Is traditie en cultuur!quote:Op zondag 14 december 2014 09:15 schreef MadMaster het volgende:
Waarom die fobie voor lapo's en het openen van nieuwe topics hier?
Maar het wordt daar niet verklaard...quote:Op zondag 14 december 2014 09:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is traditie en cultuur!
40+ / [40+ SC #5] Waar Fan een Lapo fobie heeft
Zal wrs. uit een topic daarvoor komen vermoed ik. Toen slowchatten hier nog echt heel slow was.quote:Op zondag 14 december 2014 09:21 schreef MadMaster het volgende:
Maar het wordt daar niet verklaard...
Heerlijk man Indonesisch buffetje, ik neem je plaats graag inquote:Op zondag 14 december 2014 09:20 schreef MadMaster het volgende:
Moet bekennen dat ik gisteren op de bank in slaap ben gedonderd na een wat mislukte tocht door de kou en een etentje bij een ouderwets Joegoslavisch restaurant. Heerlijke kost!
Maar de combi eten en kou nekte me dus na een korte zaterdagnacht.
Vandaag ook weer op pad naar Hilversum met als afsluiting een Indonesisch buffet.
Beetje in dubio of ik daar wel zin in heb. Geen kerstmarkt trouwens...
Fan geeft aan dat ze naamtopics niet kan uitstaan en jij verheugde je daardoor nog op de eerstkomende lapo.quote:Op zondag 14 december 2014 09:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal wrs. uit een topic daarvoor komen vermoed ik. Toen slowchatten hier nog echt heel slow was.
Dat is ook prima, maar daarvoor moet ik ook nog 4 uur in een kroeg hangen.quote:Op zondag 14 december 2014 09:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
Heerlijk man Indonesisch buffetje, ik neem je plaats graag in
Zullen we het dikgedrukte proberen te herinneren voor de volgende TT?quote:Op zondag 14 december 2014 09:28 schreef MadMaster het volgende:
Fan geeft aan dat ze naamtopics niet kan uitstaan en jij verheugde je daardoor nog op de eerstkomende lapo.
Ik vind het het verdacht...
Mijn post was geen toeval...quote:Op zondag 14 december 2014 09:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zullen we het dikgedrukte proberen te herinneren voor de volgende TT?
Ik weet inmiddels waar z'n huis woont...quote:Op zondag 14 december 2014 09:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Enige gevaar is dat onze topickapert dan nog wakker is.
Ik heb me ingehouden, maar in 4uur ben ik af en terug naar start ben ik bangquote:Op zondag 14 december 2014 09:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is ook prima, maar daarvoor moet ik ook nog 4 uur in een kroeg hangen.
En ik heb al aardig wat drank achter mijn kiezen dit weekend...
Onthou deze dan ook even:quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb trouwens een andere afwijking ik val op Oudere mannen
Ja en dan kan er ook geen hamvraag over gesteld wordenquote:
Wat een spektakel...quote:Op zondag 14 december 2014 11:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en dan kan er ook geen hamvraag over gesteld worden
Ik heb geen idee, het origineel stond in het topic ervoor en daar wilde de kerstster ook niet stralenquote:Op zondag 14 december 2014 11:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom doet die kerstster2012.jpg het niet in je feestboom-topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |