Tuurlijk wist dat jij daar van hieldquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij facial haar had
Hoe heet die serie over die Engelse gang??quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:55 schreef Montelly het volgende:
Hey Gymmers
http://www.heavy-r.com/video/175366/Relaxing_Webcam_Time/
Even serieuze vraag, ik ben zo hypochonder als de pest.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
http://www.rechtspraak.nl(...)e/Pages/default.aspx
Je kan eerst schriftelijk reageren, binnen een maand geloof ik, en daarna op de zitting.
je krijgt geen stoma, johquote:Op zondag 9 november 2014 00:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Even serieuze vraag, ik ben zo hypochonder als de pest.
Ik had net echt ziekelijke steken in mijn darm ter diepte van ~5cm vanaf de anus. Ik ging toen maar op de pot zitten en proberen te poepen en heb er wat uit weten te krijgen en toen was de pijn zo goed als verdwenen. Maar mijn anus en daar binnen voelt nog wel rauw aan. Ik heb soms rode bloed op de ontlasting of wc papier maar dit keer zat er geen bloed op.
Ik las net dat ze (tijdelijke) stoma's aanbrengen om de darm tijdelijk rust te geven. Grijpen ze al vrij snel naar zo'n oplossing of valt dat wel mee? En stel ik zou een stoma krijgen, hoelang loop je hier mee rond ongeveer? En houd je daar een zware litteken aan over? Littekens vind ik niet erg maar een stoma litteken is wel beetje vies als je zo op het strand paradeert. Ik zit te denken om er een tattoo over heen te zetten maar kan dit wel op littekenweefsel?
Gewoon beetje roosvicee vriend.quote:Op zondag 9 november 2014 00:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik had net echt ziekelijke steken in mijn darm ter diepte van ~5cm vanaf de anus. Ik ging toen maar op de pot zitten en proberen te poepen en heb er wat uit weten te krijgen en toen was de pijn zo goed als verdwenen. Maar mijn anus en daar binnen voelt nog wel rauw aan. Ik heb soms rode bloed op de ontlasting of wc papier maar dit keer zat er geen bloed op.
Ik las net dat ze (tijdelijke) stoma's aanbrengen om de darm tijdelijk rust te geven. Grijpen ze al vrij snel naar zo'n oplossing of valt dat wel mee? En stel ik zou een stoma krijgen, hoelang loop je hier mee rond ongeveer? En houd je daar een zware litteken aan over? Littekens vind ik niet erg maar een stoma litteken is wel beetje vies als je zo op het strand paradeert. Ik zit te denken om er een tattoo over heen te zetten maar kan dit wel op littekenweefsel?
Er is nog niet een stoma genoemd en je bent al bang voor littekenquote:
quote:Op zondag 9 november 2014 00:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |