Ja daar wachten we vanaf nu elke dag op ... Maar Kingstown geeft snel op ...quote:Op donderdag 6 november 2014 17:56 schreef WRH het volgende:
Oh dit stel ik wel bijzonder op prijs. Ik mis vaak de highlights van de dag, soms heb ik echt niet meer in de gaten wat er gebeurt met Yolanthe, Estelle, Meneer Kaktus of Sylvie maar dan hebben we het natuurlijk niet over alle écht belangrijke zaken zoals jij ze aanstipt.
Mijn dank en graag herhaling!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gaat ie naar grotere hoogtes .....quote:Op donderdag 6 november 2014 18:53 schreef WRH het volgende:
Jaaaa, op de valreep!
Dank!
oh en wat érrug, die Madelief, ik ben in shock. En wat zielig voor Whiskey, ik leef innig mee, ik hoop dat het morgen beter gaat met hem.
Te vaak Wir Kindern vom Bahnhof Zoo gelezenquote:Op donderdag 6 november 2014 18:53 schreef WRH het volgende:
Jaaaa, op de valreep!
Dank!
oh en wat érrug, die Madelief, ik ben in shock. En wat zielig voor Whiskey, ik leef innig mee, ik hoop dat het morgen beter gaat met hem.
Kim Wildequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Kim Wilde
Ah, nice one!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees niet vaak genoeg mee om alle referenties meteen te snappen
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Geeft niksquote:Op donderdag 6 november 2014 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, nice one!
Idem hier.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:26 schreef APK het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:26 schreef APK het volgende:
Ah, nice one!
Ja, die snapte ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover en misschien wel tot morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier moest ik wel om lachen eigenlijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:50 schreef Kingstown het volgende:
Aluhoedje zijn vader is kaakchirurg en die kent de vroedvrouw van de buurman van de toetsenist van The Nits en daarom heeft Aluhoedje nu bijna een schilderij van Herman Brood aan de muur hangen. Bijna.
Nog een samenvatting, dat wordt helemaal leuk!quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:08 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik snap er geen hol van maar mijn dag was geweldig, een kind besloot zelf aan zijn moeder te vertellen dat hij iets heel verkeerds had gedaan in plaats van huilend de klas uit te lopen en mij aan te klagen, een collega kreeg een telefoontje dat de verontrustende PAP2b-achtige uitslag van eerder deze week vals alarm bleek te zijn en ik heb net mijn tweede tentamen af.
Wil iemand een roseetje?
Dank... en jij van je roseetje, je hebt hem verdient!quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:43 schreef mrspoeZ het volgende:
Koffie met warme melk en een stuk speculaas kan net zo fijn zijn als rosé. Geniet ervan.
Lekker gegeten neem ik aanquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:43 schreef mrspoeZ het volgende:
Koffie met warme melk en een stuk speculaas kan net zo fijn zijn als rosé. Geniet ervan.
eerlijk toegeven, het is best wel knap toch?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:48 schreef chufi het volgende:
Maar ik moet er wel om lachen ... Mijn god wat een geheugen (grote HD ) heeft Kingstown toch
Zoals in de OP staat is het een samenvatting van de dag over alles wat er gebeurt is en werkelijk alles wat beschreven is, is voorbijgekomen in de SC.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:40 schreef FANN het volgende:
Hier moest ik wel om lachen eigenlijk
Maar ik ben er nog steeds niet achter wie Berend Brokkenpap is....
de rest is volkomen Bulshit maar wel geniaal dat je van niks, helemaal niks, zo'n verhaal
weet te maken
dus vandaar
Je hoort hem de hele dag niet ... Is ie bezig ... met zn samenvatting van de dag ... We hebben een PP en een MM ... Wie is BB?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
eerlijk toegeven, het is best wel knap toch?
Ik denk niet dat iemand er last van heeft, hoewel ik natuurlijk héél boos ben over die blotequote:Op vrijdag 7 november 2014 19:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zoals in de OP staat is het een samenvatting van de dag over alles wat er gebeurt is en werkelijk alles wat beschreven is, is voorbijgekomen in de SC.![]()
Hier en daar een tikje wat aangepast, maar dat is natuurlijk om de anonimiteit en privacy van iedereen te waarborgen, omdat ik iedereen hier zo lief heb dat ik niet wil dat iemand er last van gaat krijgen.
Berend Boudewijn, Brigitte Bardot ?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hoort hem de hele dag niet ... Is ie bezig ... met zn samenvatting van de dag ... We hebben een PP en een MM ... Wie is BB?
IK SNAP JOU NIET!quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:54 schreef chufi het volgende:
Boris Becker ook iemand met grond in Duitsland..
Ja, ik whatsapp je wel effequote:Op vrijdag 7 november 2014 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Bel me dan maar ... Ik kan het natuurlijk wel zeggen, maar dat is niet de bedoeling ..
Het was een blind vinkjequote:Op vrijdag 7 november 2014 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie nog geen vinkje dat je het verstuurd hebt
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Roggebrood is ook lekker. Met een papje, met een papje.
Toch niet helemaal.quote:Op zondag 9 november 2014 21:16 schreef chufi het volgende:
Toch wel knap .. EN zichzelf buitenspel houden op deze manier
Verrader.quote:Op zondag 9 november 2014 23:15 schreef mrspoeZ het volgende:
Samenvatting van vandaag: vrouwen van 40+ hebben te lange tenen.
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:17cm. ik denk dat hij mij bedoelt.
Kan Bloes daar niet aankomen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:54 schreef golfer het volgende:
Hij is weer leuk.![]()
Wel jammer dat de foto's van de labiaplastieken ontbreken.
Die werkt niet op die afdeling.quote:
Joh.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:15 schreef chufi het volgende:
Plastieken kun je ook gewoon op internet vinden ...
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Mijn dochter heeft een chinees vriendinnetje. Die eet ik zelf op
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Ik krijg nu al ondergoed banners, omdat ik gisteren voor school allerlei dingen besteld heb
Ik ben de hele avond weg en wilde eigenlijk weer eens een dagje overslaan, maar kon het toch niet weerstaan om nog even wat in elkaar te flansen.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Je bent vroeg vandaag, maar hij is weer geweldig!
Ik ben blij dat je de moeite genomen hebt. Veel plezier met wat je gaat doen.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben de hele avond weg en wilde eigenlijk weer eens een dagje overslaan, maar kon het toch niet weerstaan om nog even wat in elkaar te flansen.
quote:Op donderdag 13 november 2014 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben de hele avond weg en wilde eigenlijk weer eens een dagje overslaan, maar kon het toch niet weerstaan om nog even wat in elkaar te flansen.
quote:
die was toch van ijsmeisje?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben blij dat ik je weer voldoende inspiratie heb gegeven.
Waar vind ik die .rar file?
quote:
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:ik wil Zwarte Pieten tussen mijn tieten. Daar word ik nat van.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kingstown op 16-11-2014 00:35:12 ]
Er zit misschien wel een alternatief Pieten topic in.quote:Op zondag 16 november 2014 00:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mwah....dan was ik wrs gegaan voor de mosselpiet.
Dit is het samenvattingstopic...quote:Op zondag 16 november 2014 01:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er zit misschien wel een alternatief Pieten topic in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |