Auw...quote:Op zondag 9 november 2014 12:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
pas geleden shoei gehaald, ff 600 euro aftikken.
Voor 1 winter? Duur. Als je er jaren mee gaat doen, dan valt het op zich wel mee.quote:Op zondag 9 november 2014 12:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
500 euro voor een winterjas is best veel of no?
Uitzonderingen bevestigen de regel.quote:Op zondag 9 november 2014 12:15 schreef Landysh het volgende:
Waar is AbdulMalik die zei dat alleen vrouwen veel geld uitgeven aan kleding en andere niet belangrijke zooi?
Zeg niet dat je die jas wilt, wat al die sletjes hebben?quote:Op zondag 9 november 2014 12:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
500 euro voor een winterjas is best veel of no?
quote:Op zondag 9 november 2014 12:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zelfs de beste kleding kan soms niet voldoende zijn.Duur is niet altijd goed hè? Je betaalt vaak ook voor het merk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeg je nu ja"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Dat laatste is wel het plan. MAARJA. Mijn (vorige) winterjas heb ik vier jaar gedragen en opeens merkte ik dat er random brandplekken in zaten.quote:Op zondag 9 november 2014 12:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor 1 winter? Duur. Als je er jaren mee gaat doen, dan valt het op zich wel mee.
Jij weet echt niet hoe ik ben he.quote:Op zondag 9 november 2014 12:21 schreef mrstylo het volgende:
Zeg niet dat je die jas wilt, wat al die sletjes hebben?
Correctie:quote:Op zondag 9 november 2014 12:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zeg niet dat je die jas wilt, wat al die sletjes hebben?
[..]
Dat zeg je nu ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rook je?quote:Op zondag 9 november 2014 12:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat laatste is wel het plan. MAARJA. Mijn (vorige) winterjas heb ik vier jaar gedragen en opeens merkte ik dat er random brandplekken in zaten.Daarom wil ik eigenlijk een nieuwe, terwijl die oude dus gewoon nog prima zijn werk deed. Op de brandplekken na.
[..]
Jij weet echt niet hoe ik ben he.
quote:Op zondag 9 november 2014 12:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Correctie:😡😡😡SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Volgens mij was dat door oud en nieuw.quote:
Nooit als tip meegekregen dat je rond de jaarwisseling je oude winterjas erbij moet pakken?quote:Op zondag 9 november 2014 12:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat laatste is wel het plan. MAARJA. Mijn (vorige) winterjas heb ik vier jaar gedragen en opeens merkte ik dat er random brandplekken in zaten.Daarom wil ik eigenlijk een nieuwe, terwijl die oude dus gewoon nog prima zijn werk deed. Op de brandplekken na.
![]()
Jij verdient ongeveer twee/drie keer zoveel als ik als ik het mij goed herinner. Dus het valt dan nog wel mee.quote:Op zondag 9 november 2014 12:24 schreef Montelly het volgende:
geen zanotti's of philipp plein rocken![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 12:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nooit als tip meegekregen dat je rond de jaarwisseling je oude winterjas erbij moet pakken?Of komen die brandplekken ergens anders vandaan?
Laat eens zien die jas van 500 euro. Ben benieuwd.quote:Op zondag 9 november 2014 12:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij was dat door oud en nieuw.Sterretjes en kleine kindjes is geen goede combinatie.
Helemaal niet, je wil je insta niet eens delen.
Oh gewoon zo'n Canada Goose, zonder bontje dan.quote:Op zondag 9 november 2014 12:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Laat eens zien die jas van 500 euro. Ben benieuwd.
quote:Op zondag 9 november 2014 12:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij was dat door oud en nieuw.Sterretjes en kleine kindjes is geen goede combinatie.
Helemaal niet, je wil je insta niet eens delen.
Rond de jaarwisseling moet je nooit rondlopen in je goede winterjas.quote:Op zondag 9 november 2014 12:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Het was ook geen nieuwe winterjas, vorige winter droeg ik hem voor de tweede of derde keer.
![]()
Ik ook niet. Mijn ma werd gewoon altijd boos op zo'n moment.quote:En nee, nooit als tip gekregen.
quote:Op zondag 9 november 2014 12:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh gewoon zo'n Canada Goose, zonder bontje dan.
Niet zo denken. Is niet goed 👍quote:
Welke dan? Show me.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar iedereen heeft deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik net een iets duurdere en andere heb maakt mij een iets toffere hipster dan de rest vind ik zelf.
sanderrr_010, kaiheebing, njgd2112 and 3,416 others like this.quote:Op zondag 9 november 2014 12:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]en je komt er nu pas achter?
Ik heb dit geliked. Dus misschien vind je mij ertussen
http://instagram.com/p/vJZWBWJGNS/
Laat me gwn.quote:Op zondag 9 november 2014 12:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Rond de jaarwisseling moet je nooit rondlopen in je goede winterjas.
[..]
Ik ook niet. Mijn ma werd gewoon altijd boos op zo'n moment.
WAT. NOU.quote:
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 9 november 2014 12:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh gewoon zo'n Canada Goose, zonder bontje dan.
quote:Op zondag 9 november 2014 12:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Welke dan? Show me.
Ik heb deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar iedereen heeft deze:La ne bilim. Had voor tante gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik net een iets duurdere en andere heb maakt mij een iets toffere hipster dan de rest vind ik zelf.a big one. Van Kodak. Cheap ass
Omg log uit bosuna konusuyon. Ik wil details en foto's!quote:Op zondag 9 november 2014 12:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
La ne bilim. Had voor tante gehaalda big one. Van Kodak. Cheap ass
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |