Mag de banner er nog bij?quote:
Nou, vooruit dan maar. Omdat je het zo netjes vraagt.quote:
te laat, de kleine man komt net binnen en die is nu aan het meekijken bij papa op de schoot.....quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:32 schreef Wombcat het volgende:
Uitzendtijden en streams is misscchien ook nog een optie om er bij te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Ik word helemaal niet boosquote:
Kans op regen morgen is dacht ik klein.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:38 schreef twiFight het volgende:
Ik hoop toch dat er morgen regen is. Laat ze maar eens laten zien dat ze goede coureurs zijn.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:38 schreef twiFight het volgende:
Ik hoop toch dat er morgen regen is. Laat ze maar eens laten zien dat ze goede coureurs zijn.
Grosjean, Vergne, Guttie, Maldonado....quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan niet kijken, iemand lijstje afvallers?
Q1 perez maldonado grojean vergnequote:Op zaterdag 8 november 2014 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan niet kijken, iemand lijstje afvallers?
Guttie rijdt nu q2....quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Grosjean, Vergne, Guttie, Maldonado....
Had al ge-edit, Perez dusquote:
Hint: Sky had net nog een gesprek met Pérez.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Grosjean, Vergne, Guttie, Maldonado....
Guttie rijdt nog, wie is de 4de![]()
Toen ik mijn bier aan het halen was?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Hint: Sky had net nog een gesprek met Pérez.
Kan niet, volgens Ringnogwat wordt hamilton gewoon eerstequote:Op zaterdag 8 november 2014 17:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Rosberg P1 heeft, en de Williamsen er achter staan.
Wedje doen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:42 schreef opreis het volgende:
[..]
Kan niet, volgens Ringnogwat wordt hamilton gewoon eerste
Dat Hamilton op pole staat met toch een verschil van laten we zeggen minimaal een tiende.quote:
Dat is niet wat ik bedoel, de gene die gelijk heeft krijgt/wint?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat Hamilton op pole staat met toch een verschil van laten we zeggen minimaal een tiende.
Zeg het maar. Hou wel van een weddenschapje.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:47 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel, de gene die gelijk heeft krijgt/wint?
ik denk dat Rosberg pole paktquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zeg het maar. Hou wel van een weddenschapje.
Ja dat vraag ik dus aan jou vrind, jij bent degene die wil weddenquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik zet in op Hamilton, maar wat verbinden we eraan?
Verliezer maakt geld over voor zo'n half kratje Bavaria aan de winnaar?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:49 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik dus aan jou vrind, jij bent degene die wil wedden
Rosberg wint -> ik krijg geld van jouquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Verliezer maakt geld over voor zo'n half kratje Bavaria aan de winnaar?
Correct.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:51 schreef opreis het volgende:
[..]
Rosberg wint -> ik krijg geld van jou
Hamilton wint -> jij krijgt geld van mij
Juichen voor Massa of Bottas.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:51 schreef Wombcat het volgende:
wat doen jullie als een Williams op pole staat?
Pijpbeurt van Claire Williams....quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:51 schreef Wombcat het volgende:
wat doen jullie als een Williams op pole staat?
beter dan van Frank...quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Pijpbeurt van Claire Williams....
Joh, voor mijn part koopt hij er euroshopper van, gaat even om het idee en zo'n kratje kost iets van 5 euro exclusief statiegeld.quote:
Die mij suzi wolff dan maarquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Pijpbeurt van Claire Williams....
gewoon 5 euro zeggen dan?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Joh, voor mijn part koopt hij er euroshopper van, gaat even om het idee en zo'n kratje kost iets van 5 euro exclusief statiegeld.
ik heb rosberg doorgegeven dat ie ff op de rem moest trappenquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:53 schreef Wombcat het volgende:
Om het spannend te maken rijdt Hamilton nu met opzet 0.029 langzamer dan Rosberg.
Hamilton begint als laatste aan zijn tweede run en rijdt een wereldronde van 1.09.xxxquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:53 schreef Wombcat het volgende:
Om het spannend te maken rijdt Hamilton nu met opzet 0.029 langzamer dan Rosberg.
Het leek mij er de afgelopen races op dat degene die het snelste was, als laatste de pits uit mag.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hamilton begint als laatste aan zijn tweede run en rijdt een wereldronde van 1.09.xxx
Je zou haast denken dat de wagen van grote invloed is.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:56 schreef opreis het volgende:
lekker gegroepeerd zo.
Merc
Merc
Williams
Williams
Mclaren
Mclaren
RB
RB
Ferrari
Ferrari
Voor het eerst dit jaarquote:
ook minimale verschillen tussen de coureurs binnen dezelfde teamsquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat de wagen van grote invloed is.
Nouja, met 2 honderdste. Waar hebben we het over.quote:
Iedereen zo te zienquote:
maak je je al zorgen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:59 schreef RingBewoner het volgende:
Hamilton weer problemen met de remmen achter?
Ok bijna voor het eerstquote:
nee ik houd niet van racers zoals hijquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Waarom? Je houdt niet van racers?
Zullen we morgen verder praten?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:01 schreef Zorro het volgende:
En dat doet die Hamilton allemaal expres, part of the plan alles? Waauw!
Dan vond je Senna ook nietsquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:01 schreef Beach het volgende:
[..]
nee ik houd niet van racers zoals hij
Dat was tijdens 2de sector, Rosberg pole vrindquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Trage verbinding of heb je een livestream?
Senna was ook best wel een cunt jaquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan vond je Senna ook niets
DM je rekeningnummer en details maar, maak ik het over.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:02 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat was tijdens 2de sector, Rosberg pole vrind
Wat? En je wist het zo zeker? Als het morgen ook niet lukt wil je volgende race verder praten zeker?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zullen we morgen verder praten?
Ehhhhh ... weddenschap = voidquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat Hamilton op pole staat met toch een verschil van laten we zeggen minimaal een tiende.
Morgen wint, mits de auto heel blijft, Hamilton de race.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat? En je wist het zo zeker? Als het morgen ook niet lukt wil je volgende race verder praten zeker?
Ik zie Hamilton morgen wel winnen. Dat is namelijk wel de trend. Rosberg zet maar weinig poles om in een winst, en als Hamilton als 2e start, dan eigenlijk bijna niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat? En je wist het zo zeker? Als het morgen ook niet lukt wil je volgende race verder praten zeker?
Nee, Ringbewoner heeft dan gewoon verloren. Eigenlijk had hij dus ook verloren als Hamilton nog net de pole had gehad.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ehhhhh ... weddenschap = void
Ik houd het niet voor onmogelijk, maar je snapt best dat ik doel op je stellige overtuiging, en als he dan niet lukt, dat je dan over morgen begint. Beetje flauw.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Morgen wint, mits de auto heel blijft, Hamilton de race.
Truequote:Op zaterdag 8 november 2014 18:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, Ringbewoner heeft dan gewoon verloren. Eigenlijk had hij dus ook verloren als Hamilton nog net de pole had gehad.
Ja, op zich wel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:08 schreef opreis het volgende:
Kleine lichtpuntje voor Nico is dat de williams een goede kans lijken te maken om het Mercedes lastig te maken
Inderdaad ... de Williamsen kunnen Hamilton nog wel eens het kampioenschap kosten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:08 schreef opreis het volgende:
Kleine lichtpuntje voor Nico is dat de williams een goede kans lijken te maken om het Mercedes lastig te maken
Dus Mercedes heeft het zo uitgerekend dat Williams zo dicht bij de pole zit?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, op zich wel.
Alleen staat er altijd iemand van Mercedes in de Williams-pit te beslissen welke enginesetting ze mogen gebruiken.
Ik doelde op tijdens de race.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dus Mercedes heeft het zo uitgerekend dat Williams zo dicht bij de pole zit?
Pfff.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan vond je Senna ook niets
Dat gaat dus in Abu Dhabi zijn, en dan Hamilton die uitvaltquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:13 schreef Karstman het volgende:
Ik verwacht nog steeds een Spa momentje bij de Mercedessen eerlijk gezegd...
Dan kunnen we een jaar lang boegeroep vooruit zien bij Rosbergquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat gaat dus in Abu Dhabi zijn, en dan Hamilton die uitvalt![]()
Drama compleet.
En Rosberg die met 1 punt verschil het WK wint (als hij morgen 2e wordt achter Hamilton).quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat gaat dus in Abu Dhabi zijn, en dan Hamilton die uitvalt![]()
Drama compleet.
Daarom had ik mijn post al ge-editquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En Rosberg die met 1 punt verschil het WK wint (als hij morgen 2e wordt achter Hamilton).
Brandalarm?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit vast op werk, terwijl we al een kwartier dicht zijn, help!
Schmink je zwart, als de politie dan langskomt halen ze je automatisch uit een gesloten winkelquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit vast op werk, terwijl we al een kwartier dicht zijn, help!
Waarom moet dat?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:17 schreef Googolplexian het volgende:
ROS moet nog uitvallen dit jaar. Hopelijk morgen of in Abu Dhabi. Dan is alles weer in balans.
Het is al geweest.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:18 schreef Nattekat het volgende:
Owacht... Ik dacht dat de kwali om 18:00 was
Ja leuk. Toen deden ze niet mee om de titel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom moet dat?
Vorig jaar heeft Rosberg 3x geen punten gescoord door mechanische pech. Hamilton 1x.
Dit jaar 3x Hamilton, Rosberg 2x. Eigenlijk ligt Hamilton dus nog achter.
ik heb liever dat die neger uitvalt en dan het liefst in abu dhabi laatste race rondequote:Op zaterdag 8 november 2014 18:17 schreef Googolplexian het volgende:
ROS moet nog uitvallen dit jaar. Hopelijk morgen of in Abu Dhabi. Dan is alles weer in balans.
Is het dan niet nog leuker als ze bij het wegen merken dat 'ie te licht is en dat 'ie gediskwalificeerd wordt?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:32 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb liever dat die neger uitvalt en dan het liefst in abu dhabi laatste race ronde
Gezien de genieën die daar de strategieën bedenken, is dat onmogelijk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:08 schreef opreis het volgende:
Hopelijk niet. Ik gin hem van harte een jaar of 10 compleet vruchteloos bij die rooiequote:
Doe maar niet, kans is groot dat ze daar het halve veld op een ronde zetten en dan zal je zien dat Hamilton toch net negende of tiende wordt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:32 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb liever dat die neger uitvalt en dan het liefst in abu dhabi laatste race ronde
Ik denk nog steeds dat Vettel een bovengemiddeld genie is en dat als hij zou blijven rijden op termijn wel weer een paar tienden sneller zal zijn dan Riciardo. Die schat ik niet beter een, dan hij nu rijdt. Een Massa, Button, Rosbergquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Ik gin hem van harte een jaar of 10 compleet vruchteloos bij die rooie
Haha, klopt, ik had er vandaag meer van verwacht.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik houd het niet voor onmogelijk, maar je snapt best dat ik doel op je stellige overtuiging, en als he dan niet lukt, dat je dan over morgen begint. Beetje flauw.
Er werd volgens mij door opreis zelf gezegd dat het ging om wie op pole kwamquote:
Nee hoor, dat is helemaal niet gezegd.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:22 schreef RingBewoner het volgende:
Er werd volgens mij door opreis zelf gezegd dat het ging om wie op pole kwam.
Dat klopt, maar opreis liet de voorwaarde van een tiende vallen. Toen was de weddenschap 'ik wed dat Hamilton op pole komt' en opreis ging natuurlijk voor Rosberg.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is helemaal niet gezegd.
De discussie begon dat jij stelde dat Hamilton gewoon weer op pole kwam. Daarna gaven opreis en ik aan dat dat helemaal niet zo normaal is dit jaar, want dat Rosberg regelmatig Hamilton verslagen heeft. Vervolgens hebben jij en opreis erom gewed wie pole zou hebben en verloor je die weddenschap.
Niet nodig, rekeningnummer is ontvangen en geld is onderweg. Ben benieuwd of opreis dat hier nog gaat vermelden als het binnen is.quote:
Precies, alleen neger mag vervangen worden door kut ventjequote:Op zaterdag 8 november 2014 18:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat mag ook. Ik denk echter dat Mercedes die neger niet zal vervangen. Ook niet door welk kut ventje dan ook. Jammer.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Precies, alleen neger mag vervangen worden door kut ventje
watquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:09 schreef Fer het volgende:
door een Schumacher die in 2005 zijn tempo al verloren had.
Schumacher verloor geen tempo, maar de FIA kwam met een bandenreglement om Ferrari/Schumacher te stoppen.quote:
F1.com zegt toch iets anders:quote:Op zondag 9 november 2014 11:58 schreef RingBewoner het volgende:
Race gaat zo goed als zker droog verlopen.
quote:Blijft interessant: als Hamilton weer wereldkampioen wordt (door die rare dubbele punten in Abu Dhabi heeft Nico tot in de laatste race een kans...), is hij na 50 jaar nog steeds de enige voormalig kampioen uit de GP2 - én de voorlopers Formule 3000 en het EK Formule 2 - die vervolgens ook de F1-titel wint.
Vettel, Button, Raikkonen, Schumacher, Hakkinen, Senna (foto), Prost, Piquet, Fittipaldi en Stewart sloegen die horde de afgelopen 50 jaar gewoon over.
Aha, dus Max hoort straks in het rijtje Vettel, Button, Raikkonen, Schumacher, Hakkinen, Senna (foto), Prost, Piquet, Fittipaldi en Stewartquote:Op zondag 9 november 2014 14:23 schreef Ferry_76 het volgende:
Grappig feitje via RTL GP Magazine trouwens:
[..]
skyline van Sao Paulo?quote:Op zondag 9 november 2014 14:17 schreef Sinister-D- het volgende:
De trofeeën van deze gpstapeltjes geld, of vierkantje kak
![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk wel, maar het is toch apart dat de F2/F3000/GP2 sinds 1967 precies één F1 kampioen heeft voortgebracht.quote:Op zondag 9 november 2014 14:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aha, dus Max hoort straks in het rijtje Vettel, Button, Raikkonen, Schumacher, Hakkinen, Senna (foto), Prost, Piquet, Fittipaldi en Stewart
Een favela kan toch nooit zo hoog komen?quote:
Al die afval op elkaar is anders een hele bult hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 14:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Een favela kan toch nooit zo hoog komen?
Zegt F1.com zo vaak, ze hadden ook al regen verwacht voor vrijdag en zaterdag. Als je nu echter kijkt op bing, weeronline en accuweather dan lijkt het toch droog te blijven.quote:Op zondag 9 november 2014 13:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
F1.com zegt toch iets anders:
[ afbeelding ]
Op Sport1 begint de uitzending om 16:00 al, dus dan zal de race wel een uur later zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 15:06 schreef Beach het volgende:
17 uur de race zelf of de voorbeschouwing
Okee bedankt.quote:Op zondag 9 november 2014 15:08 schreef Funzel het volgende:
[..]
Op Sport1 begint de uitzending om 16:00 al, dus dan zal de race wel een uur later zijn.
Ik zeg dan ook niet dat ze gelijk hebben daarquote:Op zondag 9 november 2014 15:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zegt F1.com zo vaak, ze hadden ook al regen verwacht voor vrijdag en zaterdag. Als je nu echter kijkt op bing, weeronline en accuweather dan lijkt het toch droog te blijven.
Dat is waar.quote:Op zondag 9 november 2014 15:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat ze gelijk hebben daar
Zou leuk zijn, vermoed echter van niet. Denk dat Hamilton en Rosberg toch wel weer een seconde of 5 voorliggen na ronde of 5-8 en dat ze dan een felle onderlinge strijd krijgen.quote:Op zondag 9 november 2014 15:44 schreef Syntix het volgende:
Gaan de Williams het Mercedes nog moeilijk maken?
Als de Mercedessen het elkaar moeilijk gaan maken zie ik wel een kans voor Massa die op Interlagos wel eens last heeft van chronische vliegerietisch.....quote:Op zondag 9 november 2014 15:44 schreef Syntix het volgende:
Massa ramt Hamilton in de eerste bocht.quote:Op zondag 9 november 2014 15:44 schreef Syntix het volgende:
Als Rosberg dan wint, dan maken de dubbele punten ook niets meer uitquote:Op zondag 9 november 2014 15:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Massa ramt Hamilton in de eerste bocht.
zat sowieso net te denken dat we nog zelden echte startcrashes zienquote:Op zondag 9 november 2014 15:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Massa ramt Hamilton in de eerste bocht.
Zou wel mooi zijn, met één punt verschil de laatste race in.quote:Op zondag 9 november 2014 15:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als Rosberg dan wint, dan maken de dubbele punten ook niets meer uit
Als ze nooit meer willen racen zouden ze dat kunnen doen ja.quote:Op zondag 9 november 2014 15:54 schreef Pagan het volgende:
Stel je voor, Gut(p11) en Sut(p13) liggen op koers voor punten en zetten hem 2 ronden voor het einde stil uit rancune.
'Heb ik een contract voor volgend jaar? 'quote:Op zondag 9 november 2014 15:54 schreef Pagan het volgende:
Stel je voor, Gut(p11) en Sut(p13) liggen op koers voor punten en zetten hem 2 ronden voor het einde stil uit rancune.
Dat zou in Abu Dhabi lolliger zijn met dubbele punten en ze zouden daardoor Lotus ofzo langs kunnen gaanquote:Op zondag 9 november 2014 15:54 schreef Pagan het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2014 15:55 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
'Heb ik een contract voor volgend jaar? '
'Nee'
'Dan doet mijn motor raar, en ga ik maar eens stoppen denk ik.'
17.00quote:
Gutierrez heeft weinig te naaien eigenlijk, die had een contract voor 2 jaar en dat wordt gewoon niet verlengt. Op basis van zijn resultaten en progressie heeft ie dat ook niet verdient imho.quote:Op zondag 9 november 2014 16:00 schreef Pagan het volgende:
Mogelijkheden genoeg om Sauber te naaien voor de heren Sutil en Gutierrez. Vanaf p11 en p13 hebben ze best kans op punten.
Terwijl hij F1 rijdt en jij op die leeftijd je nog suf rukte op de Wehkamp modellen.quote:Op zondag 9 november 2014 16:32 schreef Jigzoz het volgende:
Wat een kind is die Verstappen eigenlijk nog. Echt net een brugklasser.
Precies!quote:Op zondag 9 november 2014 16:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Terwijl hij F1 rijdt en jij op die leeftijd je nog suf rukte op de Wehkamp modellen.
Die voetbalonderbrekingen op Sport1 zijn echt tergend.quote:Op zondag 9 november 2014 16:35 schreef franklop het volgende:
Kijk voor het eerst sinds tijden op Sport 1, maar dus met Emile Schelvis en Fatima Moreira de Melo?
Lijkt Tour de Jour welquote:Op zondag 9 november 2014 16:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die voetbalonderbrekingen op Sport1 zijn echt tergend.
Dat was ik even vergeten.quote:Op zondag 9 november 2014 16:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gutierrez heeft weinig te naaien eigenlijk, die had een contract voor 2 jaar en dat wordt gewoon niet verlengt. Op basis van zijn resultaten en progressie heeft ie dat ook niet verdient imho.
Sutil daarentegen had nog een doorlopend contract, en die heeft dus wel een reden om ons nog eens te trakteren op F1-drama
Vind dat alle auto's saaier zijn geworden.quote:Op zondag 9 november 2014 16:26 schreef heywoodu het volgende:
Met al dat gedoe en interviews over Sauber mis ik de "oude" Saubers
[ afbeelding ]
Die van nu zien er zo saai uit
Yep. Laag, breed en 3L V10 is beter. Veel beter. Heel veel beter.quote:Op zondag 9 november 2014 16:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vind dat alle auto's saaier zijn geworden.
Idd, dat ze Ricciardo er zo tussen zetten, vind ik wel gewaagd.quote:Op zondag 9 november 2014 16:38 schreef heywoodu het volgende:
Zo, wat een stelling van de dag op Sport1.
"Hamilton, Rosberg of Ricciardo wint de GP van Brazilië"
Gewaagde uitspraak
Dat niet perse, maar de kleurstellingen zijn veel minder, meer recht toe en recht aan. Vroeger had je echt mooie kleurstellingen.quote:Op zondag 9 november 2014 16:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Yep. Laag, breed en 3L V10 is beter. Veel beter. Heel veel beter.
okquote:Op zondag 9 november 2014 16:43 schreef Nober het volgende:
Red Bull
Ricciardo
Kvyat
Hamilton
Ferrari
Räikkönen
Vettel
Fisichella
McLaren
Button
Magnussen
Alonso
Mooi lijstje.quote:Op zondag 9 november 2014 16:43 schreef Nober het volgende:
Red Bull
Ricciardo
Kvyat
Hamilton
Ferrari
Räikkönen
Vettel
Fisichella
McLaren
Button
Magnussen
Alonso
Het staat er iig nu nog niet opquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Niet nodig, rekeningnummer is ontvangen en geld is onderweg. Ben benieuwd of opreis dat hier nog gaat vermelden als het binnen is.
quote:Op zondag 9 november 2014 16:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Terwijl hij F1 rijdt en jij op die leeftijd je nog suf rukte op de Wehkamp modellen.
Of Alonso blijft toch nog bij Ferrariquote:Op zondag 9 november 2014 16:43 schreef Nober het volgende:
Red Bull
Ricciardo
Kvyat
Hamilton
Ferrari
Räikkönen
Vettel
Fisichella
McLaren
Button
Magnussen
Alonso
Alexander Rossiquote:Op zondag 9 november 2014 16:47 schreef Beach het volgende:
Haas
Danica Patrick
Michael Schumacher
Tony Stewart
watquote:Op zondag 9 november 2014 16:52 schreef Googolplexian het volgende:
Wat een racisten hier, joh. Vraag me af of iemand zo dapper zou zijn als het niet van achter een schermpje op een zolderkamertje was.
Met de F1 meet toendertijd heeft niemand 't gedurfd, iig.
Zit je krap bij kas?quote:Op zondag 9 november 2014 16:51 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik zal iedereen hier maandag in de namiddag wel weer een update geven
Niet op reageren.quote:Op zondag 9 november 2014 16:52 schreef Googolplexian het volgende:
Wat een racisten hier, joh. Vraag me af of iemand zo dapper zou zijn als het niet van achter een schermpje op een zolderkamertje was.
Met de F1 meet toendertijd heeft niemand 't gedurfd, iig.
Niet zo zeuren.quote:Op zondag 9 november 2014 16:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Me de hele tijd neger noemen i.p.v. me bij m'n naam noemen.
Ik ben er niet, dus kan geen half kratje bavaria meenemenquote:Op zondag 9 november 2014 16:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Niet op reageren.
Over een meet gesproken, is het misschien leuk om de laatste race dit jaar met een paar mensen samen te kijken?
Is misschien wel leuk maar ik kan dit keer geen F1 wagens regelen zoals toen, helaas.quote:Op zondag 9 november 2014 16:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Niet op reageren.
Over een meet gesproken, is het misschien leuk om de laatste race dit jaar met een paar mensen samen te kijken?
Waarom geen livestream op internet?quote:Op zondag 9 november 2014 16:56 schreef Zorro het volgende:
Is er nog ergens een LT van Meneer Kat te volgen of is het voor vandaag de bolletjes van F1.com?
heet jij Lewis Hamiltonquote:Op zondag 9 november 2014 16:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Me de hele tijd neger noemen i.p.v. me bij m'n naam noemen.
Ik heb laatst vliegtickets gekocht en er staan 5 maanden reizen op de planning, dus als je dat stort zorg ik dat het goed terecht komtquote:Op zondag 9 november 2014 16:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Haha, was mogelijk geweest, dan had ik er 5 bijgedaan.
van die giechelkut wordt je echt zo gek van.quote:Op zondag 9 november 2014 16:35 schreef franklop het volgende:
Kijk voor het eerst sinds tijden op Sport 1, maar dus met Emile Schelvis en Fatima Moreira de Melo?
Dat maakt ook niet uit, maar meer samenkomen, biertje kopen en wat te snacken en dan met z'n allen op de bank en juichen.quote:Op zondag 9 november 2014 16:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Is misschien wel leuk maar ik kan dit keer geen F1 wagens regelen zoals toen, helaas.
De beelden heb ik wel via Sport1, het gaat me on de LT-appquote:Op zondag 9 november 2014 16:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom geen livestream op internet?
Vet! Waar gaat de reis heen?quote:Op zondag 9 november 2014 16:57 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik heb laatst vliegtickets gekocht en er staan 5 maanden reizen op de planning, dus als je dat stort zorg ik dat het goed terecht komt
Moto3/2/GP niet gekeken voor de race-drang te onderdrukken?quote:Op zondag 9 november 2014 16:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
Echt zin in de race nu, hele dag beetje niks gedaan
Ik heb het onderdrukt door RTL7 te kijken maar was geen klap aan.quote:Op zondag 9 november 2014 16:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Moto3/2/GP niet gekeken voor de race-drang te onderdrukken?
Nein, had foeballe op staanquote:Op zondag 9 november 2014 16:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Moto3/2/GP niet gekeken voor de race-drang te onderdrukken?
Tja, enige consistentie is er wel uit. Dat is ook het hele probleem van elke race een andere steward.quote:Op zondag 9 november 2014 16:59 schreef Sinister-D- het volgende:
7 plaatsen grid penalty voor Kvyat en Perez? Ze verzinnen wekelijks weer iets nieuws
Super League Formula ofzo? Die zijn al 2 jaar failliet, maar daar zie ik RTL7 nog wel eens wedstrijdje van uitzendenquote:Op zondag 9 november 2014 16:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb het onderdrukt door RTL7 te kijken maar was geen klap aan.
Iets van de GP supercup en blancpain series.quote:Op zondag 9 november 2014 16:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Super League Formula ofzo? Die zijn al 2 jaar failliet, maar daar zie ik RTL7 nog wel eens wedstrijdje van uitzenden
Ben niet zo van het internetten tijdens het reizenquote:Op zondag 9 november 2014 16:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tof, veel plezier. Misschien een blogje op TRV beginnen?
en geen rijstquote:Op zondag 9 november 2014 16:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan lust jij na 5 maanden geen loempia's meer.
Gaan we het nog over hebben!quote:Op zondag 9 november 2014 16:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat maakt ook niet uit, maar meer samenkomen, biertje kopen en wat te snacken en dan met z'n allen op de bank en juichen.
Sauber trollenquote:
Blancpain heeft ook al een week geleden zijn laatste wedstrijd van het seizoen gehadquote:Op zondag 9 november 2014 17:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Iets van de GP supercup en blancpain series.
IDD. Kravitz: ''What kind of problem?'' Monischa: ''just technical''quote:
Veiligheid, dus lijkt me wel.quote:Op zondag 9 november 2014 17:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Mag dat nu dat radio bericht aan Massa over die olie in bocht 2?
Lijkt me wel, is namelijk niks met order oid Toch?quote:Op zondag 9 november 2014 17:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Tuurlijk.quote:Op zondag 9 november 2014 17:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Was Bottas boordradioquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |