Sjezus mina, jij zoekt gewoon iets volgens mij, ik behoorde zelf ook eens tot de RLS kliek zo werdquote:Op maandag 6 januari 2014 21:14 schreef sacha het volgende:
[..]
als jij bovenstaand bericht achterlaat na een tijdelijke afwezigheid voel ik mij aangesproken.
dat jij je belazerd voelt door dit soort programma's dat is treurig voor je
nu het hier even rustig is constateer jij dat het hier rustig is omdat 'de kliek' bij RLS zit...
dat is nog treuriger
vervolgens ga je alles weer afdoen met smilies en weer zeggen dat je het er maar niet meer over zal hebben?
same old, same old Fann
nu ga je de droger zeker weer legen
zo klaar met dat gezever
Doe je elke dag een droger?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En ik was koffie drinken trouwens, mijn droger was al leeg.
Geen ideequote:Op maandag 6 januari 2014 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is dat het nieuwste grapje trouwens?
Weer een koopje PPquote:Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik had vrijdag nog snel ff dit gescoord.V&A / Hotelovernachting 4-5 januari
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik had vrijdag nog snel ff dit gescoord.V&A / Hotelovernachting 4-5 januari
dat bedoel ik dus, jij begint er telkens overquote:Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zal wel. dat vegetarisch gezeik is wel uitgemolken nu, dus dan maar de droger...
Je bent een zeikwijf of in een zeikhumeur, in elk geval 1 van de 2.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef sacha het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus, jij begint er telkens over
Fann neemt graag de slachtofferrol voor haar rekening.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef sacha het volgende:
[..]
Ah... begin jij ook al, welke slachtofferrol?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann neemt graag de slachtofferrol voor haar rekening.
Ik me amuseer overal en was zondagochtend de 1e bij ontbijt.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer een koopje PPHoop dat het leuk was
enne... je moet wel opletten, volgens mij begon jij weer te zeiken over een drogerquote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef sacha het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen eiwittekort hoor, dus ik kan wel lezen.quote:
Welke slachtofferrol bedoel je nou? Leg eens uit dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann neemt graag de slachtofferrol voor haar rekening.
Je moet je niet zo aanstellen.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:47 schreef sacha het volgende:
het gaat er mij alleen maar om dat je in één post iedereen over één kam scheert...
daar word ik pislink van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |