Iets van de GP supercup en blancpain series.quote:Op zondag 9 november 2014 16:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Super League Formula ofzo? Die zijn al 2 jaar failliet, maar daar zie ik RTL7 nog wel eens wedstrijdje van uitzenden
Ben niet zo van het internetten tijdens het reizenquote:Op zondag 9 november 2014 16:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tof, veel plezier. Misschien een blogje op TRV beginnen?
en geen rijstquote:Op zondag 9 november 2014 16:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan lust jij na 5 maanden geen loempia's meer.
Gaan we het nog over hebben!quote:Op zondag 9 november 2014 16:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat maakt ook niet uit, maar meer samenkomen, biertje kopen en wat te snacken en dan met z'n allen op de bank en juichen.
Sauber trollenquote:
Blancpain heeft ook al een week geleden zijn laatste wedstrijd van het seizoen gehadquote:Op zondag 9 november 2014 17:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Iets van de GP supercup en blancpain series.
IDD. Kravitz: ''What kind of problem?'' Monischa: ''just technical''quote:
Veiligheid, dus lijkt me wel.quote:Op zondag 9 november 2014 17:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Mag dat nu dat radio bericht aan Massa over die olie in bocht 2?
Lijkt me wel, is namelijk niks met order oid Toch?quote:Op zondag 9 november 2014 17:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Tuurlijk.quote:Op zondag 9 november 2014 17:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Was Bottas boordradioquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |