Tuurlijk wist dat jij daar van hieldquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij facial haar had
Hoe heet die serie over die Engelse gang??quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:55 schreef Montelly het volgende:
Hey Gymmers
http://www.heavy-r.com/video/175366/Relaxing_Webcam_Time/
Even serieuze vraag, ik ben zo hypochonder als de pest.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
http://www.rechtspraak.nl(...)e/Pages/default.aspx
Je kan eerst schriftelijk reageren, binnen een maand geloof ik, en daarna op de zitting.
je krijgt geen stoma, johquote:Op zondag 9 november 2014 00:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Even serieuze vraag, ik ben zo hypochonder als de pest.
Ik had net echt ziekelijke steken in mijn darm ter diepte van ~5cm vanaf de anus. Ik ging toen maar op de pot zitten en proberen te poepen en heb er wat uit weten te krijgen en toen was de pijn zo goed als verdwenen. Maar mijn anus en daar binnen voelt nog wel rauw aan. Ik heb soms rode bloed op de ontlasting of wc papier maar dit keer zat er geen bloed op.
Ik las net dat ze (tijdelijke) stoma's aanbrengen om de darm tijdelijk rust te geven. Grijpen ze al vrij snel naar zo'n oplossing of valt dat wel mee? En stel ik zou een stoma krijgen, hoelang loop je hier mee rond ongeveer? En houd je daar een zware litteken aan over? Littekens vind ik niet erg maar een stoma litteken is wel beetje vies als je zo op het strand paradeert. Ik zit te denken om er een tattoo over heen te zetten maar kan dit wel op littekenweefsel?
Gewoon beetje roosvicee vriend.quote:Op zondag 9 november 2014 00:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik had net echt ziekelijke steken in mijn darm ter diepte van ~5cm vanaf de anus. Ik ging toen maar op de pot zitten en proberen te poepen en heb er wat uit weten te krijgen en toen was de pijn zo goed als verdwenen. Maar mijn anus en daar binnen voelt nog wel rauw aan. Ik heb soms rode bloed op de ontlasting of wc papier maar dit keer zat er geen bloed op.
Ik las net dat ze (tijdelijke) stoma's aanbrengen om de darm tijdelijk rust te geven. Grijpen ze al vrij snel naar zo'n oplossing of valt dat wel mee? En stel ik zou een stoma krijgen, hoelang loop je hier mee rond ongeveer? En houd je daar een zware litteken aan over? Littekens vind ik niet erg maar een stoma litteken is wel beetje vies als je zo op het strand paradeert. Ik zit te denken om er een tattoo over heen te zetten maar kan dit wel op littekenweefsel?
Er is nog niet een stoma genoemd en je bent al bang voor littekenquote:
quote:Op zondag 9 november 2014 00:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Komt die Turkse mentaliteit in je weer naar bovenquote:Op zondag 9 november 2014 11:43 schreef Deuce92 het volgende:
Grote bek tegen iedereen, twee keer een telefoon uit iemands handen slaan, en dan nog iemand meppen. Moet je niet raar opkijken als je dan zelf wordt geklapt.
gewoon zuuraanvalquote:Op zondag 9 november 2014 11:43 schreef Deuce92 het volgende:
Grote bek tegen iedereen, twee keer een telefoon uit iemands handen slaan, en dan nog iemand meppen. Moet je niet raar opkijken als je dan zelf wordt geklapt.
quote:Op zondag 9 november 2014 11:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Komt die Turkse mentaliteit in je weer naar boven
Wellicht komt het doordat mijn baard wat gegroeid is.quote:Op zondag 9 november 2014 11:55 schreef Beach het volgende:
[..]
gewoon zuuraanval
#proudtobeTurk #sunnifeels
Bij mij was ze al eerder aan de beurt geweest. Gedragen als een vent is incasseren als een vent. Gelijke monniken gelijke klappen.quote:Op zondag 9 november 2014 11:43 schreef Deuce92 het volgende:
Precies.quote:Op zondag 9 november 2014 11:43 schreef Deuce92 het volgende:
Lolquote:Op zondag 9 november 2014 12:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij mij was ze al eerder aan de beurt geweest. Gedragen als een vent is incasseren als een vent. Gelijke monniken gelijke klappen.
Hahaha godverdomme er gebeuren echt vierhonderd dingen tegelijk.quote:
Lol mag hopen dat dat niet serieus bedoelt is of wel?quote:
Nah, het album heet ook Abandon Ship. Gewoon een parodie op de bandwagoncultuur. Je hoort bij de drop ook eerst bigroom, want dat was voorheen helemaal in, en dan zo'n oh shit momentje en dan snel die nieuwe 'deep house'-sound omdat dat nu helemaal hip is.quote:Op zondag 9 november 2014 12:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol mag hopen dat dat niet serieus bedoelt is of wel?
Lolquote:Op zondag 9 november 2014 11:37 schreef fathank het volgende:
Gister een verjaardag leek wel een Fido Dido conferentie
Broodje brie met komkommer en ui?quote:Op zondag 9 november 2014 12:57 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
To keep it up, breakfast nr 2^^
[ afbeelding ]
Yup, sla vergeten maar die miste je niet. Hele punt brie op. LOL. Geen idee wat fitnesspal daar van zegt nog hahhaquote:Op zondag 9 november 2014 13:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Broodje brie met komkommer en ui?
Zieke pic die tweede.
Ikke ben die op die plaatje swaquote:Op zondag 9 november 2014 13:18 schreef Weissman het volgende:
hey raymond ben jij dat op die plaatje
Die fat acceptance motivationalsquote:Op zondag 9 november 2014 12:20 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
Hey clumsy_deuceFXRStengel
Hahha. 100 tot 110 eu meestal. Excl b&f bestelling, en excl 1 cheatmeal outdoorsquote:Op zondag 9 november 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Raymond, hoeveel geld ben jij per week in godesnaam kwijt aan eten?.
Inb4 niet meer dan de gemiddelde dieetfattie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |