Is het zo imponerend, dat je daardoor niet ABN kan typenquote:Op zondag 9 november 2014 12:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen klagen daarover. Ga naar een ander.
Al gevonden.
Goede poging though. Hij had je zo gechoqueerd met die uitspraak dat je even niet wist wat je ging zeggen. Misschien had je wel "oke ik wil je nu" gezegd.quote:Op zondag 9 november 2014 12:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen klagen daarover. Ga naar een ander.
Al gevonden.
Is het zo slecht dat je je punten en komma's vergeet?quote:Op zondag 9 november 2014 13:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is het zo imponerend, dat je daardoor niet ABN kan typen
Ik ben niet de eeuwige maagd hier, waarom moet ik gechoqueerd raken door iets van 20 cm?quote:Op zondag 9 november 2014 13:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Goede poging though. Hij had je zo gechoqueerd met die uitspraak dat je even niet wist wat je ging zeggen. Misschien had je wel "oke ik wil je nu" gezegd.
Ik hoef nooit een punt te maken, dus zet ik die nooitquote:Op zondag 9 november 2014 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is het zo slecht dat je je punten en komma's vergeet?
Geen idee, ik kwam even voor een broeder op. Had ik niet moeten doenquote:Op zondag 9 november 2014 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben niet de eeuwige maagd hier, waarom moet ik gechoqueerd raken door iets van 20 cm?
MISHANDELING DIT.quote:Op zondag 9 november 2014 13:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Hier 1 baby in de shower voor jullie topic...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Van mij of TM eerder dan?quote:Op zondag 9 november 2014 12:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wow jij bent de laatste van wie ik dit had verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 november 2014 13:19 schreef Crip het volgende:
Asian baby's zijn echt de cutest things.
Ik ga me een asian man zoeken.Die laatste is een halfje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op zondag 9 november 2014 13:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Oew. Cool. Love it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |