Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Ik ben naar de kerk geweest. Ik ga even twee paracetamol pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms is de realiteit zo bizar dat het elke verbeelding overtreft.quote:
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Krijg net een sms van Piet. Die wordt nog depressiever van 2 zulke lelijke baby's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het verschil niet .. Ga je het in boekvorm uitbrengen ?quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:07 schreef sig000 het volgende:
Ze allemaal achter elkaar lezen is helemaal geweldig.
Jij bent een literaire barbaar.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet .. Ga je het in boekvorm uitbrengen ?
In jouw hand?quote:
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Zakelijk, hobby en privé houd ik gescheiden. Wil je met mij trouwen?
Hij is een baasquote:
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Ben nog wel brak maar totaal geen slaap na een nacht piemels eten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kingstown op 23-11-2014 20:42:12 ]
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Je laten besnijden helpt, dan krijg je een puntige knie in je ballen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kingstown op 26-11-2014 19:56:17 ]
Jij krijgt ook nog wel je plekkie.quote:Op maandag 24 november 2014 23:52 schreef APK het volgende:
Dit topic -binnenkort reeks- heeft een vreemd effect op die andere reeks
Heb je last van de prostaat?quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:59 schreef chufi het volgende:
Pgfgffffff ik wou tot morgenochtend wachten..
Misschien wil Kingstown ooit een rolverdeling in de OP knutselen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:30 schreef golfer het volgende:
Als ik ooit eens begrijp wie wie is ga ik het vast nog leuker vinden.
Kingstown wilde aan golfer voorstellen om weer eens in de SC langs te komen, zodat het hem mss wat sneller duidelijk zou worden, maar na gisteren durf ik dat niet meer zo goed.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:33 schreef Deisyy het volgende:
Misschien wil Kingstown ooit een rolverdeling in de OP knutselen.
Om Golfer te verleiden beginnen we met een amuse, daarna een klein voorgerecht gevolgd door een wat grotere, het hoofdgerecht is dan vervolgens topshow en dessert een nieuwe ervaring.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kingstown wilde aan golfer voorstellen om weer eens in de SC langs te komen, zodat het hem mss wat sneller duidelijk zou worden, maar na gisteren durf ik dat niet meer zo goed.![]()
*Controleert of tok goed zit*
Het begint er op te lijken dat jullie mij willen verleiden de slowchat weer in te komen, maar ik wens niet met zulke ouwe mensen rond te hangen.quote:Op woensdag 26 november 2014 01:22 schreef sig000 het volgende:
Om Golfer te verleiden beginnen we met een amuse, daarna een klein voorgerecht gevolgd door een wat grotere, het hoofdgerecht is dan vervolgens topshow en dessert een nieuwe ervaring.
De rekening valt dan weer wat tegen maar dat kwam door de wijn.
We kunnen je niet missen.quote:Op woensdag 26 november 2014 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Het begint er op te lijken dat jullie mij willen verleiden de slowchat weer in te komen, maar ik wens niet met zulke ouwe mensen rond te hangen.
Ik kan wel wat ouwe whisky regelen...quote:Op woensdag 26 november 2014 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Het begint er op te lijken dat jullie mij willen verleiden de slowchat weer in te komen, maar ik wens niet met zulke ouwe mensen rond te hangen.
Je moet het niet te dol maken .quote:Op woensdag 26 november 2014 07:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan wel wat ouwe whisky regelen...
quote:
Nou wordt het wel heel verleidelijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 07:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan wel wat ouwe whisky regelen...
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Mijn vader zei in dit soort gevallen: Jij bent natuurlijk geen 28 meer.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kingstown op 26-11-2014 19:49:00 ]
Geheel onbedoeld stond zomaar jouw nickname er tussen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:39 schreef drakin het volgende:
Nou dat is pas echt kunst die zeer oude foto van Maya (dus niet van Maja)
Staat ook in een andere samenvatting nog.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geheel onbedoeld stond zomaar jouw nickname er tussen.![]()
Ondertussen aangepast, want uiteraard heb jij er verder niets mee te maken.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef drakin het volgende:
Staat ook in een andere samenvatting nog.
die van 24 november, maar maakt me niks uit hoor of het er nou wel staat of niet, iedereen snapt toch wel dat het niks met mij te maken heeft. toch?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik zal het eens nalopen en kijken of het nog te editten is.
quote:ik gaf je per ongeluk een kusje en nu weer posten jah!
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Het leven is een open boek en daar zet ik alles in waar ik geen andere plek voor weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover en misschien wel tot morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt he....ik zag het helemaal voor me. Kort en bondig is zo treffend voor je.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:21 schreef FANN het volgende:
Ja, ik heb mijn speech eigenhandig drie keer ingekort anders zou het een middag vullend programma
zijn geworden en dat kan ik niemand aandoen
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echt he....ik zag het helemaal voor me. Kort en bondig is zo treffend voor je.![]()
![]()
Gooi het als goed voornemen voor 2015 ajb de prullenbak in.
Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Na 2 tequila word ik altijd hartstikke braaf.
Ik hoop het niet! We kwamen net op gang ..quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:24 schreef golfer het volgende:
We worden opgeheven?
De zandbak is te oud geworden?
In de zandbak werd ik ooit overvallen door een meisje voor een zoen.. Ik was 6 en zij ook. tis nooit wat geworden , maar we volgen elkaar wel weer na jaren ...quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:24 schreef golfer het volgende:
We worden opgeheven?
De zandbak is te oud geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van de dag:Tot zover en misschien wel tot morgen!quote:Man (60) opgepakt voor aansteken van dIKKE BILLENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |