Noord-Hollandquote:Op zondag 9 november 2014 09:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wij hebben dat soort dingen hier niet.
Ooh. Niet nodigquote:Op zondag 9 november 2014 09:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort dingen. En het ruikt lekker en wanneer je klaar bent hoef je je ook niet meer in te smeren.
Al 123459x gehoordquote:Op zondag 9 november 2014 09:49 schreef xaban06 het volgende:
Istanbul
Candan Ercetin
Eten in Istanbul
Zonnetje in Istanbul
İyi eğlenceler.quote:Op zondag 9 november 2014 09:49 schreef xaban06 het volgende:
Istanbul
Candan Ercetin
Eten in Istanbul
Zonnetje in Istanbul
Gewoon alsnog betalen. Direct.quote:Op zondag 9 november 2014 09:55 schreef Landysh het volgende:
Fuckkkkkkk ik ben vergeten om mijn factuur van de H&M te betalen. Ik ben over de betaaltijd heen. Krijg ik nu de deurwaarder op mij af? Boete?
Nee. Herinnering. Daarna nog 1 plus 6 euro. Daarna nog een. En nog een.quote:Op zondag 9 november 2014 09:55 schreef Landysh het volgende:
Fuckkkkkkk ik ben vergeten om mijn factuur van de H&M te betalen. Ik ben over de betaaltijd heen. Krijg ik nu de deurwaarder op mij af? Boete?
Gelukkig.quote:Op zondag 9 november 2014 09:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon alsnog betalen. Direct.
Deurwaarder duurt nog wel even.Eerst sturen ze een incassobureau op je af en gaan ze dreigen met hoge kosten enzo.
Ervaring?quote:Op zondag 9 november 2014 09:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Herinnering. Daarna nog 1 plus 6 euro. Daarna nog een. En nog een.
Daarna incasso. En die fucken is het leukste wat er is.
Ah, jij ook al dus.quote:Op zondag 9 november 2014 09:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Herinnering. Daarna nog 1 plus 6 euro. Daarna nog een. En nog een.
Daarna incasso. En die fucken is het leukste wat er is.
Ligt eraan wie er fout zat.quote:
Wat is je nummer dan?quote:Op zondag 9 november 2014 10:08 schreef Landysh het volgende:
Toen bedacht ik mij dat ik dan tijdelijk een nieuw nummer moet nemen en ik vind mijn nummer van nu heel cool en makkelijk
nottellinguquote:Op zondag 9 november 2014 10:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat is je nummer dan?
Dat het zo cool is, natuurlijk
Hoe lang zit je vast aan ze? Ik vind het ook maar matig. Bereik is crap, netwerk werkt vaak niet. Maar gelukkig heb ik een jaarcontract.quote:Op zondag 9 november 2014 10:08 schreef Landysh het volgende:
Ik krijg woensdag een bericht van Youfune (wat een kanker kolere provider, geen aanrader) dat ze mijn maandfactuur niet hebben kunnen incasseren en dat ik het moet betalen omdat anders mijn nummer wordt afgesloten, terwijl er dus wel geld is afgeschreven van mijn rekening. Ik dacht toen fok jullie (is echt al de weet ik veel hoeveelste keer dat ze iets fout doen), jullie kunnen mij niks maken en ik sleep jullie wel voor de rechter en weet ik veel wat. Toen bedacht ik mij dat ik dan tijdelijk een nieuw nummer moet nemen en ik vind mijn nummer van nu heel cool en makkelijk, dus puur omdat ik bang was om mijn nummer te verliezen heb ik ze een paar uur terug een mail gestuurd dat het geld wel is afgeschreven en dat ze het maar moeten oplossen.
Een jaar.quote:Op zondag 9 november 2014 10:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe lang zit je vast aan ze? Ik vind het ook maar matig. Bereik is crap, netwerk werkt vaak niet. Maar gelukkig heb ik een jaarcontract.
Pittige tante ben jij wel.quote:Op zondag 9 november 2014 10:08 schreef Landysh het volgende:
Ik krijg woensdag een bericht van Youfune (wat een kanker kolere provider, geen aanrader) dat ze mijn maandfactuur niet hebben kunnen incasseren en dat ik het moet betalen omdat anders mijn nummer wordt afgesloten, terwijl er dus wel geld is afgeschreven van mijn rekening. Ik dacht toen fok jullie (is echt al de weet ik veel hoeveelste keer dat ze iets fout doen), jullie kunnen mij niks maken en ik sleep jullie wel voor de rechter en weet ik veel wat. Toen bedacht ik mij dat ik dan tijdelijk een nieuw nummer moet nemen en ik vind mijn nummer van nu heel cool en makkelijk, dus puur omdat ik bang was om mijn nummer te verliezen heb ik ze een paar uur terug een mail gestuurd dat het geld wel is afgeschreven en dat ze het maar moeten oplossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |