Vind dat alle auto's saaier zijn geworden.quote:Op zondag 9 november 2014 16:26 schreef heywoodu het volgende:
Met al dat gedoe en interviews over Sauber mis ik de "oude" Saubers
[ afbeelding ]
Die van nu zien er zo saai uit
Yep. Laag, breed en 3L V10 is beter. Veel beter. Heel veel beter.quote:Op zondag 9 november 2014 16:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vind dat alle auto's saaier zijn geworden.
Idd, dat ze Ricciardo er zo tussen zetten, vind ik wel gewaagd.quote:Op zondag 9 november 2014 16:38 schreef heywoodu het volgende:
Zo, wat een stelling van de dag op Sport1.
"Hamilton, Rosberg of Ricciardo wint de GP van Brazilië"
Gewaagde uitspraak
Dat niet perse, maar de kleurstellingen zijn veel minder, meer recht toe en recht aan. Vroeger had je echt mooie kleurstellingen.quote:Op zondag 9 november 2014 16:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Yep. Laag, breed en 3L V10 is beter. Veel beter. Heel veel beter.
okquote:Op zondag 9 november 2014 16:43 schreef Nober het volgende:
Red Bull
Ricciardo
Kvyat
Hamilton
Ferrari
Räikkönen
Vettel
Fisichella
McLaren
Button
Magnussen
Alonso
Mooi lijstje.quote:Op zondag 9 november 2014 16:43 schreef Nober het volgende:
Red Bull
Ricciardo
Kvyat
Hamilton
Ferrari
Räikkönen
Vettel
Fisichella
McLaren
Button
Magnussen
Alonso
Het staat er iig nu nog niet opquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Niet nodig, rekeningnummer is ontvangen en geld is onderweg. Ben benieuwd of opreis dat hier nog gaat vermelden als het binnen is.
quote:Op zondag 9 november 2014 16:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Terwijl hij F1 rijdt en jij op die leeftijd je nog suf rukte op de Wehkamp modellen.
Of Alonso blijft toch nog bij Ferrariquote:Op zondag 9 november 2014 16:43 schreef Nober het volgende:
Red Bull
Ricciardo
Kvyat
Hamilton
Ferrari
Räikkönen
Vettel
Fisichella
McLaren
Button
Magnussen
Alonso
Alexander Rossiquote:Op zondag 9 november 2014 16:47 schreef Beach het volgende:
Haas
Danica Patrick
Michael Schumacher
Tony Stewart
watquote:Op zondag 9 november 2014 16:52 schreef Googolplexian het volgende:
Wat een racisten hier, joh. Vraag me af of iemand zo dapper zou zijn als het niet van achter een schermpje op een zolderkamertje was.
Met de F1 meet toendertijd heeft niemand 't gedurfd, iig.
Zit je krap bij kas?quote:Op zondag 9 november 2014 16:51 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik zal iedereen hier maandag in de namiddag wel weer een update geven
Niet op reageren.quote:Op zondag 9 november 2014 16:52 schreef Googolplexian het volgende:
Wat een racisten hier, joh. Vraag me af of iemand zo dapper zou zijn als het niet van achter een schermpje op een zolderkamertje was.
Met de F1 meet toendertijd heeft niemand 't gedurfd, iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |