Wat is dat.quote:Op zondag 9 november 2014 12:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alle mocros en Turken dragen het in de randstad.
Was niet specifiek aan jou gericht.quote:Op zondag 9 november 2014 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA MAAR IK ZOEK NIET PER SE NAAR MERKKLEDING, IK WIL GEWOON EEN GOEDE WINTERJAS EN NOOIT MEER KOU LIJDEN.
Ik zie er wel sexy in uit.quote:Op zondag 9 november 2014 12:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dus dat. En ik wil dat dus niet. IK WIL WARMTE.
Dan neem je een kachel mee.quote:Op zondag 9 november 2014 12:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dus dat. En ik wil dat dus niet. IK WIL WARMTE.
Tozz koop zelf dan.quote:Op zondag 9 november 2014 12:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, deze gaat mij warm houden.
[..]
Mijn zusje heeft haar uggs gesloopt.Nu kan ik ze ook niet meer aan
.
Srry. Het is zondag, mn tieten mogen feestje houden.quote:Op zondag 9 november 2014 12:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was niet specifiek aan jou gericht.
Kalmeer je tieten.
Linkje?quote:
Jij had mee moeten nemen voor me uit murricaquote:
Canada Goosequote:Op zondag 9 november 2014 12:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh gewoon zo'n Canada Goose, zonder bontje dan.
Deze is niet echt mooi.quote:Op zondag 9 november 2014 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.america-today.(...)ada-goose-parka.html
Die.
Ketterquote:Op zondag 9 november 2014 12:41 schreef Landysh het volgende:
Ik had al Marc Jacobs tas gekocht voor mezelf.too much goodies om te importeren
quote:Marc Jacobs was born to a non-observant Jewish family in New York City.
Ik heb vorig jaar voor m'n verjaardag een Marc Jacobs zonnebril gekregen.quote:Op zondag 9 november 2014 12:41 schreef Landysh het volgende:
Ik had al Marc Jacobs tas gekocht voor mezelf.too much goodies om te importeren
Hoeveel ben je bereid ervoor te betalen ?quote:Op zondag 9 november 2014 12:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Moet ook nog een winterjas kopen, bedankt voor het herinneren.
Minder dan ¤ 0. Hij wil ervoor betaald krijgen.quote:Op zondag 9 november 2014 12:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoeveel ben je bereid ervoor te betalen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |