Wat? En je wist het zo zeker? Als het morgen ook niet lukt wil je volgende race verder praten zeker?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zullen we morgen verder praten?
Ehhhhh ... weddenschap = voidquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat Hamilton op pole staat met toch een verschil van laten we zeggen minimaal een tiende.
Morgen wint, mits de auto heel blijft, Hamilton de race.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat? En je wist het zo zeker? Als het morgen ook niet lukt wil je volgende race verder praten zeker?
Ik zie Hamilton morgen wel winnen. Dat is namelijk wel de trend. Rosberg zet maar weinig poles om in een winst, en als Hamilton als 2e start, dan eigenlijk bijna niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat? En je wist het zo zeker? Als het morgen ook niet lukt wil je volgende race verder praten zeker?
Nee, Ringbewoner heeft dan gewoon verloren. Eigenlijk had hij dus ook verloren als Hamilton nog net de pole had gehad.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ehhhhh ... weddenschap = void
Ik houd het niet voor onmogelijk, maar je snapt best dat ik doel op je stellige overtuiging, en als he dan niet lukt, dat je dan over morgen begint. Beetje flauw.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Morgen wint, mits de auto heel blijft, Hamilton de race.
Truequote:Op zaterdag 8 november 2014 18:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, Ringbewoner heeft dan gewoon verloren. Eigenlijk had hij dus ook verloren als Hamilton nog net de pole had gehad.
Ja, op zich wel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:08 schreef opreis het volgende:
Kleine lichtpuntje voor Nico is dat de williams een goede kans lijken te maken om het Mercedes lastig te maken
Inderdaad ... de Williamsen kunnen Hamilton nog wel eens het kampioenschap kosten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:08 schreef opreis het volgende:
Kleine lichtpuntje voor Nico is dat de williams een goede kans lijken te maken om het Mercedes lastig te maken
Dus Mercedes heeft het zo uitgerekend dat Williams zo dicht bij de pole zit?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, op zich wel.
Alleen staat er altijd iemand van Mercedes in de Williams-pit te beslissen welke enginesetting ze mogen gebruiken.
Ik doelde op tijdens de race.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dus Mercedes heeft het zo uitgerekend dat Williams zo dicht bij de pole zit?
Pfff.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan vond je Senna ook niets
Dat gaat dus in Abu Dhabi zijn, en dan Hamilton die uitvaltquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:13 schreef Karstman het volgende:
Ik verwacht nog steeds een Spa momentje bij de Mercedessen eerlijk gezegd...
Dan kunnen we een jaar lang boegeroep vooruit zien bij Rosbergquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat gaat dus in Abu Dhabi zijn, en dan Hamilton die uitvalt![]()
Drama compleet.
En Rosberg die met 1 punt verschil het WK wint (als hij morgen 2e wordt achter Hamilton).quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat gaat dus in Abu Dhabi zijn, en dan Hamilton die uitvalt![]()
Drama compleet.
Daarom had ik mijn post al ge-editquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En Rosberg die met 1 punt verschil het WK wint (als hij morgen 2e wordt achter Hamilton).
Brandalarm?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit vast op werk, terwijl we al een kwartier dicht zijn, help!
Schmink je zwart, als de politie dan langskomt halen ze je automatisch uit een gesloten winkelquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit vast op werk, terwijl we al een kwartier dicht zijn, help!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |