Eigen keuze? Dunno... Zo voelt het niet echt.quote:Op zondag 9 november 2014 07:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja dan is het gewoon je eigen keuze.
Maar nu ik weet dat je rijk bent eis ik twee fraps de volgende keer dat ik je zie.
Waarom zo laat dan?quote:Op zondag 9 november 2014 07:46 schreef Che_ het volgende:
Vreetkick. Ik ga rond 4 uur rustig slapen hele dag.
De volgende dag: "sylv heeft mij gisteren vetgemest. Nu moet ik een week op een crashdieet.quote:Op zondag 9 november 2014 07:41 schreef Landysh het volgende:
Twee grote fraps en nog weet ik veel hoeveel snacks.
Lushquote:Op zondag 9 november 2014 07:46 schreef Landysh het volgende:
https://www.lush.co.uk/products/ceridwens-cauldron
Ik krijg helemaal ASMR door die filmpjes die lush afspeelt bij ieder product. Thanks Lush. Nu ga ik zeker meer bestellen.
Wat is er?quote:
Is tijdelijk.quote:Op zondag 9 november 2014 07:53 schreef AbdulMalik het volgende:
Gaat je sociaal leven niet kapot zo sylv?
Het is al kapot.quote:Op zondag 9 november 2014 07:53 schreef AbdulMalik het volgende:
Gaat je sociaal leven niet kapot zo sylv?
Ik ben sinds een jaar gek op Lush.quote:
Ik zie niks. Komt waarschijnlijk doordat ik op mobiel zit.quote:https://www.lush.co.uk/products/tints/snow-fairy-sparkle
Als dit geen ASMR is weet ik het ook niet meer.
Fabricate 'bout your fortune, all my fabric's importedquote:Op zondag 9 november 2014 07:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
#lifestyleoftherichandthefamous#paraningozukorolsun
Doe je altijd in de winkel kopen? Ik ga bestellen via Engeland, is goedkoper. Wel jammer dat sinds 1 november de prijzen daar ook omhoog zijn gegaan blijkbaar. Maar alsnog goedkoper dan hier in NL.quote:Op zondag 9 november 2014 08:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben sinds een jaar gek op Lush.![]()
Heerlijke spullen voor in bad hebben ze.
Maar even serieus, kijk dit dan.
[..]
Ik zie niks. Komt waarschijnlijk doordat ik op mobiel zit.
w0w much wastequote:Op zondag 9 november 2014 08:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Fabricate 'bout your fortune, all my fabric's imported
Fornicate in my fortress, 40k still my mortgage
24k my toilet, all my taxes reported
All my exes deported, shout-out Texas, New Orleans
Ja laat je niet teveel uren opdringen.quote:Op zondag 9 november 2014 07:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is al kapot.
Ik hoop en verwacht vanaf medio januari weer normale werkweken te hebben.
Heb 2 pakken ongebruikte zeep.quote:Op zondag 9 november 2014 07:46 schreef Landysh het volgende:
https://www.lush.co.uk/products/ceridwens-cauldron
Ik krijg helemaal ASMR door die filmpjes die lush afspeelt bij ieder product. Thanks Lush. Nu ga ik zeker meer bestellen.
Kijken, kijken, ruiken, kijken en bestellen.quote:Op zondag 9 november 2014 08:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Doe je altijd in de winkel kopen? Ik ga bestellen via Engeland, is goedkoper. Wel jammer dat sinds 1 november de prijzen daar ook omhoog zijn gegaan blijkbaar. Maar alsnog goedkoper dan hier in NL.
Dunnow welke heb je?quote:Op zondag 9 november 2014 08:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb 2 pakken ongebruikte zeep.
Is t wat?
Geen idee. 2 jaar geleden als cadeau gekregen. Zag er uit om op te likken. Dat wel.quote:Op zondag 9 november 2014 08:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dunnow welke heb je?
Is wel heeeel lang geleden dat ik Lush voor het laatst heb gehad btw.
Goh. Wat feminienquote:Op zondag 9 november 2014 08:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Lush en Rituals... Leuke cadeaus om te geven (en krijgen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |