abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147349706
:D Geniaal weer!
  zondag 7 december 2014 @ 00:36:47 #202
6941 APK
Factual, I think.
pi_147350526
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:35 schreef Deisyy het volgende:

Fijn te lezen dat alles doorloopt tijdens mijn afwezigheid ^O^
Je zou het niet verwachten he? :o
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator zondag 7 december 2014 @ 00:43:50 #203
184769 crew  Deisyy
pi_147350789
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 00:36 schreef APK het volgende:

[..]

Je zou het niet verwachten he? :o
Ik had het over de voorbereidingen voor mijn coup.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_147414259
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2014 00:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik had het over de voorbereidingen voor mijn coup.
Die verwacht ik nog wel in de komende samenvattingen.
pi_147429331
Whiskey heeft een nieuwe kroeg geopend. Alleen te betreden from dusk till dawn, dus de naam voor zijn nieuwe zaak was snel bedacht: De "Titty Twister". Geheel onverwacht was Ziggo de eerste gast en daarna volgden langzaam maar gestaag vele anderen. Aluhoedje en Maja probeerden voor openingstijd al naar binnen te glippen, maar bij beiden werd hardhandig met een honkbalknuppel de tanden uit de mond gemept door een nog onbekende portier. Gelukkig is de vader van aluhoedje kaakchirurg, dus dat scheelt. Lio was een tikje huiverig om alleen deze duistere tent te betreden, dus die werd galant door Hunebed naar binnen geloodst. Dat ze daarna als wederdienst voor de honderdste keer "Fairytale of a white Christmas" moest zingen nam ze graag op de koop toe. De gemiddelde leeftijd van de gasten lag redelijk hoog wat een enkele jongeling spoedig weer deed verdwijnen. Al met al een geslaagde openingsavond en we zullen ongetwijfeld meer wilde verhalen over dit etablissement gaan lezen. :7

Hamster is gescheiden. :'( Ze heeft haar bemoeizuchtige ex uitgezwaaid en op de boot gezet. Samen met Zwarte Piet. Het enige nadeel is dat er nu niemand meer is om haar tetten warm te houden, dus heeft ze Oma ingeschakeld om een grootschalig onderzoek op te zetten. Hamster wil graag een nieuwe piek tussen haar tetten en Oma ging driftig aan de slag om alle kandidaten persoonlijk te keuren. Alle mannen stonden te dringen om de felbegeerde plek in te kunnen nemen en er werd links en rechts flink met de knieën geduwd. Uiteindelijk kwam Oma tot de conclusie dat aluhoedje het meeste recht had op de overwinning en zijn piek van wel anderhalve centimeter staat nu vol trots te glimmen tussen hamster haar tetten. O+ Kabouter_Poepert die al 10 jaar wacht op dat plekje nam het heel sportief op en maakte een zeer romantisch gedichtje, waarna hij meteen een afspraak maakte bij onze LOI-huispsychiater bladveger.
"Moet het altijd zo plat?" was zijn vraag en Kabouter_Poepert was op slag volledig genezen van zijn obsessie.

Maja en bladveger hebben samen een boekenclubje opgericht. Bladveger zijn favoriete boek is "het meisje met het rode haar", omdat daar veel geweld in voorkomt. Maja leest het liefste boeken van Geert Mak. Ze heeft zijn hele oeuvre al gelezen. Twee keer zelffs. Ook Kim had een cultureel avondje en heeft alle oude shows van Toon Hermans bekeken. Daar moet ze altijd vreselijk om lachen. De droom van de MZN is om 3direction een keer live te zien en hij stond dan ook de hele dag op ze te wachten voor de dranghekken bij het Kurhaus, maar helaas voor hem traden ze op in Hilversum. :{
Hordes tienermeisjes waren woest op hem, omdat die wel op de juiste plek waren, maar geen kaaartjes hadden. De MZN had maar liefst 50 stuks weten te bemachtigen na een middagje zeer intensief sms-en, waardoor vele tienermeisjes in de kou moesten blijven staan en hun idolen niet konden bewonderen. De tsunami aan kwettergeweld wat de MZN daardoor over zich heen kreeg is met geen pen te beschrijven.

Sinds het uitlekken van de documenten waarop madeliefje als nieuwe opzichter staat vermeld is er weinig meer van haar vernomen. Niet uitgesloten moet worden dat de FIVD haar monddood heeft proberen te maken. Of zou het toeval zijn dat Whiskey juist nu een bar heeft geopend met een naam waar duidelijk een Mexicaanse connectie in is te herkennen? We leven tussen hoop en vrees en juist nu gaat ook Jip op vakantie naar een land waar het alles behalve veilig is. De Filipijnen. Vandaag is er nog een aanslag gepleegd :{ , dus we hopen ook snel wat van Jip te horen.
40 plussers moeten gewoon veilig in hun eigen zandbak blijven spelen en niet naar al dat soort exotische bestemmingen gaan. Levensgevaarlijk! :(

Quote van de dag:
quote:
Emancipatie is een recht! Maar dat paste toch niet zo heel best in de structuur van het gezin hier.
Tot zover en misschien wel tot morgen! :W
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kingstown op 09-12-2014 22:38:42 ]
  dinsdag 9 december 2014 @ 19:01:11 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147429540
^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 9 december 2014 @ 19:02:08 #207
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_147429583
Nu madeliefje plotseling terug is van de zon ben ik zeer benieuwd naar haar jet legs...
pi_147436497
*O*
...
pi_147439278
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:03 schreef sacha het volgende:
*O*
Er stond zomaar ergens sacha in de samenvatting. :@
Met dank aan Lio gecorrigeerd en de schrijver heeft voor straf een half uur in de hoek gestaan.
pi_147439376
Ja dan komt het allemaal wel erg dichtbij.
  dinsdag 9 december 2014 @ 23:15:17 #211
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_147439532
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 23:08 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Er stond zomaar ergens sacha in de samenvatting. :@
Met dank aan Lio gecorrigeerd en de schrijver heeft voor straf een half uur in de hoek gestaan.
Maakt toch niet uit, want:

spoiler
quote:
Let op:elke overeenkomst met bestaande personen, gebeurtenissen, plaatsen of entiteiten berust op louter toeval. Alle personages, gebeurtenissen, plaatsen en entiteiten zijn fictief en verhouden zich op geen enkele manier tot een werkelijkheid van bestaande personen, gebeurtenissen, plaatsen of entiteiten. Zelfs de overeenkomst met een website berust op louter toeval.
  dinsdag 9 december 2014 @ 23:40:32 #212
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147440483
Gelukkig is het kwettergeweld van de tienermeisjes wat afgenomen sinds ik de 20 die als eerste uit de kleren voor de webcam zouden gaan beloofd had dat ze alsnog die kaarten voor 3direction konden krijgen daarvoor. *)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_147440660
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 december 2014 23:40 schreef golfer het volgende:
Gelukkig is het kwettergeweld van de tienermeisjes wat afgenomen sinds ik de 20 die als eerste uit de kleren voor de webcam zouden gaan beloofd had dat ze alsnog die kaarten voor 3direction konden krijgen daarvoor. *)
Toch knap dat je in 1 zin zo'n niet te volgen samenvatting weet te maken.
  dinsdag 9 december 2014 @ 23:56:00 #214
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_147440984
Niks gelezen nog ... morgen pas
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_147457053
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:54 schreef Kingstown het volgende:
Whiskey heeft een nieuwe kroeg geopend. Alleen te betreden from dusk till dawn, dus de naam voor zijn nieuwe zaak was snel bedacht: De "Titty Twister".
Brownies and Downies is ook een leuke naam :P

trouwens... ^O^
pi_147457137
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 16:36 schreef FANN het volgende:

Brownies and Downies is ook een leuke naam :P
Lol. Qua naam zeker :D , maar qua openingstijden en Mexicaanse context dan weer iets minder.
  woensdag 10 december 2014 @ 19:42:24 #217
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_147462180
In Grunn was er vroeger de Kattebak... opens at 1 ... till dawn... Dr waren altijd wel een paar sletten ... En Brood ..
Musica Español
Come On
pi_147463484
quote:
12s.gif Op woensdag 10 december 2014 16:38 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Lol. Qua naam zeker :D , maar qua openingstijden en Mexicaanse context dan weer iets minder.
Aha, ja na het lezen van deze link http://nl.wikipedia.org/wiki/From_Dusk_Till_Dawn
weet ik dat je gelijk hebt :P ik moet wel érgens terecht kunnen in de nacht :(
  woensdag 10 december 2014 @ 20:32:58 #219
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_147463959
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 20:19 schreef FANN het volgende:

[..]

Aha, ja na het lezen van deze link http://nl.wikipedia.org/wiki/From_Dusk_Till_Dawn
weet ik dat je gelijk hebt :P ik moet wel érgens terecht kunnen in de nacht :(
Taxi en in 20 min warm bij mij Fann
Musica Español
Come On
pi_147464065
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 20:32 schreef chufi het volgende:

[..]

Taxi en in 20 min warm bij mij Fann
:D :')

ik zal hem onthouden :+ en hoe kom ik dan terug? :(
pi_147489950
Nadat hamster van de week haar man heeft gedumpt is nu ook madeliefje weer single. Bij haar terugreis vanuit Mexico werd er een tussenstop gemaakt op Cuba en daar ontstonden grote problemen toen bleek dat haar man illegaal vuurwerk bij zich had. "Against the rules" bitste een in zwart kanten legging geklede douane mevrouw hem toe. Nadat alle bagage was doorzocht en er zelfs een vuurpijl werd gevonden bij een anale visitatie was het over en sluiten. Madeliefje moest de terugreis alleen vervolgen en haar man zit voor onbepaalde tijd vast op Cuba. Ziggo leefde erg mee met madeliefje en vroeg dan ook constant om de pics van de Cubaanse douane mevrouw. Een echte vriend die in tijden van nood de passende troostende woorden weet te kiezen. O+ Aluhoedje begreep niets van het verhaal, maar bij het horen van het woord "single" was hij opeens helemaal bij de les. Hij belde een taxi en ging meteen naar madeliefje toe.

Na een druk bezochte openingsnacht in de Titty Twister is het de nachten erna een beetje een triestige bedoening geworden. Eergisteren zat Ziggo er de hele nacht alleen aan de bar onverstaanbaar in zichzelf te mompelen en afgelopen nacht was het Lio die er in haar ééntje stond te zingen. Haar zoetgevooisde stem trok geen publiek. De verkleurde plakjes leverworst die halverwege de middag al neer waren gezet door Whiskey konden de nacht ook niet meer redden. ;( Geruchten over een vroegtijdig faillissement werden door de eigenaar met klem tegengesproken.

Verzamelwoede. Ook 40-plussers hebben er last van. Kim spaart mariabeeldjes, bladveger verzamelt Duitse kranten uit de jaren 40 en madeliefje heeft een prachtige kamelenverzameling die ze heeft gekregen nadat ze haar moeder heeft verkocht aan een Joegoslavische sjeik. :o Hunebed heeft de schuur vol liggen met lege brandblussers en aluhoedje heeft een huis vol met oude Spaanse maagden. Hamster (die zelf foto-rolletjes spaart) heeft al een businessplan ingediend om een curiosa shop te gaan beginnen. Whiskey heeft ruimhartig toegezegd om zijn collectie Amerikaanse ijshockey-shirts aan haar te doneren. De MZN vloekte heel hard, want iedere keer als het over verzamelen gaat, dan denkt hij dat het over hem gaat. Houdt dus allen uw slagboom in de gaten als het onderwerp weer eens ter sprake komt!

Het belangrijkste hebben we voor het laatste bewaard. Na ruim 3 jaar heeft het zijne koninklijke hoogheid Sham69 behaagd om zich ook eens onder het gepeupel te begeven. Nooit wenste hij die stap te zetten, want zandbakken was beneden zijn niveau. Hij begint liever 450 spelletjes per dag die dan amper iemand met hem mee wil spelen. :'( Gisteren was het dan de grote dag. Het was Kim die hem succesvol binnen wist te lokken. Hoewel zijn aanwezigheid slechts van korte duur was, heeft het een onuitwisbare indruk gemaakt. Zou de roemruchte Sham69 die in een ver verleden ooit een hele speelbak voor zichzelf had en tot ver over de Fuck!-grenzen bekend is om zijn hilarische woordspelingen, dan nu eindelijk zover zijn dat hij zijn genialiteit vaker wil delen met de rest van de zandbakkertjes? Achter het doel schijnt nog een plekje vrij te zijn voor deze nozemfan. :T Heel zachtjes neuriede iemand: "If the kids are United" ....

Quote van de dag:
quote:
Jullie gaan me te snel hier....En niet zo'n klein beetje ook :{
Tot zover en misschien wel tot morgen! :W
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 11 december 2014 @ 18:44:05 #222
184769 crew  Deisyy
pi_147490047
Geweldig! :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 11 december 2014 @ 18:44:28 #223
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147490053
Die vuurpijl. _O-
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 donderdag 11 december 2014 @ 18:44:49 #224
7889 tong80
Spleenheup
pi_147490068
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 00:12 schreef FANN het volgende:
:D Geniaal weer!
Ik werd net geattendeerd op dit topic.

Wat is geniaal weer ?

25 graden tijdens de winterstop ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 11 december 2014 @ 19:12:10 #225
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_147490915
In Inca Marina land wel ....
Musica Español
Come On
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: