06-7landyshquote:Op zondag 9 november 2014 10:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat is je nummer dan?
Dat het zo cool is, natuurlijk
krijg je daar energie van?quote:Op zondag 9 november 2014 11:01 schreef Landysh het volgende:
Ik heb slaap. Begin echt moe te worden nu. Zal ik gaan winkelen?
Wow. Bah. Nooit meer skijten in TR.quote:Op zondag 9 november 2014 10:44 schreef Che_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_toilet_klimmen.html
ja ok, maar ik word altijd zo moe daarvan. Kom ik gebroken terug. Mag je vanavond weer slapwn?quote:Op zondag 9 november 2014 11:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik kan dan niet slapen, daar gaat het om.
Thee met hasj er in? [/sylvesterrr]quote:Op zondag 9 november 2014 11:12 schreef Stimorol- het volgende:
Dames,
Hebben jullie tips voor een leuke babyshower met concept high tea?
Jaa vanavond weer wel.quote:Op zondag 9 november 2014 11:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja ok, maar ik word altijd zo moe daarvan. Kom ik gebroken terug. Mag je vanavond weer slapwn?
Gewoon voor goed eten zorgen, no need voor een concept.quote:Op zondag 9 november 2014 11:12 schreef Stimorol- het volgende:
Dames,
Hebben jullie tips voor een leuke babyshower met concept high tea?
Schop onder je kont en gaan sporten.quote:Op zondag 9 november 2014 11:01 schreef Landysh het volgende:
Ik heb slaap. Begin echt moe te worden nu. Zal ik gaan winkelen?
Ze wilde high tea.quote:Op zondag 9 november 2014 11:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gewoon voor goed eten zorgen, no need voor een concept.
Ik dacht meer aan thee op het dakterras. Lekker hoog, ook leuk voor mensen met hoogtevrees.quote:
Klinkt iig als een high tea.quote:Op zondag 9 november 2014 11:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze wilde high tea.
Ik kom niet verder dan:
Speciaal bestek etc. Etagi nog wat.
Eten als: scones/wraps/bonbons/cupcakes/sandwiches/bonbons
Spelletjes: bedacht door iemand anders. Doe doet t wel leuk.
Bedankjes: nog even geen idee.
Gastvrouw ben ik dan maar. Betekent dus glazen vullen etc.
Verder geen idee.
Is dit wat?
please.quote:Op zondag 9 november 2014 11:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Schop onder je kont en gaan sporten.
Wedden dat je daarna weer genoeg energie voor de rest van de dag hebt?
http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item3f2acf0254quote:Op zondag 9 november 2014 11:26 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, waar kocht je die filmrollen voor polaroid? En voor hoeveel?
Ga die van mn tante lenen.
Dit zijn de mini's he? Heb je mini gehaald?quote:Op zondag 9 november 2014 11:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item3f2acf0254
50 stuks voor 30 euro ongeveer.
Jaa, welke heb jij dan?quote:Op zondag 9 november 2014 11:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit zijn de mini's he? Heb je mini gehaald?
pinterest.quote:Op zondag 9 november 2014 11:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Klinkt iig als een high tea.
Je zou op pinterest nog kunnen zoeken naar leuke hightea ideeën en op foodgawker voor eten.
Ik heb een account gemaakt om te kunnen pinnen.quote:Op zondag 9 november 2014 11:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb er geen account maar mijn recepten worden daar weleens gepind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |