Je moet niet zo zeiken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik moet nog steeds wat wennen aan het opa zijn.
quote:
liefquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nep zeker, Niets mag alles moetquote:Op maandag 6 januari 2014 18:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gezien, ik heb ook geen trek meer in zo'n programma, is toch allemaal nep
Ik lees helemaal niksquote:Op maandag 6 januari 2014 19:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben vorige week begonnen met streams te kijken en ik vond her wel weer wat hebben om samen met Fok! naar een stel malloten te kijken. Maar ik ben er sinds gisteren mee gestopt, omdat ik niet weer avond aan avond met mijn laptop op schoot wil gaan zitten afwachten of er iets leuks te beleven is.
Maar ik lees nog wel af en toe de streamverslagen.
allemaal goed hoor Dees!quote:Op maandag 6 januari 2014 19:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben vorige week begonnen met streams te kijken en ik vond her wel weer wat hebben om samen met Fok! naar een stel malloten te kijken. Maar ik ben er sinds gisteren mee gestopt, omdat ik niet weer avond aan avond met mijn laptop op schoot wil gaan zitten afwachten of er iets leuks te beleven is.
Maar ik lees nog wel af en toe de streamverslagen.
das wel duidelijk hoor Fann maar ik laat mij niet wegzetten als 'kliek'...quote:Op maandag 6 januari 2014 19:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik lees helemaal niksik had één reactie gegeven ergens in één van de eerste topics, maar vergeten op stop volgen te klikken, ik had effe gedag gezegd tegen LS en ik kon meteen
een stuk of 60 topics uit mijn AT verwijderendus het gaat wel hard daar, maar het boeit me
écht voor geen meter meer dat soort programma's.
Nou ja, groep danquote:Op maandag 6 januari 2014 19:23 schreef sacha het volgende:
[..]
das wel duidelijk hoor Fann maar ik laat mij niet wegzetten als 'kliek'...
Misschien begrijpen we elkaar verkeerd, maar zoals ik al zei vind ik het wel leuk om Utopia te volgen, maar kan ik niet elke avond met mijn laptop op schoot streams zit te kijken omdat ik me momenteel met andere zaken bezig moet houden en omdat ik uit ervaring met DGK weet dat het daar op uit gaat draaien ben ik er mee gestoptquote:
Het is alsof je er op af zit te geven en dat snap ik niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja, groep danwas geen belediging ofzo, gewoon de groep die naar dat Utopia programma
kijkt. Zo beter?
Is idd verslavend ala DGK...quote:Op maandag 6 januari 2014 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien begrijpen we elkaar verkeerd, maar zoals ik al zei vind ik het wel leuk om Utopia te volgen, maar kan ik niet elke avond met mijn laptop op schoot streams zit te kijken omdat ik me momenteel met andere zaken bezig moet houden en omdat ik uit ervaring met DGK weet dat het daar op uit gaat draaien ben ik er mee gestopt
Nee, hoor, ik was zelf VERSLAAFD aan Big Brother en aan De Gouden Kooi, dus dan begrijpenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is alsof je er op af zit te geven en dat snap ik niet.
Nee, ik hou nog even een slag om de arm voor het geval ik spijt krijgquote:Op maandag 6 januari 2014 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Is idd verslavend ala DGK...
Heb je je paspoort ook al opgezegd?
Ok, dan zal ik je verkeerd begrepen hebben.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, hoor, ik was zelf VERSLAAFD aan Big Brother en aan De Gouden Kooi, dus dan begrijpen
we elkaar verkeerd, het kan me nu niet meer boeien, maar misschien ook omdat ik hele andere dingen
aan mijn hoofd heb én geen zin meer om zoveel tijd erin te steken, That;s all...
Je hebt nog tot elke 3 na laatste dag van de komende maanden... en die 2.50 is ook nietsquote:Op maandag 6 januari 2014 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok, dan zal ik je verkeerd begrepen hebben.
Maar ik meen wel dat ik het NU allemaal nep vind, bij Big Brother had ik het gevoel dat állesquote:Op maandag 6 januari 2014 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok, dan zal ik je verkeerd begrepen hebben.
als jij bovenstaand bericht achterlaat na een tijdelijke afwezigheid voel ik mij aangesproken.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]stort je hart maar uit hier hoor, de hele kliek is weer terug bij RLS naar één of ander dom programma
aan het kijken Utopia shit ofzoiets
Sjezus mina, jij zoekt gewoon iets volgens mij, ik behoorde zelf ook eens tot de RLS kliek zo werdquote:Op maandag 6 januari 2014 21:14 schreef sacha het volgende:
[..]
als jij bovenstaand bericht achterlaat na een tijdelijke afwezigheid voel ik mij aangesproken.
dat jij je belazerd voelt door dit soort programma's dat is treurig voor je
nu het hier even rustig is constateer jij dat het hier rustig is omdat 'de kliek' bij RLS zit...
dat is nog treuriger
vervolgens ga je alles weer afdoen met smilies en weer zeggen dat je het er maar niet meer over zal hebben?
same old, same old Fann
nu ga je de droger zeker weer legen
zo klaar met dat gezever
Doe je elke dag een droger?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En ik was koffie drinken trouwens, mijn droger was al leeg.
Geen ideequote:Op maandag 6 januari 2014 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is dat het nieuwste grapje trouwens?
Weer een koopje PPquote:Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik had vrijdag nog snel ff dit gescoord.V&A / Hotelovernachting 4-5 januari
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik had vrijdag nog snel ff dit gescoord.V&A / Hotelovernachting 4-5 januari
dat bedoel ik dus, jij begint er telkens overquote:Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zal wel. dat vegetarisch gezeik is wel uitgemolken nu, dus dan maar de droger...
Je bent een zeikwijf of in een zeikhumeur, in elk geval 1 van de 2.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef sacha het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus, jij begint er telkens over
Fann neemt graag de slachtofferrol voor haar rekening.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef sacha het volgende:
[..]
Ah... begin jij ook al, welke slachtofferrol?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann neemt graag de slachtofferrol voor haar rekening.
Ik me amuseer overal en was zondagochtend de 1e bij ontbijt.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer een koopje PPHoop dat het leuk was
enne... je moet wel opletten, volgens mij begon jij weer te zeiken over een drogerquote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef sacha het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen eiwittekort hoor, dus ik kan wel lezen.quote:
Welke slachtofferrol bedoel je nou? Leg eens uit dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann neemt graag de slachtofferrol voor haar rekening.
Je moet je niet zo aanstellen.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:47 schreef sacha het volgende:
het gaat er mij alleen maar om dat je in één post iedereen over één kam scheert...
daar word ik pislink van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |