Kom jij dan eens met wat dateverhalen.quote:
Ik ben gestopt met het neerzetten van rampenquote:Op maandag 3 november 2014 15:27 schreef Wolken het volgende:
[..]
Kom jij dan eens met wat dateverhalen.
Heb jij je 06 al van Facebook gehaald?quote:Op maandag 3 november 2014 15:27 schreef Wolken het volgende:
[..]
Kom jij dan eens met wat dateverhalen.
Ja, is nu alleen voor vrienden zichtbaar.quote:Op maandag 3 november 2014 15:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb jij je 06 al van Facebook gehaald?
quote:Op maandag 3 november 2014 15:42 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ja, is nu alleen voor vrienden zichtbaar.
ok, dan weten we datquote:Op maandag 3 november 2014 15:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zelf heb ik helemaal geen 06 op mn Facebook. Facebook alleen op de PC, iPad of wel mn mobiel maar dan via de browser..
Mn 06 moet zo weinig mogelijk op Internet komen..
Ja, dank je voor je helder licht.quote:
ja natuurlijk. Die sites klappen er met geld tegenaan met hun spotjes en reclames.quote:Op maandag 3 november 2014 15:45 schreef Thunder0x het volgende:
Zijn er mensen hier die ook echt betalen voor die datingsites?
Jaren geleden wel eens voor eMatching betaald voor een maandje ofzo, verder nooit en zal het ook niet meer doenquote:Op maandag 3 november 2014 15:45 schreef Thunder0x het volgende:
Zijn er mensen hier die ook echt betalen voor die datingsites?
fucking newbie. Je gaat eerst maar naar de kroeg van Sinterklaas en kom dan nog maar es terug. Koekert.quote:Op maandag 3 november 2014 20:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een vreemde OP zeg waar slaat dat Den Haag verhaal dan op
Wie ben jij dan bosmongoolquote:Op maandag 3 november 2014 21:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
fucking newbie. Je gaat eerst maar naar de kroeg van Sinterklaas en kom dan nog maar es terug. Koekert.
matige troll dezequote:Op maandag 3 november 2014 21:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Vinden ze het nog gek dat ze single zijn ook
Dus dat Den Haag moet iemand die deze reeks nooit gezien hebt begrijpen?quote:Op maandag 3 november 2014 21:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
matige troll deze
flikker op wil je
Nee maar gedraag je tegen de regulars, en al helemaal tegen BoL of H_J.quote:Op maandag 3 november 2014 21:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus dat Den Haag moet iemand die deze reeks nooit gezien hebt begrijpen?
Nee ik date sinds kort was wel benieuwd naar ervaringen met verschillende dating websites.quote:Op maandag 3 november 2014 22:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee maar gedraag je tegen de regulars, en al helemaal tegen BoL of H_J.
Wat doe jij eigenlijk hier? Date je al lang, ben je pas weer vrijgezel?
Het is ook nooit goed hequote:Op maandag 3 november 2014 22:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grappig artikel wel: http://www.theatlantic.co(...)09/?single_page=true
quote:Op maandag 3 november 2014 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Vaak als ik iets ontdek is het alweer over
Klopt, zijn met name de aandachtstrekkers die nu over zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 23:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgens mij is de hype van tinder alweer terug aan het lopen.
Ik dacht dat het altijd aandachtstrekkers warenquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:08 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Klopt, zijn met name de aandachtstrekkers die nu over zijn.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:07 schreef -Splash- het volgende:
Vrouwen die bij details: "Eigenlijk heb ik al een hele lieve vriend, maar ik vind het so gesselig hier hihi" hebben.
Niks mis met die OP. De auteur zou een koninklijke onderscheiding moeten krijgen, me dunkt.quote:Op maandag 3 november 2014 20:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een vreemde OP zeg waar slaat dat Den Haag verhaal dan op
Jezelf een schouderklopje gevenquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niks mis met die OP. De auteur zou een koninklijke onderscheiding moeten krijgen, me dunkt.
Wellicht een open deur, maar de kans is groot dat ze geen dampende vagijn van je krijgt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:03 schreef Godshand het volgende:
Maar een vraag als "donderdag een drankje doen?"wordt niet op geantwoord. Hoe moeilijk is iets van "Leuk voorstel, maar bij nader inzien date ik toch liever niet." of gewoon "Nee." te typen? Ze is nog psycholoog ook, dan zou je weten wat heldere communicatie inhoudt
Ik denk van wel, maar dat iemand langs gekomen is die nog beter lijkt dan ik en nog meer damp uit haar vagijn laat komenquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Wellicht een open deur, maar de kans is groot dat ze geen dampende vagijn van je krijgt.
DP vergetenquote:
Zelfde probleem eigenlijk. Gesprek was op gegeven moment behoorlijk seksueel getint, maar daadwerkelijk willen afspreken, ho maar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik denk van wel, maar dat iemand langs gekomen is die nog beter lijkt dan ik en nog meer damp uit haar vagijn laat komen. Ze had mij op WA toegevoegd omdat daten in de toekomst haar wel wat leek.
Ik heb haar al duidelijk gemaakt dat we niet hoeven te daten en ze gaf toe dat haar hoofd er niet naar stond. Alles duidelijk, iedereen weer blij.
Zie wel hoe het loopt, op Tinder heb ik haar verwijderd. Heb toch dr 06.
Kreeg al een melding van FB dat je alleen vriendschapsverzoeken mag sturen naar mensen die je ook écht kent haha. Blijkbaar te vaak afgewezen ofzoquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:32 schreef Hinder het volgende:
Je hebt al verloren zo te zien. Een extra vriend op FB erbij, dat zal d'r leren! De slet!
Je trollt toch? Pls zeg dat je trollt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:28 schreef Deezertje het volgende:
zag wel dat ze op FB vrienden is geworden met een knapper iemand... Gok dat ik er niet veel meer van moet verwachten![]()
Met als nut, nog eens extra afgewezen te worden?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:28 schreef Deezertje het volgende:
Stuur haar nu ook maar een FB-verzoek
Lekker masochistisch toch?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met als nut, nog eens extra afgewezen te worden?
Heeft ze ook gezegd waarom ze na 4 dates dan kapt?quote:Op woensdag 5 november 2014 07:34 schreef FrankElst het volgende:
Vanavond een date via Paiq. Dame in kwestie geeft aan vaak na vier dates te willen kappen. Dus ik weet hoeveel tijd ik ongeveer heb om in haar broekje komen. Ik kom er vanavond op terug.
Als dat je doel van het daten is....quote:Op woensdag 5 november 2014 07:34 schreef FrankElst het volgende:
Vanavond een date via Paiq. Dame in kwestie geeft aan vaak na vier dates te willen kappen. Dus ik weet hoeveel tijd ik ongeveer heb om in haar broekje komen. Ik kom er vanavond op terug.
leuk om mee te maken!!quote:Op woensdag 5 november 2014 10:00 schreef -Splash- het volgende:
Ok hier een update. Lang niet gedate enzo, maar weer begonnen. En het leek mij altijd al leuk om eens een speeddate gedaan te hebben. Dus eh... daar zat ik gisteren in Utrecht met 17 vrouwen en 17 mannen.
Was nogal spannend om er te komen, want ik ging met de trein.. die weer totaal niet reed.. helemaal niet meer dus en daarom in de auto gesprongen (zucht NS).
Een compleet nieuwe ervaring en hoewel ik niet de minst sociale ben als het op vrouwen aanspreken komt was het toch even wennen. Geen tijd voor een serieus gesprek, dus dat heb ik zoveel mogelijk gemeden want de bel die aangaf dat je 3 minuten voorbij waren was meedogenloos (net als de host die bij je kwam staan als je te lang bezig was).
Wat mij opviel, echt elk gesprek was leuk en grappig/uniek in zijn opzicht. De vrouwen waren assertief en gingen goed mee in wat je vertelde. Natuurlijk heb ik niet overal ja in gevuld, soms weet je gewoon dat dit echt 3 leuke minuten waren en dat die prima zo gelaten mogen worden. Met eentje de cha-cha-cha gedanst, sja.. dat was toch wel lang geleden dus dat zat er bij mij niet zo goed meer in (fucking cha-cha-cha, hoe moeilijk was die nou zeg). Zij kende hem wel goed, dus zij mocht aan de leiding dit keer.
Was in ieder geval verfrissend om een keertje niet gelijk te zitten.
Na het daten ging iedereen in overleg blijkbaar en er kwamen echt hele speeddate tactieken aan te pas. Oh wow... onwetende ik. Veel mannen kruizen blijkbaar alles maar ja aan omdat je maar nooit weet. Divide and conquer werkt misschien voor die mannen.
Al met al een hele mooie en nieuwe ervaring. Ik merkte wel dat ik even alles kwijt was en ook redelijk klaar was na de avond in de auto terug. Wie wat waar? Eh... zoveel vrouwen, zoveel te onthouden of juist niet.
Dit natuurlijk, maar ergens lijkt het me toch wel heel tofquote:Op woensdag 5 november 2014 10:32 schreef BeamofLight het volgende:
Ik vind het maar een heel verhaal voor een regular zaterdagavond op stap
Had je nog matches?quote:Op woensdag 5 november 2014 10:00 schreef -Splash- het volgende:
Ok hier een update. Lang niet gedate enzo, maar weer begonnen. En het leek mij altijd al leuk om eens een speeddate gedaan te hebben. Dus eh... daar zat ik gisteren in Utrecht met 17 vrouwen en 17 mannen.
Was nogal spannend om er te komen, want ik ging met de trein.. die weer totaal niet reed.. helemaal niet meer dus en daarom in de auto gesprongen (zucht NS).
Een compleet nieuwe ervaring en hoewel ik niet de minst sociale ben als het op vrouwen aanspreken komt was het toch even wennen. Geen tijd voor een serieus gesprek, dus dat heb ik zoveel mogelijk gemeden want de bel die aangaf dat je 3 minuten voorbij waren was meedogenloos (net als de host die bij je kwam staan als je te lang bezig was).
Wat mij opviel, echt elk gesprek was leuk en grappig/uniek in zijn opzicht. De vrouwen waren assertief en gingen goed mee in wat je vertelde. Natuurlijk heb ik niet overal ja in gevuld, soms weet je gewoon dat dit echt 3 leuke minuten waren en dat die prima zo gelaten mogen worden. Met eentje de cha-cha-cha gedanst, sja.. dat was toch wel lang geleden dus dat zat er bij mij niet zo goed meer in (fucking cha-cha-cha, hoe moeilijk was die nou zeg). Zij kende hem wel goed, dus zij mocht aan de leiding dit keer.
Na het daten ging iedereen in overleg blijkbaar en er kwamen echt hele speeddate tactieken aan te pas. Oh wow... onwetende ik. Veel mannen kruizen blijkbaar alles maar ja aan omdat je maar nooit weet. Divide and conquer werkt misschien voor die mannen.
Al met al een hele mooie en nieuwe ervaring. Ik merkte wel dat ik even alles kwijt was en ook redelijk klaar was na de avond in de auto terug. Wie wat waar? Eh... zoveel vrouwen, zoveel te onthouden of juist niet.
En? Heb je een wederzijdse "ja"?quote:Op woensdag 5 november 2014 10:00 schreef -Splash- het volgende:
Ik krijg binnen 24 uur een matchmail. Het is ook wel oke, maar ook best chaotisch. Je hebt een eerste indruk van iemand, maar weet niet of ze b.v. rookt (voor mij een no) of hoe oud ze eigenlijk is (tenzij je er naar vraagt natuurlijk). Dat kan nog een verrassing worden (groep was 20-35 namelijk).quote:Op woensdag 5 november 2014 10:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En? Heb je een wederzijdse "ja"?
Klinkt best okee eigenlijk, heb je wel gelijk een eerste indruk van iemand. Maar ook een beetje beschouwend, die beschrijving, was het meer nieuwsgierigheid naar het gebeuren?
Eh.. sja... wat ik hoorde waren de vrouwen niet ontevreden. Sommige waren mwoh, maar er liepen ook een aantal echt leuke mannen rond blijkbaar.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:11 schreef Cue_ het volgende:
Maar hoe waren de mannen?![]()
Want zo te horen waren de vrouwen wel leuk
Je kunt toch vragen of ze roken? (bijvoorbeeld) Ah okee, volgens mij heeft Cue dat ook wel eens gedaan ja die kreeg dat ook. Klinkt goed!quote:Op woensdag 5 november 2014 10:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik krijg binnen 24 uur een matchmail. Het is ook wel oke, maar ook best chaotisch. Je hebt een eerste indruk van iemand, maar weet niet of ze b.v. rookt (voor mij een no) of hoe oud ze eigenlijk is (tenzij je er naar vraagt natuurlijk). Dat kan nog een verrassing worden (groep was 20-35 namelijk).
Ik wilde het gewoon eens gedaan hebben, doel was een leuke gezellige avond. Zeker gelukt!
Maar dan krijg je zo'n droogtrekkend interviewgesprek.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt toch vragen of ze roken? (bijvoorbeeld) Ah okee, volgens mij heeft Cue dat ook wel eens gedaan ja die kreeg dat ook. Klinkt goed!
En dat 20 keer....quote:Op woensdag 5 november 2014 11:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar dan krijg je zo'n droogtrekkend interviewgesprek.
Da's ook weer waar. Alleen snap ik dan de vrees niet dat er iets van het eisenlijstje niet klopt eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar dan krijg je zo'n droogtrekkend interviewgesprek.
Heb je dan echt 20 korte gesprekken? Lijkt me dat de tweede ronde het minst loont als je al vijftien gesprekken hebt gevoerd.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:33 schreef Cue_ het volgende:
Dergelijke vragen stel je meestal niet idd, of het moet ergens bij het gesprek inpassen.
Je probeert het voor jezelf toch leuker te houden dan een interview gesprek
3 tot 6 minuten.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:38 schreef eefje801 het volgende:
Heb je dan echt 20 korte gesprekken? Lijkt me dat de tweede ronde het minst loont als je al vijftien gesprekken hebt gevoerd.
Okee, dat is nog te overzienquote:Op woensdag 5 november 2014 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
3 tot 6 minuten.
En evt bij de borrel erna (mits ze blijven plakken) kan je natuurlijk wat meer vragen, maar veel gaan ook gewoon gelijk naar huis.
Toch maar teruggekomenquote:Op woensdag 5 november 2014 11:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Okee, dat is nog te overzienAl geef ik me dan liever op voor de borrel erna, dat kan zeker niet
Lijkt me wat relaxter. Er is iemand me aan het bewegen om ook eens mee te gaan namelijk. Ben benieuwd
Kom Eef, we gaan gewoon! En als het niks is gaan we ons erna gewoon bezattenquote:Op woensdag 5 november 2014 11:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Okee, dat is nog te overzienAl geef ik me dan liever op voor de borrel erna, dat kan zeker niet
Lijkt me wat relaxter. Er is iemand me aan het bewegen om ook eens mee te gaan namelijk. Ben benieuwd
Goed idee, mag ik mee?quote:Op woensdag 5 november 2014 11:46 schreef Wolken het volgende:
[..]
Kom Eef, we gaan gewoon! En als het niks is gaan we ons erna gewoon bezatten.
Als het maar niet in Groningen isquote:Op woensdag 5 november 2014 11:49 schreef RedFever007 het volgende:
Ik laatst ook gespeeddate en herken wel wat Splash zegt![]()
Wat ik vervelend vond was dat 3 a 5 minuten echt veel te kort is, teveel vrouwen/mannen, op een gegeven moment heb je geen idee meer met wie je wat besproken hebt en na afloop ging vrijwel iedereen gelijk weg![]()
Maar wel tofOok goed voor m'n zelfvertrouwen toen ik de matchmail kreeg
[..]
Goed idee, mag ik mee?
Blijkbaar vond ze die gesprekken toch niet zo geweldig achteraf, of is ze een leuker iemand tegen gekomen.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:52 schreef Deezertje het volgende:
Voor wie 't wil weten: ze heeft mijn FB-verzoek genegeerd, want ze is wel vrienden met een ander iemand sinds vandaag, dus ze moet 'm gezien hebben. Ach ja, had toch niks te verliezenJammer dat veel meiden dan toch op uiterlijk selecteren als er iemand knappers voorbijkomt want we hadden gewoon leuke gesprekken en veel overeenkomsten...
Ik wil ook welquote:Op woensdag 5 november 2014 11:49 schreef RedFever007 het volgende:
Wat ik vervelend vond was dat 3 a 5 minuten echt veel te kort is, teveel vrouwen/mannen, op een gegeven moment heb je geen idee meer met wie je wat besproken hebt en na afloop ging vrijwel iedereen gelijk weg![]()
[..]
Goed idee, mag ik mee?
Herkenbaar verhaal, vooral ook dat van die tactieken en het achteraf even kwijt zijn. Ik verbaasde me daar overigens wel een beetje over. Wat is het nut een ja bij iemand in te vullen waarbij je na die 3 minuten al niet echt het idee hebt dat je haar beter wil leren kennen? Ik heb een maand of zes terug een keer meegedaan aan zo'n speeddate-avond. Op zich best een leuke ervaring om eens mee te maken, al date ik liever 1 op 1 dan steeds te wisselen. Uiteindelijk heb ik toen 4 ja's ingevuld waarbij er met 1 een 'match' was. Het is dat ik toen iemand anders tegen kwam anders had ik wellicht nog met haar gedate. Maar om een keer te doen is het zeker een aanrader. Hoeveel ja's heb je zelf overigens ingevuld?quote:Op woensdag 5 november 2014 10:00 schreef -Splash- het volgende:
Wat let je om het te proberen?quote:Op woensdag 5 november 2014 10:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit natuurlijk, maar ergens lijkt het me toch wel heel tof
Maar dan wel om niet te serieus te nemen. Ik zou wel eens de boel aan elkaar willen liegen bij zoiets en kijken hoe het loopt
Of heel onaardig zijn en kijken hoeveel matches je hebt
Geen idee waarom ik dat wil doen
Ik denk dat jij meer met looks bezig bent dan de dames in kwestie eerlijk gezegd. Natuurlijk is dat een eerste indruk maar het is onzin dat iedereen daarop afgaat. Als je verder wat te bieden hebt kom je een heel eind en smaak is ontzettend persoonsafhankelijk wat betreft uiterlijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:52 schreef Deezertje het volgende:
Voor wie 't wil weten: ze heeft mijn FB-verzoek genegeerd, want ze is wel vrienden met een ander iemand sinds vandaag, dus ze moet 'm gezien hebben. Ach ja, had toch niks te verliezenJammer dat veel meiden dan toch op uiterlijk selecteren als er iemand knappers voorbijkomt want we hadden gewoon leuke gesprekken en veel overeenkomsten...
Misschien toch offline maar meer gaan socializen. Online werkt gewoon niet. Iedere keer dagen chatten en van afspreken komt 't niet of ze haken ineens af de dag van te voren.... Heb je toch iedere keer weer tijd weggegooid al die dagen/uren. En: ze zien je meteen dus keuren op uiterlijk in real life of foto is dan stuk makkelijker en je hebt meteen de kans om je persoonlijkheid in de strijd te gooien als je 't van je looks niet moet hebben
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:09 schreef Chawi het volgende:
Nog nooit van mijn leven gespeeddate, dus als jullie het centraal houden dan lijkt het me wel leuk om mee te gaan.
Leuk!quote:Op woensdag 5 november 2014 11:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Goed idee, mag ik mee?
Eh.... ik denk dat zijn problemen vooral bij obessief gedrag zitten... het verafgoden van vrouwen en zodra ze niet op al zijn opdringerigheden ingaan dan zijn het snollen.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij meer met looks bezig bent dan de dames in kwestie eerlijk gezegd. Natuurlijk is dat een eerste indruk maar het is onzin dat iedereen daarop afgaat. Als je verder wat te bieden hebt kom je een heel eind en smaak is ontzettend persoonsafhankelijk wat betreft uiterlijk.
Als ik met mijn vriendinnen vergelijk waar we op vallen zit daar zo'n wereld van verschil in dat je dat moet leren loslaten. Maakt alleen maar nodeloos onzeker, daarbij inhoud > buitenkant. Aantrekkingskracht is een heel ander verhaal weer, da's van veel meer afhankelijk. Mensen die hard gaan roepen nu dat dat niet zo is hebben waarschijnlijk niet zoveel te vertellen verder.
In Utrecht dus? Een hele zaal vol met Fokkers?quote:
Oh, zeker een stalker-alert maar dat doet onzekerheid soms ook met mensen. Zucht naar bevestiging, het zoeken in verkeerde oorzaken. Heeft niet zoveel zin om een goedbedoelende dater daarom maar af te vallen toch, als hij het graag wil. Heb hem nog nooit het woord "snol" zien schrijven hier. Het vrouwenhaatclubje is een heel andere niche op fok.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:11 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eh.... ik denk dat zijn problemen vooral bij obessief gedrag zitten... het verafgoden van vrouwen en zodra ze niet op al zijn opdringerigheden ingaan dan zijn het snollen.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:13 schreef Cue_ het volgende:
Wat voor nut heeft het te gaan speeddaten met een groep mannen/vrouwen die je al kent. Zonde van de plekken die gevuld had kunnen worden met mensen die je nog niet kende.
(vind ik dan)
Zag het inderdaad ook meer als een "ladies-night"quote:Op woensdag 5 november 2014 12:16 schreef Cue_ het volgende:
Met een groep vrouwen, of groep mannen kan natuurlijk wel, want dan gezellig ouwehoeren over de mannen van het andere geslacht.
Maar tis gewoon zonde als er bekenden tussen zitten (van t andere geslacht).
Had ik zelf ook met iemand, die ik kende van de salsa. Ten eerste werd het een vaag gesprek, ten tweede had je er geen reet aan, omdat je weet dat je hem toch niet wil.
Dat heet gewoon meeten, want dan zit grotendeels toch gewoon op hun mobiel te fokkenquote:Op woensdag 5 november 2014 12:17 schreef RedFever007 het volgende:
laten we een FOK!speeddate van maken. Dan iedereen laptop (oid) mee en speeddaten we via het DM systeem
lexa heeft van die singles feesten zag ik op de reclame?quote:Op woensdag 5 november 2014 11:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je had haar serieus moeten nemen..quote:Op woensdag 5 november 2014 12:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik moet leren niet te enthousiast te worden na een leuke date. Ik had wel verteld over dat spontane ontbijtje van vorige week maandag met dat Duitse meisje. Maar sindsdien vrijwel radiostilte. Ze heeft het heel druk met school, dus niet zo gek ergens. In het verleden wel fouten gemaakt dat ik te graag wilde dus dat heb ik echt wel afgeleerd. Heb haar ook gewoon veel succes gewenst in deze drukke periode en daar bedankte ze me voor.
Maar ik weet niet. Ik heb er gewoon geen goed gevoel bij. Gaan zoveel gedachten door mijn hoofd. Ik wil gewoon lekker iemand leuk kunnen vinden zonder gedoe, maar ik sta dat mezelf niet toe op dit moment.
I know, lijk wel een puberMaar ik vind haar erg leuk
Euh..ok. Bedankt Dima.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je had haar serieus moeten nemen..
Ik denk dat dit telkens jouw fout is.
moreel besef?quote:
Eensquote:Op woensdag 5 november 2014 12:28 schreef Chawi het volgende:
Ik zag het zelf ook als alleen dames. Heren, jullie kunnen je eigen speeddate meeting regelen
lexaquote:Op woensdag 5 november 2014 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lexa heeft van die singles feesten zag ik op de reclame?
Je kent die mensen verder toch niet? Ergens zou het me best een leuk experiment lijken om gewoon alleen maar bullshit te vertellen bij die speeddates en dan de reacties te zien.quote:
Het komt goed gozerquote:Op woensdag 5 november 2014 12:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik moet leren niet te enthousiast te worden na een leuke date. Ik had wel verteld over dat spontane ontbijtje van vorige week maandag met dat Duitse meisje. Maar sindsdien vrijwel radiostilte. Ze heeft het heel druk met school, dus niet zo gek ergens. In het verleden wel fouten gemaakt dat ik te graag wilde dus dat heb ik echt wel afgeleerd. Heb haar ook gewoon veel succes gewenst in deze drukke periode en daar bedankte ze me voor.
Maar ik weet niet. Ik heb er gewoon geen goed gevoel bij. Gaan zoveel gedachten door mijn hoofd. Ik wil gewoon lekker iemand leuk kunnen vinden zonder gedoe, maar ik sta dat mezelf niet toe op dit moment.
Te graag willen, in hoeverre is dat het geval in deze? Je vindt haar gewoon leuk (of vind je heel snel iemand leuk?). Zou mezelf niet kwellen dan en gewoon aangeven dat je ondanks die drukte graag contact zou houden met haar zodat je elkaar op een rustiger moment beter kunt leren kennen. Maar wel een beetje laten doorschemeren dat je niet op haar gaat wachten. Voor zoiets kun je namelijk best tijd maken, ook al heb je effectief minder tijd.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Komt vast wel goed man. Zo niet, her loss.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Begrijpelijke zorgen. Radiostilte is nooit een fijn teken, maar als het verder een geslaagde date was en zij echt druk is, dan is het niet gek dat ze even niks heeft om over te lullen. Tijd is er natuurlijk altijd wel om tussendoor een beetje te appen, dus hopelijk vraagt ze jou ook een keer hoe het gaat.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Nou ja, ik heb in het verleden wel eens gehad dat ik ging claimen en dingen vragen als 'Is er iets?' etc. Dat is een enorme afknapper, dus dat heb ik ook afgeleerd.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Te graag willen, in hoeverre is dat het geval in deze? Je vindt haar gewoon leuk (of vind je heel snel iemand leuk?). Zou mezelf niet kwellen dan en gewoon aangeven dat je ondanks die drukte graag contact zou houden met haar zodat je elkaar op een rustiger moment beter kunt leren kennen. Maar wel een beetje laten doorschemeren dat je niet op haar gaat wachten. Voor zoiets kun je namelijk best tijd maken, ook al heb je effectief minder tijd.
Zo denk ik ook altijd over het laatstequote:Op woensdag 5 november 2014 12:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Komt vast wel goed man. Zo niet, her loss.
Twee dates. Een wandeldate en een spontante-samen-ontbijten-datequote:Op woensdag 5 november 2014 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Begrijpelijke zorgen. Radiostilte is nooit een fijn teken, maar als het verder een geslaagde date was en zij echt druk is, dan is het niet gek dat ze even niks heeft om over te lullen. Tijd is er natuurlijk altijd wel om tussendoor een beetje te appen, dus hopelijk vraagt ze jou ook een keer hoe het gaat.
Maar ja, slechts 1 date gehad. Niet te hard van stapel lopen inderdaad. Don't worry.
Je lijkt mijn broer wel man (en dan bedoel ik niet dat je op mijn broer lijktquote:Op woensdag 5 november 2014 12:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb in het verleden wel eens gehad dat ik ging claimen en dingen vragen als 'Is er iets?' etc. Dat is een enorme afknapper, dus dat heb ik ook afgeleerd.
Het is ook zo dubbel allemaal. Die maandag leek alles bijna te perfect. Ze was heel knuffelig en lief. En ook via de app was het telkens heel leuk en lief allemaal. Na de eerste ontmoeting schreef ze al dat ze voor me gevallen is etc. Gewoon te mooi om waar te zijn eigenlijk. En door dingen die ik in het verleden wel meegemaakt heb met vrouwen, ben ik gewoon erg voorzichtig geworden.
En ze hoeft me ook niet te appen om het appen, maar ze heeft in bijna anderhalve week tijd nog niet gevraagd hoe het met mij gaat. Dat geeft mij gewoon geen goed gevoel, druk of niet. Voor zulke dingen is altijd tijd. Denk ik danMaar ja, dan is ze wellicht haar interesse verloren en laat ze het lekker doodbloeden. Zou niet de eerste keer zijn
Jep.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zo denk ik ook altijd over het laatsteEer aan mezelf houden etc.
[..]
Twee dates. Een wandeldate en een spontante-samen-ontbijten-date
Oh ja, ontbijten date was natuurlijk al nummer 2.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Twee dates. Een wandeldate en een spontante-samen-ontbijten-date
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:18 schreef bamibij het volgende:
Zijn de vaste posters in dit topic al wat ouder en gedesillusioneerd enzo trouwens of valt dat mee?
Precies. En daardoor denk ik van alles. En dat maakt me wel gek. Ik heb zoiets van: spill the beans, woman! Zeg maar gewoon hoe het zit. Dan kan ik verder. Maar ik ga daar niet achterkomen zonder het te vragen en dat wil ik niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja, ontbijten date was natuurlijk al nummer 2.Ik snap niet dat ze niet wat meer van zich laat horen eerlijk gezegd, druk of niet. Je geeft zelf al aan geen claimende dingen te hebben gezegd/gevraagd dus daar kan het dan niet aan liggen.
Meh, ik snap je goed. Ik zou dan ook graag duidelijkheid willen, met inderdaad het risico dat je haar door ernaar te vragen juist afstoot. Maar goed.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Precies. En daardoor denk ik van alles. En dat maakt me wel gek. Ik heb zoiets van: spill the beans, woman! Zeg maar gewoon hoe het zit. Dan kan ik verder. Maar ik ga daar niet achterkomen zonder het te vragen en dat wil ik niet.
Ik heb haar afgelopen zaterdag proberen uit de tent te lokken door te appen dat ik haar mis (deed ze ook wel eens bij mij). Ik had toen zoiets van: fuck it, dan is mijn intentie naar haar toe in ieder geval duidelijk. Word ik afgewezen, dan is dat maar zo, heb ik wel duidelijkheid. En toen schreef ze: Sorry, I am in a hot phase of assignments. Heb haar toen geappt dat het niet erg is, dat ik haar succes wens en hoop van haar te horen zodra ze meer tijd heeft. Daar bedankte ze me voor. Maar het zit me dus niet erg lekker
Inderdaad. De bal ligt nu bij haar, maar ik ben gewoon benauwd dat ze het laat doodbloeden. Misschien heel erg om dat te denken, maar dat bedoel ik met ervaringen uit het verleden. Ik hoop dat zij de uitzondering is. Zou ook wel eens fijn zijnquote:Op woensdag 5 november 2014 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meh, ik snap je goed. Ik zou dan ook graag duidelijkheid willen, met inderdaad het risico dat je haar door ernaar te vragen juist afstoot. Maar goed.
Dat is wel een schijtsituatie ja, want of er is geen contact, of je pusht haar al heel snel. Onmogelijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Precies. En daardoor denk ik van alles. En dat maakt me wel gek. Ik heb zoiets van: spill the beans, woman! Zeg maar gewoon hoe het zit. Dan kan ik verder. Maar ik ga daar niet achterkomen zonder het te vragen en dat wil ik niet.
Ik heb haar afgelopen zaterdag proberen uit de tent te lokken door te appen dat ik haar mis (deed ze ook wel eens bij mij). Ik had toen zoiets van: fuck it, dan is mijn intentie naar haar toe in ieder geval duidelijk. Word ik afgewezen, dan is dat maar zo, heb ik wel duidelijkheid. En toen schreef ze: Sorry, I am in a hot phase of assignments. Heb haar toen geappt dat het niet erg is, dat ik haar succes wens en hoop van haar te horen zodra ze meer tijd heeft. Daar bedankte ze me voor. Maar het zit me dus niet erg lekker
Het valt of staat eigenlijk bij het feit dat ze zo te lezen niet heeft gepoogd om óndanks die drukte toch op termijn een afspraak te maken, of niet? Je kunt haar wel zeggen te missen maar wees eens eerlijk: na twee afspraakjes? Hoe te gek iemand ook is dat is eigenlijk niet mogelijk want je kent haar nog helemaal niet zo lang. Probeer een beetje te rationaliseren, hou het luchtig en desnoods wat afstandelijker en als het je echt om duidelijkheid te doen is kun je het haar best vragen toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat is niet erg om te denken, want het komt helaas redelijk vaak voor. Hoor het ook om me heen. Er zijn gewoon een hoop vrouwen/mensen bang voor confrontatie en dan is niks meer van je laten horen vanwege drukte of wat dan ook de weg van de minste weerstand. Maar na 2 leuke dates vind ik dat behoorlijk onbeschoft.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Inderdaad. De bal ligt nu bij haar, maar ik ben gewoon benauwd dat ze het laat doodbloeden. Misschien heel erg om dat te denken, maar dat bedoel ik met ervaringen uit het verleden. Ik hoop dat zij de uitzondering is. Zou ook wel eens fijn zijn
Dit is helaas maar al te waar. Als je iemand echt mist en je bent druk, dan zouden 9 van de 10 ergens tijd zoeken om een ik ook erbij te plakken. Als je echt geen tijd hebt, dat zelfs de ik ook er niet bij past, dan typ je ook niet "sorry, geen tijd".quote:Op woensdag 5 november 2014 13:23 schreef Cue_ het volgende:
Vooral het feit dat ze zegt op "ik mis je" enkel een "sorry, geen tijd" schrijft. Niet een " ik ook" of " binnenkort spreken we elkaar weer"
Dus zou idd verwachten dat het gaat doodbloeden
Scherp.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:23 schreef Cue_ het volgende:
Vooral het feit dat ze zegt op "ik mis je" enkel een "sorry, geen tijd" schrijft. Niet een " ik ook" of " binnenkort spreken we elkaar weer"
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:17 schreef RedFever007 het volgende:
laten we een FOK!speeddate van maken. Dan iedereen laptop (oid) mee en speeddaten we via het DM systeem
Lijkt veelzeggend ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:23 schreef Cue_ het volgende:
Op zich geen vreemde gedachte. Ik heb dat zelf ook geregeld gedacht over vrouwen die een tijd niets van zich lieten horen. Dat is deels onzekerheid en deels gewoon tijd willen hebben met iemand die je gewoon een goed gevoel bezorgd. Gek genoeg was er dan vaak ineens uit het niets weer een bericht (en soms een date). Hoe lastig ook, ik zou me er nu niet teveel mee bezig proberen te houden als ik jou was. Je bent duidelijk geweest naar haar toe hoe jij denkt, meer kun je niet doen. Mocht het niets worden is dat natuurlijk erg jammer, maar hoef je jezelf geen verwijten te maken. En mocht ze ineens wel af willen spreken is dat natuurlijk prima.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Inderdaad. De bal ligt nu bij haar, maar ik ben gewoon benauwd dat ze het laat doodbloeden. Misschien heel erg om dat te denken, maar dat bedoel ik met ervaringen uit het verleden. Ik hoop dat zij de uitzondering is. Zou ook wel eens fijn zijn
9'' masterrace-crew checkin' inquote:Op woensdag 5 november 2014 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Fok is nog steeds wel de meest succesvolle datingsite.
Ja en nee. Er word geregeld gedate, maar leid het ook vaak tot relaties?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Fok is nog steeds wel de meest succesvolle datingsite.
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:14 schreef yats het volgende:
Ja en nee. Er word geregeld gedate, maar leid het ook vaak tot relaties?
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Goed idee, mag ik mee?
Zelfs huwelijkenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:14 schreef yats het volgende:
Ja en nee. Er word geregeld gedate, maar leid het ook vaak tot relaties?
Count me in!quote:Op woensdag 5 november 2014 14:29 schreef Godshand het volgende:
Die speeddatingsessies met FOK!kers is wel een goed idee. Maar dan wel dat mannen/vrouwen FOK!kers gescheiden naar de avonden gaan. De meesten kennen elkaar al (en bij toeval een verdwaalde Fokster/Fokker op zo'n avond is natuurlijk niet erg).
Dus mannen, gaan we in Utrecht nog een keer ons suf lullen op zo'n speeddate sessie? Daarna met biertje napraten, moet best lachen zijn
Meeten is nog wel net even iets anders dan daten.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:31 schreef Cue_ het volgende:
Zou zeggen:
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 51
Van jou is het bekendquote:
Op zich wel logisch natuurlijk. Ik vroeg me meer af wat 'vaak' inhoud en hoe 'succes' gedefinieerd word.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfs huwelijken
LIF / Trouwen en zo #76
Natuurlijk leidt dit tot relaties, ook tot breakups, huwelijken, kinderen, scheidingen en wat nog wel niet meer.
En tja, wat is "vaak". Vaak genoeg volgens mij
I'm inquote:Op woensdag 5 november 2014 14:29 schreef Godshand het volgende:
Die speeddatingsessies met FOK!kers is wel een goed idee. Maar dan wel dat mannen/vrouwen FOK!kers gescheiden naar de avonden gaan. De meesten kennen elkaar al (en bij toeval een verdwaalde Fokster/Fokker op zo'n avond is natuurlijk niet erg).
Dus mannen, gaan we in Utrecht nog een keer ons suf lullen op zo'n speeddate sessie? Daarna met biertje napraten, moet best lachen zijn
Nee maar dat is een mix-topic... Heeft ook niets met daten te maken. (ook al komt er soms een date uit, is niet de intentie).quote:Op woensdag 5 november 2014 14:31 schreef Cue_ het volgende:
Zou zeggen:
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 51
De vrouwen meeten, en gaan speeddaten met mannen (no-fokkers)quote:Op woensdag 5 november 2014 14:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Meeten is nog wel net even iets anders dan daten.
Daar kan je toch de speeddate zaken regelen?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee maar dat is een mix-topic... Heeft ook niets met daten te maken. (ook al komt er soms een date uit, is niet de intentie).
Haha, lijkt me best lachen om te proberenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:29 schreef Godshand het volgende:
Oh zo, slim jaquote:Op woensdag 5 november 2014 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar kan je toch de speeddate zaken regelen?
Dus wie wil mee, welke avond, waar etc
En dan de boel aan elkaar liegen terwijl er mensen zitten die serieus verkering willen? Lijkt me niet fairquote:
Als je niet single bent, waarom sta je op een datngsite???quote:Op woensdag 5 november 2014 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
Sowieso ben ik niet single en volgens mij is het meer iets voor de mensen die iets serieus zoeken
Omdat ik een nympho benquote:Op woensdag 5 november 2014 14:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je niet single bent, waarom sta je op een datngsite???
Hehe. Dat zou ik echt niet durven...dat laatste. Ik wil niet die claimende creep zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:11 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat is wel een schijtsituatie ja, want of er is geen contact, of je pusht haar al heel snel. Onmogelijk.![]()
Aan de andere kant is spontaan een ontbijtje komen brengen wel zoiets waarvan je denkt dat ze je toch echt wel ziet zitten. Ik zou dat niet zo snel doen bij een zomaar iemand, eigenlijk. Dus misschien mag je best wat meer ruimte innemen. Als ze van plan is het te laten doodbloeden, kan dat toch geen kwaad. Misschien iets spontaans terug doen, haar een chocoladepakket sturen ofzo, voor bij het studeren?
Ze had de 'ik mis je'-kaart ook al eens bij mij gespeeld, dus ik dacht: waarom niet? Het is niet te slijmerig en ook niet te afstandelijk. Maar de reactie was inderdaad erg neutraal. Dat ze druk is wist ik immers al.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het valt of staat eigenlijk bij het feit dat ze zo te lezen niet heeft gepoogd om óndanks die drukte toch op termijn een afspraak te maken, of niet? Je kunt haar wel zeggen te missen maar wees eens eerlijk: na twee afspraakjes? Hoe te gek iemand ook is dat is eigenlijk niet mogelijk want je kent haar nog helemaal niet zo lang. Probeer een beetje te rationaliseren, hou het luchtig en desnoods wat afstandelijker en als het je echt om duidelijkheid te doen is kun je het haar best vragen toch?
Afwachten moet je sowieso niet doen, lekker verder leven.
Helaas al meegemaakt, dus ja...quote:Op woensdag 5 november 2014 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is niet erg om te denken, want het komt helaas redelijk vaak voor. Hoor het ook om me heen. Er zijn gewoon een hoop vrouwen/mensen bang voor confrontatie en dan is niks meer van je laten horen vanwege drukte of wat dan ook de weg van de minste weerstand. Maar na 2 leuke dates vind ik dat behoorlijk onbeschoft.
Als daar hier sprake van is.
Ja precies. Hier gingen toen bij mij ook wel alarmbellen rinkelen.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:23 schreef Cue_ het volgende:
Heeft ze niet gezegd, nee. Heb er ook niet naar gevraagd om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
Heeft ze niet gezegd tot wanneer die drukke periode duurt? Er zijn toch deadlines? Stel een date voor voor daarna
Ik was al met iets bezig. Dat ik heel eerlijk gewoon graag zou willen weten of ze me nog wil zien. Doen of niet?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
Stuur een neutraal berichtje met de vraag hoe het gaat met die assignments en stuur het gesprek die richting in?
Hmm lastig. Ik hou altijd wel van eerlijk en geen spelletjes spelenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik was al met iets bezig. Dat ik heel eerlijk gewoon graag zou willen weten of ze me nog wil zien. Doen of niet?
Denk dat de kans dan groter is op een ' nee' .quote:Op woensdag 5 november 2014 15:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik was al met iets bezig. Dat ik heel eerlijk gewoon graag zou willen weten of ze me nog wil zien. Doen of niet?
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Maar als ik weer tegen haar begin over een date of wat dan ook, dan vindt ze me ook een zeur. Ik kan het ook gewoon niet goed doen in dezequote:Op woensdag 5 november 2014 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hmm lastig. Ik hou altijd wel van eerlijk en geen spelletjes spelen
Maar er zijn pas 2 dates geweest en als ze geen slechte intenties heeft is het misschien toch een beetje too much als je snapt wat ik bedoel
Hoe vaak ben je er over begonnen dan?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Maar als ik weer tegen haar begin over een date of wat dan ook, dan vindt ze me ook een zeur. Ik kan het ook gewoon niet goed doen in deze
0xquote:Op woensdag 5 november 2014 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je er over begonnen dan?
Ik zou het niet eens zo doen maar meer 'hey! Hoe gaat het met de opdrachten?' [ antwoord] 'pfff vervelend hoor! Hoe lang moet je nog?' [ antwoord], koetje, kalfje, blabla etc 'owja zullen we (datum die valt na deadline) dan gaan poolen/midgetgolven/naar museum etc'quote:Op woensdag 5 november 2014 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat de kans dan groter is op een ' nee' .
Als ik vanuit mezelf kijk en ik heb al een paar keer aangegeven dat ik verdomd druk ben (echt of niet echt) en iemand vraagt of ik hem nog wel wil zien. Komt dit over als zeuren en ben ik sneller geneigd om te twijfelen.
Een vraag over "he, wanneer is die drukte eig klaar? Zullen we dan afspreken? " komt dan toch al heel anders over.
Dan ben je toch geen zeur?quote:
Omdat ik al haar schreef dat ik hoopte van haar te horen zodra ze weer tijd had.quote:
(achteraf misschien niet de meest slimme move want dan leg je de bal zo enorm bij haarquote:Op woensdag 5 november 2014 15:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Omdat ik al haar schreef dat ik hoopte van haar te horen zodra ze weer tijd had.
Ik gok dat je er niet eens zo'n " lang" gesprek uit krijgtquote:Op woensdag 5 november 2014 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens zo doen maar meer 'hey! Hoe gaat het met de opdrachten?' [ antwoord] 'pfff vervelend hoor! Hoe lang moet je nog?' [ antwoord], koetje, kalfje, blabla etc 'owja zullen we (datum die valt na deadline) dan gaan poolen/midgetgolven/naar museum etc'
Eergisterenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
(achteraf misschien niet de meest slimme move want dan leg je de bal zo enorm bij haarmaar goed, dat is voor een volgende keer)
Het doet de deur voor een casual berichtje nog niet dicht hoor. Zolang je dat niet gisteren of de dag er voor hebt gestuurd. Dan is het misschien een beetje too much als je meteen al weer contact zoekt
disclaimer: allemaal maar mijn mening, geen wetenschap
Maar dan weet je ook genoeg toch? En het hoeft niet lang te zijn, 1 of 2 koetjes en kalfjes zijn genoeg. Alleen als je het meteen aan elkaar koppelt is het zo obvious dat je aan het hengelen bentquote:Op woensdag 5 november 2014 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik gok dat je er niet eens zo'n " lang" gesprek uit krijgt
Dan zou ik haar nog wat ruimte gevenquote:
er zijn 2 dates geweest... Ik vind het een beetje uitgaan van een aanname of zo. Dat ze een verklaring schuldig is etcquote:Op woensdag 5 november 2014 15:54 schreef Toto69 het volgende:
Zou toch zeker willen weten waar ik aan toe ben als ik jou was Sonic, sturen die hap
Ze is geen verklaring schuldig, maar als hij wil weten waar hij aan toe is moet hij gewoon lekker een berichtje sturen toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er zijn 2 dates geweest... Ik vind het een beetje uitgaan van een aanname of zo. Dat ze een verklaring schuldig is etc
Genoeg mensen die daar geen moeite mee hebben hoor. Maar wacht nu eerst maar af jongen, je maakt jezelf gekquote:Op woensdag 5 november 2014 15:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Stel dat ze allang weet dat ze niet meer wil daten, he. Stel.
Hoe kun je dan iemand zo aan het lijntje houden? Ik begrijp dat echt nietIk zou dat niet over mijn hart kunnen verkrijgen. Ik ben daar veel te eerlijk voor
Zij heeft het druk met iets. Ze hebben geen relatie. Veel mensen voelen niet de drang om dan iedere dag contact te hebben. Het is zo moeilijk om een paar dagen te wachten...quote:Op woensdag 5 november 2014 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze is geen verklaring schuldig, maar als hij wil weten waar hij aan toe is moet hij gewoon lekker een berichtje sturen toch?
Wie weet voelt zij het niet als een lijntje.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe kun je dan iemand zo aan het lijntje houden? Ik begrijp dat echt nietIk zou dat niet over mijn hart kunnen verkrijgen. Ik ben daar veel te eerlijk voor
Stel dat het zo is (wat je helemaal niet weet) houdt ze je ook niet aan aan het lijntje. Ze heeft niet gezegd dat ze nog eens met je uit wil, ze zei ik terug 'ik mis je' etcquote:Op woensdag 5 november 2014 15:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Ja, dat zij het druk heeft is prima. Maar als Sonic het gewoon wil weten staat het hem vrij een berichtje te sturen.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:59 schreef Miou het volgende:
[..]
Zij heeft het druk met iets. Ze hebben geen relatie. Veel mensen voelen niet de drang om dan iedere dag contact te hebben. Het is zo moeilijk om een paar dagen te wachten...
Komt wel goed man.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik stuur eerst wel niks. Weet je wat het is. Wat ik ook doe, het is niet goed. Ik maak mezelf helemaal gek. Dat zie je wel aan deze schizofrene reacties van me
Ja natuurlijk staat hem dat vrij, maar de kans dat hij dan zijn eigen ruit in gooit is aanwezigquote:Op woensdag 5 november 2014 16:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, dat zij het druk heeft is prima. Maar als Sonic het gewoon wil weten staat het hem vrij een berichtje te sturen.
Klopt, maar hij weet ook dat die kans aanwezig is. En mijn advies hoeft 'ie ook niet aan te nemen, dat van mij is ook maar een mening.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk staat hem dat vrij, maar de kans dat hij dan zijn eigen ruit in gooit is aanwezig
Hij vraagt om advies, wij geven het
Ach, ze heeft zoveel dingen gezegd. Dat ze voor me gevallen is, dat ze 'lucky me' was, omdat ze met mij date. Dat ze me zou appen na die tweede date, wat ze niet gedaan heeft. Allemaal bullshit dusquote:Op woensdag 5 november 2014 16:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, dat zij het druk heeft is prima. Maar als Sonic het gewoon wil weten staat het hem vrij een berichtje te sturen.
Apart dan, als ze zulke dingen gezegd heeft. Maar inderdaad, ga lekker wat anders doen.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach, ze heeft zoveel dingen gezegd. Dat ze voor me gevallen is, dat ze 'lucky me' was, omdat ze met mij date. Dat ze me zou appen na die tweede date, wat ze niet gedaan heeft. Allemaal bullshit dus
En die bovenste dingen zijn gezegd nadat we gemeet hebben. Ach. Wat rabarber zegt: ik focus me wel op andere zaken
Maak het eens allemaal niet zo negatiefquote:Op woensdag 5 november 2014 16:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach, ze heeft zoveel dingen gezegd. Dat ze voor me gevallen is, dat ze 'lucky me' was, omdat ze met mij date. Dat ze me zou appen na die tweede date, wat ze niet gedaan heeft. Allemaal bullshit dus
En die bovenste dingen zijn gezegd nadat we gemeet hebben. Ach. Wat rabarber zegt: ik focus me wel op andere zaken
Euh, anderhalve week geen contact. Geen fatsoenlijk gesprek in ieder geval.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maak het eens allemaal niet zo negatief
1. je weet nog niet wat er aan de hand is en je bent nu al boos op haar?
2. Sommige mensen zijn impulsief of raken een beetje enthousiast in het moment. Dat maakt wat ze zei geen bullshit, maar misschien was het iets minder 'houdbaar' dan jij dacht (en misschien dan zij zelf dacht)
Ik vind het niet zo fair hoe je nu naar haar doet en eerlijk gezegd een beetje disturbing. Als jij zulke enorme vertrouwensissues hebt dat je na anderhalve dag geen contact meteen flipt ligt dat bij jou en maakt dat haar nog geen monster...
En misschien moet je daar dan eerst iets mee doen voor je gaat daten
Gewoon door blijven ademen en relaxen. Ik weet het, dat is makkelijk praten vanaf de zijlijn. Maar ik kan je echt aanraden nog even te wachten of het een beetje casual over de opdrachten (of iets in die richting) te hebben.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik stuur eerst wel niks. Weet je wat het is. Wat ik ook doe, het is niet goed. Ik maak mezelf helemaal gek. Dat zie je wel aan deze schizofrene reacties van me
Nu wordt het haast een graf dat je zelf graaft joh.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik hou sowieso niet van deze shit. Als ik verdomme druk ben en ik vind iemand leuk, dan is er ALTIJD tijd voor een berichtje.
Ik weet gewoon het antwoord al
Dat is gewoon in the heat of the moment. Zegt dat ze de avond/ochtend leuk vond, dat ze evt jou leuk vindt. Maar zegt niets over dat haar mening niet misschien verandert kan zijn. OF het nog steeds vindt, maar echt druk is. En anders in elkaar zit en 1,5 week geen contact na 2 dates normaal vindt.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:03 schreef SonicVolcano het volgende:
'Ugh, I want to stay with you' Toen ze weg moest, omdat ze een afspraak had op school.
Blablabla
Wat niet het zelfde is als geen contactquote:Op woensdag 5 november 2014 16:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Euh, anderhalve week geen contact. Geen fatsoenlijk gesprek in ieder geval.
Nee, gewoon puberaal en toch wel wat onzeker. Dat geef ik eerlijk toequote:Op woensdag 5 november 2014 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[fok-opmerking]
Borderline much?![]()
[/fok-opmerking]
Zou je niet hoeven zijn met zo'n kop, maar dat zegt natuurlijk niks. Insecurity is a bitch.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:14 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee, gewoon puberaal en toch wel wat onzeker. Dat geef ik eerlijk toe
True. Maar ook wel andersom meegemaakt dat het achteraf helemaal niet nodig was. Dus ja. Ik zie het welquote:Op woensdag 5 november 2014 16:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou je niet hoeven zijn met zo'n kop, maar dat zegt natuurlijk niks. Insecurity is a bitch.
Komt vast wel goed, zo niet, dan toch.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
True. Maar ook wel andersom meegemaakt dat het achteraf helemaal niet nodig was. Dus ja. Ik zie het wel
Ach ja. Dan gaan we weer verder, hequote:Op woensdag 5 november 2014 16:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Komt vast wel goed, zo niet, dan toch.
Jij gebruikt enkel Tinder meende ik?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach ja. Dan gaan we weer verder, heIk ben in ieder geval voorbereid.
Yep.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij gebruikt enkel Tinder meende ik?
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Komt vast wel goed man. Zo niet, her loss.
Ik moet mij verantwoorden tegenover jou omdat ik hem wat moed in wil praten? Right.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:25 schreef habitue het volgende:
[..]![]()
Libelle kusjekroel reactie dit. Hoezo is het nou weer her loss? Misschien is ze gister wel haar droomvent tegen gekomen.
Jouw "dingetje" lijkt wel dat je het allemaal veel te letterlijk neemt en het ook nog persoonlijk opvat. Teleurgesteld okee maar in plaats van in de gordijnen te gaan hangen kun je er ook wat mee doen in de toekomst.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Moed inpraten? Wat voor moed is dat " her loss" .. zeker als Silenus (en ik trouwens ook) dat niet als iets positiefs zien.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:25 schreef Toto69 het volgende:
Ik moet mij verantwoorden tegenover jou omdat ik hem wat moed in wil praten? Right.
Het slaat gewoon nergens op.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik moet mij verantwoorden tegenover jou omdat ik hem wat moed in wil praten? Right.
Dat hoort er een beetje bij toch. Ik ga echt niet du moment dat een vriendin bij mij uithuilt gelijk zeggen: "vind je het gek? Je bent ook een needy hormonale tuthola geweest en het is nóg een wonder dat hij je netjes afwijst" Dat is voor een paar weken daarna, als het een beetje beter gaatquote:
Dat is het andere uiterstequote:Op woensdag 5 november 2014 16:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat hoort er een beetje bij toch. Ik ga echt niet du moment dat een vriendin bij mij uithuilt gelijk zeggen: "vind je het gek? Je bent ook een needy hormonale tuthola geweest en het is nóg een wonder dat hij je netjes afwijst" Dat is voor een paar weken daarna, als het een beetje beter gaatNatuurlijk slaat het nergens op, moet dat dan?
Op het moment dat ik haar niet ken zal ik mij niet uitlaten over haar. Liever de focus op hoe nu verder, dan de schuld op haar af te schuiven en hoe het "her loss" is.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat hoort er een beetje bij toch. Ik ga echt niet du moment dat een vriendin bij mij uithuilt gelijk zeggen: "vind je het gek? Je bent ook een needy hormonale tuthola geweest en het is nóg een wonder dat hij je netjes afwijst" Dat is voor een paar weken daarna, als het een beetje beter gaatNatuurlijk slaat het nergens op, moet dat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Hoezo niet? Anders zou ik ook kunnen zeggen om iemand d te troosten "tja, tis kip met appelmoes"quote:Op woensdag 5 november 2014 16:54 schreef eefje801 het volgende:
Het gaat er toch ook niet om wat die opmerking betekent, letterlijk. Ik vind dat soms zo vreemd hier hé, da's toch gewoon iets wat je dan zegt en waarom zou je daar aan tillen als iemand dat post. Vind ik dan weer
Kijktip:"The art of lying".
Hoeft ook niet, dat is juist de charme ervanquote:Op woensdag 5 november 2014 17:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo niet? Anders zou ik ook kunnen zeggen om iemand d te troosten "tja, tis kip met appelmoes"
Slaat ook nergens op
"Hij vindt mij niet leuk, dus vind ik hem ook niet meer leuk en een eikel"quote:Op woensdag 5 november 2014 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind dat echt heel erg middelbare school allemaal
Het is vooral een domme opmerking, zo'n eeuwige dooddoener zonder ook maar enige toegevoegde waarde. Ik kan daar ook aardig jeuk van krijgen.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:54 schreef eefje801 het volgende:
Het gaat er toch ook niet om wat die opmerking betekent, letterlijk. Ik vind dat soms zo vreemd hier hé, da's toch gewoon iets wat je dan zegt en waarom zou je daar aan tillen als iemand dat post. Vind ik dan weer
Kijktip:"The art of lying".
Euh dat heb ik heus wel gevraagd. Een aantal opdrachten die zwaar meetellen, wat presentaties en tentamenweek.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jouw "dingetje" lijkt wel dat je het allemaal veel te letterlijk neemt en het ook nog persoonlijk opvat. Teleurgesteld okee maar in plaats van in de gordijnen te gaan hangen kun je er ook wat mee doen in de toekomst.
Je hebt bijvoorbeeld niet eens gevraagd waarmee ze druk is, beetje interesse en als ze vaag gaat doen weet je het ook gelijk en hoef je je niet meer druk te maken verder. Het is daarnaast helemaal niet persoonlijk want iemand die jou nog niet kent wijst jou dus ook niet persoonlijk af, dat bestaat niet. Ze heeft vast haar redenen en als je geduld hebt klets je wat verder en ben je er klaar mee dan nummer wissen en verder.
Los daarvan snap ik wel dat het jammer is hoor, maar hoe je iemand die je zo kort kent daarvoor verantwoordelijk houdt snap ik niet. Dat kun je bij je vrienden neerleggen en erover bijpraten maar niet bij haar. Vind ik.
Bedankt, H_J! Ik ga er even over nadenken. Ik laat het eerst zoquote:Op woensdag 5 november 2014 17:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik snap SonicVolcano wel en volgens mij is het ook geen verkeerde gast, dus ik hoop voor hem dat hij spoken ziet en daar later zelf nog eens als een boer met kiespijn om kan lachen. Maar het is natuurlijk wel zo dat dit nooit zo'n goed teken is. En dan zit het hem vooral in bepaalde nuances, de dingetjes die ze juist niet zegt of doet waar dat eerder wel het geval was. Het merkbare verschil in een paar weken eerder en nu. Daar kun je jezelf aardig gek mee maken als je je er teveel mee bezighoudt.
Dit is een situatie die ik zelf twee keer eerder had dit jaar. Al waren dat vrouwen met wie ik al wat langer aan het daten was (krullenbol 2.0 en bikerdochter). Ging ook een beetje van alles naar niets, amper contact ineens, wat niet goed aanvoelde en dat liep dan ook helemaal verkeerd af. Ook nooit om duidelijkheid gevraagd in die periode, omdat je ook weer niet als een jengelend mietje wil overkomen, maar achteraf had ik het ook liever direct geweten in plaats van nog een tijdje met een kutgevoel rond te lopen terwijl je feitelijk niks weet. Nu is het allemaal maar afwachten.
SV, ik zou gaan voor die opmerking die Cue_ eerder maakte (''Hey, wanneer is die drukte eigenlijk klaar?'') Je wil graag antwoord, maar het ook weer niet te beladen maken.
Och ermquote:Op woensdag 5 november 2014 17:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is vooral een domme opmerking, zo'n eeuwige dooddoener zonder ook maar enige toegevoegde waarde. Ik kan daar ook aardig jeuk van krijgen.
Die gigantische voorzetten waren wanneer ze tijd had/af kon spreken? Of wat anders?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Euh dat heb ik heus wel gevraagd. Een aantal opdrachten die zwaar meetellen, wat presentaties en tentamenweek.
Waar het mij omgaat is dat ze weet ik haar leuk vind. Mocht dit inmiddels niet meer wederzijds zijn, dan vind ik het wel zo beleefd en menselijk om dat eerlijk te zeggen. Ik heb haar wat dat betreft twee gigantische voorzetten gegeven. Op die momenten was het dus mogelijk geweest om me af te wijzen. En dan bedoel ik direct en niet via een vaag zwijgspelletje.
De 'ik mis je'-opmerking met name. Zegt genoeg. En dat deed ik heel bewust want was heel benieuwd hoe ze daarop zou reageren. Ze had me makkelijk kunnen afwijzen.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die gigantische voorzetten waren wanneer ze tijd had/af kon spreken? Of wat anders?
Misschien een rare opmerking van mij maar ik vind dat dus nogal van het kaliber: "Ik was toch heel duidelijk?" Even heel stereotype iets dat vrouwen nogal vaak wordt verweten. Klopt ook wel want mannen maken extra vrouwelijke hormonen aan als ze verliefd zijnquote:Op woensdag 5 november 2014 18:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
De 'ik mis je'-opmerking met name. Zegt genoeg. En dat deed ik heel bewust want was heel benieuwd hoe ze daarop zou reageren. Ze had me makkelijk kunnen afwijzen.
Goede post, bedankt. Nou zij was ook de hele tijd van 'cutie' en 'sweetie' etc. En ik, naieve sukkel dat ik ben, vond dat prima en ging het overnemenquote:Op woensdag 5 november 2014 18:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Misschien een rare opmerking van mij maar ik vind dat dus nogal van het kaliber: "Ik was toch heel duidelijk?" Even heel stereotype iets dat vrouwen nogal vaak wordt verweten. Klopt ook wel want mannen maken extra vrouwelijke hormonen aan als ze verliefd zijnHet zegt voor de één echt meer dan de ander. Ook al heeft ze het ook gezegd. Misschien is ze wel op iets afgeknapt en durft ze dat niet te zeggen.
Er kan zoveel zijn en het helpt over het algemeen om het op den duur gewoon te vragen. Het kan juist zorgen dat je dichter bij elkaar komt ipv dat je verwacht dat het allemaal gelijk van een leien dakje gaat. Het kán. Dat is altijd het risico.
Vandaar dat ik het ook zo met Rhu eens ben, er zijn zat mensen die dat wat sneller zeggen, net als "schat" en weet ik wat. Het is niet alsof je wanneer je iemand iets hebt geappt meteen een contract tekent, mag ik hopen. Dat je ervan baalt snap ik prima, heb het zelf ook wel eens meegemaakt en net zulke dingen gedacht hoor in het verleden. Het zou heel mooi en filmisch zijn als iedereen gelijk duidelijkheid kreeg met daten maar dat ligt wat genuanceerder. Maar het is gewoon niet zo heel handig om butthurt te zijn als je eigenlijk graag iets met haar zou willen krijgen.
Dat schept de verwachting dat je dus niet even zonder aandacht kunt of whatever. Dus vind je haar echt leuk, heb een beetje geduld. Waarom haasten? Wees gewoon duidelijk als het je zo hoog zit. Zeg dat je haar een leuke meid/vrouw vindt en dat je het ondanks de drukte toch heel tof zou vinden als ze tijd voor je kan maken, de komende weken. Hapt ze daar niet op is het toch ook klaar? Ondertussen leef je gewoon net zo door als je daarvoor al deed. Vermaak jezelf en het wordt vanzelf wel duidelijk, wat je ook beslist te doen.
Dat is heel begrijpelijk hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 18:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Goede post, bedankt. Nou zij was ook de hele tijd van 'cutie' en 'sweetie' etc. En ik, naieve sukkel dat ik ben, vond dat prima en ging het overnemenOmdat het ook goed voelde.
Manman, dit heb ik gewoon al tijden niet meer gehad. Ben gewoon zo overrompeld door de dates (in positieve zin) dat ik gewoon niet meer weet wat ik doe.
Daarom houd ik me voorlopig maar stil
Ik heb dat op een of twee keer na echt nog nooit meegemaakt, dat afhaken op het laatste moment. En dat was nog met een goede reden ook. Als jou dat kennelijk keer op keer overkomt moet je je toch eens afvragen of er niet iets is waarmee je ze de stuipen op het lijf jaagt, Deezertje.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:39 schreef Deezertje het volgende:
Tja, wel herkenbaar helaas. Maar ik heb dat meestal nog voor de date zelf. Dat je paar dagen leuk met iemand praat en dan ineens reageren ze niet meer (staan wel nog in je lijst enzo) en ondertussen komen ze wel online etc. Voel ik me ook gepasseerd. Een simpel bericht van: Sorry, je hoeft niet te rekenen op een date ofzo is al stuk beter dan gewoon het gesprek laten doodvallen en niet meer reageren.
Ik had trouwens iemand die vandaag wou daten maar gisteravond ineens afhaakte, voor de tweede keer! Ziek. Tja, of je durft niet of je hebt geen zin. Vorige keer was ze ook al ziek namelijk...
Balen, maar gelukkig wel wat laten weten ipv niet komen opdagen. Drie keer is voor mij de max bij het afzeggen of verplaatsen van een date hoor, beloofd nooit wat goeds dan.
Verder weinig nieuws, Tinder is doodstil.
Heb je gelijk in. Thanksquote:Op woensdag 5 november 2014 19:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is heel begrijpelijk hoorEn daar moet je ook zeker niet mee stoppen, maakt je absoluut niet naïef. Zie het als positief, je kunt dat voelen voor iemand. Boeiend (over een tijdje) als blijkt dat zij het niet voelde, shit happens. Het gaat echt niet altijd zo gelukkig.
Ja godverdomme. Slechtste whatsapp functie ooit, vanwege mensen zoals jij.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:01 schreef Deezertje het volgende:
Perfect voor de ongeduldige mensen onder ons: http://androidworld.nl/ap(...)t&utm_medium=twitter
vanaf nu kan je dus zien wanneer iemand je whatsapp bericht heeft ontvangen en gelezen (tijdstip).
Wel als je dan tien keer een bericht krijgt van: IK ZIE DAT JE M GELEZEN HEBT HOOR!!!!!!quote:Op woensdag 5 november 2014 21:02 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja godverdomme. Slechtste whatsapp functie ooit, vanwege mensen zoals jij.
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wel als je dan tien keer een bericht krijgt van: IK ZIE DAT JE M GELEZEN HEBT HOOR!!!!!!
maar dat stuur ik zelf nooit.zo erg ben ik ook weer niet haha
Ik heb ze nog niet. Scheelt weer.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:01 schreef Deezertje het volgende:
Perfect voor de ongeduldige mensen onder ons: http://androidworld.nl/ap(...)t&utm_medium=twitter
vanaf nu kan je dus zien wanneer iemand je whatsapp bericht heeft ontvangen en gelezen (tijdstip).
Edit: fuck it. Laat ook maar.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:42 schreef Weissman het volgende:
De laatste 125 posts gingen over 1 dame?
WTF!![]()
Gozer, move on. Er zijn meer dan zat andere vrouwen. Echt![]()
waarom lees ik ook terug
De mensen die erom gaan zeiken zijn wel het ergste ja, maar de mensen die stilzwijgend conclusies trekken zijn minstens net zo erg. Ja, ik lees weleens niet en reageer dan ook weleens een dag niet. Dus? Als het haast had, had je maar moeten bellen.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wel als je dan tien keer een bericht krijgt van: IK ZIE DAT JE M GELEZEN HEBT HOOR!!!!!!
maar dat stuur ik zelf nooit.zo erg ben ik ook weer niet haha
Klootzakje vind ik nogal een understatement,quote:Op woensdag 5 november 2014 21:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat ben je ook een vervelend klootzakje
Je hebt gedate, zij heeft het even druk. Jullie hebben geen relatie, er is geen vervolgdate ofzo. Jij loopt te janken en maar te zoeken naar bevestiging van haar kant. Zo ontopic is dat ook weer niet. Neuroot.quote:Er wordt gewoon on-topic gepost.
Feel free. Ik ben een grote fan van orale seks ja. Ben druk bezig met het ontwikkelen van mijn Tong-Fu skillz. En een vagina is nooit vreemd.quote:Maar misschien moeten we het over jouw open relatie hebben. Nog vreemde kutjes gelikt?
Ja, dat is inderdaad wat er staat. Goed gelezen.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:18 schreef Weissman het volgende:
Oh, was ik weer niet kusjekroel genoeg?
Klopt. In werkelijkheid vind ik je een verzuurde klootzak. Een van de grootste van FOK! Je doet niks anders dan commentaar leveren en mekkeren op anderen, meneertje-mijn-leven-is-zo-perfect. Schijt aan jou en je maniertjes.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Klootzakje vind ik nogal een understatement,
[..]
Je hebt gedate, zij heeft het even druk. Jullie hebben geen relatie, er is geen vervolgdate ofzo. Jij loopt te janken en maar te zoeken naar bevestiging van haar kant. Zo ontopic is dat ook weer niet. Neuroot.
[..]
Feel free. Ik ben een grote fan van orale seks ja. Ben druk bezig met het ontwikkelen van mijn Tong-Fu skillz. En een vagina is nooit vreemd.
Dankjewel. Stomme emoties inderdaad. Tijd niet zo gevoeldquote:Op woensdag 5 november 2014 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach, het is wat overdreven emotioneel misschien, maar het is zeker wel ontopic. De jongen heeft het gewoon flink te pakken en z'n neurotische kant overwint het momenteel. Niet iedereen ziet verliefdheid nou eenmaal als een klinisch verschijnsel wat ze in alle koelte kunnen analyseren. Lekker fucking boeiend.
SV, ik snap je wel. Het is klote.
Ja, maar ik vraag nu even niks. Kan ik ook niks verpestenquote:Op woensdag 5 november 2014 21:20 schreef S95Sedan het volgende:
Ga lekker terug naar ONZ Weis.![]()
---
SV, lastige situatie, gewoon duidelijkheid vragen als je het echt zeker wil weten.
Dankje, daar was ik zelf ook nog niet achter. Gelukkig zijn emoties met een knop zo uit te zetten, hequote:Op woensdag 5 november 2014 21:39 schreef Weissman het volgende:
Ik geef je toch het advies dat je niet zo moet janken?
Maar dat zie jij niet. Want jij probeert bij iedere post van mij wel iets te vinden om je gal over te spuwen.
Je hoeft je emoties niet uit te zetten. Echt niet. Ach wat boeit het ook... ik stuur je wel even een DM ofzoquote:Op woensdag 5 november 2014 21:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dankje, daar was ik zelf ook nog niet achter. Gelukkig zijn emoties met een knop zo uit te zetten, he
O ik vind dat juist altijd een beetjequote:
Same, maar je moet ergens de lol hier uithalenquote:Op woensdag 5 november 2014 22:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ik vind dat juist altijd een beetje![]()
Maar daarom date ik ws ook nooit
Mogen wij op jouw bruiloft komen Markje?quote:Op woensdag 5 november 2014 23:04 schreef ook_gek het volgende:
Tuut tuut wat een gemiep weer zegverzuurtje vs neuroot vs bevestiging zoeker vs kansloos.
Het veranderd ook nooit he![]()
En het is zo simpel. Fuck it als je niks hoort! Ga verder leven en zie gewoon hoe het loopt. Niet zoveel stil blijven staan of blijven hangen bij alles. En al helemaal niet gaan janken of de drama queen uit hangen!
Niet gaan janken tegen haar. Hij mag hier best zijn ervaring posten en een keer janken, beter dan al dat offtopic gedoe waar ik zelf net zo goed wel eens schuldig aan ben. Het staat iedereen vrij om daarop te reageren. Maar hou je persoonlijke vetes toch eens uit dit topic. En deel eens een ervaring ofzo, compleet vrij van sarcastische smileys. I dare you.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:39 schreef Weissman het volgende:
Ik geef je toch het advies dat je niet zo moet janken?
Maar dat zie jij niet. Want jij probeert bij iedere post van mij wel iets te vinden om je gal over te spuwen.
We hebben al via DM gecommuniceerd.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Niet gaan janken tegen haar. Hij mag hier best zijn ervaring posten en een keer janken, beter dan al dat offtopic gedoe waar ik zelf net zo goed wel eens schuldig aan ben. Het staat iedereen vrij om daarop te reageren. Maar hou je persoonlijke vetes toch eens uit dit topic. En deel eens een ervaring ofzo, compleet vrij van sarcastische smileys. I dare you.
Waarom zou ik?quote:Op donderdag 6 november 2014 01:35 schreef eefje801 het volgende:
En deel eens een ervaring ofzo, compleet vrij van sarcastische smileys. I dare you.
Dat is niet naïef hoor sonic, dat doen gevoelens nu eenmaal soms met je. Dat je je ergens vol in wil storten en steeds gaat piekeren op het moment dat daar niet of niet snel eenzelfde soort reactie op terug komt van de ander. Dat is volledig menselijk en kun je ook niet tegen houden. Vooralsnog zou ik het gewoon nog even afwachten en kun je jezelf niets verwijten als ik jou zo hoor. Ze zal echt niet eeuwig blijven zwijgen, die drukte houd ooit op. Dan kan het zijn dat ze weer af wil spreken, of ze laat weten het verder wel prima te vinden. Mocht het dan toch niet wederzijds zijn is dat vervelend (daar hebben we hier ongetwijfeld allemaal wel ervaring mee), maar kun je wel weer verder met je leven.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Goede post, bedankt. Nou zij was ook de hele tijd van 'cutie' en 'sweetie' etc. En ik, naieve sukkel dat ik ben, vond dat prima en ging het overnemenOmdat het ook goed voelde.
Manman, dit heb ik gewoon al tijden niet meer gehad. Ben gewoon zo overrompeld door de dates (in positieve zin) dat ik gewoon niet meer weet wat ik doe.
Daarom houd ik me voorlopig maar stil
Voor de date al? Dat zou je jezelf toch eens af moeten leren. Je maakt jezelf dan alleen maar gek en de kans dat een vrouw dat merkt (en afzegt) is groot.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:39 schreef Deezertje het volgende:
Tja, wel herkenbaar helaas. Maar ik heb dat meestal nog voor de date zelf. Dat je paar dagen leuk met iemand praat en dan ineens reageren ze niet meer (staan wel nog in je lijst enzo) en ondertussen komen ze wel online etc. Voel ik me ook gepasseerd. Een simpel bericht van: Sorry, je hoeft niet te rekenen op een date ofzo is al stuk beter dan gewoon het gesprek laten doodvallen en niet meer reageren.
Ik had trouwens iemand die vandaag wou daten maar gisteravond ineens afhaakte, voor de tweede keer! Ziek. Tja, of je durft niet of je hebt geen zin. Vorige keer was ze ook al ziek namelijk...
Balen, maar gelukkig wel wat laten weten ipv niet komen opdagen. Drie keer is voor mij de max bij het afzeggen of verplaatsen van een date hoor, beloofd nooit wat goeds dan.
Verder weinig nieuws, Tinder is doodstil.
Dat dus...Ik reageer soms heel snel, en soms tijden niet. Dan wil je niet een bericht krijgen met ' ik zie dat je mijn bericht gelezen hebt, waarom reageer je niet?'quote:Op woensdag 5 november 2014 21:02 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja godverdomme. Slechtste whatsapp functie ooit, vanwege mensen zoals jij.
VN-waardig die weiss. Het is mij ook een raadsel waarom hij nog niet benaderd is om de conflicten in het midden-oosten op te lossen.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:02 schreef Cue_ het volgende:
Hoe mooi dat een DM van Weiss alles goedmaakt
Wil je mij ook dm'en Weiss?
Nou ik heb meegemaakt dat ze op de date zelf niet op komen dagen. 2x gehad terwijl de rest allemaal klopte: tijd, datum, plaats en een 06 beschikbaar. Sta je daar op een station te zoeken en bel je het nummer, geeft ze niet thuis.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb dat op een of twee keer na echt nog nooit meegemaakt, dat afhaken op het laatste moment. En dat was nog met een goede reden ook. Als jou dat kennelijk keer op keer overkomt moet je je toch eens afvragen of er niet iets is waarmee je ze de stuipen op het lijf jaagt, Deezertje.
Wat zou dat kunnen zijn denk je? Naast de gebruikelijke stalkpartijen?
Sowieso kan je dat niet maken natuurlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 11:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou ik heb meegemaakt dat ze op de date zelf niet op komen dagen. 2x gehad terwijl de rest allemaal klopte: tijd, datum, plaats en een 06 beschikbaar. Sta je daar op een station te zoeken en bel je het nummer, geeft ze niet thuis.
Blijkbaar mij al gespot en het op een rennen gezet
Het was allemaal binnen half uur reizen, dus viel meequote:Op donderdag 6 november 2014 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sowieso kan je dat niet maken natuurlijk
Wordt helemaal erg als jij ervoor hebt moeten reizen
Ja makkelijk praten is dat. Niks mis mee om je even kut te voelen om zoiets en dat hier uit te spreken.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:04 schreef ook_gek het volgende:
Tuut tuut wat een gemiep weer zegverzuurtje vs neuroot vs bevestiging zoeker vs kansloos.
Het veranderd ook nooit he![]()
En het is zo simpel. Fuck it als je niks hoort! Ga verder leven en zie gewoon hoe het loopt. Niet zoveel stil blijven staan of blijven hangen bij alles. En al helemaal niet gaan janken of de drama queen uit hangen!
quote:Op donderdag 6 november 2014 08:02 schreef Cue_ het volgende:
Hoe mooi dat een DM van Weiss alles goedmaakt
Wil je mij ook dm'en Weiss?
quote:Op donderdag 6 november 2014 09:52 schreef Wolken het volgende:
Ik had Weis gisteren als match op Paiq. Hij is echt van alle markten thuis
whaha, zou me gelijk voor de trein gooien. Zoiets heb ik echt nog nooit gehad. Wel jammer, dat al die pancake-verhalen achter me liggen.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou ik heb meegemaakt dat ze op de date zelf niet op komen dagen. 2x gehad terwijl de rest allemaal klopte: tijd, datum, plaats en een 06 beschikbaar. Sta je daar op een station te zoeken en bel je het nummer, geeft ze niet thuis.
Blijkbaar mij al gespot en het op een rennen gezet
ik gelukkig ook niet... dat lijkt me echt heel ergquote:Op donderdag 6 november 2014 13:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
whaha, zou me gelijk voor de trein gooien. Zoiets heb ik echt nog nooit gehad. Wel jammer, dat al die pancake-verhalen achter me liggen.
Eens. In deze situatie vervelend, maar toen alles nog goed ging was het mooi om te zien dat iemand het zo te pakken kan hebben.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:11 schreef Sarasi het volgende:
Ik vind SV wel schattig als hij een beetje onzeker is. En het is ergens ook wel prettig om eraan herinnerd te worden dat dat niet alleen een vrouwenprobleem is.![]()
Hopelijk is ze over een weekje gewoon weer super enthousiast.
Dat ja. Jij kunt het iets liever verwoorden dan ik.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens. In deze situatie vervelend, maar toen alles nog goed ging was het mooi om te zien dat iemand het zo te pakken kan hebben.
Lazer op.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
whaha, zou me gelijk voor de trein gooien. Zoiets heb ik echt nog nooit gehad. Wel jammer, dat al die pancake-verhalen achter me liggen.
sorry ik snap je reactie niet echt. OK, sinds ik niets meer on-line doe heb ik 0,0 toegevoegde OT-waarde; dat is waar. Maar mijn reactie was toch niet lullig ofzo??quote:Op donderdag 6 november 2014 13:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lazer op.
Je ziet dit topic alleen als een mogelijkheid om te trollen he?
Kneus.
Volgens mij raken de verzuurde mensen er juist nog meer verzuurd vanquote:Op donderdag 6 november 2014 14:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit topic heeft naïeve, verliefde mensen nodig om het zuurgehalte een beetje te normaliseren.
Het kwam nogal sarcastisch over, dat "voor de trein gaan liggen".quote:Op donderdag 6 november 2014 13:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
sorry ik snap je reactie niet echt. OK, sinds ik niets meer on-line doe heb ik 0,0 toegevoegde OT-waarde; dat is waar. Maar mijn reactie was toch niet lullig ofzo??
Sterker nog : props voor jou dat je überhaupt toe durft te geven dat je liefst tot 2x aan toe voor Jan Lul op een stationnetje hebt staan wachten...haha wat ik zeg...ik was niet in die trein gestapt maar ervoor gaan liggen.
Ja, want alle vrouwen deleten je als je 24 uur niks laat horenquote:Op donderdag 6 november 2014 13:44 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb nu een paar keer een match op Tinder gehad.. maar denk ik dan.. waarom likede ik haar ook alweer? En als ik dan na een tijdje geen antwoord meer geef en denk: ik chat morgen wel verder, zie ik dat ik de volgende dag alweer verwijderd ben. Je moet meteen 24/7 met zo'n wijf aan de praat blijven ofzo. Niet mijn app.
Of de zure mensen hebben verliefdheid nodig.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij raken de verzuurde mensen er juist nog meer verzuurd van
Dat dus...Welke vrijwilliger meldt zich voor die rol?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit topic heeft naïeve, verliefde mensen nodig om het zuurgehalte een beetje te normaliseren.
Ik kan wel even wat heen en weer fladderen, giechelen en aan mijn haar draaien?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je dat doet met een date-ervaring erbij, zijn we nog ontopic ook.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:04 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik kan wel even wat heen en weer fladderen, giechelen en aan mijn haar draaien?
Zondag al? Dat lijkt me trouwens wel echt een hele toffe date. Wil ik ook nog een keer doen.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je dat doet met een date-ervaring erbij, zijn we nog ontopic ook.
Ik ga in ieder geval zondag midgetgolfen in the dark.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |