Waarom moet dat?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:17 schreef Googolplexian het volgende:
ROS moet nog uitvallen dit jaar. Hopelijk morgen of in Abu Dhabi. Dan is alles weer in balans.
Het is al geweest.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:18 schreef Nattekat het volgende:
Owacht... Ik dacht dat de kwali om 18:00 was
Ja leuk. Toen deden ze niet mee om de titel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom moet dat?
Vorig jaar heeft Rosberg 3x geen punten gescoord door mechanische pech. Hamilton 1x.
Dit jaar 3x Hamilton, Rosberg 2x. Eigenlijk ligt Hamilton dus nog achter.
ik heb liever dat die neger uitvalt en dan het liefst in abu dhabi laatste race rondequote:Op zaterdag 8 november 2014 18:17 schreef Googolplexian het volgende:
ROS moet nog uitvallen dit jaar. Hopelijk morgen of in Abu Dhabi. Dan is alles weer in balans.
Is het dan niet nog leuker als ze bij het wegen merken dat 'ie te licht is en dat 'ie gediskwalificeerd wordt?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:32 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb liever dat die neger uitvalt en dan het liefst in abu dhabi laatste race ronde
Gezien de genieën die daar de strategieën bedenken, is dat onmogelijk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:08 schreef opreis het volgende:
Kleine lichtpuntje voor Nico is dat de williams een goede kans lijken te maken om het Mercedes lastig te maken
Hopelijk niet. Ik gin hem van harte een jaar of 10 compleet vruchteloos bij die rooiequote:
Doe maar niet, kans is groot dat ze daar het halve veld op een ronde zetten en dan zal je zien dat Hamilton toch net negende of tiende wordt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:32 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb liever dat die neger uitvalt en dan het liefst in abu dhabi laatste race ronde
Ik denk nog steeds dat Vettel een bovengemiddeld genie is en dat als hij zou blijven rijden op termijn wel weer een paar tienden sneller zal zijn dan Riciardo. Die schat ik niet beter een, dan hij nu rijdt. Een Massa, Button, Rosbergquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Ik gin hem van harte een jaar of 10 compleet vruchteloos bij die rooie
Haha, klopt, ik had er vandaag meer van verwacht.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik houd het niet voor onmogelijk, maar je snapt best dat ik doel op je stellige overtuiging, en als he dan niet lukt, dat je dan over morgen begint. Beetje flauw.
Er werd volgens mij door opreis zelf gezegd dat het ging om wie op pole kwamquote:
Nee hoor, dat is helemaal niet gezegd.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:22 schreef RingBewoner het volgende:
Er werd volgens mij door opreis zelf gezegd dat het ging om wie op pole kwam.
Dat klopt, maar opreis liet de voorwaarde van een tiende vallen. Toen was de weddenschap 'ik wed dat Hamilton op pole komt' en opreis ging natuurlijk voor Rosberg.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is helemaal niet gezegd.
De discussie begon dat jij stelde dat Hamilton gewoon weer op pole kwam. Daarna gaven opreis en ik aan dat dat helemaal niet zo normaal is dit jaar, want dat Rosberg regelmatig Hamilton verslagen heeft. Vervolgens hebben jij en opreis erom gewed wie pole zou hebben en verloor je die weddenschap.
Niet nodig, rekeningnummer is ontvangen en geld is onderweg. Ben benieuwd of opreis dat hier nog gaat vermelden als het binnen is.quote:
Precies, alleen neger mag vervangen worden door kut ventjequote:Op zaterdag 8 november 2014 18:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat mag ook. Ik denk echter dat Mercedes die neger niet zal vervangen. Ook niet door welk kut ventje dan ook. Jammer.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Precies, alleen neger mag vervangen worden door kut ventje
watquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:09 schreef Fer het volgende:
door een Schumacher die in 2005 zijn tempo al verloren had.
Schumacher verloor geen tempo, maar de FIA kwam met een bandenreglement om Ferrari/Schumacher te stoppen.quote:
F1.com zegt toch iets anders:quote:Op zondag 9 november 2014 11:58 schreef RingBewoner het volgende:
Race gaat zo goed als zker droog verlopen.
quote:Blijft interessant: als Hamilton weer wereldkampioen wordt (door die rare dubbele punten in Abu Dhabi heeft Nico tot in de laatste race een kans...), is hij na 50 jaar nog steeds de enige voormalig kampioen uit de GP2 - én de voorlopers Formule 3000 en het EK Formule 2 - die vervolgens ook de F1-titel wint.
Vettel, Button, Raikkonen, Schumacher, Hakkinen, Senna (foto), Prost, Piquet, Fittipaldi en Stewart sloegen die horde de afgelopen 50 jaar gewoon over.
Aha, dus Max hoort straks in het rijtje Vettel, Button, Raikkonen, Schumacher, Hakkinen, Senna (foto), Prost, Piquet, Fittipaldi en Stewartquote:Op zondag 9 november 2014 14:23 schreef Ferry_76 het volgende:
Grappig feitje via RTL GP Magazine trouwens:
[..]
skyline van Sao Paulo?quote:Op zondag 9 november 2014 14:17 schreef Sinister-D- het volgende:
De trofeeën van deze gpstapeltjes geld, of vierkantje kak
![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk wel, maar het is toch apart dat de F2/F3000/GP2 sinds 1967 precies één F1 kampioen heeft voortgebracht.quote:Op zondag 9 november 2014 14:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aha, dus Max hoort straks in het rijtje Vettel, Button, Raikkonen, Schumacher, Hakkinen, Senna (foto), Prost, Piquet, Fittipaldi en Stewart
Een favela kan toch nooit zo hoog komen?quote:
Al die afval op elkaar is anders een hele bult hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 14:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Een favela kan toch nooit zo hoog komen?
Zegt F1.com zo vaak, ze hadden ook al regen verwacht voor vrijdag en zaterdag. Als je nu echter kijkt op bing, weeronline en accuweather dan lijkt het toch droog te blijven.quote:Op zondag 9 november 2014 13:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
F1.com zegt toch iets anders:
[ afbeelding ]
Op Sport1 begint de uitzending om 16:00 al, dus dan zal de race wel een uur later zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 15:06 schreef Beach het volgende:
17 uur de race zelf of de voorbeschouwing
Okee bedankt.quote:Op zondag 9 november 2014 15:08 schreef Funzel het volgende:
[..]
Op Sport1 begint de uitzending om 16:00 al, dus dan zal de race wel een uur later zijn.
Ik zeg dan ook niet dat ze gelijk hebben daarquote:Op zondag 9 november 2014 15:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zegt F1.com zo vaak, ze hadden ook al regen verwacht voor vrijdag en zaterdag. Als je nu echter kijkt op bing, weeronline en accuweather dan lijkt het toch droog te blijven.
Dat is waar.quote:Op zondag 9 november 2014 15:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat ze gelijk hebben daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |