kan jij überhaupt wel wat zien op je beeldscherm als je slechts door twee spleetjes kijktquote:
Ik dacht al vriend.quote:Op zondag 9 november 2014 21:39 schreef Sapstengel het volgende:
Die benen
Van Nicki, niet van dat skelet die er nu staat.
ik zal jouw spleetje eens wat laten zienquote:Op zondag 9 november 2014 21:40 schreef Beach het volgende:
[..]
kan jij überhaupt wel wat zien op je beeldscherm als je slechts door twee spleetjes kijkt
quote:Op zondag 9 november 2014 21:43 schreef seto het volgende:
[..]
ik zal jouw spleetje eens wat laten zien
Hij kan wel zingen, moet ik toegeven.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 21:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wel mooi nummer, ook al versta ik de helft niet
Ja samen met mijquote:Op zondag 9 november 2014 21:58 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom kan ze niet gewoon even een sextapje uitbrengen?
Foto van Nicki Minaj opzoeken op je tablet en hem dan in een ziplock zakje doen en op de grond leggen dan is het net alsof je echt over Nicki heen spuit.quote:
voorbeeldfoto ter inspiratie?quote:Op zondag 9 november 2014 22:05 schreef Sapstengel het volgende:
Hij is een oude rocker die zijn altijd aan de drugs toch
ik ga ff fappen op Nicki Minaj foto's later
quote:Op zondag 9 november 2014 22:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
voorbeeldfoto ter inspiratie?
quote:Op zondag 9 november 2014 22:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met roze shake beker
[ afbeelding ]
die blik is wel geil man zo moet ze ook kijken als ik over haar gezicht ejaculeer
quote:Op zondag 9 november 2014 22:25 schreef THEFXR het volgende:
zitten er nog echte Nederlanders in dit topic?
quote:Op zondag 9 november 2014 21:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lach maar vriend maar ik zit hier nu wel lekker met een stijfje dankzij Nicki Minaj.
Dit word mijn setup later als ik uit huis ben.quote:Op zondag 9 november 2014 22:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Foto van Nicki Minaj opzoeken op je tablet en hem dan in een ziplock zakje doen en op de grond leggen dan is het net alsof je echt over Nicki heen spuit.
quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 00:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Even serieuze vraag, ik ben zo hypochonder als de pest.
Ik had net echt ziekelijke steken in mijn darm ter diepte van ~5cm vanaf de anus. Ik ging toen maar op de pot zitten en proberen te poepen en heb er wat uit weten te krijgen en toen was de pijn zo goed als verdwenen. Maar mijn anus en daar binnen voelt nog wel rauw aan. Ik heb soms rode bloed op de ontlasting of wc papier maar dit keer zat er geen bloed op.
Ik las net dat ze (tijdelijke) stoma's aanbrengen om de darm tijdelijk rust te geven. Grijpen ze al vrij snel naar zo'n oplossing of valt dat wel mee? En stel ik zou een stoma krijgen, hoelang loop je hier mee rond ongeveer? En houd je daar een zware litteken aan over? Littekens vind ik niet erg maar een stoma litteken is wel beetje vies als je zo op het strand paradeert. Ik zit te denken om er een tattoo over heen te zetten maar kan dit wel op littekenweefsel?
Heb me kostelijk vermaakt, 2 keer gekeken #Ethaquote:
Alles in proportie vriendquote:Op zondag 9 november 2014 12:20 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
Hey clumsy_deuceFXRStengel
Gewoon 40cm toch, eerst door 20cm blubber dan dan nog 20cm in de vagijn.quote:Op zondag 9 november 2014 13:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die fat acceptance motivationals.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 november 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Raymond, hoeveel geld ben jij per week in godesnaam kwijt aan eten?.
Inb4 niet meer dan de gemiddelde dieetfattie.
Kan je een land van voeren vriend, dit.quote:Op zondag 9 november 2014 13:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hahha. 100 tot 110 eu meestal. Excl b&f bestelling, en excl 1 cheatmeal outdoors
quote:Op zondag 9 november 2014 16:35 schreef Beach het volgende:
he sapBeetje anticlimax ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 9 november 2014 17:59 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hard geven, alleen jammer dat ze zo'n gare neus heeft.Koelkastfiguur toch, nom'sayin?quote:Op zondag 9 november 2014 18:15 schreef Sapstengel het volgende:
Over 5 jaar komen die van Kate tot haar navel.Dat zag er scrollend een stuk beter uitquote:Zou je raken (novelty factor)?quote:Op zondag 9 november 2014 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
http://instagram.com/kristinapimenova2005
wat is deze
#nopedo
Waarom Instagram maken voor je kind van 8 of hoe oud is zeDat is ook echt te treurig voor woorden, van die beauty contests met 5 tot 8-jarigen. Gewoon vanaf 18+, haha ja tog laters.quote:Op zondag 9 november 2014 19:43 schreef seto het volgende:
[..]
ik stel me dat soort shit juist altijd meer voor bij amerikanen, vooral met die pageant wedstrijden etc
wat nog treuriger is is als de ouders ervandoor gaan met al het geld.
Je zou Weiss wel even een handje helpen of niet?quote:Wie is dat?quote:Surprised?quote:Op zondag 9 november 2014 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Fappen op Nicki Minaj?
Stelletje weirdo's.Ik ken niemand schijnbaarquote:Op zondag 9 november 2014 21:50 schreef Deuce92 het volgende:
Die Meghan Trainor vind ik ook wel wat hebben. Wil haar booty wel eens zien.Jazeker, 100% dutch masterracequote:Op zondag 9 november 2014 22:25 schreef THEFXR het volgende:
zitten er nog echte Nederlanders in dit topic?
Dima, zou je treinmeisje niet een keer aanspreken? Volgens mij lust die je dollo ook wel.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |