kan jij überhaupt wel wat zien op je beeldscherm als je slechts door twee spleetjes kijktquote:
Ik dacht al vriend.quote:Op zondag 9 november 2014 21:39 schreef Sapstengel het volgende:
Die benen
Van Nicki, niet van dat skelet die er nu staat.
ik zal jouw spleetje eens wat laten zienquote:Op zondag 9 november 2014 21:40 schreef Beach het volgende:
[..]
kan jij überhaupt wel wat zien op je beeldscherm als je slechts door twee spleetjes kijkt
quote:Op zondag 9 november 2014 21:43 schreef seto het volgende:
[..]
ik zal jouw spleetje eens wat laten zien
Hij kan wel zingen, moet ik toegeven.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 21:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wel mooi nummer, ook al versta ik de helft niet
Ja samen met mijquote:Op zondag 9 november 2014 21:58 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom kan ze niet gewoon even een sextapje uitbrengen?
Foto van Nicki Minaj opzoeken op je tablet en hem dan in een ziplock zakje doen en op de grond leggen dan is het net alsof je echt over Nicki heen spuit.quote:
voorbeeldfoto ter inspiratie?quote:Op zondag 9 november 2014 22:05 schreef Sapstengel het volgende:
Hij is een oude rocker die zijn altijd aan de drugs toch
ik ga ff fappen op Nicki Minaj foto's later
quote:Op zondag 9 november 2014 22:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
voorbeeldfoto ter inspiratie?
quote:Op zondag 9 november 2014 22:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met roze shake beker
[ afbeelding ]
die blik is wel geil man zo moet ze ook kijken als ik over haar gezicht ejaculeer
quote:Op zondag 9 november 2014 22:25 schreef THEFXR het volgende:
zitten er nog echte Nederlanders in dit topic?
quote:Op zondag 9 november 2014 21:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lach maar vriend maar ik zit hier nu wel lekker met een stijfje dankzij Nicki Minaj.
Dit word mijn setup later als ik uit huis ben.quote:Op zondag 9 november 2014 22:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Foto van Nicki Minaj opzoeken op je tablet en hem dan in een ziplock zakje doen en op de grond leggen dan is het net alsof je echt over Nicki heen spuit.
quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 00:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Even serieuze vraag, ik ben zo hypochonder als de pest.
Ik had net echt ziekelijke steken in mijn darm ter diepte van ~5cm vanaf de anus. Ik ging toen maar op de pot zitten en proberen te poepen en heb er wat uit weten te krijgen en toen was de pijn zo goed als verdwenen. Maar mijn anus en daar binnen voelt nog wel rauw aan. Ik heb soms rode bloed op de ontlasting of wc papier maar dit keer zat er geen bloed op.
Ik las net dat ze (tijdelijke) stoma's aanbrengen om de darm tijdelijk rust te geven. Grijpen ze al vrij snel naar zo'n oplossing of valt dat wel mee? En stel ik zou een stoma krijgen, hoelang loop je hier mee rond ongeveer? En houd je daar een zware litteken aan over? Littekens vind ik niet erg maar een stoma litteken is wel beetje vies als je zo op het strand paradeert. Ik zit te denken om er een tattoo over heen te zetten maar kan dit wel op littekenweefsel?
Heb me kostelijk vermaakt, 2 keer gekeken #Ethaquote:
Alles in proportie vriendquote:Op zondag 9 november 2014 12:20 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
Hey clumsy_deuceFXRStengel
Gewoon 40cm toch, eerst door 20cm blubber dan dan nog 20cm in de vagijn.quote:Op zondag 9 november 2014 13:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die fat acceptance motivationals.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 november 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Raymond, hoeveel geld ben jij per week in godesnaam kwijt aan eten?.
Inb4 niet meer dan de gemiddelde dieetfattie.
Kan je een land van voeren vriend, dit.quote:Op zondag 9 november 2014 13:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hahha. 100 tot 110 eu meestal. Excl b&f bestelling, en excl 1 cheatmeal outdoors
quote:Op zondag 9 november 2014 16:35 schreef Beach het volgende:
he sapBeetje anticlimax ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 9 november 2014 17:59 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hard geven, alleen jammer dat ze zo'n gare neus heeft.Koelkastfiguur toch, nom'sayin?quote:Op zondag 9 november 2014 18:15 schreef Sapstengel het volgende:
Over 5 jaar komen die van Kate tot haar navel.Dat zag er scrollend een stuk beter uitquote:Zou je raken (novelty factor)?quote:Op zondag 9 november 2014 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
http://instagram.com/kristinapimenova2005
wat is deze
#nopedo
Waarom Instagram maken voor je kind van 8 of hoe oud is zeDat is ook echt te treurig voor woorden, van die beauty contests met 5 tot 8-jarigen. Gewoon vanaf 18+, haha ja tog laters.quote:Op zondag 9 november 2014 19:43 schreef seto het volgende:
[..]
ik stel me dat soort shit juist altijd meer voor bij amerikanen, vooral met die pageant wedstrijden etc
wat nog treuriger is is als de ouders ervandoor gaan met al het geld.
Je zou Weiss wel even een handje helpen of niet?quote:Wie is dat?quote:Surprised?quote:Op zondag 9 november 2014 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Fappen op Nicki Minaj?
Stelletje weirdo's.Ik ken niemand schijnbaarquote:Op zondag 9 november 2014 21:50 schreef Deuce92 het volgende:
Die Meghan Trainor vind ik ook wel wat hebben. Wil haar booty wel eens zien.Jazeker, 100% dutch masterracequote:Op zondag 9 november 2014 22:25 schreef THEFXR het volgende:
zitten er nog echte Nederlanders in dit topic?
Dima, zou je treinmeisje niet een keer aanspreken? Volgens mij lust die je dollo ook wel.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op zondag 9 november 2014 22:35 schreef Sapstengel het volgende:
Speciaal voor Deuce m'n hele collectie geupload. Niet openen als je mobiel foktDie Anaconda video.. echt he..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 22:35 schreef Sapstengel het volgende:
Speciaal voor Deuce m'n hele collectie geupload. Niet openen als je mobiel foktSap pls man, krijg hier een beetje Dimafeels bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of laadt hij al die foto's sowieso ook al zit je mobiel? Dan maak ik wel ff imgur gallery.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Even gezapt. Viel tegen.quote:Op zondag 9 november 2014 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Naakte vrouwen bij spuiten en slikken. Wat een kakprogramma is het toch.
Godverdomme nee zeg, die reeks is echt de anus van FOK. Eh. Geen idee. Maanden geleden al via dieet, toen jullie het topic gekaapt hadden. Sindsdien af en toe meegekeken.quote:Op zondag 9 november 2014 22:54 schreef Deuce92 het volgende:
C_C hoe ben jij hier laatst terechtgekomen? Vanuit het Turken topic?
Serieus? Ik vind de meeste users daar wel aardig. Maar misschien kom dat doordat ik een man ben.quote:Op zondag 9 november 2014 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godverdomme nee zeg, die reeks is echt de anus van FOK. Eh. Geen idee. Maanden geleden al via dieet, toen jullie het topic gekaapt hadden. Sindsdien af en toe meegekeken.
Zo lang nodig gehad om de moed te verzamelen om hier te posten?quote:Op zondag 9 november 2014 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godverdomme nee zeg, die reeks is echt de anus van FOK. Eh. Geen idee. Maanden geleden al via dieet, toen jullie het topic gekaapt hadden. Sindsdien af en toe meegekeken.
Jullie zijn minder intimiderend dan je denktquote:Op zondag 9 november 2014 23:08 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zo lang nodig gehad om de moed te verzamelen om hier te posten?
Dan heb je deuce z'n staf vast nog niet gezienquote:Op zondag 9 november 2014 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jullie zijn minder intimiderend dan je denkt.
Idd gewoon buttplug erin om alles tegen te houden.quote:Op zondag 9 november 2014 23:49 schreef Deuce92 het volgende:
Kunt toch ook gewoon een vibrator in je aars steken haha ja tog.
Zal wel goed anaal kunnen ontvangen dan. Gewoon dat ding uitzetten.quote:Op zondag 9 november 2014 23:49 schreef Sapstengel het volgende:
Lol ze heeft een soort ding in haar kont en als ze op een knopje op een afstandsbediening drukt gaat de anus open en komt de poep eruit. Zonder die pacemaker is ze incontinent.
Aww, is zielig, dat ding zorgt ervoor dat ze geen stoma hoeftquote:Op zondag 9 november 2014 23:49 schreef Sapstengel het volgende:
Lol ze heeft een soort ding in haar kont en als ze op een knopje op een afstandsbediening drukt gaat de anus open en komt de poep eruit. Zonder die pacemaker is ze incontinent.
Klinkt wel iets minder geil zo.quote:Op zondag 9 november 2014 23:51 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou haar niet anaal geven iig was echt een 3.5/10 dik wijf van 50
Ik moest wel lachen om de omschrijving. Maarja ze kreeg dat omdat ze incontinent werd door een mislukte maagband operatie.quote:Op zondag 9 november 2014 23:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aww, is zielig, dat ding zorgt ervoor dat ze geen stoma hoeft.
Ik zie het. Men onderschat die shit wel vaker. Wordt hier ook echt vrij makkelijk gedaan, tegenwoordig.quote:Op zondag 9 november 2014 23:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om de omschrijving. Maarja ze kreeg dat omdat ze incontinent werd door een mislukte maagband operatie.
Inderdaad, waarom niet bij de oorzaak aanpakken. Wat ik heb gezien blijft een groot deel gewoon door eten en negeert de maagband, eet er doorheen of gaat cheaten met vloeibaar voedsel. Uiteindelijk vallen ze dan ook niet af. Kun je beter beginnen met de eetverslaving te behandelen.quote:Op zondag 9 november 2014 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zie het. Men onderschat die shit wel vaker. Wordt hier ook echt vrij makkelijk gedaan, tegenwoordig.
Het bestaan van een eetverslaving wordt nog niet algemeen erkend. Hoeveel mensen hier denken niet bij het woord eetverslaving "oh kom op, just stop putting shit in your mouth, fat fuck".quote:Op zondag 9 november 2014 23:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom niet bij de oorzaak aanpakken. Wat ik heb gezien blijft een groot deel gewoon door eten en negeert de maagband, eet er doorheen of gaat cheaten met vloeibaar voedsel. Uiteindelijk vallen ze dan ook niet af. Kun je beter beginnen met de eetverslaving te behandelen.
Ja precies, gewoon beetje zelfbeheersing is genoeg.quote:Op zondag 9 november 2014 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het bestaan van een eetverslaving wordt nog niet algemeen erkend. Hoeveel mensen hier denken niet bij het woord eetverslaving "oh kom op, just stop putting shit in your mouth, fat fuck".
Tijdlijst?quote:Op maandag 10 november 2014 09:20 schreef Montelly het volgende:
Maandagochtend, ff tijdlijst invullen![]()
Ja timesheet, op/aan welke projecten je hebt gewerkt etc..quote:
en alle gefokte uren verdelen over de projecten/afdeling algemeenquote:Op maandag 10 november 2014 09:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja timesheet, op/aan welke projecten je hebt gewerkt etc..
mooi hoor. Dat RVS op de muur is ook wel handig en zeer fraaiquote:Op maandag 10 november 2014 10:12 schreef Questular het volgende:
Food gainz will be made from now on;
[ afbeelding ]
Komen er nog tegens op die witte muren of houdt je van poetsenquote:Op maandag 10 november 2014 10:12 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker manquote:Op maandag 10 november 2014 10:12 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben eigenlijk in m'n omgeving alleen nog maar nare bij-effecten en mislukkingen tegengekomen met die maagbanden. En de mensen zijn nog steeds dik.quote:Op zondag 9 november 2014 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zie het. Men onderschat die shit wel vaker. Wordt hier ook echt vrij makkelijk gedaan, tegenwoordig.
Dat dus. Heeft zo'n dure en gevaarlijke operatie echt geen enkele nutquote:Op zondag 9 november 2014 23:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom niet bij de oorzaak aanpakken. Wat ik heb gezien blijft een groot deel gewoon door eten en negeert de maagband, eet er doorheen of gaat cheaten met vloeibaar voedsel. Uiteindelijk vallen ze dan ook niet af. Kun je beter beginnen met de eetverslaving te behandelen.
Gewoon allemaal een maandje of 2 naar Expeditie Robinson sturenquote:Op maandag 10 november 2014 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk in m'n omgeving alleen nog maar nare bij-effecten en mislukkingen tegengekomen met die maagbanden. En de mensen zijn nog steeds dik.
[..]
Dat dus. Heeft zo'n dure en gevaarlijke operatie echt geen enkele nut
Hoppa! Meteen 6 pitten! Voedsel voor t hele gezinquote:Op maandag 10 november 2014 10:12 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zullen gillend gek worden, maar op dat lijf alleen al kan t hele Hel-eiland een maand gratis leven!quote:Op maandag 10 november 2014 10:38 schreef Champy het volgende:
[..]
Gewoon allemaal een maandje of 2 naar Expeditie Robinson sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |