Damn son.quote:Op zondag 9 november 2014 13:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hahha. 100 tot 110 eu meestal. Excl b&f bestelling, en excl 1 cheatmeal outdoors
2 keer gekeken. Geen spijt.quote:
oh ben jij ook turkquote:Op zondag 9 november 2014 13:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Dromen dat je ruzie met iemand hebt en diegene slaat, en dan wakker worden terwijl je in het wilde weg om je heen aan het meppen bent is trouwens... bijzonder.
#turksedromen
Nee dankje. Stelletje hypocriete kutkoters in die kankerreeks.quote:Op zondag 9 november 2014 14:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Maar die hebben toch een apart topic hier
#noracist
Ik probeer het ook te vergeten hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 14:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
oh ben jij ook turk
gvd dit topic gaat achteruit
de helft is daar koerd en irakeesquote:Op zondag 9 november 2014 14:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Maar die hebben toch een apart topic hier
#noracist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
vroeger zag ze er beter uitquote:Op zondag 9 november 2014 17:59 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hard geven, alleen jammer dat ze zo'n gare neus heeft.
Spook man wegwezequote:Op zondag 9 november 2014 17:59 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Wel dikke tieten dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 9 november 2014 18:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Spook man wegweze
slechte fysiek ook te dunne benen en geen taille
Die heeft Kate Upton ookquote:Op zondag 9 november 2014 18:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel dikke tieten dat is het belangrijkste.
lol, dat is normaal, juist die silicone bollen is nep en goorquote:Op zondag 9 november 2014 18:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kate Upton heeft van die vettieten, echt van die hangende uiers.
Zou je ook aan zijn toverstaf sabbellen?quote:Op zondag 9 november 2014 17:59 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
geen ideequote:Op zondag 9 november 2014 19:04 schreef Sapstengel het volgende:
hey beach, hoe groot is haar piemel?
tfw an 8 year old is prettier than youquote:Op zondag 9 november 2014 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
http://instagram.com/kristinapimenova2005
wat is deze
#nopedo
Waarom Instagram maken voor je kind van 8 of hoe oud is ze
dat kind loopt al dik binnen zo te zienquote:Op zondag 9 november 2014 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
http://instagram.com/kristinapimenova2005
wat is deze
#nopedo
Waarom Instagram maken voor je kind van 8 of hoe oud is ze
Mjah, Oost Europees ook dus verbaast me niks dat ze hun waardigheid opzij zetten voor geld en hun kind uithoeren op internet (noracist)quote:Op zondag 9 november 2014 19:40 schreef seto het volgende:
[..]
dat kind loopt al dik binnen zo te zien
ik stel me dat soort shit juist altijd meer voor bij amerikanen, vooral met die pageant wedstrijden etcquote:Op zondag 9 november 2014 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah, Oost Europees ook dus verbaast me niks dat ze hun waardigheid opzij zetten voor geld en hun kind uithoeren op internet (noracist)
Alleen met een kind van 8 mag ik geen sex hebben en met jou welquote:Op zondag 9 november 2014 19:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
tfw an 8 year old is prettier than you
Alleen als ze instemt vriend.quote:Op zondag 9 november 2014 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen met een kind van 8 mag ik geen sex hebben en met jou wel
Whaha ja dat is net zo erg ja, dat programma ook wat je had daar over. Allemaal van die obesitas moeders die hun kind op dat podium duwen.quote:Op zondag 9 november 2014 19:43 schreef seto het volgende:
[..]
ik stel me dat soort shit juist altijd meer voor bij amerikanen, vooral met die pageant wedstrijden etc
wat nog treuriger is is als de ouders ervandoor gaan met al het geld.
wat niet weet wat niet deertquote:Op zondag 9 november 2014 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen met een kind van 8 mag ik geen sex hebben en met jou wel
Dat is zo. En een van 8 is makkelijker te pakken als ze niet instemt, bij GRS wordt dat lastiger want ze lift ook nog eens.quote:
Als dader ook niet?quote:Op zondag 9 november 2014 19:47 schreef Deuce92 het volgende:
Jongens verkrachting is niet grappig hoor.
Inderdaad je kunt beter meisjes nemen jongens is voor hommos en katholieken.quote:Op zondag 9 november 2014 19:47 schreef Deuce92 het volgende:
Jongens verkrachting is niet grappig hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |