Ja daar wachten we vanaf nu elke dag op ... Maar Kingstown geeft snel op ...quote:Op donderdag 6 november 2014 17:56 schreef WRH het volgende:
Oh dit stel ik wel bijzonder op prijs. Ik mis vaak de highlights van de dag, soms heb ik echt niet meer in de gaten wat er gebeurt met Yolanthe, Estelle, Meneer Kaktus of Sylvie maar dan hebben we het natuurlijk niet over alle écht belangrijke zaken zoals jij ze aanstipt.
Mijn dank en graag herhaling!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gaat ie naar grotere hoogtes .....quote:Op donderdag 6 november 2014 18:53 schreef WRH het volgende:
Jaaaa, op de valreep!
Dank!
oh en wat érrug, die Madelief, ik ben in shock. En wat zielig voor Whiskey, ik leef innig mee, ik hoop dat het morgen beter gaat met hem.
Te vaak Wir Kindern vom Bahnhof Zoo gelezenquote:Op donderdag 6 november 2014 18:53 schreef WRH het volgende:
Jaaaa, op de valreep!
Dank!
oh en wat érrug, die Madelief, ik ben in shock. En wat zielig voor Whiskey, ik leef innig mee, ik hoop dat het morgen beter gaat met hem.
Kim Wildequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Kim Wilde
Ah, nice one!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees niet vaak genoeg mee om alle referenties meteen te snappen
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Geeft niksquote:Op donderdag 6 november 2014 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, nice one!
Idem hier.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:26 schreef APK het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:26 schreef APK het volgende:
Ah, nice one!
Ja, die snapte ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover en misschien wel tot morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier moest ik wel om lachen eigenlijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:50 schreef Kingstown het volgende:
Aluhoedje zijn vader is kaakchirurg en die kent de vroedvrouw van de buurman van de toetsenist van The Nits en daarom heeft Aluhoedje nu bijna een schilderij van Herman Brood aan de muur hangen. Bijna.
Nog een samenvatting, dat wordt helemaal leuk!quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:08 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik snap er geen hol van maar mijn dag was geweldig, een kind besloot zelf aan zijn moeder te vertellen dat hij iets heel verkeerds had gedaan in plaats van huilend de klas uit te lopen en mij aan te klagen, een collega kreeg een telefoontje dat de verontrustende PAP2b-achtige uitslag van eerder deze week vals alarm bleek te zijn en ik heb net mijn tweede tentamen af.
Wil iemand een roseetje?
Dank... en jij van je roseetje, je hebt hem verdient!quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:43 schreef mrspoeZ het volgende:
Koffie met warme melk en een stuk speculaas kan net zo fijn zijn als rosé. Geniet ervan.
Lekker gegeten neem ik aanquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:43 schreef mrspoeZ het volgende:
Koffie met warme melk en een stuk speculaas kan net zo fijn zijn als rosé. Geniet ervan.
eerlijk toegeven, het is best wel knap toch?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:48 schreef chufi het volgende:
Maar ik moet er wel om lachen ... Mijn god wat een geheugen (grote HD ) heeft Kingstown toch
Zoals in de OP staat is het een samenvatting van de dag over alles wat er gebeurt is en werkelijk alles wat beschreven is, is voorbijgekomen in de SC.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:40 schreef FANN het volgende:
Hier moest ik wel om lachen eigenlijk
Maar ik ben er nog steeds niet achter wie Berend Brokkenpap is....
de rest is volkomen Bulshit maar wel geniaal dat je van niks, helemaal niks, zo'n verhaal
weet te maken
dus vandaar
Je hoort hem de hele dag niet ... Is ie bezig ... met zn samenvatting van de dag ... We hebben een PP en een MM ... Wie is BB?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
eerlijk toegeven, het is best wel knap toch?
Ik denk niet dat iemand er last van heeft, hoewel ik natuurlijk héél boos ben over die blotequote:Op vrijdag 7 november 2014 19:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zoals in de OP staat is het een samenvatting van de dag over alles wat er gebeurt is en werkelijk alles wat beschreven is, is voorbijgekomen in de SC.![]()
Hier en daar een tikje wat aangepast, maar dat is natuurlijk om de anonimiteit en privacy van iedereen te waarborgen, omdat ik iedereen hier zo lief heb dat ik niet wil dat iemand er last van gaat krijgen.
Berend Boudewijn, Brigitte Bardot ?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hoort hem de hele dag niet ... Is ie bezig ... met zn samenvatting van de dag ... We hebben een PP en een MM ... Wie is BB?
IK SNAP JOU NIET!quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:54 schreef chufi het volgende:
Boris Becker ook iemand met grond in Duitsland..
Ja, ik whatsapp je wel effequote:Op vrijdag 7 november 2014 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Bel me dan maar ... Ik kan het natuurlijk wel zeggen, maar dat is niet de bedoeling ..
Het was een blind vinkjequote:Op vrijdag 7 november 2014 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie nog geen vinkje dat je het verstuurd hebt
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Roggebrood is ook lekker. Met een papje, met een papje.
Toch niet helemaal.quote:Op zondag 9 november 2014 21:16 schreef chufi het volgende:
Toch wel knap .. EN zichzelf buitenspel houden op deze manier
Verrader.quote:Op zondag 9 november 2014 23:15 schreef mrspoeZ het volgende:
Samenvatting van vandaag: vrouwen van 40+ hebben te lange tenen.
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:17cm. ik denk dat hij mij bedoelt.
Kan Bloes daar niet aankomen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:54 schreef golfer het volgende:
Hij is weer leuk.![]()
Wel jammer dat de foto's van de labiaplastieken ontbreken.
Die werkt niet op die afdeling.quote:
Joh.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:15 schreef chufi het volgende:
Plastieken kun je ook gewoon op internet vinden ...
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Mijn dochter heeft een chinees vriendinnetje. Die eet ik zelf op
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Ik krijg nu al ondergoed banners, omdat ik gisteren voor school allerlei dingen besteld heb
Ik ben de hele avond weg en wilde eigenlijk weer eens een dagje overslaan, maar kon het toch niet weerstaan om nog even wat in elkaar te flansen.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Je bent vroeg vandaag, maar hij is weer geweldig!
Ik ben blij dat je de moeite genomen hebt. Veel plezier met wat je gaat doen.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben de hele avond weg en wilde eigenlijk weer eens een dagje overslaan, maar kon het toch niet weerstaan om nog even wat in elkaar te flansen.
quote:Op donderdag 13 november 2014 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben de hele avond weg en wilde eigenlijk weer eens een dagje overslaan, maar kon het toch niet weerstaan om nog even wat in elkaar te flansen.
quote:
die was toch van ijsmeisje?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben blij dat ik je weer voldoende inspiratie heb gegeven.
Waar vind ik die .rar file?
quote:
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:ik wil Zwarte Pieten tussen mijn tieten. Daar word ik nat van.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kingstown op 16-11-2014 00:35:12 ]
Er zit misschien wel een alternatief Pieten topic in.quote:Op zondag 16 november 2014 00:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mwah....dan was ik wrs gegaan voor de mosselpiet.
Dit is het samenvattingstopic...quote:Op zondag 16 november 2014 01:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er zit misschien wel een alternatief Pieten topic in.
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Ik ben naar de kerk geweest. Ik ga even twee paracetamol pakken.
Soms is de realiteit zo bizar dat het elke verbeelding overtreft.quote:
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Krijg net een sms van Piet. Die wordt nog depressiever van 2 zulke lelijke baby's
Ik zie het verschil niet .. Ga je het in boekvorm uitbrengen ?quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:07 schreef sig000 het volgende:
Ze allemaal achter elkaar lezen is helemaal geweldig.
Jij bent een literaire barbaar.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet .. Ga je het in boekvorm uitbrengen ?
In jouw hand?quote:
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Zakelijk, hobby en privé houd ik gescheiden. Wil je met mij trouwen?
Hij is een baasquote:
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Ben nog wel brak maar totaal geen slaap na een nacht piemels eten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kingstown op 23-11-2014 20:42:12 ]
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Je laten besnijden helpt, dan krijg je een puntige knie in je ballen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kingstown op 26-11-2014 19:56:17 ]
Jij krijgt ook nog wel je plekkie.quote:Op maandag 24 november 2014 23:52 schreef APK het volgende:
Dit topic -binnenkort reeks- heeft een vreemd effect op die andere reeks
Heb je last van de prostaat?quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:59 schreef chufi het volgende:
Pgfgffffff ik wou tot morgenochtend wachten..
Misschien wil Kingstown ooit een rolverdeling in de OP knutselen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:30 schreef golfer het volgende:
Als ik ooit eens begrijp wie wie is ga ik het vast nog leuker vinden.
Kingstown wilde aan golfer voorstellen om weer eens in de SC langs te komen, zodat het hem mss wat sneller duidelijk zou worden, maar na gisteren durf ik dat niet meer zo goed.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:33 schreef Deisyy het volgende:
Misschien wil Kingstown ooit een rolverdeling in de OP knutselen.
Om Golfer te verleiden beginnen we met een amuse, daarna een klein voorgerecht gevolgd door een wat grotere, het hoofdgerecht is dan vervolgens topshow en dessert een nieuwe ervaring.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kingstown wilde aan golfer voorstellen om weer eens in de SC langs te komen, zodat het hem mss wat sneller duidelijk zou worden, maar na gisteren durf ik dat niet meer zo goed.![]()
*Controleert of tok goed zit*
Het begint er op te lijken dat jullie mij willen verleiden de slowchat weer in te komen, maar ik wens niet met zulke ouwe mensen rond te hangen.quote:Op woensdag 26 november 2014 01:22 schreef sig000 het volgende:
Om Golfer te verleiden beginnen we met een amuse, daarna een klein voorgerecht gevolgd door een wat grotere, het hoofdgerecht is dan vervolgens topshow en dessert een nieuwe ervaring.
De rekening valt dan weer wat tegen maar dat kwam door de wijn.
We kunnen je niet missen.quote:Op woensdag 26 november 2014 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Het begint er op te lijken dat jullie mij willen verleiden de slowchat weer in te komen, maar ik wens niet met zulke ouwe mensen rond te hangen.
Ik kan wel wat ouwe whisky regelen...quote:Op woensdag 26 november 2014 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Het begint er op te lijken dat jullie mij willen verleiden de slowchat weer in te komen, maar ik wens niet met zulke ouwe mensen rond te hangen.
Je moet het niet te dol maken .quote:Op woensdag 26 november 2014 07:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan wel wat ouwe whisky regelen...
quote:
Nou wordt het wel heel verleidelijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 07:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan wel wat ouwe whisky regelen...
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Mijn vader zei in dit soort gevallen: Jij bent natuurlijk geen 28 meer.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kingstown op 26-11-2014 19:49:00 ]
Geheel onbedoeld stond zomaar jouw nickname er tussen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:39 schreef drakin het volgende:
Nou dat is pas echt kunst die zeer oude foto van Maya (dus niet van Maja)
Staat ook in een andere samenvatting nog.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geheel onbedoeld stond zomaar jouw nickname er tussen.![]()
Ondertussen aangepast, want uiteraard heb jij er verder niets mee te maken.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef drakin het volgende:
Staat ook in een andere samenvatting nog.
die van 24 november, maar maakt me niks uit hoor of het er nou wel staat of niet, iedereen snapt toch wel dat het niks met mij te maken heeft. toch?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik zal het eens nalopen en kijken of het nog te editten is.
quote:ik gaf je per ongeluk een kusje en nu weer posten jah!
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Het leven is een open boek en daar zet ik alles in waar ik geen andere plek voor weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover en misschien wel tot morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt he....ik zag het helemaal voor me. Kort en bondig is zo treffend voor je.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:21 schreef FANN het volgende:
Ja, ik heb mijn speech eigenhandig drie keer ingekort anders zou het een middag vullend programma
zijn geworden en dat kan ik niemand aandoen
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echt he....ik zag het helemaal voor me. Kort en bondig is zo treffend voor je.![]()
![]()
Gooi het als goed voornemen voor 2015 ajb de prullenbak in.
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Na 2 tequila word ik altijd hartstikke braaf.
Ik hoop het niet! We kwamen net op gang ..quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:24 schreef golfer het volgende:
We worden opgeheven?
De zandbak is te oud geworden?
In de zandbak werd ik ooit overvallen door een meisje voor een zoen.. Ik was 6 en zij ook. tis nooit wat geworden , maar we volgen elkaar wel weer na jaren ...quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:24 schreef golfer het volgende:
We worden opgeheven?
De zandbak is te oud geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van de dag:Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Man (60) opgepakt voor aansteken van dIKKE BILLENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou het niet verwachten he?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Fijn te lezen dat alles doorloopt tijdens mijn afwezigheid
Ik had het over de voorbereidingen voor mijn coup.quote:
Die verwacht ik nog wel in de komende samenvattingen.quote:Op zondag 7 december 2014 00:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het over de voorbereidingen voor mijn coup.
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Emancipatie is een recht! Maar dat paste toch niet zo heel best in de structuur van het gezin hier.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kingstown op 09-12-2014 22:38:42 ]
Er stond zomaar ergens sacha in de samenvatting.quote:
Maakt toch niet uit, want:quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er stond zomaar ergens sacha in de samenvatting.![]()
Met dank aan Lio gecorrigeerd en de schrijver heeft voor straf een half uur in de hoek gestaan.
quote:Let op:elke overeenkomst met bestaande personen, gebeurtenissen, plaatsen of entiteiten berust op louter toeval. Alle personages, gebeurtenissen, plaatsen en entiteiten zijn fictief en verhouden zich op geen enkele manier tot een werkelijkheid van bestaande personen, gebeurtenissen, plaatsen of entiteiten. Zelfs de overeenkomst met een website berust op louter toeval.
Toch knap dat je in 1 zin zo'n niet te volgen samenvatting weet te maken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:40 schreef golfer het volgende:
Gelukkig is het kwettergeweld van de tienermeisjes wat afgenomen sinds ik de 20 die als eerste uit de kleren voor de webcam zouden gaan beloofd had dat ze alsnog die kaarten voor 3direction konden krijgen daarvoor.
Brownies and Downies is ook een leuke naamquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:54 schreef Kingstown het volgende:
Whiskey heeft een nieuwe kroeg geopend. Alleen te betreden from dusk till dawn, dus de naam voor zijn nieuwe zaak was snel bedacht: De "Titty Twister".
Lol. Qua naam zekerquote:Op woensdag 10 december 2014 16:36 schreef FANN het volgende:
Brownies and Downies is ook een leuke naam![]()
Aha, ja na het lezen van deze link http://nl.wikipedia.org/wiki/From_Dusk_Till_Dawnquote:Op woensdag 10 december 2014 16:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol. Qua naam zeker, maar qua openingstijden en Mexicaanse context dan weer iets minder.
Taxi en in 20 min warm bij mij Fannquote:Op woensdag 10 december 2014 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Aha, ja na het lezen van deze link http://nl.wikipedia.org/wiki/From_Dusk_Till_Dawn
weet ik dat je gelijk hebtik moet wel érgens terecht kunnen in de nacht
quote:Op woensdag 10 december 2014 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Taxi en in 20 min warm bij mij Fann
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Jullie gaan me te snel hier....En niet zo'n klein beetje ook
Ik werd net geattendeerd op dit topic.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik werd net geattendeerd op dit topic.
Wat is geniaal weer ?
25 graden tijdens de winterstop ?
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Ik weet niet of het past....Ik ga die banaan effe doen.
Die kende ik nog niet.quote:Jolanda verbouwd van Lip tot clitbergen
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Het is een leuke komedie, maar niet normaal dat tekeergaan.
Alles heeft dus toch een reden...quote:Op maandag 29 december 2014 21:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De rode tampony was de trigger....
niet visualiserenquote:Op maandag 29 december 2014 21:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De rode tampony was de trigger....
Een jaaroverzicht...quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:41 schreef sig000 het volgende:
Komt er nog een samenvatting van de samenvattingen zo aan het eind van het jaar?
Ja leuk!quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Je bent een zeikwijf of in een zeikhumeur, in elk geval 1 van de 2.
Januari is klaar. Eens kijken of ik t/m juni ga redden vanavond.quote:
tjaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja leuk!
[..]
[..]
Januari is klaar. Eens kijken of ik t/m juni ga redden vanavond.
Aap, noot, mies, kaneel, stok, zuigen...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:17 schreef FANN het volgende:
Ik snap er de ballen van, maar tis wel geinig!
Kaneelstokquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aap, noot, mies, kaneel, stok, zuigen...
quote:Op zondag 4 januari 2015 19:39 schreef FANN het volgende:
"you can chick out anytime you like, but you can never beef"
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Sven Kramer Europees Kampioen, maar het was een grote zak.
Tot zover en misschien wel waarschijnlijk niet tot morgen!quote:terecht weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |