Niet zo zeuren.quote:Op zondag 9 november 2014 16:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Me de hele tijd neger noemen i.p.v. me bij m'n naam noemen.
Ik ben er niet, dus kan geen half kratje bavaria meenemenquote:Op zondag 9 november 2014 16:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Niet op reageren.
Over een meet gesproken, is het misschien leuk om de laatste race dit jaar met een paar mensen samen te kijken?
Is misschien wel leuk maar ik kan dit keer geen F1 wagens regelen zoals toen, helaas.quote:Op zondag 9 november 2014 16:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Niet op reageren.
Over een meet gesproken, is het misschien leuk om de laatste race dit jaar met een paar mensen samen te kijken?
Waarom geen livestream op internet?quote:Op zondag 9 november 2014 16:56 schreef Zorro het volgende:
Is er nog ergens een LT van Meneer Kat te volgen of is het voor vandaag de bolletjes van F1.com?
heet jij Lewis Hamiltonquote:Op zondag 9 november 2014 16:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Me de hele tijd neger noemen i.p.v. me bij m'n naam noemen.
Ik heb laatst vliegtickets gekocht en er staan 5 maanden reizen op de planning, dus als je dat stort zorg ik dat het goed terecht komtquote:Op zondag 9 november 2014 16:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Haha, was mogelijk geweest, dan had ik er 5 bijgedaan.
van die giechelkut wordt je echt zo gek van.quote:Op zondag 9 november 2014 16:35 schreef franklop het volgende:
Kijk voor het eerst sinds tijden op Sport 1, maar dus met Emile Schelvis en Fatima Moreira de Melo?
Dat maakt ook niet uit, maar meer samenkomen, biertje kopen en wat te snacken en dan met z'n allen op de bank en juichen.quote:Op zondag 9 november 2014 16:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Is misschien wel leuk maar ik kan dit keer geen F1 wagens regelen zoals toen, helaas.
De beelden heb ik wel via Sport1, het gaat me on de LT-appquote:Op zondag 9 november 2014 16:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom geen livestream op internet?
Vet! Waar gaat de reis heen?quote:Op zondag 9 november 2014 16:57 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik heb laatst vliegtickets gekocht en er staan 5 maanden reizen op de planning, dus als je dat stort zorg ik dat het goed terecht komt
Moto3/2/GP niet gekeken voor de race-drang te onderdrukken?quote:Op zondag 9 november 2014 16:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
Echt zin in de race nu, hele dag beetje niks gedaan
Ik heb het onderdrukt door RTL7 te kijken maar was geen klap aan.quote:Op zondag 9 november 2014 16:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Moto3/2/GP niet gekeken voor de race-drang te onderdrukken?
Nein, had foeballe op staanquote:Op zondag 9 november 2014 16:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Moto3/2/GP niet gekeken voor de race-drang te onderdrukken?
Tja, enige consistentie is er wel uit. Dat is ook het hele probleem van elke race een andere steward.quote:Op zondag 9 november 2014 16:59 schreef Sinister-D- het volgende:
7 plaatsen grid penalty voor Kvyat en Perez? Ze verzinnen wekelijks weer iets nieuws
Super League Formula ofzo? Die zijn al 2 jaar failliet, maar daar zie ik RTL7 nog wel eens wedstrijdje van uitzendenquote:Op zondag 9 november 2014 16:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb het onderdrukt door RTL7 te kijken maar was geen klap aan.
Iets van de GP supercup en blancpain series.quote:Op zondag 9 november 2014 16:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Super League Formula ofzo? Die zijn al 2 jaar failliet, maar daar zie ik RTL7 nog wel eens wedstrijdje van uitzenden
Ben niet zo van het internetten tijdens het reizenquote:Op zondag 9 november 2014 16:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tof, veel plezier. Misschien een blogje op TRV beginnen?
en geen rijstquote:Op zondag 9 november 2014 16:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan lust jij na 5 maanden geen loempia's meer.
Gaan we het nog over hebben!quote:Op zondag 9 november 2014 16:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat maakt ook niet uit, maar meer samenkomen, biertje kopen en wat te snacken en dan met z'n allen op de bank en juichen.
Sauber trollenquote:
Blancpain heeft ook al een week geleden zijn laatste wedstrijd van het seizoen gehadquote:Op zondag 9 november 2014 17:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Iets van de GP supercup en blancpain series.
IDD. Kravitz: ''What kind of problem?'' Monischa: ''just technical''quote:
Veiligheid, dus lijkt me wel.quote:Op zondag 9 november 2014 17:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Mag dat nu dat radio bericht aan Massa over die olie in bocht 2?
Lijkt me wel, is namelijk niks met order oid Toch?quote:Op zondag 9 november 2014 17:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Tuurlijk.quote:Op zondag 9 november 2014 17:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Was Bottas boordradioquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |