quote:Op maandag 10 november 2014 12:44 schreef Weissman het volgende:
Lijstje turken:
Dima
deuce
sapstengel
hey weissman
fanta
C_C
yuri (half)
drinky
montelly
GRS
de rest:
seto (asian)
raymond (litouwen)
fathenk (tattoo-tokkie)
awesome (gew rustige jongen)
LOLquote:
Niets gewoons aan een tranny, jongeman. Allah vindt dat soort shit niet ok.quote:Op maandag 10 november 2014 12:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Misschien gewoon een tranny? DM staat open hoor, c_c.
Wat vindt Allah wel okequote:Op maandag 10 november 2014 12:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niets gewoons aan een tranny, jongeman. Allah vindt dat soort shit niet ok.
Maar het is wel lekker.quote:Op maandag 10 november 2014 12:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niets gewoons aan een tranny, jongeman. Allah vindt dat soort shit niet ok.
i know that feelquote:Op maandag 10 november 2014 12:49 schreef RaymondK het volgende:
't zijn wel altijd de nieuwe turken in m'n gym die vragen of ik uit Ruslan kom of uit Poland
Turk: u from Rusia?quote:Op maandag 10 november 2014 13:09 schreef seto het volgende:
[..]
i know that feel
misschien moet ik maar wat russisch leren om ze te foppen
свивина is geen Russisch woord mattiequote:Op maandag 10 november 2014 13:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Turk: u from Rusia?
Seto: DA Svinina
recept met varken toch?quote:Op maandag 10 november 2014 13:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
свивина is geen Russisch woord mattie
Het feit dat je een huisbaas hebt geeft al aan dat je geen VVE hebt, VVE is niet voor huurders, maar voor kopers. Hence the E van "Eigenaren".quote:Op maandag 10 november 2014 11:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij geen vve omdat de huisbaas eigenaar is van het hele pand.
het had zomaar kunnen zijn dat een deel v.d. appartementen koop is en een deel huur.quote:Op maandag 10 november 2014 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het feit dat je een huisbaas hebt geeft al aan dat je geen VVE hebt, VVE is niet voor huurders, maar voor kopers. Hence the E van "Eigenaren".
Ja, dat is bij ons idd zo. Maar dan heb je als huurder dus niks met de VVE van doen, want daar zit de woningbouw dan in voor je. Dus als je spreekt over "je huisbaas" en "het hele pand" dan lijkt t me sterk dat er een VVE is.quote:Op maandag 10 november 2014 13:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
het had zomaar kunnen zijn dat een deel v.d. appartementen koop is en een deel huur.
Dan is er wel degelijk een VvE, alleen heb je daar als huurder dan niks mee te maken
quote:Op maandag 10 november 2014 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat is bij ons idd zo. Maar dan heb je als huurder dus niks met de VVE van doen, want daar zit de woningbouw dan in voor je. Dus als je spreekt over "je huisbaas" en "het hele pand" dan lijkt t me sterk dat er een VVE is.
Ik moet trouwens zeggen dat ik er eigenlijk nooit meer heen ga, dat hele VVE gedoe. Hoop gelul, komt nooit iets van terecht. Kan wel wat beters met mn tijd doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |