abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146305785
Ondanks dat er slechts 40-45 postings per dag in dit subforum zijn, lukt het meerdere users nog steeds om tot vervelens toe te vragen om een samenvatting van wat er de afgelopen dag is gebeurt. Nou, niets natuurlijk, maar om tegemoet te komen aan de grote vraag aan samenvattingen een apart topic waarin we de belevenissen van de dag samenvatten voor de bejaarden die nog anderhalf jaar aan topics lezen achterlopen en voor wie er op deze manier altijd een veilige- en vertrouwde plek is om alles bij te lezen wat ze gemist hebben.. O+ .

Het grote nieuws van de dag was natuurlijk dat Georgina Kooymans naar de dokter moest. 11.gif Uiteraard waren Madeliefje, Kim Wilde en mevrouw Slak meteen ter plaatse om belangstellend te informeren wat er scheelde. Blijkbaar was het nogal erg chanant, want Georgina maakte zich meteen uit de voeten en heeft zelfs (voorlopig?) de serie verlaten. Het kan ook zijn dat medeleven verward werd met bemoeizucht, maar volgens Hunebed heeft Georgina vooral last van een plectrum in haar anus en zolang die niet verwijderd is zal het ongemak nog wel even voortduren.

Uit het verre Amerika kwamen er verontrustende berichten over de toestand van Whiskey. Na een dagtripje naar Mexico werd hij opgepakt bij een grenscontrole en moest 1200 dollar betalen om weer Amerika in te mogen reizen. Het lijkt erop dat Whiskey heeft geprobeerd om invoerrechten te ontduiken :( op zijn verzameling flessen sterke drank die hij als verzoeningsoffer mee terug naar het FucK!-bos wilde brengen voor zijn grote vriend Bladveger, nadat beiden al een paar dagen aan het bekvechten zijn met elkaar over het lidmaatschap van Bladveger bij de blauwe knoop.

In de zandbak werd er ondertussen plaagbakje gespeeld al lijkt niet iedereen de regels begrepen te hebben. Aluhoedje heeft door zijn erectiestoornis de grens met zeker 30 centimeter overschreden en het is dat Jip net binnen kwam lopen, anders was de boel flink uit de klauwen geëscaleerd.

Het was sowieso een "gesprek over je gebrek-dag" vandaag, want urenlang ging het over steunkousen, haaruitval, pijnlijke benen en niet kunnen slikken. Daarnaast is er ook nog een eiland gezonken, maar Hamster is druk bezig om het op te sporen en hopelijk hebben we binnenkort meer nieuws over deze mysterieuze verdwijning.

Tot zover en misschien wel tot morgen! :W

Let op: elke overeenkomst met bestaande personen, gebeurtenissen, plaatsen of entiteiten berust op louter toeval. Alle personages, gebeurtenissen, plaatsen en entiteiten zijn fictief en verhouden zich op geen enkele manier tot een werkelijkheid van bestaande personen, gebeurtenissen, plaatsen of entiteiten. Zelfs de overeenkomst met een website berust op louter toeval.
pi_146318640
En verder?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 5 november 2014 @ 11:02:28 #3
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_146323331
Ziet er veelbelovend uit zo'n dagelijkse samenvatting.
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_146324088
Ik wacht in spanning op de samenvatting van vandaag.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 5 november 2014 @ 12:24:13 #5
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_146325653
Goed gedaan.
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_146326378
Zo'n update zou eigenlijk iedere dag of week moeten :D _O_
pi_146345194
TLDR

Mag ik een samenvatting van deze samenvatting?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 5 november 2014 @ 22:40:12 #8
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_146351488
Ik mis de dagelijkse update?!!
Musica Español
Come On
pi_146356051
De dag is voorbij!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 6 november 2014 @ 07:52:05 #10
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_146357814
oO/
Musica Español
Come On
pi_146374598
Oh dit stel ik wel bijzonder op prijs. Ik mis vaak de highlights van de dag, soms heb ik echt niet meer in de gaten wat er gebeurt met Yolanthe, Estelle, Meneer Kaktus of Sylvie maar dan hebben we het natuurlijk niet over alle écht belangrijke zaken zoals jij ze aanstipt.
Mijn dank en graag herhaling!
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  donderdag 6 november 2014 @ 18:22:13 #12
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_146375418
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 17:56 schreef WRH het volgende:
Oh dit stel ik wel bijzonder op prijs. Ik mis vaak de highlights van de dag, soms heb ik echt niet meer in de gaten wat er gebeurt met Yolanthe, Estelle, Meneer Kaktus of Sylvie maar dan hebben we het natuurlijk niet over alle écht belangrijke zaken zoals jij ze aanstipt.
Mijn dank en graag herhaling!
Ja daar wachten we vanaf nu elke dag op ... Maar Kingstown geeft snel op ...
Musica Español
Come On
pi_146375596
Ja en dat kan dus niet he.
Ik vind als je eenmaal begint, dan moet je ook gewoon dagelijks scoren, ik wacht met smart en ga pas over een half uur koken, het kan nog net!
pi_146376331
Nadat mevrouw Slak iedereen bestraffend had toegesproken keerde de rust snel weer terug en hebben we een paar rustige daagjes achter de rug, alhoewel het gebruikelijke bejaardengemopper niet van de lucht was. Maja de Bij en Berend Brokkenpap bromden dat 5 zinnen achter elkaar lezen toch wel heel veel gevraagd is op hun leeftijd en Behangmuis kwam even langs om te vertellen dat ze ongesteld was geworden, terwijl heel de zandbak er op hoopte dat ze zou vertellen dat ze juist eens niet ongesteld zou zijn. -O-

Ondertussen is Oma aan het slettenbakken geslagen. Met Xander van Dijk heeft ze een beschuitje gegeten, terwijl ze ook al aan de warme kroket van de concierge heeft gezeten. :o Madeliefje blijkt in haar vrije tijd heroine te spuiten en om deze dure hobby te bekostigen heeft ze een bijbaantje genomen in de vermaaksindustrie, terwijl hamster helemaal blij werd van het idee dat ze ontbijtjes mag gaan weggeven aan Fuck!-ertjes die zelf geen hagelslag kunnen kopen. :) :) :)

Whiskey zit nog steeds in Amerika op zijn hotelkamer de hele dag buienradar te checken en tijdens het enige uitje naar het plaatselijke garnalenrestaurant mocht hij niet naar binnen omdat hij geen AK-47 bij zich had. Wat een nare vakantie is het toch aan het worden. :'(

Kim Wilde had een kleine uitbarsting en schold bladveger uit voor "tyfus-Tibetaan", maar gelukkig wist Hunebed de sitiuatie te redden door te stellen dat Tibet toch echt in Europa ligt en daar is geen tyfus, waarna bladveger vol trots een foto uit 1972 liet zien met daarop 200 schapen die aan het bokje springen waren. Aluhoedje claimde echter dat het om een foto uit 1973 zou gaan en dat het daarom dus nooit een foto van bladveger zou kunnen zijn en vanwege deze betweterigheid krijgt hij als straf geen ontbijtje meer van hamster.

Tussendoor kwam er ook nog een relkraut langs die over politiek wilde gaan praten, maar aangezien we daar in de zandbak iets te jong voor zijn, hebben we hem onder het motto "alle Duitsers terug naar Moskou" met gemeenschappelijk krachten linea recta teruggeschopt naar Silezië....of naar Pruisen, dat zou ook nog kunnen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146376467
Jaaaa, op de valreep!
Dank!

oh en wat érrug, die Madelief, ik ben in shock. En wat zielig voor Whiskey, ik leef innig mee, ik hoop dat het morgen beter gaat met hem.
  donderdag 6 november 2014 @ 18:54:27 #16
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_146376483
:D
Musica Español
Come On
  donderdag 6 november 2014 @ 18:55:10 #17
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_146376505
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 18:53 schreef WRH het volgende:
Jaaaa, op de valreep!
Dank!

oh en wat érrug, die Madelief, ik ben in shock. En wat zielig voor Whiskey, ik leef innig mee, ik hoop dat het morgen beter gaat met hem.
Dan gaat ie naar grotere hoogtes .....
Musica Español
Come On
  Moderator donderdag 6 november 2014 @ 18:57:19 #18
184769 crew  Deisyy
pi_146376570
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 18:53 schreef WRH het volgende:
Jaaaa, op de valreep!
Dank!

Te vaak Wir Kindern vom Bahnhof Zoo gelezen :@
pi_146376599
oh dat is voor mij wel heeeel erg lang geleden...
was wel toen een echt heftig boek ja, net als al die verhalen van Yvonne Keuls, verplichte kost.
pi_146377433
:P
  donderdag 6 november 2014 @ 19:23:14 #21
6941 APK
Factual, I think.
pi_146377532
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 19:20 schreef FANN het volgende:
:P
Wie ben jij in dit sleuteltopic? :o
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_146377580
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 19:23 schreef APK het volgende:

[..]

Wie ben jij in dit sleuteltopic? :o
Kim Wilde :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 6 november 2014 @ 19:26:19 #23
6941 APK
Factual, I think.
pi_146377672
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 19:24 schreef FANN het volgende:

[..]

Kim Wilde :+

SPOILER
Ah, nice one! :+
Ik lees niet vaak genoeg mee om alle referenties meteen te snappen 8}
pi_146377755
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 19:26 schreef APK het volgende:

[..]

Geeft niks ~:)
  donderdag 6 november 2014 @ 20:30:18 #25
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146380670
quote:

Idem hier.
Poef.....gone! ©golfer
pi_146388788
quote:

vrijdag 7 november 2014 @ 00:02:24 #27
6941 APK
Factual, I think.
pi_146389030
quote:
12s.gif Op donderdag 6 november 2014 23:52 schreef Kingstown het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, die snapte ik wel :+
Keep it going anyway, zeer vermakelijk en de bedoeling van een 'sleuteltopic' is volgens mij ook dat niet alles meteen duidelijk is.
Anders is het gewoon lomp / KLB wmb :+
pi_146409711
Het was carrieredag en dus mochten alle vaders opdraven om te vertellen wat ze zoal aan werkzaamheden doen. Geen moeders, want die zijn uiteraard allemaal huisvrouw. O+

De vader van Madeliefje is kapitein op de Love Boat en heeft maar liefst 16 dochters (geen wonder dat Madelief aan de drugs zit :{w ), de vader van Oma is Alberto S. (geen achternaam, want hij is undercover) en de vader van hamster heeft de klapschaats uitgevonden. Aluhoedje zijn vader is kaakchirurg en die kent de vroedvrouw van de buurman van de toetsenist van The Nits en daarom heeft Aluhoedje nu bijna een schilderij van Herman Brood aan de muur hangen. Bijna.

Het spannendste verhaal had de vader van Berend Brokkenpap te vertellen. Die heeft namelijk meegedaan aan de "The Great Train Robbery", waardoor Berend nu zo rijk is dat hij een stal vol met Yemenitische volbloedzwanen heeft. De vader van Kim had niet veel te vertellen, zo heel af en toe riep hij : " Ik neuk jullie allemaal de moeder!", maar dat komt omdat hij Gilles de la Tourette heeft. Hamster probeerde meteen de vader van Kim aan haar moeder te koppelen, want die is masochistisch, dus dat zou een heel mooi stelletje kunnen worden. O+

Tussendoor kwam Marathonman ons nog even uitleggen hoe je het verschil tussen links en rechts kunt onthouden. Als je beide handen voor je houdt en alleen je wijsvingers en duimen uitsteekt, dan is rechts de hand waar wijsvinger en duim samen geen L vormen. Best wel een handig trucje. :Y

Whiskey maakt zich op voor zijn terugreis naar Nederland. (aankomst zaterdag 10.45 uur, uitgang 4 op Zestienhoven). Madelief en Kim gaan hem ophalen en hebben al een spandoek gemaakt en jurkjes uitgezocht. Whiskey was zo boos dat zijn vakantie grotendeels in het water is gevallen dat hij koffers vol met playmobiel heeft gekocht, die hij bij thuiskomst uit gaat delen, behalve aan Bladveger want die heeft alle Mona-Toetjesfeestlepels kapot gemaakt en stoute kindertjes krijgen geen cadeautjes. oO/

Aan het einde van de dag ging de vader van Berend Brokkenpap nog even zingen en wij dansten allen vrolijk mee, waarbij Kim het niet kon laten om met haar tetten te gaan zwaaien. (en is dat trouwens wel de Griek die er aan zit te frunniken? :o )
SPOILER

SPOILER
  vrijdag 7 november 2014 @ 18:59:06 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146410009
Ik begin een paar hoofdrolspelers te herkennen. :')
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 7 november 2014 @ 19:08:34 #30
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146410341
Ik snap er geen hol van maar mijn dag was geweldig, een kind besloot zelf aan zijn moeder te vertellen dat hij iets heel verkeerds had gedaan in plaats van huilend de klas uit te lopen en mij aan te klagen, een collega kreeg een telefoontje dat de verontrustende PAP2b-achtige uitslag van eerder deze week vals alarm bleek te zijn en ik heb net mijn tweede tentamen af.

Wil iemand een roseetje?
Prrrrr
pi_146411760
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:50 schreef Kingstown het volgende:
Aluhoedje zijn vader is kaakchirurg en die kent de vroedvrouw van de buurman van de toetsenist van The Nits en daarom heeft Aluhoedje nu bijna een schilderij van Herman Brood aan de muur hangen. Bijna.
Hier moest ik wel om lachen eigenlijk :')

Maar ik ben er nog steeds niet achter wie Berend Brokkenpap is....

de rest is volkomen Bulshit maar wel geniaal dat je van niks, helemaal niks, zo'n verhaal
weet te maken :D

dus vandaar _O_
pi_146411825
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:08 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik snap er geen hol van maar mijn dag was geweldig, een kind besloot zelf aan zijn moeder te vertellen dat hij iets heel verkeerds had gedaan in plaats van huilend de klas uit te lopen en mij aan te klagen, een collega kreeg een telefoontje dat de verontrustende PAP2b-achtige uitslag van eerder deze week vals alarm bleek te zijn en ik heb net mijn tweede tentamen af.

Wil iemand een roseetje?
Nog een samenvatting, dat wordt helemaal leuk!

Geen rose voor mij, maar ik ga straks aan de koffie :+
  vrijdag 7 november 2014 @ 19:43:58 #33
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146411927
Koffie met warme melk en een stuk speculaas kan net zo fijn zijn als rosé. Geniet ervan.
Prrrrr
pi_146412001
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:43 schreef mrspoeZ het volgende:
Koffie met warme melk en een stuk speculaas kan net zo fijn zijn als rosé. Geniet ervan.
Dank... en jij van je roseetje, je hebt hem verdient! :+
  vrijdag 7 november 2014 @ 19:46:47 #35
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_146412043
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:43 schreef mrspoeZ het volgende:
Lekker gegeten neem ik aan
Musica Español
Come On
  vrijdag 7 november 2014 @ 19:48:17 #36
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_146412093
Maar ik moet er wel om lachen ... Mijn god wat een geheugen (grote HD ) heeft Kingstown toch
Musica Español
Come On
  vrijdag 7 november 2014 @ 19:49:02 #37
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146412123
Kingstown herinnert zich zelfs dingen die sommige users liever vergeten.
Prrrrr
pi_146412132
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:48 schreef chufi het volgende:
Maar ik moet er wel om lachen ... Mijn god wat een geheugen (grote HD ) heeft Kingstown toch
eerlijk toegeven, het is best wel knap toch?
pi_146412151
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:40 schreef FANN het volgende:
Hier moest ik wel om lachen eigenlijk :')

Maar ik ben er nog steeds niet achter wie Berend Brokkenpap is....

de rest is volkomen Bulshit maar wel geniaal dat je van niks, helemaal niks, zo'n verhaal
weet te maken :D

dus vandaar _O_
Zoals in de OP staat is het een samenvatting van de dag over alles wat er gebeurt is en werkelijk alles wat beschreven is, is voorbijgekomen in de SC. :Y

Hier en daar een tikje wat aangepast, maar dat is natuurlijk om de anonimiteit en privacy van iedereen te waarborgen, omdat ik iedereen hier zo lief heb dat ik niet wil dat iemand er last van gaat krijgen. O+
  vrijdag 7 november 2014 @ 19:50:55 #40
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_146412185
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:49 schreef FANN het volgende:

[..]

eerlijk toegeven, het is best wel knap toch?
Je hoort hem de hele dag niet ... Is ie bezig ... met zn samenvatting van de dag ... We hebben een PP en een MM ... Wie is BB?
Musica Español
Come On
pi_146412200
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:49 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Zoals in de OP staat is het een samenvatting van de dag over alles wat er gebeurt is en werkelijk alles wat beschreven is, is voorbijgekomen in de SC. :Y

Hier en daar een tikje wat aangepast, maar dat is natuurlijk om de anonimiteit en privacy van iedereen te waarborgen, omdat ik iedereen hier zo lief heb dat ik niet wil dat iemand er last van gaat krijgen. O+
Ik denk niet dat iemand er last van heeft, hoewel ik natuurlijk héél boos ben over die blote
tieten :( maar oké zand erover :P
pi_146412231
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:50 schreef chufi het volgende:

[..]

Je hoort hem de hele dag niet ... Is ie bezig ... met zn samenvatting van de dag ... We hebben een PP en een MM ... Wie is BB?
Berend Boudewijn, Brigitte Bardot ?
  vrijdag 7 november 2014 @ 19:53:27 #43
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146412283
Bert Brands :)
Prrrrr
  vrijdag 7 november 2014 @ 19:53:44 #44
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_146412294
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:52 schreef FANN het volgende:

[..]

Berend Boudewijn, Brigitte Bardot ?
Goed lezen ..
Musica Español
Come On
  vrijdag 7 november 2014 @ 19:54:13 #45
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_146412308
Boris Becker ook iemand met grond in Duitsland..
Musica Español
Come On
pi_146412346
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:54 schreef chufi het volgende:
Boris Becker ook iemand met grond in Duitsland..
IK SNAP JOU NIET!
  vrijdag 7 november 2014 @ 19:58:20 #47
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_146412457
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:55 schreef FANN het volgende:

[..]

IK SNAP JOU NIET!
Bel me dan maar ... Ik kan het natuurlijk wel zeggen, maar dat is niet de bedoeling ..
Musica Español
Come On
pi_146412489
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:58 schreef chufi het volgende:

[..]

Bel me dan maar ... Ik kan het natuurlijk wel zeggen, maar dat is niet de bedoeling ..
Ja, ik whatsapp je wel effe :+
  vrijdag 7 november 2014 @ 20:54:10 #49
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_146414523
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:59 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja, ik whatsapp je wel effe :+
Ik zie nog geen vinkje dat je het verstuurd hebt
Musica Español
Come On
pi_146414601
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:54 schreef chufi het volgende:

[..]

Ik zie nog geen vinkje dat je het verstuurd hebt
Het was een blind vinkje oO<
  vrijdag 7 november 2014 @ 20:57:33 #51
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_146414694
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:55 schreef FANN het volgende:

[..]

Het was een blind vinkje oO<
Die kunnen in het donker goed hun weg vinden /...
Musica Español
Come On
  vrijdag 7 november 2014 @ 23:21:10 #52
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_146420915
Succes Kingt
Musica Español
Come On
pi_146471896
Er werd afgelopen avond behoorlijk wat gedronken, waardoor er wat remmingen wegvielen en iedereen zijn jeugdzondes op ging biechten. Bladveger heeft ooit een tram in de fik gestoken, Oma heeft de benen van haar vader weleens gebroken, terwijl Whiskey vroeger een ME-er heeft neergeknuppeld. Hunebed heeft Carré vernield, Berend heeft wiet vanuit Japan gesmokkeld, aluhoedje heeft muziekbusjes gesloopt en hamster heeft coke gesnoven. Gelukkig zijn alle delicten verjaard en dat mannen hun stoere verhalen aandikken is uiteraard een fabeltje.

In de nacht kwam Stierenvechter uit het niets binnen vallen en trof daar aluhoedje. Beiden zijn geograaf, dus dat schept een band en ongestoord kletsten ze zoals mannen dat wel vaker doen. Over vrouwen, bijvrouwen, vrouwen, nog meer bijvrouwen en ook nog over uhhhhh....vrouwen. De conversatie ging deels in het Spaans, dus niet alles was even goed te volgen, maar bij het ochtendgloren waren de rapen gaar, want Kim, Madeliefje en mevrouw Slak waren erg verdrietig en zelfs een beetje boos dat Stierenvechter en aluhoedje zulke onaardige dingen over vrouwen hadden gezegd. Deegrollers werden getrokken, BH's werden verbrand, tuinbroeken werden aangetrokken en zelfs het Blijf van mijn lijf huis werd ingeschakeld. Er werd nog net niet in een kringetje naar elkaars vagina gekeken, maar veel scheelde het niet.

De sfeer bleef daarna een beetje ongemakkelijk en uit protest besloten Madeliefje en Kim om Whiskey maar niet op te gaan halen van Zestienhoven, om zodoende een duidelijk statement te maken dat alle mannen stom zijn. Allemaal! :( Daar stond whiskey dan met zijn croissantjes, koffie en doosjes playmobiel. Helemaal zielig en alleen na een vakantie die door de regen toch al verpest was. Geen spandoek, geen warm welkom, geen bloemen en geen leuke jurkjes. ;(

Om de boel wat op te vrolijken dacht Hunebed dat het misschien wel een goed idee zou zijn om een foto van een kat aan het plafond te laten zien, aangezien er veel kattenliefhebsters zijn, maar nadat hij klaar was met pruimen (daar schijn je de tering van te kunnen krijgen :o ) bedacht hij dat na het afhaken van Georgina er mss nog wel meer hoofdrolspelers zouden volgen en om een verhaal over de 10 kleine negertjes te gaan schrijven is nou ook weer niet de bedoeling.

Vrolijke noot Bladveger kwam nog even vertellen waar we allemaal dood aan kunnen gaan. Halvanaise, Bloemkoolsaus, rookworst, jus, ham en brood zijn dan ook per direct van het menu geschrapt. Na Xander van Dijk en de concierge is Jeroen van der Struik de derde man waarmee Oma deze week het bed is ingedoken en iedereen zit met smart te wachten op de beloofde foto's van de nieuwe bank van hamster, maar die is zo druk aan het klussen in haar nieuwe villa dat ze haar vriendjes en vriendinnetjes compleet vergeten lijkt te zijn. :'(

Quote van de dag:
quote:
Roggebrood is ook lekker. Met een papje, met een papje.

SPOILER
pi_146472014
O+
...
  Moderator zondag 9 november 2014 @ 18:58:37 #55
184769 crew  Deisyy
pi_146472563
  † In Memoriam † zondag 9 november 2014 @ 19:03:01 #56
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_146472757
_O_ _O_
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_146476534
_O-
  zondag 9 november 2014 @ 21:16:23 #58
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_146478113
Toch wel knap .. EN zichzelf buitenspel houden op deze manier
Musica Español
Come On
  Moderator zondag 9 november 2014 @ 21:32:29 #59
184769 crew  Deisyy
pi_146478859
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 21:16 schreef chufi het volgende:
Toch wel knap .. EN zichzelf buitenspel houden op deze manier
Toch niet helemaal.
  zondag 9 november 2014 @ 23:15:15 #60
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146484138
Samenvatting van vandaag: vrouwen van 40+ hebben te lange tenen.
Prrrrr
  zondag 9 november 2014 @ 23:16:46 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_146484197
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 23:15 schreef mrspoeZ het volgende:
Samenvatting van vandaag: vrouwen van 40+ hebben te lange tenen.
Verrader.
The love you take is equal to the love you make.
pi_146539360
Grote paniek zondag toen bekend werd dat Whiskey met gillende sirenes in een ambulance afgevoerd werd naar het ziekenhuis. Hij was onwel geworden en nadat 1-1-6 (red een fles) gebeld was, werd hij in allerijl weggebracht. Men vreesde voor een klaplong, ebola of de tering , maar na intensief onderzoek bleek het gelukkig slechts om een lichte alcoholvergiftiging te gaan. De eerste die op bezoek kwam was Bladveger die hem heel duidelijk maakte dat Whiskey in het vervolg die rotzooi niet meer moet drinken. DAAR GA JE NAMELIJK DOOD VAN. :(
Whiskey zit nu aan de zeepkuur en heeft bij het verlaten van het ziekenhuis daarom maar een zeepdispenser gestolen en de foto van die daad liet hij vol trots aan iedereen zien.

Een aantal dames hadden het heel vrouwvriendelijk over botox-behandelingen (want uiterlijk is uiteraard niet belangrijk) en heel toevallig bleek dat zowel Oma als Madeliefje beiden een schaamlip-operatie hadden ondergaan. Oma vanwege de grote wallen (no pics) en Madeliefje omdat ze ze niet meer kon zien (ook geen pics). Hamster wil ook heel graag een dergelijke behandeling, maar die heeft niet genoeg geld, omdat ze net een hele dure bank heeft gekocht (nog steeds geen pics :'( ) en dus moet ze nog even verder moet sparen, wat onbedoeld ook nog een moedertrauma naar boven bracht.

Bladveger kwam vol trots vertellen dat hij zijn LOI-diploma "beëdigd psychiater binnen 3 dagen" had behaald. Baas legde uit dat zoiets helemaal niet kon, omdat LOI-studenten nooit aan andere mensen mogen vertellen waar ze gestudeerd hebben. Stierenvechter had daar echter maling aan en ging bij Bladveger op de sofa liggen en diens diagnose was onverbiddelijk: "U heeft een identiteitscrisis" :Y "Omdat u niet meer mag spelen in de zandbak bij Burp voelt u zich ontheemd. U mist daardoor uw basis en daarom voelt u zich een vreemde in een vreemde wereld". "Daarnaast spelen uw gevoelens voor aluhoedje u parten. U heeft jarenlang gevochten tegen uw gevoelens voor mannen en nu dat niet meer hoeft, bent u in een leegte gevallen". Vol verwarring verliet Stierenvechter de spreekkamer om daarna naar vliegtuigen te gaan kijken, die volgens hem helemaal niet echt konden vliegen. Dat was een complot bedacht door de media waar we niets van moeten geloven.

Berend kon het allemaal niet meer volgen en vroeg Zlatina om wat meer structuur. Onterecht volgens Kim, maar Zlatina greep hard in en gooide Berend zijn eigen knutselwerkje weg. O+ Ook de enquete over vrouwenkleding uit de jaren 70 werd de prullenbak ingegooid, nadat er alleen maar mannen uit nabijgelegen speelparken hadden gereageerd. Oma gaat Roemeens praten als ze kauwgom eet, aluhoedje blijkt in zijn vrije tijd naar Duitse schlagers te luisteren en hamster wenste iedereen alvast prettige aidsdagen toe ~:)

Quote van de dag:
quote:
17cm. ik denk dat hij mij bedoelt.

SPOILER
  dinsdag 11 november 2014 @ 16:54:07 #63
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146539997
Hij is weer leuk. ^O^

Wel jammer dat de foto's van de labiaplastieken ontbreken. :{
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 11 november 2014 @ 17:11:48 #64
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_146540561
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 november 2014 16:54 schreef golfer het volgende:
Hij is weer leuk. ^O^

Wel jammer dat de foto's van de labiaplastieken ontbreken. :{
Kan Bloes daar niet aankomen?
Musica Español
Come On
  dinsdag 11 november 2014 @ 17:14:37 #65
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146540633
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 17:11 schreef chufi het volgende:

Kan Bloes daar niet aankomen?
Die werkt niet op die afdeling. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 11 november 2014 @ 17:15:43 #66
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_146540668
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 november 2014 17:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Die werkt niet op die afdeling. ;)
Plastieken kun je ook gewoon op internet vinden ... :+
Musica Español
Come On
  dinsdag 11 november 2014 @ 17:18:24 #67
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146540741
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 17:15 schreef chufi het volgende:

Plastieken kun je ook gewoon op internet vinden ... :+
Joh. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_146540885
Geweldig!!!! :D
  Moderator dinsdag 11 november 2014 @ 18:19:45 #69
184769 crew  Deisyy
pi_146542716
_O_
pi_146592742
Zo heel af en toe komt er eens iemand binnen vallen die net 40 is geworden en dat met de andere veertigers wil komen vieren. w/ Deze keer was het Aerosmith die vol trots kwam melden dat ook hij deze heuglijke mijlpaal had behaald. Saillant detail daarbij is dat hij de ex-schoonzoon is van oma en dat oma zelf ook weleens met Aerosmith het bed is ingedoken. Dat was ook de reden dat meeuwtje, de dochter van Oma, destijds Aerosmith heeft gedumpt.
Over de smaak van Oma moeten we ons sowieso een beetje zorgen maken, want op een lekkerheidsschaal van 0 tot 10 vond ze Peter-Jan Rens wel een 9 waard. MarianP kwam ook even uit de slaapmodus en ging heel klef doen met Aerosmith, waarbij ze verder iedereen negeerde en meteen weer vertrok. :R

Gisteren was het Sint Maarten en dus hadden alle 40 plussers voorzorgsmaatregelen genomen tegen de tsunami aan kinderen die hun wijken kwamen overspoelen. Kolonnes aan Leopard-tanks waren ingezet om alle koters aan het begin elke straat te droppen en het enige liedje wat ze kenden was "de herdertjes lagen bij nachte, we zien ze al staan" :|W

Madeliefje had afweergeschut geinstalleerd waarmee ze diepvrieserwten afvuurde, Kim had haar slaappillen in doosjes met smarties gestopt, Hunebed deelde alleen pakjes sigaretten uit, hamster vertelde alle kinderen dat ze een week te laat waren, aluhoedje verstopte zich achter de bank op de grond met het lcht uit, Whiskey riep "trick or treat" en stak daarna z'n piemel door de brievenbus en Bladveger doet de deur gewoon niet open. NOOIT. Ook niet op 3 maart, 14 augustus of 27 december.

Mevrouw Slak verklapte waarom haar relatie zo goed is. Dagelijks een uur naar JudgeJudy kijken is de truc. Ze leert daar hoe je op moet treden tegen je man als hij thuis komt na een dag hard werken. Keihard ondervagen, niet uit laten spreken een afkeurende blik geven en dan een passende straf uitdelen is alles wat er nodig is om een gelukkige relatie te hebben. Volgens Kim was JudgeJudy er echter alleen maar op uit om de vriend van Mevrouw Slak af te pakken om er dan VET geld aan te verdienen, maar mevrouw Slak bleef bij haar standpunt dat JudgeJudy kijken het toppunt van genot is en een verplichte kijktip voor iedereen die zijn relatie wil verbeteren.

Ondertussen is Berend een beetje somber geworden ;( Sinds overal de discussie over Zwarte-Berend in volle hevigheid is losgebarsten voelt hij alsof zijn naam bezoedeld is en dat doet wel iets met een mens. De veelposter Berend die nachten lang YouPorns postte is verworden tot een teruggetrokken peinzer die denkt dat het wijs is om zijn mond te houden. Zelfs kanten leggings vrolijken hem niet meer op.
Gelukkig is het bijna 6 december! *O*

Quote van de dag:
quote:
Mijn dochter heeft een chinees vriendinnetje. Die eet ik zelf op

SPOILER
  woensdag 12 november 2014 @ 22:28:11 #71
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146592878
^O^
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 12 november 2014 @ 22:29:11 #72
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_146592958
:)
...
pi_146593314
  Moderator woensdag 12 november 2014 @ 22:37:28 #75
184769 crew  Deisyy
pi_146593450
^O^ :D
  woensdag 12 november 2014 @ 22:44:59 #76
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_146593856
Ai mn dochter _O- _O- _O-
Musica Español
Come On
pi_146620264
Karma is a bitch. MarianP ook, maar dat is een heel ander verhaal. Een paar dagen geleden kwam Stierenvechter vertellen dat vrouwen maar 1 recht hadden en dat ze verder te dom zijn om te poepen. (voor de Belgen onder ons: te dom zijn om te schijten) Zijn identiteitscrisis dreef hem naar allerlei oorden op Fuck! waar hij beter weg had kunnen blijven, want hij misdoeg zich dusdanig dat hij bij JudgeJudy in het verdachtenbankje moest verschijnen. Die veroordeeelde hem tot 48 uur non-stop afwassen, ramen lappen en stofzuigen. Karma is a bitch. Bladveger knikte instemmend en zei "die meneer heeft altijd al een verwarde indruk op mij gemaakt".
MevrouwSlak riep dat Stierenvechter eigenlijk El_Nacho heet, maar als je zo langzaam bent als een slak, dan kom je weleens te laat. :'(

Gelukkig was MevrouwSlak wel op tijd om samen met Whiskey en Kim eens he-le-maal los te gaan. Ze gingen naar een speciaal skafeestje en vermaakten zich daar de pleuris met z'n drieën. Whiskey tikte met zijn voeten zachtjes mee op de maat van de muziek, MevrouwSlak was aan het emogiffen en Kim zwalkte rond alsof ze Susanna was. Die sufkut dacht dat ze bij een concert van de Bengels waren. :{w

Whiskey heeft trouwens ook ooit eens meegedaan aan het welbekende TV-Programma "jouw vrouw, mijn vrouw". Volslagen onverwacht kreeg hij van de hem toen nog onbekende opzichter Ernie het aanbod om diens vrouw een week in huis te nemen. Als een rasechte Fuck!-er riep Whiskey eerst om pics en hapte na het zien van het mooie horloge om de pols van de vrouw van opzichter Ernie vol enthousiasme toe. Mevrouw Whiskey had ook geen bezwaar en zo beleefde Whiskey een hele spannende week waarin hij meerdere malen koffie heeft gedronken met de vrouw van opzichter Ernie. De beelden van dit wilde festijn zijn voor het nageslacht bewaard gebleven en doen nu de ronde op Fuck! onder de naam koffiemeis.rar :o

Maja de Bij en Kim deden creatief met kruk, Hunebed zong onder het pseudoniem "slome Willem" een onvervalste carnavalskraker, bladveger eet z'n rookworsten bij de Primark, Oma zoekt een paar schouders om uit te huilen, nadat ze alweer verlaten is door een lover, aluhoedje speelde met kabouter Wesley, Jip heeft een dode big als screensaver en Madeliefje dreef wat rond of iets in die strekking.

Hamster wilde graag het laatste woord hebben en scheeuwde: "Kijkertjes dicht en bekken toe!", of andersom. Dat wist ze nog niet helemaal meer zeker. O+

Quote van de dag:
quote:
Ik krijg nu al ondergoed banners, omdat ik gisteren voor school allerlei dingen besteld heb

SPOILER
pi_146620511
Je bent vroeg vandaag, maar hij is weer geweldig!
  donderdag 13 november 2014 @ 18:55:59 #79
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_146620599
:7
Musica Español
Come On
pi_146620635
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Je bent vroeg vandaag, maar hij is weer geweldig!
Ik ben de hele avond weg en wilde eigenlijk weer eens een dagje overslaan, maar kon het toch niet weerstaan om nog even wat in elkaar te flansen. ;)
pi_146620669
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:56 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik ben de hele avond weg en wilde eigenlijk weer eens een dagje overslaan, maar kon het toch niet weerstaan om nog even wat in elkaar te flansen. ;)
Ik ben blij dat je de moeite genomen hebt. Veel plezier met wat je gaat doen.
  donderdag 13 november 2014 @ 19:19:00 #82
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_146621579
Ik ben blij dat ik je weer voldoende inspiratie heb gegeven.

Waar vind ik die .rar file?
  donderdag 13 november 2014 @ 19:26:13 #83
6941 APK
Factual, I think.
pi_146621954
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:56 schreef Kingstown het volgende:

[..]

8}
  † In Memoriam † donderdag 13 november 2014 @ 20:20:20 #84
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_146624641
wederom _O- _O_
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_146624739
quote:
14s.gif Op donderdag 13 november 2014 19:19 schreef MadMaster het volgende:

Poef.....gone! ©golfer
pi_146631659
ghehehehe
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2014 @ 00:01:15 #87
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_146633397
quote:
14s.gif Op donderdag 13 november 2014 19:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben blij dat ik je weer voldoende inspiratie heb gegeven.

die was toch van ijsmeisje?
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 14 november 2014 @ 00:28:45 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146634273
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 00:01 schreef just me het volgende:

die was toch van ijsmeisje?
:Y
Poef.....gone! ©golfer
pi_146634460
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 00:28 schreef golfer het volgende:

:Y
Ik beroep me op de spoiler .
pi_146672094
Er zijn meerdere rar files.
pi_146698966
Vandaag een samenvatting speciaal voor Maja, Berend en geestverwanten.

Kim de macrobiopiet. Hamster de tietenpiet, Bladveger de prietpraatpiet, MevrouwSlak de sloompiet, Madeliefje de vergeet-me-niet-piet, Maja de postcodepiet, Whiskey de uienpiet, Berend de verdwijnpiet en Ziggo de kloonpiet.
Kloonpiet. :')

Oma is gisteren getrouwd met haar Engelse schoonzus, Whiskey heeft 4 interne schijven aan de Philipijnen gedoneerd, Kim heeft een miljardeninvestering gedaan in toiletten waar Maja da vloeren bestaande uit wijnkurken in gaat leggen, bladveger verkoopt illegaal vuurwerk aan Belgen en aluhoedje heeft een wintertasje gekocht. Bij Zuurlando.
Zuurlando. :')

Ziggo steekt monochats in de fik, Bladveger doet NIETS vrijwillig, MevrouwSlak praat alleen met christelijke paarden, Kim schildert deuren op een kinderboerderij, Whiskey heeft voor elk probleem een Amerikaanse droom , alhuhoedje gaat een jaar niets meer online kopen, Oma heeft spullen voor een lekker nummertje gekocht, madeliefje deelt corrigerende tikken uit aan vrouwen met stemrecht, hamster wordt wakker van haar eigen boek en Hunebed moet moet hoognodig wegblijven bij mensen die verkeerd begrepen worden.

Samenvatting van een samenvatting....Nice!
Nice. :')

Quote van de dag:
quote:
ik wil Zwarte Pieten tussen mijn tieten. Daar word ik nat van.
Morgen. :')

SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Kingstown op 16-11-2014 00:35:12 ]
pi_146699160
:D macrobiopiet..

nice.... :+
  zondag 16 november 2014 @ 00:32:16 #93
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_146699412
Ik ben geen eens een piet -O-
Musica Español
Come On
pi_146699454
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 00:32 schreef chufi het volgende:
Misschien ben je wel <O)
  zondag 16 november 2014 @ 00:35:15 #95
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_146699502
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 00:33 schreef FANN het volgende:

[..]

Misschien ben je wel <O)
Ik heb wel een ouwe lul .. 8-)
Musica Español
Come On
pi_146699539
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 00:35 schreef chufi het volgende:

[..]

Ik heb wel een ouwe lul .. 8-)
wil ik dat wel weten? :')
pi_146699641
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 00:32 schreef chufi het volgende:
De hosselpiet.
pi_146699700
quote:
3s.gif Op zondag 16 november 2014 00:39 schreef sig000 het volgende:

De hosselpiet.
Mwah....dan was ik wrs gegaan voor de mosselpiet.
pi_146700584
quote:
12s.gif Op zondag 16 november 2014 00:41 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Mwah....dan was ik wrs gegaan voor de mosselpiet.
Er zit misschien wel een alternatief Pieten topic in.
  zondag 16 november 2014 @ 02:09:34 #100
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_146701905
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2014 01:09 schreef sig000 het volgende:

[..]

Er zit misschien wel een alternatief Pieten topic in.
Dit is het samenvattingstopic...

Morgen verder
Musica Español
Come On
pi_146705895
Dit topic is geweldig zelfs als je totaal niet weet wie wie is :D
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: