Had je safesearch nog aan?quote:Op maandag 10 november 2014 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik nog googlen dit weekend, maar nee hoor. Niks!
Bijt dat sap ook niet enorm op je dop?quote:Op maandag 10 november 2014 14:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom in godesnaam een grapefruit ook? Fucking bitter. Neem dan een sinaasappel ofzo.
Ik ga stuk
Ik denk t. Ik kwam alleen op fora waar ze t weliswaar OVER dat filmpje hadden, maar de link steeds een dead end was.quote:Op maandag 10 november 2014 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Had je safesearch nog aan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis mee.quote:Op maandag 10 november 2014 12:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Meeste Turkse mannen hebben ook van de druipende manboobs
Er staat een video op monstercockland.comquote:Op maandag 10 november 2014 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk t. Ik kwam alleen op fora waar ze t weliswaar OVER dat filmpje hadden, maar de link steeds een dead end was.
Blij maken met een rotte grapefruit noemen we dat
't zal wel rustig zijn hier vanavond...quote:Op maandag 10 november 2014 14:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er staat een video op monstercockland.com
lol nohomo vond die site op google
inb4 dat zegt iedereen stond vast al jaren in je bookmarks
Op t werk hebben ze wel filters, dus ik ga me nu ff niet aan monstercockland wagenquote:Op maandag 10 november 2014 14:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er staat een video op monstercockland.com
lol nohomo vond die site op google
inb4 dat zegt iedereen stond vast al jaren in je bookmarks
Als je een beetje een rauw plekje hebt dan brand dat ook wel lekker , damn.quote:Op maandag 10 november 2014 14:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom in godesnaam een grapefruit ook? Fucking bitter. Neem dan een sinaasappel ofzo.
Ik ga stuk
Die stem is echt nagels over een schoolbord, gatverdammequote:
zou wel throatfuckenquote:Op maandag 10 november 2014 14:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Die stem is echt nagels over een schoolbord, gatverdamme
Filmpje niet afgekeken. Zou wel smullen van haar zalm filet nomsayin'quote:
Nou hoor ik in mijn hoofd direct dat geluid van die (g)rapefruit damequote:Op maandag 10 november 2014 14:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
zou wel throatfucken
hoor je die stem ook niet
snapje
Denk meer dat ze een bakje kibbeling met saus heeft.quote:Op maandag 10 november 2014 14:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Filmpje niet afgekeken. Zou wel smullen van haar zalm filet nomsayin'
Svinya is een varken, maar dat is niet direct een recept.quote:
ik bedoel niet echt zalm filet maar iets anders snap jequote:Op maandag 10 november 2014 14:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Denk meer dat ze een bakje kibbeling met saus heeft.
Dat hebben van die Latina's altijd, komt er van dat witte sap uit hun vagijnquote:Op maandag 10 november 2014 14:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Denk meer dat ze een bakje kibbeling met saus heeft.
Lekker hoor. Zou wel mijn laser cannon in haar thermal exhaust port schieten.quote:
Een vrouwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |