Had al ge-edit, Perez dusquote:
Hint: Sky had net nog een gesprek met Pérez.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Grosjean, Vergne, Guttie, Maldonado....
Guttie rijdt nog, wie is de 4de![]()
Toen ik mijn bier aan het halen was?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Hint: Sky had net nog een gesprek met Pérez.
Kan niet, volgens Ringnogwat wordt hamilton gewoon eerstequote:Op zaterdag 8 november 2014 17:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Rosberg P1 heeft, en de Williamsen er achter staan.
Wedje doen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:42 schreef opreis het volgende:
[..]
Kan niet, volgens Ringnogwat wordt hamilton gewoon eerste
Dat Hamilton op pole staat met toch een verschil van laten we zeggen minimaal een tiende.quote:
Dat is niet wat ik bedoel, de gene die gelijk heeft krijgt/wint?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat Hamilton op pole staat met toch een verschil van laten we zeggen minimaal een tiende.
Zeg het maar. Hou wel van een weddenschapje.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:47 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel, de gene die gelijk heeft krijgt/wint?
ik denk dat Rosberg pole paktquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zeg het maar. Hou wel van een weddenschapje.
Ja dat vraag ik dus aan jou vrind, jij bent degene die wil weddenquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik zet in op Hamilton, maar wat verbinden we eraan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |