Omg log uit bosuna konusuyon. Ik wil details en foto's!quote:Op zondag 9 november 2014 12:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
La ne bilim. Had voor tante gehaalda big one. Van Kodak. Cheap ass
Oh. Oke.quote:Op zondag 9 november 2014 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.america-today.(...)ada-goose-parka.html
Die.
quote:Op zondag 9 november 2014 12:24 schreef Montelly het volgende:
geen zanotti's of philipp plein rocken![]()
¤ 500 voor die jas?quote:Op zondag 9 november 2014 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.america-today.(...)ada-goose-parka.html
Die.
quote:Op zondag 9 november 2014 12:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Welke dan? Show me.
Ik heb deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar iedereen heeft deze:Nee. Was gewoon insta aan het kijken, dat was de laatste foto die ik likede wat meer had dan 100likes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik net een iets duurdere en andere heb maakt mij een iets toffere hipster dan de rest vind ik zelf.
Hehe"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Huh wat ik snapj e niet?quote:Op zondag 9 november 2014 12:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Was gewoon insta aan het kijken, dat was de laatste foto die ik likede wat meer had dan 100likes.
Hehe
Is gewoon maand huur.quote:Op zondag 9 november 2014 12:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ernstig he dat ik het uberhaupt overweeg.![]()
Daar kan ik een boxspring van kopen van de IKEA.
Alle mocros en Turken dragen het in de randstad.quote:
JA MAAR IK ZOEK NIET PER SE NAAR MERKKLEDING, IK WIL GEWOON EEN GOEDE WINTERJAS EN NOOIT MEER KOU LIJDEN.quote:Op zondag 9 november 2014 12:35 schreef Deuce92 het volgende:
Ben ik de enige hier die geen neuk geeft om dure kleding? Als het lekker zit en ik het mooi vind ben ik tevreden.
Oh fuck. Was reactie op kbquote:
Ja dus dat. En ik wil dat dus niet. IK WIL WARMTE.quote:Op zondag 9 november 2014 12:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is gewoon maand huur.
Ik had 2 weken geleden ofzo een jas bij Bijenkorf besteld, supermooi en alles. HOUDT HIJ ME NIET WARM.
Deze andersquote:Op zondag 9 november 2014 12:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ernstig he dat ik het uberhaupt overweeg.![]()
Daar kan ik een boxspring van kopen van de IKEA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso. Ben gelukkig geen merkslaafquote:Op zondag 9 november 2014 12:35 schreef Deuce92 het volgende:
Ben ik de enige hier die geen neuk geeft om dure kleding? Als het lekker zit en ik het mooi vind ben ik tevreden.
Ja, deze gaat mij warm houden.quote:Op zondag 9 november 2014 12:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Deze anders
http://www.zeemanshop.com(...)ducts/dames-jack--11
quote:Op zondag 9 november 2014 12:36 schreef Landysh het volgende:
Ik heb 250 betaald voor mijn uggs.Mijn zusje heeft haar uggs gesloopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu kan ik ze ook niet meer aan
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |