abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 november 2014 @ 14:35:50 #151
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_146330596
quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Daar kan je toch de speeddate zaken regelen?
Dus wie wil mee, welke avond, waar etc
Oh zo, slim ja :)
  woensdag 5 november 2014 @ 14:37:41 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146330673
En dan af en toe linkje ervan hier in dit topic, voor evt andere users die meewillen.

Simpel, overzichtelijk en dat houdt dit topic 'schoon' :)
pi_146330898
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:38 schreef bamibij het volgende:

[..]

:') gewoon proberen man.
En dan de boel aan elkaar liegen terwijl er mensen zitten die serieus verkering willen? Lijkt me niet fair

Sowieso ben ik niet single en volgens mij is het meer iets voor de mensen die iets serieus zoeken
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_146331078
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
Sowieso ben ik niet single en volgens mij is het meer iets voor de mensen die iets serieus zoeken
Als je niet single bent, waarom sta je op een datngsite??? :?
pi_146331124
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:47 schreef Weissman het volgende:

[..]

Als je niet single bent, waarom sta je op een datngsite??? :?
Omdat ik een nympho ben ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_146332029
Ik zal straks wel kijken of ik dat speeddate gedoe in het meettopic kan opzetten. Iemand anders mag het ook doen :)

Nu weer even belangrijker zaken :W
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 5 november 2014 @ 15:35:15 #157
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146332695
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:11 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat is wel een schijtsituatie ja, want of er is geen contact, of je pusht haar al heel snel. Onmogelijk. :{

Aan de andere kant is spontaan een ontbijtje komen brengen wel zoiets waarvan je denkt dat ze je toch echt wel ziet zitten. Ik zou dat niet zo snel doen bij een zomaar iemand, eigenlijk. Dus misschien mag je best wat meer ruimte innemen. Als ze van plan is het te laten doodbloeden, kan dat toch geen kwaad. Misschien iets spontaans terug doen, haar een chocoladepakket sturen ofzo, voor bij het studeren?
Hehe. Dat zou ik echt niet durven...dat laatste. Ik wil niet die claimende creep zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:12 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het valt of staat eigenlijk bij het feit dat ze zo te lezen niet heeft gepoogd om óndanks die drukte toch op termijn een afspraak te maken, of niet? Je kunt haar wel zeggen te missen maar wees eens eerlijk: na twee afspraakjes? Hoe te gek iemand ook is dat is eigenlijk niet mogelijk want je kent haar nog helemaal niet zo lang. Probeer een beetje te rationaliseren, hou het luchtig en desnoods wat afstandelijker en als het je echt om duidelijkheid te doen is kun je het haar best vragen toch?
Afwachten moet je sowieso niet doen, lekker verder leven.
Ze had de 'ik mis je'-kaart ook al eens bij mij gespeeld, dus ik dacht: waarom niet? Het is niet te slijmerig en ook niet te afstandelijk. Maar de reactie was inderdaad erg neutraal. Dat ze druk is wist ik immers al.

Ik zit nu zo te neigen haar gewoon heel direct te vragen ernaar.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is niet erg om te denken, want het komt helaas redelijk vaak voor. Hoor het ook om me heen. Er zijn gewoon een hoop vrouwen/mensen bang voor confrontatie en dan is niks meer van je laten horen vanwege drukte of wat dan ook de weg van de minste weerstand. Maar na 2 leuke dates vind ik dat behoorlijk onbeschoft.

Als daar hier sprake van is.
Helaas al meegemaakt, dus ja...

quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:23 schreef Cue_ het volgende:
Vooral het feit dat ze zegt op "ik mis je" enkel een "sorry, geen tijd" schrijft. Niet een " ik ook" of " binnenkort spreken we elkaar weer"

Dus zou idd verwachten dat het gaat doodbloeden -O-
Ja precies. Hier gingen toen bij mij ook wel alarmbellen rinkelen.

Ik wil het gewoon weten, dus ik zit er sterk aan te denken om iets te sturen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_146332760
Heeft ze niet gezegd tot wanneer die drukke periode duurt? Er zijn toch deadlines? Stel een date voor voor daarna
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 5 november 2014 @ 15:40:09 #159
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146332922
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
Heeft ze niet gezegd tot wanneer die drukke periode duurt? Er zijn toch deadlines? Stel een date voor voor daarna
Heeft ze niet gezegd, nee. Heb er ook niet naar gevraagd om eerlijk te zijn.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_146332969
Stuur een neutraal berichtje met de vraag hoe het gaat met die assignments en stuur het gesprek die richting in?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 5 november 2014 @ 15:42:44 #161
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146333017
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
Stuur een neutraal berichtje met de vraag hoe het gaat met die assignments en stuur het gesprek die richting in?
Ik was al met iets bezig. Dat ik heel eerlijk gewoon graag zou willen weten of ze me nog wil zien. Doen of niet?
pi_146333075
quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:42 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik was al met iets bezig. Dat ik heel eerlijk gewoon graag zou willen weten of ze me nog wil zien. Doen of niet?
Hmm lastig. Ik hou altijd wel van eerlijk en geen spelletjes spelen
Maar er zijn pas 2 dates geweest en als ze geen slechte intenties heeft is het misschien toch een beetje too much als je snapt wat ik bedoel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 5 november 2014 @ 15:45:13 #163
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146333109
quote:

[..]

Denk dat de kans dan groter is op een ' nee' .

Als ik vanuit mezelf kijk en ik heb al een paar keer aangegeven dat ik verdomd druk ben (echt of niet echt) en iemand vraagt of ik hem nog wel wil zien. Komt dit over als zeuren en ben ik sneller geneigd om te twijfelen.

Een vraag over "he, wanneer is die drukte eig klaar? Zullen we dan afspreken? " komt dan toch al heel anders over.
  woensdag 5 november 2014 @ 15:45:42 #164
416931 yats
(non) Average Joe
pi_146333132
quote:

[..]

:N Ik zou het meer richting wat rhubarbje postte sturen. Dus naar de assignments vragen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 5 november 2014 @ 15:45:44 #165
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146333134
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Hmm lastig. Ik hou altijd wel van eerlijk en geen spelletjes spelen
Maar er zijn pas 2 dates geweest en als ze geen slechte intenties heeft is het misschien toch een beetje too much als je snapt wat ik bedoel
Maar als ik weer tegen haar begin over een date of wat dan ook, dan vindt ze me ook een zeur. Ik kan het ook gewoon niet goed doen in deze ;(
pi_146333168
quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:45 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Maar als ik weer tegen haar begin over een date of wat dan ook, dan vindt ze me ook een zeur. Ik kan het ook gewoon niet goed doen in deze ;(
Hoe vaak ben je er over begonnen dan?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 5 november 2014 @ 15:47:00 #167
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146333186
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Hoe vaak ben je er over begonnen dan?
0x :P
  woensdag 5 november 2014 @ 15:47:33 #168
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146333208
Zeg maar in het Engels wat ik moet typen.
  woensdag 5 november 2014 @ 15:48:22 #169
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146333238
Ik hou sowieso niet van deze shit. Als ik verdomme druk ben en ik vind iemand leuk, dan is er ALTIJD tijd voor een berichtje.

Ik weet gewoon het antwoord al :')
pi_146333253
quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk dat de kans dan groter is op een ' nee' .

Als ik vanuit mezelf kijk en ik heb al een paar keer aangegeven dat ik verdomd druk ben (echt of niet echt) en iemand vraagt of ik hem nog wel wil zien. Komt dit over als zeuren en ben ik sneller geneigd om te twijfelen.

Een vraag over "he, wanneer is die drukte eig klaar? Zullen we dan afspreken? " komt dan toch al heel anders over.
Ik zou het niet eens zo doen maar meer 'hey! Hoe gaat het met de opdrachten?' [ antwoord] 'pfff vervelend hoor! Hoe lang moet je nog?' [ antwoord], koetje, kalfje, blabla etc 'owja zullen we (datum die valt na deadline) dan gaan poolen/midgetgolven/naar museum etc'
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_146333269
quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:47 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

0x :P
Dan ben je toch geen zeur?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 5 november 2014 @ 15:50:52 #172
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146333340
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dan ben je toch geen zeur?
Omdat ik al haar schreef dat ik hoopte van haar te horen zodra ze weer tijd had.
pi_146333444
quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:50 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Omdat ik al haar schreef dat ik hoopte van haar te horen zodra ze weer tijd had.
(achteraf misschien niet de meest slimme move want dan leg je de bal zo enorm bij haar ;) maar goed, dat is voor een volgende keer)

Het doet de deur voor een casual berichtje nog niet dicht hoor. Zolang je dat niet gisteren of de dag er voor hebt gestuurd. Dan is het misschien een beetje too much als je meteen al weer contact zoekt

disclaimer: allemaal maar mijn mening, geen wetenschap
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 5 november 2014 @ 15:53:57 #174
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146333469
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik zou het niet eens zo doen maar meer 'hey! Hoe gaat het met de opdrachten?' [ antwoord] 'pfff vervelend hoor! Hoe lang moet je nog?' [ antwoord], koetje, kalfje, blabla etc 'owja zullen we (datum die valt na deadline) dan gaan poolen/midgetgolven/naar museum etc'
Ik gok dat je er niet eens zo'n " lang" gesprek uit krijgt :')
  woensdag 5 november 2014 @ 15:54:00 #175
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146333472
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

(achteraf misschien niet de meest slimme move want dan leg je de bal zo enorm bij haar ;) maar goed, dat is voor een volgende keer)

Het doet de deur voor een casual berichtje nog niet dicht hoor. Zolang je dat niet gisteren of de dag er voor hebt gestuurd. Dan is het misschien een beetje too much als je meteen al weer contact zoekt

disclaimer: allemaal maar mijn mening, geen wetenschap
Eergisteren :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')