 10 november 2014 12:44 schreef Weissman het volgende:
Lijstje turken:
Dima
deuce
sapstengel
hey weissman
fanta
C_C
yuri (half)
drinky
montelly
GRS
de rest:
seto (asian)
raymond (litouwen)
fathenk (tattoo-tokkie)
awesome (gew rustige jongen)
LOLquote:
Niets gewoons aan een tranny, jongeman. Allah vindt dat soort shit niet ok.quote:Op maandag 10 november 2014 12:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Misschien gewoon een tranny? DM staat open hoor, c_c.
Wat vindt Allah wel okequote:Op maandag 10 november 2014 12:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niets gewoons aan een tranny, jongeman. Allah vindt dat soort shit niet ok.
Maar het is wel lekker.quote:Op maandag 10 november 2014 12:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niets gewoons aan een tranny, jongeman. Allah vindt dat soort shit niet ok.
i know that feelquote:Op maandag 10 november 2014 12:49 schreef RaymondK het volgende:
't zijn wel altijd de nieuwe turken in m'n gym die vragen of ik uit Ruslan kom of uit Poland
Turk: u from Rusia?quote:Op maandag 10 november 2014 13:09 schreef seto het volgende:
[..]
i know that feel
misschien moet ik maar wat russisch leren om ze te foppen
свивина is geen Russisch woord mattiequote:Op maandag 10 november 2014 13:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Turk: u from Rusia?
Seto: DA Svinina
recept met varken toch?quote:Op maandag 10 november 2014 13:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
свивина is geen Russisch woord mattie
Het feit dat je een huisbaas hebt geeft al aan dat je geen VVE hebt, VVE is niet voor huurders, maar voor kopers. Hence the E van "Eigenaren".quote:Op maandag 10 november 2014 11:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij geen vve omdat de huisbaas eigenaar is van het hele pand.
het had zomaar kunnen zijn dat een deel v.d. appartementen koop is en een deel huur.quote:Op maandag 10 november 2014 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het feit dat je een huisbaas hebt geeft al aan dat je geen VVE hebt, VVE is niet voor huurders, maar voor kopers. Hence the E van "Eigenaren".
Ja, dat is bij ons idd zo. Maar dan heb je als huurder dus niks met de VVE van doen, want daar zit de woningbouw dan in voor je. Dus als je spreekt over "je huisbaas" en "het hele pand" dan lijkt t me sterk dat er een VVE is.quote:Op maandag 10 november 2014 13:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
het had zomaar kunnen zijn dat een deel v.d. appartementen koop is en een deel huur.
Dan is er wel degelijk een VvE, alleen heb je daar als huurder dan niks mee te maken
quote:Op maandag 10 november 2014 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat is bij ons idd zo. Maar dan heb je als huurder dus niks met de VVE van doen, want daar zit de woningbouw dan in voor je. Dus als je spreekt over "je huisbaas" en "het hele pand" dan lijkt t me sterk dat er een VVE is.
Ik moet trouwens zeggen dat ik er eigenlijk nooit meer heen ga, dat hele VVE gedoe. Hoop gelul, komt nooit iets van terecht. Kan wel wat beters met mn tijd doen.
Want? Er zit bij ons een hele grote partij in de VVE die de huurders vertegenwoordigt, dus qua stemmen komen we bijna nooit boven die mega stem uit. Plannen voor de binnenplaats e.d. worden toch afgeschoten. Ja, dan ga ik daar niet iedere keer meer bijzitten.quote:Op maandag 10 november 2014 13:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
meest domme wat je ooit zou kunnen roepen echt. LOL
Among other things.quote:
lekkerquote:Op maandag 10 november 2014 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Among other things.
Zelfs Fokken is nog nuttiger dan die VVE van ons.
Daarom nooit zoiets kopen waar er zo een bulk in 1 eigenaar zit.quote:Op maandag 10 november 2014 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want? Er zit bij ons een hele grote partij in de VVE die de huurders vertegenwoordigt, dus qua stemmen komen we bijna nooit boven die mega stem uit. Plannen voor de binnenplaats e.d. worden toch afgeschoten. Ja, dan ga ik daar niet iedere keer meer bijzitten.
Ik zou zeggen doe d'r wat aan.quote:Op maandag 10 november 2014 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Among other things.
Zelfs Fokken is nog nuttiger dan die VVE van ons.
Ik snap wel wat je bedoelt hoorquote:Op maandag 10 november 2014 13:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat is idd. slecht ja. Daarom nooit zoiets kopen waar er zo een bulk in 1 eigenaar zit.
Maar dan nog, dit is ongeveer net zo met je kop in het zand gaan zitten als "ik ga toch niet stemmen want het word toch niet mijn partij"
Neuh. Want daar heb je onderhoudscontracten voor en die lopen allemaal nog netjesquote:En als straks de schijt van de bovenburen bij jou de plee uit komt zetten, of als de gordijnen onder 90 graden door de kamer waaien door de rotte kozijnen hang je gelijk aan de telefoon met waarom is hier nooit wat aan gedaan zeker?
Nee, want zoals t nu gaat gaat t op zich nog prima hoor. Netjes pand.quote:Op maandag 10 november 2014 13:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik zou zeggen doe d'r wat aan.
Jij bent 1 van die leden hea
oke, als je het niet erg vind hoe of wat er besloten wordt en je dan bij een dergelijk besluit neer legt oke, maar zonder een VvE vergadering en alles wat daar uit voort vloeit staat je gebouw er binnen 10jr net zo bij als een gemiddeld complex in Tsjernobylquote:Op maandag 10 november 2014 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt hoorMaar het gata echt ie-der jaar over hetzelfde in die vergadering. Of de binnentuin gedaan moet worden ja/nee. Dat de hal wat gezelliger kan ja/nee. Welke kleur de deuren worden ja/nee. Je merkt dat t uiteindelijk de wonmingbouw toch wel is die z'n stempel doordrukt. Verder prima, want ze doen t netjes, maar voor mij dus geen enkel nut er bij te gaan zitten iedere keer.
Met je eens dat ik dan ook niet mag gaan klagen als de deur groen wordt en ik dat niet mooi vind.
[..]
Neuh. Want daar heb je onderhoudscontracten voor en die lopen allemaal nog netjesWe krijgen gewoon iedere de begroting en dergelijke en die contracten en onderhoud lopen allemaal wel gewoon door. Het gaat meer om het geveinsde gevoel van inspraak.
Een piemel? Die heb ik welquote:Op maandag 10 november 2014 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik geloof niet dat de woningbouw dat zal toestaanquote:Op maandag 10 november 2014 13:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oke, als je het niet erg vind hoe of wat er besloten wordt en je dan bij een dergelijk besluit neer legt oke, maar zonder een VvE vergadering en alles wat daar uit voort vloeid staat je gebouw er binnen 10jr net zo bij als een gemiddeld complex in Tsjernobyl
Het is een complex wat eerst allemaal huur was en zodra de huurder er uit gaat wordt t appartement verkocht. Maar alles wat nog huur is wordt dus vertegenwoordigd door de woningbouw. Wordt dus als t goed is steeds minder en minder.quote:Dat een woningbouw 51% of meer v.d. stemmen behoud zou met de wet verboden moeten worden idd.
Wat motiveert zo iemand om dit te maken / posten.quote:
"Iedereen" wil een youtube succes wordenquote:Op maandag 10 november 2014 13:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wat motiveert zo iemand om dit te maken / posten.
How to deepthroat tutorial instant 15 mil viewsquote:Op maandag 10 november 2014 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
MIsschien maar youtubefilmpjes maken dan. Easy cash enzo.
*pakt komkommer*
Als daar idd. heel de vergadering over gaat danheb je of een voorzitter die spreekangst heeft, of er zijn zo weinig problemen / onderhoud te bespreken dat het idd. keurig loopt allemaalquote:Op maandag 10 november 2014 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vorige keer was er een heel geneuzel over iemand die een schommel in de gemeenschappelijke binnentuin had gezet. Mocht niet zomaar, want gemeenschappelijk. Oke, snap ik. Maar dat los je toch zo op: Heeft er iemand last van? Maakt er iemand bezwaar? Oke, mooi. Laat maar staan en de volgende keer ff toestemming vragen.
Nee daar moet dan een hele vergadering over gaan.
Dat bedoel ik met: Ik heb wel wat beters te doen met m'n tijd.
Is al gedaanquote:Op maandag 10 november 2014 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
MIsschien maar youtubefilmpjes maken dan. Easy cash enzo.
*pakt komkommer*
Dat geluid ookquote:
Jezus, klinkt alsof Gollum je pik opeet. The fuck.quote:
quote:
Pand is van 1995. Weinig aan de handquote:Op maandag 10 november 2014 14:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Als daar idd. heel de vergadering over gaat danheb je of een voorzitter die spreekangst heeft, of er zijn zo weinig problemen / onderhoud te bespreken dat het idd. keurig loopt allemaal
Had je safesearch nog aan?quote:Op maandag 10 november 2014 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik nog googlen dit weekend, maar nee hoor. Niks!
Bijt dat sap ook niet enorm op je dop?quote:Op maandag 10 november 2014 14:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom in godesnaam een grapefruit ook? Fucking bitter. Neem dan een sinaasappel ofzo.
Ik ga stuk
Ik denk t. Ik kwam alleen op fora waar ze t weliswaar OVER dat filmpje hadden, maar de link steeds een dead end was.quote:Op maandag 10 november 2014 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Had je safesearch nog aan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis mee.quote:Op maandag 10 november 2014 12:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Meeste Turkse mannen hebben ook van de druipende manboobs
Er staat een video op monstercockland.comquote:Op maandag 10 november 2014 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk t. Ik kwam alleen op fora waar ze t weliswaar OVER dat filmpje hadden, maar de link steeds een dead end was.
Blij maken met een rotte grapefruit noemen we dat
't zal wel rustig zijn hier vanavond...quote:Op maandag 10 november 2014 14:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er staat een video op monstercockland.com
lol nohomo vond die site op google
inb4 dat zegt iedereen stond vast al jaren in je bookmarks
Op t werk hebben ze wel filters, dus ik ga me nu ff niet aan monstercockland wagenquote:Op maandag 10 november 2014 14:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er staat een video op monstercockland.com
lol nohomo vond die site op google
inb4 dat zegt iedereen stond vast al jaren in je bookmarks
Als je een beetje een rauw plekje hebt dan brand dat ook wel lekker , damn.quote:Op maandag 10 november 2014 14:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom in godesnaam een grapefruit ook? Fucking bitter. Neem dan een sinaasappel ofzo.
Ik ga stuk
Die stem is echt nagels over een schoolbord, gatverdammequote:
zou wel throatfuckenquote:Op maandag 10 november 2014 14:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Die stem is echt nagels over een schoolbord, gatverdamme
Filmpje niet afgekeken. Zou wel smullen van haar zalm filet nomsayin'quote:
Nou hoor ik in mijn hoofd direct dat geluid van die (g)rapefruit damequote:Op maandag 10 november 2014 14:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
zou wel throatfucken
hoor je die stem ook niet
snapje
Denk meer dat ze een bakje kibbeling met saus heeft.quote:Op maandag 10 november 2014 14:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Filmpje niet afgekeken. Zou wel smullen van haar zalm filet nomsayin'
Svinya is een varken, maar dat is niet direct een recept.quote:
ik bedoel niet echt zalm filet maar iets anders snap jequote:Op maandag 10 november 2014 14:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Denk meer dat ze een bakje kibbeling met saus heeft.
Dat hebben van die Latina's altijd, komt er van dat witte sap uit hun vagijnquote:Op maandag 10 november 2014 14:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Denk meer dat ze een bakje kibbeling met saus heeft.
Lekker hoor. Zou wel mijn laser cannon in haar thermal exhaust port schieten.quote:
Een vrouwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |