quote:Op zondag 9 november 2014 11:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
please.Ik sport niet eens nadat ik ben uitgerust en jij zegt dat ik moet gaan sporten?
Oh en onderschat niet hoeveel je loopt met winkelen.
Ze heeft wel gelijk hoor. Moet je eens een keer met een stappenteller gaan winkelen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 november 2014 11:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk hoor. Moet je eens een keer met een stappenteller gaan winkelen...WinkelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik haat dat zo erg"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Gaat daar niet om. ik ben gewend om een winkel te bezoeken en dan gelijk daar te kopen(wanneer het leuk is). Maar vrouwen zijn niet zo. Zij kijken winkel voor winkel, gaan dan terug naar de eerste winkel waar ze die kledingstuk gezien hebben, doen het weer aan en dan kopen ze het.quote:
Ik heb dat als ik voor electronica ga shoppenquote:Op zondag 9 november 2014 11:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
winkelen
Ooit gehoord van shopping therapy?
En laat ik Stimorol maar voor zijn...
[..]
Zo ben ik ook hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 11:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat daar niet om. ik ben gewend om een winkel te bezoeken en dan gelijk daar te kopen(wanneer het leuk is). Maar vrouwen zijn niet zo. Zij kijken winkel voor winkel, gaan dan terug naar de eerste winkel waar ze die kledingstuk gezien hebben, doen het weer aan en dan kopen ze het.
Je wilt bijna jezelf gaan snijden
Ik pas nooit in winkels. Of ik moet echt twijfelen, maar bijna nooit.quote:Op zondag 9 november 2014 11:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat daar niet om. ik ben gewend om een winkel te bezoeken en dan gelijk daar te kopen(wanneer het leuk is). Maar vrouwen zijn niet zo. Zij kijken winkel voor winkel, gaan dan terug naar de eerste winkel waar ze die kledingstuk gezien hebben, doen het weer aan en dan kopen ze het.
Je wilt bijna jezelf gaan snijden
Jij hoeft ook niets te passen. Gewoon de kleinste maat pakken en klaar.quote:Op zondag 9 november 2014 11:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik pas nooit in winkels. Of ik moet echt twijfelen, maar bijna nooit.
Dat is het beste. Ik winkel altijd 2 keer per jaar(voor mezelf dan, ik ga vaak genoeg mee met anderequote:Op zondag 9 november 2014 11:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik pas nooit in winkels. Of ik moet echt twijfelen, maar bijna nooit.
Sowieso winkel ik alleen als ik echt kleren ga kopen.
quote:Op zondag 9 november 2014 11:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zo ben ik ook hoor.![]()
Eerste leuke kledingstuk dat ik zie is vaak iets duurder dan gehoopt. Dus ik kijk verder of ik nog wat leuks kan vinden. Na tig winkels denk ik dan: ik geef liever iets meer geld uit dan dat ik hier iets koop wat ik niet leuk vind.Daarmee praat ik m'n dure aankoop ook als het ware goed.
Smoooooooothquote:Op zondag 9 november 2014 12:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij hoeft ook niets te passen. Gewoon de kleinste maat pakken en klaar.
Budgetten zijn er om overschreden te worden.quote:Op zondag 9 november 2014 12:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb altijd een budget. Maar zit er altijd boven. Voel me dan zo vies altijd
Ik wilde vorig jaar een jas kopen voor boven mijn pak. Ik wilde max 250 uitgeven. Gaf gewoon 400 uitquote:Op zondag 9 november 2014 12:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Budgetten zijn er om overschreden te worden.
Ik ken het gevoel...quote:Op zondag 9 november 2014 12:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wilde vorig jaar een jas kopen voor boven mijn pak. Ik wilde max 250 uitgeven. Gaf gewoon 400 uit
Jammer dat ik een realistisch zelfbeeld heb though.quote:Op zondag 9 november 2014 12:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij hoeft ook niets te passen. Gewoon de kleinste maat pakken en klaar.
Maar ik zou sowieso de beste motorokleding nemen. Je zou maar een keer vallen. Goedkoop is snel duurkoop dan.quote:Op zondag 9 november 2014 12:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel...
Paar weken geleden wilde ik simpele motorlaarzen voor max ¤ 50. Gewoon voor de motorrijlessen. Ik kwam thuis met motorlaarzen van ¤ 200.Zoiets voorzie ik straks ook met de rest van m'n motoruitrusting. Ik hoop nog max ¤ 600 uit te geven aan broek+jas+handschoenen+helm, maar ik vrees het ergste...
Stiekem wel blij mee, want ik ben afgelopen donderdag op m'n bek gegaan. De hoge laarzen hebben me beter beschermd dan de lage laarzen die ik wilde.
Er zijn toch ook zwarte moslims, dus waarom niet?quote:Op zondag 9 november 2014 12:12 schreef Montelly het volgende:
Marokkaanse met een neger, zag het op mijn FB voorbijkomen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pas geleden shoei gehaald, ff 600 euro aftikken.quote:Op zondag 9 november 2014 12:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel...
Paar weken geleden wilde ik simpele motorlaarzen voor max ¤ 50. Gewoon voor de motorrijlessen. Ik kwam thuis met motorlaarzen van ¤ 200.Zoiets voorzie ik straks ook met de rest van m'n motoruitrusting. Ik hoop nog max ¤ 600 uit te geven aan broek+jas+handschoenen+helm, maar ik vrees het ergste...
Stiekem wel blij mee, want ik ben afgelopen donderdag op m'n bek gegaan. De hoge laarzen hebben me beter beschermd dan de lage laarzen die ik wilde.
Zelfs de beste kleding kan soms niet voldoende zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 12:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ik zou sowieso de beste motorokleding nemen. Je zou maar een keer vallen. Goedkoop is snel duurkoop dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |