quote:Op zondag 9 november 2014 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen met een kind van 8 mag ik geen sex hebben en met jou wel
quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 19:45 schreef Deuce92 het volgende:
Learned that the hard way. Haha ja tog laters.
M'n grip is wel sterker geworden, nomsayin'?quote:Op zondag 9 november 2014 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is zo. En een van 8 is makkelijker te pakken als ze niet instemt, bij GRS wordt dat lastiger want ze lift ook nog eens.
Met of zonder handschoentjes? Ook belangrijk.quote:Op zondag 9 november 2014 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
haha i know what you are saying, doe je handjob met hookgrip of gebruik je mixed grip?
Mixedquote:Op zondag 9 november 2014 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
haha i know what you are saying, doe je handjob met hookgrip of gebruik je mixed grip?
Zonderquote:Op zondag 9 november 2014 20:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Met of zonder handschoentjes? Ook belangrijk.
Misschien met straps erbij jaquote:
quote:Op zondag 9 november 2014 20:29 schreef Weissman het volgende:
GRS is toch mocro?
inbe4 mes tussen je ribben van Soufyan B. omdat eerwraak.
no thanx, dan fap ik wel liever
Krijg echt de hardste boner van haar echt ziek lekker is zij srsquote:Op zondag 9 november 2014 21:25 schreef Deuce92 het volgende:
Ze lult uit haar nek, maar ik geniet toch nog van haar tieten.
Je bent niet de enige. Ik ben niet van de celebrity crushes maar haar vind ik echt wel kk lekker.quote:Op zondag 9 november 2014 21:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Krijg echt de hardste boner van haar echt ziek lekker is zij srs
Ik normaal ook niet nee, enige echte celeb crushes die ik heb zijn Nicki en Penelope Cruz.quote:Op zondag 9 november 2014 21:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ik ben niet van de celebrity crushes maar haar vind ik echt wel kk lekker.
quote:Op zondag 9 november 2014 21:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lach maar vriend maar ik zit hier nu wel lekker met een stijfje dankzij Nicki Minaj.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |