Iets van vroeger meen ik. Geen idee. MAAR MEN VERWACHT HET.quote:Op zondag 9 november 2014 13:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wut, ik bedoel die shower. Waarom dat eten er bij en zo. Wat heeft de baby er aan.
Gucci pet met rekenmachinequote:Op zondag 9 november 2014 13:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe zou een half mocro half asian baby uit zien. Hmm.
Maar ze gaan de baby ook echt douchen/badderen?quote:Op zondag 9 november 2014 13:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Iets van vroeger meen ik. Geen idee. MAAR MEN VERWACHT HET.
En mijn zusje is van het snelle. 2 kinderen in zo'n korte tijd.
quote:Op zondag 9 november 2014 13:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar ze gaan de baby ook echt douchen?
Wel mooi denk ik.quote:Op zondag 9 november 2014 13:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe zou een half mocro half asian baby uit zien. Hmm.
Guccipetten, tasjes, en alle ''stijl'' die daar bij hoort worden verboden in mijn huishouden hoor.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 13:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Even op muslima.com zoeken naar een japanse bekeerling.
Kom daar even mee thuis danquote:Op zondag 9 november 2014 13:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Even op muslima.com zoeken naar een japanse bekeerling.
quote:Op zondag 9 november 2014 13:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Waarom niet dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Nope.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 13:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom niet dit?Echt fuck no. fuck no.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:
Zou mijn moeder wel leuk vinden eigenlijk.quote:Op zondag 9 november 2014 13:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kom daar even mee thuis dan
Ik had zo iets toen ik 7 wasquote:
Sorry man, ik vind ze erg onaantrekkelijk.quote:Op zondag 9 november 2014 13:30 schreef Crip het volgende:
Interests: Anime, games, food.
Fav food: Sushi, italian.
Wanting to revert to Islam
Doei jongens, off to Japan om een familie te starten met Tadataka.
http://www.muslima.com/en(...)on=2&searchtotal=144
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |