Aww, is zielig, dat ding zorgt ervoor dat ze geen stoma hoeftquote:Op zondag 9 november 2014 23:49 schreef Sapstengel het volgende:
Lol ze heeft een soort ding in haar kont en als ze op een knopje op een afstandsbediening drukt gaat de anus open en komt de poep eruit. Zonder die pacemaker is ze incontinent.
Klinkt wel iets minder geil zo.quote:Op zondag 9 november 2014 23:51 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou haar niet anaal geven iig was echt een 3.5/10 dik wijf van 50
Ik moest wel lachen om de omschrijving. Maarja ze kreeg dat omdat ze incontinent werd door een mislukte maagband operatie.quote:Op zondag 9 november 2014 23:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aww, is zielig, dat ding zorgt ervoor dat ze geen stoma hoeft.
Ik zie het. Men onderschat die shit wel vaker. Wordt hier ook echt vrij makkelijk gedaan, tegenwoordig.quote:Op zondag 9 november 2014 23:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om de omschrijving. Maarja ze kreeg dat omdat ze incontinent werd door een mislukte maagband operatie.
Inderdaad, waarom niet bij de oorzaak aanpakken. Wat ik heb gezien blijft een groot deel gewoon door eten en negeert de maagband, eet er doorheen of gaat cheaten met vloeibaar voedsel. Uiteindelijk vallen ze dan ook niet af. Kun je beter beginnen met de eetverslaving te behandelen.quote:Op zondag 9 november 2014 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zie het. Men onderschat die shit wel vaker. Wordt hier ook echt vrij makkelijk gedaan, tegenwoordig.
Het bestaan van een eetverslaving wordt nog niet algemeen erkend. Hoeveel mensen hier denken niet bij het woord eetverslaving "oh kom op, just stop putting shit in your mouth, fat fuck".quote:Op zondag 9 november 2014 23:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom niet bij de oorzaak aanpakken. Wat ik heb gezien blijft een groot deel gewoon door eten en negeert de maagband, eet er doorheen of gaat cheaten met vloeibaar voedsel. Uiteindelijk vallen ze dan ook niet af. Kun je beter beginnen met de eetverslaving te behandelen.
Ja precies, gewoon beetje zelfbeheersing is genoeg.quote:Op zondag 9 november 2014 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het bestaan van een eetverslaving wordt nog niet algemeen erkend. Hoeveel mensen hier denken niet bij het woord eetverslaving "oh kom op, just stop putting shit in your mouth, fat fuck".
Tijdlijst?quote:Op maandag 10 november 2014 09:20 schreef Montelly het volgende:
Maandagochtend, ff tijdlijst invullen![]()
Ja timesheet, op/aan welke projecten je hebt gewerkt etc..quote:
en alle gefokte uren verdelen over de projecten/afdeling algemeenquote:Op maandag 10 november 2014 09:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja timesheet, op/aan welke projecten je hebt gewerkt etc..
mooi hoor. Dat RVS op de muur is ook wel handig en zeer fraaiquote:Op maandag 10 november 2014 10:12 schreef Questular het volgende:
Food gainz will be made from now on;
[ afbeelding ]
Komen er nog tegens op die witte muren of houdt je van poetsenquote:Op maandag 10 november 2014 10:12 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker manquote:Op maandag 10 november 2014 10:12 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben eigenlijk in m'n omgeving alleen nog maar nare bij-effecten en mislukkingen tegengekomen met die maagbanden. En de mensen zijn nog steeds dik.quote:Op zondag 9 november 2014 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zie het. Men onderschat die shit wel vaker. Wordt hier ook echt vrij makkelijk gedaan, tegenwoordig.
Dat dus. Heeft zo'n dure en gevaarlijke operatie echt geen enkele nutquote:Op zondag 9 november 2014 23:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom niet bij de oorzaak aanpakken. Wat ik heb gezien blijft een groot deel gewoon door eten en negeert de maagband, eet er doorheen of gaat cheaten met vloeibaar voedsel. Uiteindelijk vallen ze dan ook niet af. Kun je beter beginnen met de eetverslaving te behandelen.
Gewoon allemaal een maandje of 2 naar Expeditie Robinson sturenquote:Op maandag 10 november 2014 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk in m'n omgeving alleen nog maar nare bij-effecten en mislukkingen tegengekomen met die maagbanden. En de mensen zijn nog steeds dik.
[..]
Dat dus. Heeft zo'n dure en gevaarlijke operatie echt geen enkele nut
Hoppa! Meteen 6 pitten! Voedsel voor t hele gezinquote:Op maandag 10 november 2014 10:12 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zullen gillend gek worden, maar op dat lijf alleen al kan t hele Hel-eiland een maand gratis leven!quote:Op maandag 10 november 2014 10:38 schreef Champy het volgende:
[..]
Gewoon allemaal een maandje of 2 naar Expeditie Robinson sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |