SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel eens belangrijke afspraken gemist daardoor. En elke keer door 2 alarmen heen geslapen die echt hard stonden.quote:Op zondag 9 november 2014 06:53 schreef Landysh het volgende:
Ik heb dat ook in de vroege dienst dus. Altijd kapot wanneer ik thuis kom en dan zogenaamd siesta houden van max 1 uur waarna ik rond een uur of 5/6 wakker word en in de nacht niet kan slapen waardoor ik op werk weer gaar ben. Elke keer flik ik zelfde shit.
Powernaps van 1-2 uurtjes zijn ook funest voor mijn ritme.quote:Op zondag 9 november 2014 06:53 schreef Landysh het volgende:
Ik heb dat ook in de vroege dienst dus. Altijd kapot wanneer ik thuis kom en dan zogenaamd siesta houden van max 1 uur waarna ik rond een uur of 5/6 wakker word en in de nacht niet kan slapen waardoor ik op werk weer gaar ben. Elke keer flik ik zelfde shit.
Jah...quote:Op zondag 9 november 2014 02:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
8/10 kans dat ze dat zegt
Dan gaat peunage wijs zijn en zeggen: deze situatie is niet handig, we tried earlier and that didnt work out so gtfo![]()
Tyfus migraine gewoon. Het kan je dag helemaal verpesten.quote:Op zondag 9 november 2014 06:55 schreef AbdulMalik het volgende:
Jup ook bij attractieparken, nooit in de winter, maar altijd wel in de zomer. Want warm, druk, etc.
Wekkers...quote:Op zondag 9 november 2014 06:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb wel eens belangrijke afspraken gemist daardoor. En elke keer door 2 alarmen heen geslapen die echt hard stonden.
Uitslapen is voor mietjes.quote:Op zondag 9 november 2014 07:00 schreef AbdulMalik het volgende:
Maar serieus waarom zijn jullie zo vroeg op in het weekend?
Ik ben in ongeveer een jaar tijd drie keer te laat gekomen in de vroege dienst. Een keer een half uur, een keer een heel uur en de laatste keer twee uur.quote:Op zondag 9 november 2014 06:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb wel eens belangrijke afspraken gemist daardoor. En elke keer door 2 alarmen heen geslapen die echt hard stonden.
Ibuprofen?quote:Op zondag 9 november 2014 07:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Tyfus migraine gewoon. Het kan je dag helemaal verpesten.
Ik was een keer in Den Haag met een collega en kreeg toen heel erg last van migraine, ging toen maar slapen bij een paar Grieken die ik helemaal niet kende (schoonfamilie van de zus van die Griekse collega).
Daarvoor gebruikte ik nooit pillen what so ever maar dacht toen dat ik toch maar een paar dingen moest proberen om dit soort genante situaties te voorkomen.
En jij draait niet eens ploegen. Mietje.quote:Op zondag 9 november 2014 06:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Powernaps van 1-2 uurtjes zijn ook funest voor mijn ritme.![]()
Een powernap wanneer ik heel moe duurt onbewust ook langer dan gepland.
Klopt. Ik werk alleen maar bijna 2x fulltime.quote:Op zondag 9 november 2014 07:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
En jij draait niet eens ploegen. Mietje.
Wat is 2x fulltime.quote:Op zondag 9 november 2014 07:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Klopt. Ik werk alleen maar bijna 2x fulltime.
Ik werk 60-70u per week, exclusief reistijd.quote:Op zondag 9 november 2014 07:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat is 2x fulltime.
Maar jij hoeft niet iedere week je ritme te veranderen. Dus is anders.
Ik schrijf de overuren gewoon hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 07:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom? Krijg je ook zoveel betaald of ben je gewoon enayi?
Ja dan is het gewoon je eigen keuze.quote:Op zondag 9 november 2014 07:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik schrijf de overuren gewoon hoor.
Vroeger werkte ik weleens 5u langer oer week door, en maakte ik dat goed door in een andere week 5u minder te werken. Maar nu ik al een tijdje dit soort werkweken heb declareer ik deze overuren gewoon. Levert een aardig zakcentje op.
Eigen keuze? Dunno... Zo voelt het niet echt.quote:Op zondag 9 november 2014 07:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja dan is het gewoon je eigen keuze.
Maar nu ik weet dat je rijk bent eis ik twee fraps de volgende keer dat ik je zie.
Waarom zo laat dan?quote:Op zondag 9 november 2014 07:46 schreef Che_ het volgende:
Vreetkick. Ik ga rond 4 uur rustig slapen hele dag.
De volgende dag: "sylv heeft mij gisteren vetgemest. Nu moet ik een week op een crashdieet.quote:Op zondag 9 november 2014 07:41 schreef Landysh het volgende:
Twee grote fraps en nog weet ik veel hoeveel snacks.
Lushquote:Op zondag 9 november 2014 07:46 schreef Landysh het volgende:
https://www.lush.co.uk/products/ceridwens-cauldron
Ik krijg helemaal ASMR door die filmpjes die lush afspeelt bij ieder product. Thanks Lush. Nu ga ik zeker meer bestellen.
Wat is er?quote:
Is tijdelijk.quote:Op zondag 9 november 2014 07:53 schreef AbdulMalik het volgende:
Gaat je sociaal leven niet kapot zo sylv?
Het is al kapot.quote:Op zondag 9 november 2014 07:53 schreef AbdulMalik het volgende:
Gaat je sociaal leven niet kapot zo sylv?
Ik ben sinds een jaar gek op Lush.quote:
Ik zie niks. Komt waarschijnlijk doordat ik op mobiel zit.quote:https://www.lush.co.uk/products/tints/snow-fairy-sparkle
Als dit geen ASMR is weet ik het ook niet meer.
Fabricate 'bout your fortune, all my fabric's importedquote:Op zondag 9 november 2014 07:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
#lifestyleoftherichandthefamous#paraningozukorolsun
Doe je altijd in de winkel kopen? Ik ga bestellen via Engeland, is goedkoper. Wel jammer dat sinds 1 november de prijzen daar ook omhoog zijn gegaan blijkbaar. Maar alsnog goedkoper dan hier in NL.quote:Op zondag 9 november 2014 08:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben sinds een jaar gek op Lush.![]()
Heerlijke spullen voor in bad hebben ze.
Maar even serieus, kijk dit dan.
[..]
Ik zie niks. Komt waarschijnlijk doordat ik op mobiel zit.
w0w much wastequote:Op zondag 9 november 2014 08:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Fabricate 'bout your fortune, all my fabric's imported
Fornicate in my fortress, 40k still my mortgage
24k my toilet, all my taxes reported
All my exes deported, shout-out Texas, New Orleans
Ja laat je niet teveel uren opdringen.quote:Op zondag 9 november 2014 07:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is al kapot.
Ik hoop en verwacht vanaf medio januari weer normale werkweken te hebben.
Heb 2 pakken ongebruikte zeep.quote:Op zondag 9 november 2014 07:46 schreef Landysh het volgende:
https://www.lush.co.uk/products/ceridwens-cauldron
Ik krijg helemaal ASMR door die filmpjes die lush afspeelt bij ieder product. Thanks Lush. Nu ga ik zeker meer bestellen.
Kijken, kijken, ruiken, kijken en bestellen.quote:Op zondag 9 november 2014 08:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Doe je altijd in de winkel kopen? Ik ga bestellen via Engeland, is goedkoper. Wel jammer dat sinds 1 november de prijzen daar ook omhoog zijn gegaan blijkbaar. Maar alsnog goedkoper dan hier in NL.
Dunnow welke heb je?quote:Op zondag 9 november 2014 08:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb 2 pakken ongebruikte zeep.
Is t wat?
Geen idee. 2 jaar geleden als cadeau gekregen. Zag er uit om op te likken. Dat wel.quote:Op zondag 9 november 2014 08:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dunnow welke heb je?
Is wel heeeel lang geleden dat ik Lush voor het laatst heb gehad btw.
Goh. Wat feminienquote:Op zondag 9 november 2014 08:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Lush en Rituals... Leuke cadeaus om te geven (en krijgen).
Ik ken geen enkele man die blij is met lush+rituals. Zodoende.quote:Op zondag 9 november 2014 08:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kent het Stimorolisme geen zondagsrust?
Als je zo reageert begrijp ik best dat de mannen in je omgeving dat niet durven toe te geven.quote:Op zondag 9 november 2014 08:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele man die blij is met lush+rituals. Zodoende.
En nee. Nooit. Always.
Wow hoe jij het vol om die dingen twee jaar niet te gebruiken?quote:Op zondag 9 november 2014 08:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen idee. 2 jaar geleden als cadeau gekregen. Zag er uit om op te likken. Dat wel.
Die geven het gewoon niet toe. Iedereen wordt blij van een lush bathbombs. Baden in paar en groen water met een yummy geur.quote:Op zondag 9 november 2014 08:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En nee. Nooit. Always.
Ik ben Oreo birthdaycake aan het eten, moet je?quote:Op zondag 9 november 2014 08:46 schreef Stimorol- het volgende:
Ik krijg wat van die fok kook topic.aciktim lan.
Raar genoeg nee... ik zie uit naar mn brood straks. Met kaassalade en humus.quote:Op zondag 9 november 2014 08:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben Oreo birthdaycake aan het eten, moet je?
Wat is lush en rituals?quote:Op zondag 9 november 2014 08:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En nee. Nooit. Always.
Gecmis olsun.quote:Op zondag 9 november 2014 08:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Raar genoeg nee... ik zie uit naar mn brood straks. Met kaassalade en humus.
Ben niet lekker. Ondandir.
Voor zeep? Cuuuus desemquote:Op zondag 9 november 2014 09:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gecmis olsun.
Kut Lush laat mij niet betalen. Hebben ze pech. Wou net een bestelling van in totaal 100 euro plaatsen.
Their loss.
Ze gebruiken natuurlijke shit en sommigen hebben t ervoor over on 100e aan uit te geven.quote:Op zondag 9 november 2014 09:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh handig. Maar wat is daar zo speciaal aan?
quote:Op zondag 9 november 2014 09:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh handig. Maar wat is daar zo speciaal aan?
Ik ook niet terwijl ik het wel zou moeten doen. Heb hele droge huid, vooral in winter. Maar daarom Lush. Bespaart weer tijd.quote:
Mijn huid is zacht en neigt soms naar vet als ik dus wel smeer. Daarom puur natur jwt.quote:Op zondag 9 november 2014 09:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ook niet terwijl ik het wel zou moeten doen. Heb hele droge huid, vooral in winter. Maar daarom Lush. Bespaart weer tijd.
Wij hebben dat soort dingen hier niet.quote:Op zondag 9 november 2014 09:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
King kumpir![]()
Komen veel Arabieren nedense.
Noord-Hollandquote:Op zondag 9 november 2014 09:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wij hebben dat soort dingen hier niet.
Ooh. Niet nodigquote:Op zondag 9 november 2014 09:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort dingen. En het ruikt lekker en wanneer je klaar bent hoef je je ook niet meer in te smeren.
Al 123459x gehoordquote:Op zondag 9 november 2014 09:49 schreef xaban06 het volgende:
Istanbul
Candan Ercetin
Eten in Istanbul
Zonnetje in Istanbul
İyi eğlenceler.quote:Op zondag 9 november 2014 09:49 schreef xaban06 het volgende:
Istanbul
Candan Ercetin
Eten in Istanbul
Zonnetje in Istanbul
Gewoon alsnog betalen. Direct.quote:Op zondag 9 november 2014 09:55 schreef Landysh het volgende:
Fuckkkkkkk ik ben vergeten om mijn factuur van de H&M te betalen. Ik ben over de betaaltijd heen. Krijg ik nu de deurwaarder op mij af? Boete?
Nee. Herinnering. Daarna nog 1 plus 6 euro. Daarna nog een. En nog een.quote:Op zondag 9 november 2014 09:55 schreef Landysh het volgende:
Fuckkkkkkk ik ben vergeten om mijn factuur van de H&M te betalen. Ik ben over de betaaltijd heen. Krijg ik nu de deurwaarder op mij af? Boete?
Gelukkig.quote:Op zondag 9 november 2014 09:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon alsnog betalen. Direct.
Deurwaarder duurt nog wel even.Eerst sturen ze een incassobureau op je af en gaan ze dreigen met hoge kosten enzo.
Ervaring?quote:Op zondag 9 november 2014 09:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Herinnering. Daarna nog 1 plus 6 euro. Daarna nog een. En nog een.
Daarna incasso. En die fucken is het leukste wat er is.
Ah, jij ook al dus.quote:Op zondag 9 november 2014 09:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Herinnering. Daarna nog 1 plus 6 euro. Daarna nog een. En nog een.
Daarna incasso. En die fucken is het leukste wat er is.
Ligt eraan wie er fout zat.quote:
Wat is je nummer dan?quote:Op zondag 9 november 2014 10:08 schreef Landysh het volgende:
Toen bedacht ik mij dat ik dan tijdelijk een nieuw nummer moet nemen en ik vind mijn nummer van nu heel cool en makkelijk
nottellinguquote:Op zondag 9 november 2014 10:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat is je nummer dan?
Dat het zo cool is, natuurlijk
Hoe lang zit je vast aan ze? Ik vind het ook maar matig. Bereik is crap, netwerk werkt vaak niet. Maar gelukkig heb ik een jaarcontract.quote:Op zondag 9 november 2014 10:08 schreef Landysh het volgende:
Ik krijg woensdag een bericht van Youfune (wat een kanker kolere provider, geen aanrader) dat ze mijn maandfactuur niet hebben kunnen incasseren en dat ik het moet betalen omdat anders mijn nummer wordt afgesloten, terwijl er dus wel geld is afgeschreven van mijn rekening. Ik dacht toen fok jullie (is echt al de weet ik veel hoeveelste keer dat ze iets fout doen), jullie kunnen mij niks maken en ik sleep jullie wel voor de rechter en weet ik veel wat. Toen bedacht ik mij dat ik dan tijdelijk een nieuw nummer moet nemen en ik vind mijn nummer van nu heel cool en makkelijk, dus puur omdat ik bang was om mijn nummer te verliezen heb ik ze een paar uur terug een mail gestuurd dat het geld wel is afgeschreven en dat ze het maar moeten oplossen.
Een jaar.quote:Op zondag 9 november 2014 10:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe lang zit je vast aan ze? Ik vind het ook maar matig. Bereik is crap, netwerk werkt vaak niet. Maar gelukkig heb ik een jaarcontract.
Pittige tante ben jij wel.quote:Op zondag 9 november 2014 10:08 schreef Landysh het volgende:
Ik krijg woensdag een bericht van Youfune (wat een kanker kolere provider, geen aanrader) dat ze mijn maandfactuur niet hebben kunnen incasseren en dat ik het moet betalen omdat anders mijn nummer wordt afgesloten, terwijl er dus wel geld is afgeschreven van mijn rekening. Ik dacht toen fok jullie (is echt al de weet ik veel hoeveelste keer dat ze iets fout doen), jullie kunnen mij niks maken en ik sleep jullie wel voor de rechter en weet ik veel wat. Toen bedacht ik mij dat ik dan tijdelijk een nieuw nummer moet nemen en ik vind mijn nummer van nu heel cool en makkelijk, dus puur omdat ik bang was om mijn nummer te verliezen heb ik ze een paar uur terug een mail gestuurd dat het geld wel is afgeschreven en dat ze het maar moeten oplossen.
06-7landyshquote:Op zondag 9 november 2014 10:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat is je nummer dan?
Dat het zo cool is, natuurlijk
krijg je daar energie van?quote:Op zondag 9 november 2014 11:01 schreef Landysh het volgende:
Ik heb slaap. Begin echt moe te worden nu. Zal ik gaan winkelen?
Wow. Bah. Nooit meer skijten in TR.quote:Op zondag 9 november 2014 10:44 schreef Che_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_toilet_klimmen.html
ja ok, maar ik word altijd zo moe daarvan. Kom ik gebroken terug. Mag je vanavond weer slapwn?quote:Op zondag 9 november 2014 11:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik kan dan niet slapen, daar gaat het om.
Thee met hasj er in? [/sylvesterrr]quote:Op zondag 9 november 2014 11:12 schreef Stimorol- het volgende:
Dames,
Hebben jullie tips voor een leuke babyshower met concept high tea?
Jaa vanavond weer wel.quote:Op zondag 9 november 2014 11:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja ok, maar ik word altijd zo moe daarvan. Kom ik gebroken terug. Mag je vanavond weer slapwn?
Gewoon voor goed eten zorgen, no need voor een concept.quote:Op zondag 9 november 2014 11:12 schreef Stimorol- het volgende:
Dames,
Hebben jullie tips voor een leuke babyshower met concept high tea?
Schop onder je kont en gaan sporten.quote:Op zondag 9 november 2014 11:01 schreef Landysh het volgende:
Ik heb slaap. Begin echt moe te worden nu. Zal ik gaan winkelen?
Ze wilde high tea.quote:Op zondag 9 november 2014 11:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gewoon voor goed eten zorgen, no need voor een concept.
Ik dacht meer aan thee op het dakterras. Lekker hoog, ook leuk voor mensen met hoogtevrees.quote:
Klinkt iig als een high tea.quote:Op zondag 9 november 2014 11:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze wilde high tea.
Ik kom niet verder dan:
Speciaal bestek etc. Etagi nog wat.
Eten als: scones/wraps/bonbons/cupcakes/sandwiches/bonbons
Spelletjes: bedacht door iemand anders. Doe doet t wel leuk.
Bedankjes: nog even geen idee.
Gastvrouw ben ik dan maar. Betekent dus glazen vullen etc.
Verder geen idee.
Is dit wat?
please.quote:Op zondag 9 november 2014 11:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Schop onder je kont en gaan sporten.
Wedden dat je daarna weer genoeg energie voor de rest van de dag hebt?
http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item3f2acf0254quote:Op zondag 9 november 2014 11:26 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, waar kocht je die filmrollen voor polaroid? En voor hoeveel?
Ga die van mn tante lenen.
Dit zijn de mini's he? Heb je mini gehaald?quote:Op zondag 9 november 2014 11:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item3f2acf0254
50 stuks voor 30 euro ongeveer.
Jaa, welke heb jij dan?quote:Op zondag 9 november 2014 11:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit zijn de mini's he? Heb je mini gehaald?
pinterest.quote:Op zondag 9 november 2014 11:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Klinkt iig als een high tea.
Je zou op pinterest nog kunnen zoeken naar leuke hightea ideeën en op foodgawker voor eten.
Ik heb een account gemaakt om te kunnen pinnen.quote:Op zondag 9 november 2014 11:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb er geen account maar mijn recepten worden daar weleens gepind.
quote:Op zondag 9 november 2014 11:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
please.Ik sport niet eens nadat ik ben uitgerust en jij zegt dat ik moet gaan sporten?
Oh en onderschat niet hoeveel je loopt met winkelen.
Ze heeft wel gelijk hoor. Moet je eens een keer met een stappenteller gaan winkelen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 november 2014 11:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk hoor. Moet je eens een keer met een stappenteller gaan winkelen...WinkelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik haat dat zo erg"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Gaat daar niet om. ik ben gewend om een winkel te bezoeken en dan gelijk daar te kopen(wanneer het leuk is). Maar vrouwen zijn niet zo. Zij kijken winkel voor winkel, gaan dan terug naar de eerste winkel waar ze die kledingstuk gezien hebben, doen het weer aan en dan kopen ze het.quote:
Ik heb dat als ik voor electronica ga shoppenquote:Op zondag 9 november 2014 11:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
winkelen
Ooit gehoord van shopping therapy?
En laat ik Stimorol maar voor zijn...
[..]
Zo ben ik ook hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 11:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat daar niet om. ik ben gewend om een winkel te bezoeken en dan gelijk daar te kopen(wanneer het leuk is). Maar vrouwen zijn niet zo. Zij kijken winkel voor winkel, gaan dan terug naar de eerste winkel waar ze die kledingstuk gezien hebben, doen het weer aan en dan kopen ze het.
Je wilt bijna jezelf gaan snijden
Ik pas nooit in winkels. Of ik moet echt twijfelen, maar bijna nooit.quote:Op zondag 9 november 2014 11:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat daar niet om. ik ben gewend om een winkel te bezoeken en dan gelijk daar te kopen(wanneer het leuk is). Maar vrouwen zijn niet zo. Zij kijken winkel voor winkel, gaan dan terug naar de eerste winkel waar ze die kledingstuk gezien hebben, doen het weer aan en dan kopen ze het.
Je wilt bijna jezelf gaan snijden
Jij hoeft ook niets te passen. Gewoon de kleinste maat pakken en klaar.quote:Op zondag 9 november 2014 11:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik pas nooit in winkels. Of ik moet echt twijfelen, maar bijna nooit.
Dat is het beste. Ik winkel altijd 2 keer per jaar(voor mezelf dan, ik ga vaak genoeg mee met anderequote:Op zondag 9 november 2014 11:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik pas nooit in winkels. Of ik moet echt twijfelen, maar bijna nooit.
Sowieso winkel ik alleen als ik echt kleren ga kopen.
quote:Op zondag 9 november 2014 11:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zo ben ik ook hoor.![]()
Eerste leuke kledingstuk dat ik zie is vaak iets duurder dan gehoopt. Dus ik kijk verder of ik nog wat leuks kan vinden. Na tig winkels denk ik dan: ik geef liever iets meer geld uit dan dat ik hier iets koop wat ik niet leuk vind.Daarmee praat ik m'n dure aankoop ook als het ware goed.
Smoooooooothquote:Op zondag 9 november 2014 12:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij hoeft ook niets te passen. Gewoon de kleinste maat pakken en klaar.
Budgetten zijn er om overschreden te worden.quote:Op zondag 9 november 2014 12:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb altijd een budget. Maar zit er altijd boven. Voel me dan zo vies altijd
Ik wilde vorig jaar een jas kopen voor boven mijn pak. Ik wilde max 250 uitgeven. Gaf gewoon 400 uitquote:Op zondag 9 november 2014 12:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Budgetten zijn er om overschreden te worden.
Ik ken het gevoel...quote:Op zondag 9 november 2014 12:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wilde vorig jaar een jas kopen voor boven mijn pak. Ik wilde max 250 uitgeven. Gaf gewoon 400 uit
Jammer dat ik een realistisch zelfbeeld heb though.quote:Op zondag 9 november 2014 12:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij hoeft ook niets te passen. Gewoon de kleinste maat pakken en klaar.
Maar ik zou sowieso de beste motorokleding nemen. Je zou maar een keer vallen. Goedkoop is snel duurkoop dan.quote:Op zondag 9 november 2014 12:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel...
Paar weken geleden wilde ik simpele motorlaarzen voor max ¤ 50. Gewoon voor de motorrijlessen. Ik kwam thuis met motorlaarzen van ¤ 200.Zoiets voorzie ik straks ook met de rest van m'n motoruitrusting. Ik hoop nog max ¤ 600 uit te geven aan broek+jas+handschoenen+helm, maar ik vrees het ergste...
Stiekem wel blij mee, want ik ben afgelopen donderdag op m'n bek gegaan. De hoge laarzen hebben me beter beschermd dan de lage laarzen die ik wilde.
Er zijn toch ook zwarte moslims, dus waarom niet?quote:Op zondag 9 november 2014 12:12 schreef Montelly het volgende:
Marokkaanse met een neger, zag het op mijn FB voorbijkomen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pas geleden shoei gehaald, ff 600 euro aftikken.quote:Op zondag 9 november 2014 12:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel...
Paar weken geleden wilde ik simpele motorlaarzen voor max ¤ 50. Gewoon voor de motorrijlessen. Ik kwam thuis met motorlaarzen van ¤ 200.Zoiets voorzie ik straks ook met de rest van m'n motoruitrusting. Ik hoop nog max ¤ 600 uit te geven aan broek+jas+handschoenen+helm, maar ik vrees het ergste...
Stiekem wel blij mee, want ik ben afgelopen donderdag op m'n bek gegaan. De hoge laarzen hebben me beter beschermd dan de lage laarzen die ik wilde.
Zelfs de beste kleding kan soms niet voldoende zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 12:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ik zou sowieso de beste motorokleding nemen. Je zou maar een keer vallen. Goedkoop is snel duurkoop dan.
Auw...quote:Op zondag 9 november 2014 12:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
pas geleden shoei gehaald, ff 600 euro aftikken.
Voor 1 winter? Duur. Als je er jaren mee gaat doen, dan valt het op zich wel mee.quote:Op zondag 9 november 2014 12:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
500 euro voor een winterjas is best veel of no?
Uitzonderingen bevestigen de regel.quote:Op zondag 9 november 2014 12:15 schreef Landysh het volgende:
Waar is AbdulMalik die zei dat alleen vrouwen veel geld uitgeven aan kleding en andere niet belangrijke zooi?
Zeg niet dat je die jas wilt, wat al die sletjes hebben?quote:Op zondag 9 november 2014 12:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
500 euro voor een winterjas is best veel of no?
quote:Op zondag 9 november 2014 12:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zelfs de beste kleding kan soms niet voldoende zijn.Duur is niet altijd goed hè? Je betaalt vaak ook voor het merk.
Dat zeg je nu ja"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Dat laatste is wel het plan. MAARJA. Mijn (vorige) winterjas heb ik vier jaar gedragen en opeens merkte ik dat er random brandplekken in zaten.quote:Op zondag 9 november 2014 12:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor 1 winter? Duur. Als je er jaren mee gaat doen, dan valt het op zich wel mee.
Jij weet echt niet hoe ik ben he.quote:Op zondag 9 november 2014 12:21 schreef mrstylo het volgende:
Zeg niet dat je die jas wilt, wat al die sletjes hebben?
Correctie:quote:Op zondag 9 november 2014 12:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zeg niet dat je die jas wilt, wat al die sletjes hebben?
[..]
Dat zeg je nu ja
Rook je?quote:Op zondag 9 november 2014 12:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat laatste is wel het plan. MAARJA. Mijn (vorige) winterjas heb ik vier jaar gedragen en opeens merkte ik dat er random brandplekken in zaten.Daarom wil ik eigenlijk een nieuwe, terwijl die oude dus gewoon nog prima zijn werk deed. Op de brandplekken na.
[..]
Jij weet echt niet hoe ik ben he.
quote:Op zondag 9 november 2014 12:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Correctie:😡😡😡SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Volgens mij was dat door oud en nieuw.quote:
Nooit als tip meegekregen dat je rond de jaarwisseling je oude winterjas erbij moet pakken?quote:Op zondag 9 november 2014 12:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat laatste is wel het plan. MAARJA. Mijn (vorige) winterjas heb ik vier jaar gedragen en opeens merkte ik dat er random brandplekken in zaten.Daarom wil ik eigenlijk een nieuwe, terwijl die oude dus gewoon nog prima zijn werk deed. Op de brandplekken na.
![]()
Jij verdient ongeveer twee/drie keer zoveel als ik als ik het mij goed herinner. Dus het valt dan nog wel mee.quote:Op zondag 9 november 2014 12:24 schreef Montelly het volgende:
geen zanotti's of philipp plein rocken![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 12:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nooit als tip meegekregen dat je rond de jaarwisseling je oude winterjas erbij moet pakken?Of komen die brandplekken ergens anders vandaan?
Laat eens zien die jas van 500 euro. Ben benieuwd.quote:Op zondag 9 november 2014 12:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij was dat door oud en nieuw.Sterretjes en kleine kindjes is geen goede combinatie.
Helemaal niet, je wil je insta niet eens delen.
Oh gewoon zo'n Canada Goose, zonder bontje dan.quote:Op zondag 9 november 2014 12:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Laat eens zien die jas van 500 euro. Ben benieuwd.
quote:Op zondag 9 november 2014 12:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij was dat door oud en nieuw.Sterretjes en kleine kindjes is geen goede combinatie.
Helemaal niet, je wil je insta niet eens delen.
Rond de jaarwisseling moet je nooit rondlopen in je goede winterjas.quote:Op zondag 9 november 2014 12:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Het was ook geen nieuwe winterjas, vorige winter droeg ik hem voor de tweede of derde keer.
![]()
Ik ook niet. Mijn ma werd gewoon altijd boos op zo'n moment.quote:En nee, nooit als tip gekregen.
quote:Op zondag 9 november 2014 12:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh gewoon zo'n Canada Goose, zonder bontje dan.
Niet zo denken. Is niet goed 👍quote:
Welke dan? Show me.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar iedereen heeft deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik net een iets duurdere en andere heb maakt mij een iets toffere hipster dan de rest vind ik zelf.
sanderrr_010, kaiheebing, njgd2112 and 3,416 others like this.quote:Op zondag 9 november 2014 12:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]en je komt er nu pas achter?
Ik heb dit geliked. Dus misschien vind je mij ertussen
http://instagram.com/p/vJZWBWJGNS/
Laat me gwn.quote:Op zondag 9 november 2014 12:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Rond de jaarwisseling moet je nooit rondlopen in je goede winterjas.
[..]
Ik ook niet. Mijn ma werd gewoon altijd boos op zo'n moment.
WAT. NOU.quote:
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 9 november 2014 12:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 november 2014 12:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Welke dan? Show me.
Ik heb deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar iedereen heeft deze:La ne bilim. Had voor tante gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik net een iets duurdere en andere heb maakt mij een iets toffere hipster dan de rest vind ik zelf.a big one. Van Kodak. Cheap ass
Omg log uit bosuna konusuyon. Ik wil details en foto's!quote:Op zondag 9 november 2014 12:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
La ne bilim. Had voor tante gehaalda big one. Van Kodak. Cheap ass
Oh. Oke.quote:Op zondag 9 november 2014 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.america-today.(...)ada-goose-parka.html
Die.
quote:Op zondag 9 november 2014 12:24 schreef Montelly het volgende:
geen zanotti's of philipp plein rocken![]()
¤ 500 voor die jas?quote:Op zondag 9 november 2014 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die.
quote:Op zondag 9 november 2014 12:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Welke dan? Show me.
Ik heb deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar iedereen heeft deze:Nee. Was gewoon insta aan het kijken, dat was de laatste foto die ik likede wat meer had dan 100likes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik net een iets duurdere en andere heb maakt mij een iets toffere hipster dan de rest vind ik zelf.
Hehe"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Huh wat ik snapj e niet?quote:Op zondag 9 november 2014 12:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Was gewoon insta aan het kijken, dat was de laatste foto die ik likede wat meer had dan 100likes.
Hehe
Is gewoon maand huur.quote:Op zondag 9 november 2014 12:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ernstig he dat ik het uberhaupt overweeg.![]()
Daar kan ik een boxspring van kopen van de IKEA.
Alle mocros en Turken dragen het in de randstad.quote:
JA MAAR IK ZOEK NIET PER SE NAAR MERKKLEDING, IK WIL GEWOON EEN GOEDE WINTERJAS EN NOOIT MEER KOU LIJDEN.quote:Op zondag 9 november 2014 12:35 schreef Deuce92 het volgende:
Ben ik de enige hier die geen neuk geeft om dure kleding? Als het lekker zit en ik het mooi vind ben ik tevreden.
Oh fuck. Was reactie op kbquote:
Ja dus dat. En ik wil dat dus niet. IK WIL WARMTE.quote:Op zondag 9 november 2014 12:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is gewoon maand huur.
Ik had 2 weken geleden ofzo een jas bij Bijenkorf besteld, supermooi en alles. HOUDT HIJ ME NIET WARM.
Deze andersquote:Op zondag 9 november 2014 12:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ernstig he dat ik het uberhaupt overweeg.![]()
Daar kan ik een boxspring van kopen van de IKEA.
Sowieso. Ben gelukkig geen merkslaafquote:Op zondag 9 november 2014 12:35 schreef Deuce92 het volgende:
Ben ik de enige hier die geen neuk geeft om dure kleding? Als het lekker zit en ik het mooi vind ben ik tevreden.
Ja, deze gaat mij warm houden.quote:Op zondag 9 november 2014 12:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Deze anders
http://www.zeemanshop.com(...)ducts/dames-jack--11
quote:Op zondag 9 november 2014 12:36 schreef Landysh het volgende:
Ik heb 250 betaald voor mijn uggs.Mijn zusje heeft haar uggs gesloopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu kan ik ze ook niet meer aan
.
Wat is dat.quote:Op zondag 9 november 2014 12:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alle mocros en Turken dragen het in de randstad.
Was niet specifiek aan jou gericht.quote:Op zondag 9 november 2014 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA MAAR IK ZOEK NIET PER SE NAAR MERKKLEDING, IK WIL GEWOON EEN GOEDE WINTERJAS EN NOOIT MEER KOU LIJDEN.
Ik zie er wel sexy in uit.quote:Op zondag 9 november 2014 12:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dus dat. En ik wil dat dus niet. IK WIL WARMTE.
Dan neem je een kachel mee.quote:Op zondag 9 november 2014 12:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dus dat. En ik wil dat dus niet. IK WIL WARMTE.
Tozz koop zelf dan.quote:Op zondag 9 november 2014 12:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, deze gaat mij warm houden.
[..]
Mijn zusje heeft haar uggs gesloopt.Nu kan ik ze ook niet meer aan
.
Srry. Het is zondag, mn tieten mogen feestje houden.quote:Op zondag 9 november 2014 12:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was niet specifiek aan jou gericht.
Kalmeer je tieten.
Linkje?quote:
Jij had mee moeten nemen voor me uit murricaquote:
Canada Goosequote:Op zondag 9 november 2014 12:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Deze is niet echt mooi.quote:Op zondag 9 november 2014 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die.
Ketterquote:Op zondag 9 november 2014 12:41 schreef Landysh het volgende:
Ik had al Marc Jacobs tas gekocht voor mezelf.too much goodies om te importeren
quote:Marc Jacobs was born to a non-observant Jewish family in New York City.
Ik heb vorig jaar voor m'n verjaardag een Marc Jacobs zonnebril gekregen.quote:Op zondag 9 november 2014 12:41 schreef Landysh het volgende:
Ik had al Marc Jacobs tas gekocht voor mezelf.too much goodies om te importeren
Hoeveel ben je bereid ervoor te betalen ?quote:Op zondag 9 november 2014 12:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Moet ook nog een winterjas kopen, bedankt voor het herinneren.
Minder dan ¤ 0. Hij wil ervoor betaald krijgen.quote:Op zondag 9 november 2014 12:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoeveel ben je bereid ervoor te betalen ?
Is dat een retorische vraag of wil je antwoord hebben?quote:Op zondag 9 november 2014 12:38 schreef Stimorol- het volgende:
Ik verveel me. En toch blijf k thuis en benader ik mensen niet.
Wat is er mis met mij?
met of zonder bontjequote:
Zal hoogstwaarschijnlijk gewoon zo'n standaard jas zijn van H&M of iets dergelijks, geen idee. Geen 500 euro i.i.g.quote:Op zondag 9 november 2014 12:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoeveel ben je bereid ervoor te betalen ?
[insert hier de juiste naam] wang is ook mooiquote:Op zondag 9 november 2014 12:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..].
http://www.hm.com/nl/product/66658?article=66658-A
Ok dit wordt hem![]()
![]()
De kleur staat je goed.quote:Op zondag 9 november 2014 12:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..].
http://www.hm.com/nl/product/66658?article=66658-A
Ok dit wordt hem![]()
![]()
Alexanderquote:Op zondag 9 november 2014 12:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[insert hier de juiste naam] wang is ook mooi
20% korting he.quote:Op zondag 9 november 2014 12:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb dus die jas gekocht voor 109,00 euro. En hij is nu 87 euro.
Echt
Is dit normaal?quote:Op zondag 9 november 2014 12:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is dat een retorische vraag of wil je antwoord hebben?
Reclame zag er wel vet uitquote:
Voor wat?quote:Op zondag 9 november 2014 12:49 schreef Stimorol- het volgende:
OMG IK BEN DAT 20PR KORTING KAARTJE KWIJT
Ik heb wel iets van 20cm voor jequote:Op zondag 9 november 2014 12:49 schreef Stimorol- het volgende:
OMG IK BEN DAT 20PR KORTING KAARTJE KWIJT
Hoezo gaat omkleden niet?quote:Op zondag 9 november 2014 12:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is dit normaal?
Wil weg. Maar omkleden en alles gaat niet. Kumpir gaat ook niet meer.
Oke.
Final touch verslag doen. Kaas ui muffins maken en mn zusjes babyshower maar verder plannen.
Wow jij bent de laatste van wie ik dit had verwacht.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 12:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wow jij bent de laatste van wie ik dit had verwacht.
Of niet? 20 cm is echt size Sub-Saharan Africa.quote:Op zondag 9 november 2014 12:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 november 2014 12:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Of niet? 20 cm is echt size Subsaharan Africa.
Ik had je gisteren nog pic gestuurd.quote:Op zondag 9 november 2014 12:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Of niet? 20 cm is echt size Sub-Saharan Africa.
Ik wilde niet arrogant doen.quote:Op zondag 9 november 2014 12:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb je gesmokkeld met de meetlint op de cam? Het was toen 30cm.
quote:Op zondag 9 november 2014 12:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Of niet? 20 cm is echt size Sub-Saharan Africa.
Is het zo imponerend, dat je daardoor niet ABN kan typenquote:Op zondag 9 november 2014 12:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen klagen daarover. Ga naar een ander.
Al gevonden.
Goede poging though. Hij had je zo gechoqueerd met die uitspraak dat je even niet wist wat je ging zeggen. Misschien had je wel "oke ik wil je nu" gezegd.quote:Op zondag 9 november 2014 12:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen klagen daarover. Ga naar een ander.
Al gevonden.
Is het zo slecht dat je je punten en komma's vergeet?quote:Op zondag 9 november 2014 13:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is het zo imponerend, dat je daardoor niet ABN kan typen
Ik ben niet de eeuwige maagd hier, waarom moet ik gechoqueerd raken door iets van 20 cm?quote:Op zondag 9 november 2014 13:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Goede poging though. Hij had je zo gechoqueerd met die uitspraak dat je even niet wist wat je ging zeggen. Misschien had je wel "oke ik wil je nu" gezegd.
Ik hoef nooit een punt te maken, dus zet ik die nooitquote:Op zondag 9 november 2014 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is het zo slecht dat je je punten en komma's vergeet?
Geen idee, ik kwam even voor een broeder op. Had ik niet moeten doenquote:Op zondag 9 november 2014 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben niet de eeuwige maagd hier, waarom moet ik gechoqueerd raken door iets van 20 cm?
MISHANDELING DIT.quote:Op zondag 9 november 2014 13:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Hier 1 baby in de shower voor jullie topic...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Van mij of TM eerder dan?quote:Op zondag 9 november 2014 12:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 november 2014 13:19 schreef Crip het volgende:
Asian baby's zijn echt de cutest things.
Ik ga me een asian man zoeken.Die laatste is een halfje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op zondag 9 november 2014 13:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Oew. Cool. Love it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets van vroeger meen ik. Geen idee. MAAR MEN VERWACHT HET.quote:Op zondag 9 november 2014 13:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wut, ik bedoel die shower. Waarom dat eten er bij en zo. Wat heeft de baby er aan.
Gucci pet met rekenmachinequote:Op zondag 9 november 2014 13:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe zou een half mocro half asian baby uit zien. Hmm.
Maar ze gaan de baby ook echt douchen/badderen?quote:Op zondag 9 november 2014 13:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Iets van vroeger meen ik. Geen idee. MAAR MEN VERWACHT HET.
En mijn zusje is van het snelle. 2 kinderen in zo'n korte tijd.
quote:Op zondag 9 november 2014 13:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar ze gaan de baby ook echt douchen?
Wel mooi denk ik.quote:Op zondag 9 november 2014 13:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe zou een half mocro half asian baby uit zien. Hmm.
Guccipetten, tasjes, en alle ''stijl'' die daar bij hoort worden verboden in mijn huishouden hoor.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 13:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Even op muslima.com zoeken naar een japanse bekeerling.
Kom daar even mee thuis danquote:Op zondag 9 november 2014 13:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Even op muslima.com zoeken naar een japanse bekeerling.
quote:Op zondag 9 november 2014 13:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Waarom niet dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Nope.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 13:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom niet dit?Echt fuck no. fuck no.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:
Zou mijn moeder wel leuk vinden eigenlijk.quote:Op zondag 9 november 2014 13:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kom daar even mee thuis dan
Ik had zo iets toen ik 7 wasquote:
Sorry man, ik vind ze erg onaantrekkelijk.quote:Op zondag 9 november 2014 13:30 schreef Crip het volgende:
Interests: Anime, games, food.
Fav food: Sushi, italian.
Wanting to revert to Islam
Doei jongens, off to Japan om een familie te starten met Tadataka.
http://www.muslima.com/en(...)on=2&searchtotal=144
Vind velen awkward, dat vind ik cute.quote:Op zondag 9 november 2014 13:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Sorry man, ik vind ze erg onaantrekkelijk.
Geef mij maar een baardaapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |